اکسسوری‌‌های مرواریدی ترندی جدید برای زیبا کردن موها

اکسسوری‌‌های مرواریدی ترندی جدید برای زیبا کردن موها

18 تیر 1399

یکی بود، یکی نبود، روزی روزگاری مرواریدها چیزهای درخشان و فارغ از زمانی بودند که در جعبه‌ی جواهرات مادربزرگ‌ها پیدا می‌شدند، اما اخیرا در دپارتمان آرایش مو، دوباره توجه ترندی زیادی به آن‌ها جلب شده‌ است. از هدبندهای تزیین شده با مروارید گرفته تا سنجاق‌ سرهای مرواریدی درشت و گیرسرهای مروارید نشان، این روزها مرواریدها را تقریبا همه ‌جا می‌بینیم، چه در نمایش‌های مد و چه در خیابان‌ها. در نتیجه، تزیینات موی سر شیک در دستور کار ما قرار گرفت. چه موهای‌تان کوتاه باشد و چه بلند، چه صاف باشد و چه فر، این مطلب را بخوانید زیرا در ادامه، مدل‌های فارغ از زمان محبوب مرواریدی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

لوازم باب مد

اگر می‌خواهید آرایش موی روزمره‌تان را به یک سطح بالاتر ارتقا دهید، چند رشته مروارید متنوع و یک چسب مو بخرید و شروع کنید. فقط رشته‌های مروارید را به نزدیک ریشه‌ی موهای‌تان بچسبانید و موهای‌تان را همراه با این رشته‌ها، مانند همیشه آرایش کنید.

بافت روی بافت

بسیار شیک و فوق‌العاده ظریف، این بافت‌های دم‌خوکی مرواریدنشان به ما احساس پری قصه‌ها را می‌دهند. مرواریدهایی که به زنجیره‌ی بافت دو طرف سر اضافه شده‌اند، ظاهر غیرمنتظره و جذابی ایجاد کرده‌اند. نمی‌دانید چطور این مدل مو را آرایش کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم چند سنجاق مویی مرواریدی تهیه کنید و به حلقه‌های موی بافته‌ شده‌تان اضافه کنید.

موج‌های اثیری

عروسی در پیش دارید؟ از این شینیون موج‌دار اثیری می‌توان برای هر و همه نوع مراسمی استفاده کرد. بدون نیاز به تلاش زیاد، شیک و باکلاس است، اما در عین حال زیاد توی صورت‌تان نیست.

ایده برای هدبندها‌

اگر موهای خشکی دارید، وقتی کمی دارید، یا دختری هستید که به دنبال تنوع است، یک هدبند مرواریدی می‌تواند به شما کند که به سادگی و سرعت، ظاهر دلخواه‌تان را پیدا کنید. موهای‌تان را با یک دم‌اسبی بالا ببندید یا آن‌ها را به صورت موج‌دار و رها باز بگذارید و از این هدبندها استفاده کنید. قول می‌دهیم که تمام روز موهای‌تان ظاهر خوبی داشته باشند!

زرق و برق

وقتی کار به تزیینات درخشان و زرق و برق‌دار می‌رسد، هیچ وقت زیاده از حد نیستند. اینجا است که مرواریدها وارد کار می‌شوند. سنجاق سرهای مروارید نشان مورد علاقه‌تان را بردارید و یکی پس از دیگری، به موهای‌تان بزنید. این یک راه عالی برای تزیین موهای‌تان به شیوه‌ی یک دختر باحال امروزی است.

بیشتر بخوانید: 12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

مطالب مرتبط