3 ترندی که می‌توانید همین حالا از آن استفاده کنید

3 ترندی که می‌توانید همین حالا از آن استفاده کنید

31 خرداد 1399

از زمانی که ساعت‌ها به عقب کشیده شدند و ما با واقعیت تاریکی کامل خورشید در ساعت چهار بعد از ظهر در عذاب بودیم، رویای تابستان را در سر داشتیم. زمستان طولانی بود و با اینکه  کامل تمام شده است، اما به هر حال نشانه‌های تابستان و تمام شدن زمستان در حال دیده شدن است. خوشبختانه نه تنها می‌توانیم شوق و ذوق آمدن کامل فصل تابستان را داشته باشیم بلکه می‌توانیم برای آمدن ترندهای تابستانه هم ذوق زده باشیم. با کت واکی که آخر سپتامبر برگزار شد، ما انتظار داریم که تابستان فصل شیکی بشود. جالب است که ظاهراً گویی استایل‌های خیابانی شیفته ترندهای این فصل هستند، زیرا بسیاری از اجرا کنندگان هفته مد اکنون در حال دنبال کردن استایلی‌هایی هستند که بیشتر در مورد آنها حرف زده شده است. از صندل‌های مارپیچ برند بوتگا ونتا گرفته تا رنگ‌های جیغ و شرتک‌های کوتاه برموا که در خیابان دیده می‌شود، دنیای مد ثابت کرد که حتماً احتیاجی نیست تا تابستان برای پوشیدن ترندهای لباس تابستانه صبر کنید. البته کسانی که در صنعت مد کار می‌کنند، دنبال پیدا کردن راهی برای طراحی ترندهای مناسب همین فصل هستند. برای مثال بسیاری شرتک‌های کوتاه خود را با بوت‌های تا روی زانو و کت می‌پوشند، در حالی که دیگران رنگ‌های جیغ را برای پلیور و کت و شلوار خود انتخاب می‌کنند. در ادامه ترندهای تابستانی را به شما معرفی می‌کنیم که مردم از همین حالا هم مشغول استفاده کردن از آنها هستند.

ترند 1 : صندل‌های بندی

همانطور که همین الان هم می‌دانیم، هر چیزی که برند بوتگا ونتا طراحی می‌کند، تبدیل به بهترین مد می‌شود و صندل‌هایی بندی که اخیراً به بازار آمده استثناء نیست. هوای سرد لندن در هفته مد و فشن لندن باعث نشد که این استایل با صندل‌های جدید بوتگا ونتا و همچنین بسیاری از صندل‌های بندی دیگر با شلوار، کت و ترانچ کت به نمایش گذاشته نشود.

صندل‌های بندی که دور مچ پا پیچیده میشود

استایل خیابانی با صندل‌های بندی

ست کردن شلوارک با صندل‌های بندی

استایل خیابانی با صندل‌های بندی

ترند 2: شلوارک‌های برمودا

در گذشته این استایل جرء اولین ترندهایی نبود که بخواهم آن را امتحان کنم اما استایل خیابانی قطعاً شرایط مناسبی برای آمتحان کردن شلوارک‌های برمودا است. کسانی که در تلویزیون برنامه اجرا می‌کنند با اضافه کردن بوت‌های تا روی زانو، کت و پلیور و بسیار چیزهای دیگری که نیاز است به این شلوارک، آن را برای پوشیدن در این فصل مناسب می‌کنند.

استایل خیابانی با شلوارک‌ برمودا

استایل خیابانی با شلوارک‌ برمودا

استایل خیابانی با شلوارک‌ برمودا

استایل خیابانی با شلوارک‌ برمودا

استایل خیابانی با شلوارک‌ برمودا

استایل خیابانی با شلوارک‌ برمودا

ترند 3: رنگ‌های جیغ

هیچکس نمی‌تواند بگوید که تابستان فقط در مورد رنگ‌های روشن است و کت واکی که اخیراً اجرا شد، ثابت کرد که هنگامی که ماه‌های گرم سال فرا برسند، رنگ‌های جیغ در راس کار قرار خواهند داشت. هرچند از آنجایی که شرکت کنندگان هفته مد هر چقدر که توانستند رنگ‌های جیغ را برای کت و شلوار و پلیور‌های نازک خود در این هفته‌های اخیر انتخاب کرده‌اند، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که آنها برای آمدن ماه‌های گرم‌تر صبر نکرده‌اند.

ست کردن کت آبی و شلوار جین

ست کردن پلیور صورتی جیغ با شلوار سفید

پیراهن به رنگ صورتی جیغ

کت و شلوار مونوکروم زرد و صورتی جیغ

بیشتر بخوانید: 15 نکته مهم استایلی که هر خانمی باید آن‌ را بداند

مطالب مرتبط