10 مورد از آخرین ترندهای لباس عروس در سال 2020 !

10 مورد از آخرین ترندهای لباس عروس در سال 2020 !

28 خرداد 1399

هر سال اول سال، ما نگاهی می‌اندازیم به ترندهای مدی که قراره امسال مورد توجه باشند، به خصوص آخرین ترندهای لباس عروس. اگه قراره به زودی ازدواج کنید، احتمالا دارین دنبال آخرین ترندهای لباس عروس 2020 و جدیدترین مدهای عروسی می‌گردین. ما فکر می‌کنیم که این کار رو یکم برای شما آسون کردیم.


10 ترند لباس عروس برای سال 2020


1. لباس‌های عروس با استفاده از پر

این روزها استفاده از پر، نه فقط در لباس‌ها، بلکه در لباس‌های مجلسی و لباس‌های عروس هم ترند خیلی بزرگی شده. این لباس‌ها رمانتیکن و می‌تونن بسته به اینکه دنبال چه چیزی می‌گردین، ساده و مینیمال، یا مجلل باشند.

لباس‌های عروس با دامن پر

2. لباس عروس کرستی 

این ترند لباس عروس خیلی پرطرفداره، مدتهاست که از اون استفاده می‌شه و هر روزم قوی‌تر می‌شه. اخیراً با ترند مد Victorian هم همراه شده. این لباس‌ها برای عروس‌هایی که دنبال یه چیز یکم سکسی‌تر و قیافه‌ی بغلی‌تر می‌گردند، انتخاب مناسبین.

لباس عروس دکلته

3. لباس عروس‌های لایه لایه

تاثیر Giambattista Valli هم روی عروس‌ها بیشتر شده. بعد از اون که در تابستان 2019 شاهد ارائه‌های اجمالی از لباس‌ عروس‌های لایه‌لایه بودیم، این لباس‌ها تبدیل به یکی از ترندهای 2020 شدن. این لباس‌ها می‌تونن برای عروسی‌های باب مد و تجملاتی مناسب باشن. نمونه‌هایی از این لباس‌ها رو از طرح‌هایی مثل Oscar de la Renta و Zuhair Murad برای مجموعه‌های پاییزی لباس عروس 2020شون دیدیم.

لباس عروس چین چینی

4. لباس عروس با چاک روی پا

می‌دونیم که لباس‌های با چاک روی پا، یکی از موارد علاقه برای فرش قرمزهان. تعجب می‌کنین که چظور ممکنه برای لباس عروس هم ارائه شده باشن؟ خب تا اونجایی که ما دیدیم، عالین! لباس عروس‌های با چاک روی پا رو در برند Vera Wang دیدیم.

لباس عروس با چاک روی زانو

5. لباس عروس‌های فروتنانه 

امسال Hijabis خوش‌شانس بود، چون این روزها، لباس عروس‌های فروتنانه یکی از پرطرفدارترین ترندها هستند. ما این لباس‌ها رو تن خیلی از سلیبریتی‌ها دیدیم. خیلی ظریف، مینیمال و بدون زمان هستند. فکر نمی‌کنیم این ترند تا مدتها کنار بره! 

لباس عروس توری آستین دار

6. لباس عروس‌های کتی

داشتن یک لایه از لباس عروس که بتونین اونو در ورودی در بیارین، مدتیه که محبوب شده. امسال این ترند به شکل‌های مختلفی ارائه شده، که اکثرا مثل یک بالاپوش هستن، یکی از طراحی‌های مورد علاقه‌های ما عکس زیره. جسورانه، اما زیبا و به یاد ماندنیه.

لباس عروس‌ شنل دار

7. لباس عروس‌های رنگی 

بله! خیلی از دخترا واقعا ترجیح می‌دن لباس عروس سفید رنگ بپوشن. با این حال، دنبال یک لباس عروس رنگی یا لباس عروس ساده با تم‌های رنگی رفتن، انتخاب خاص و منحصربه‌فردیه که می‌تونه معرف شخصیت شما یا تم کلی عروسی‌تون باشه. طرح رز و تنالیه‌ سبز امسال مورد توجهن.

لباس عروس با رنگ کاپوچینو

8. لباس‌های عروس با شنل

شنل‌ها هفته‌ی مد گذشته رو فتح کرده بودند و حالا داریم اون‌ها رو توی طراحی‌های لباس عروس می‌بینیم که به یک عروس، ظاهر رسمی و باشکوهی می‌دن!

لباس عروس شنل دار

9. لباس‌ عروس‌های کت و شلواری

اگرچه این شاید انتخاب اول خیلی از عروس‌ها نباشه، اما اگر یک مراسم عروسی دو روزه یا خودمانی داشته باشین، می‌تونن برای شما عالی باشن. اگه می‌خواین الهام بگیرین، مجموعه‌های Reem Acra و Oscar de la Renta رو ببینید.

لباس‌ عروس‌های جامپسوت با شلوار

10. لباس عروس‌های مرواریددوزی شده

یکی از پرطرفدارترین ترندهای لباس عروس برای سال 2020، لباس‌هایی بودن که با استفاده از مروارید تزیین شده بودند. این لباس‌ها کلاسیک و زنانه‌ن، اما در عین حال، مدرن و جذاب هم هستند.

 لباس عروس‌های طراحی شده با مروارید

بیشتر بخوانید: 19 لباس عروس ساده و شیک برای عروس‌های مدرن

مطالب مرتبط