این مدل‌های مو را در بهار و تابستان 2020 امتحان کنید

این مدل‌های مو را در بهار و تابستان 2020 امتحان کنید

21 خرداد 1399

مجموعه جالبی از مدل‌های موی بهار 2020 ارایه شده که هر طرفدار مد، حداقل تعدادی از آنها را مطمئنا می‌خواهد امتحان کند. در حالی که مدل‌های مختلف زیادی برای بهار و تابستان سال 2020 وجود دارد، اما به راحتی می‌توان آنها را در دو دسته اصلی طبقه‌بندی کرد. دسته اول، مدل موهای تمیز و براق است که مورد علاقه کسانی است که ظاهری بکر و بی‌عیب و نقص دارند. این مدل شامل موهای گوجه‌ای، موهای بافته و موهایی است که به سادگی در پشت سر بسته می‌شوند. دسته دوم دقیقاً برعکس است: موهای وحشی و درهم که به شکل طبیعی و توده‌ای خود متکی هستند. فراتر از این، شاهد تعدادی مدل مو بودیم از جمله فرهای ساده و اشکال مجسمه گون آوانگارد که هر یک به نوعی در نوع خود بی‌نظیر بودند. بیایید قبل از اینکه در مورد رنگ‌ موهای این فصل صحبت کنیم، به مدل‌های موی 2020 بپردازیم.


مدهای موی بهار و تابستان 2020


1. موی ساده آویزان

مدل موی آویزان موج‌دار، یک مدل مویی می باشد که قدیمی نمی شود و همیشه خوب به نظر می‌رسد. به همین دلیل اولین سبکی است که در لیست ما از مدل‌های موی بهار / تابستان 2020 ذکر شده است! موها به آرامی سشوار می‌شوند تا کمی از موج آنها حفظ شود و افراد با موهای فردار به سادگی فرهایشان را با طراحی ملایمی زیاد می‌کنند. بیشتر افراد دارای موهای بلند، موهای خود را به شکلی حجیم آویزان می‌‌کنند و مدل شیکی به قسمت مرکزی مو می‌دهند.

موهای موج دار آویزان

2. فرق وسط

فکر می‌کردیم فرق وسط را تا الان شاهد نخواهیم بود، اما تمایل به مد دهه 70 به معنای این بود که این، یکی از مدل‌های موی بهار 2020 خواهد بود. در این ظاهر که یادآور اوایل دهه 70 است، موها، موج‌های ملایم دارند و فرق سر ساده است. موها به سبک صاف و ساده هستند و موهای وسط سر، مجعد هستند.

موهای صاف با فرق وسط

3. فرق کنار به شکل جارو

فرق کنار به شکل جارو، هرگز از مد نمی‌افتد و ترکیب حجم زیاد مو با آن، جذابیت زیادی ایجاد می‌کند. این مدل مو که هیچ موقع از مد نمی افتد به شدت در مدل‌های موی بهار 2020 ارایه شد. در فرق‌های کنار به شکل جارو به صورت خیره کننده‌ای، مو با موج‌های ظاهرا طبیعی مدل داده می‌شد و بعد به شکل چشمگیری به عقب و کنار شانه می‌شد. مو را می‌توان به قدری چشمگیر به کنار شانه کرد که حتی نیمی از صورت را بپوشاند!

 فرق کج رها شده از یک طرف

4. فرق کنار

آیا چیزی رسمی‌تر و مناسب‌تر از مویی که به سمت کنار شانه شده، وجود دارد؟ متخصصان زیبایی با اضافه کردن این مدل به انواع مدل موهای بهار 2020، زن مسئولیت پذیر و خبره را به تصویر کشیدند. یکی از روش‌های فرق کنار، فرد، ظاهری به هم ریخته دارد که به حجم و بافت طبیعی موهای او متکی است. در شیوه‌ای دیگر، موهای کنار کشیده و دم اسبی بسته می‌شدند و با سایه چشم قرمز  ترکیب می‌شدند.

 فرق کج کشیده شده پشت گوش

5. بافت‌های روستایی

مدل‌های موی بهار و تابستان 2020 ثابت می‌کند که در انتخاب مدل های موی بافت اشتباه نکرده ایم و البته مدل بافت روستایی، بافت محبوب ما می باشد. در برخی از روش‌های این مدل مو، مدل ها موهای خود را با تعدادی بافت که به بافت اصلی مو اضافه شده است به صورت رها روی شانه‌هایشان مدل داده اند. آنچه این ظاهر را متفاوت می کرد، شاخه‌های بنفش رنگ بود که به بافت‌ها اضافه شده بود و باعث می‌شد همه چیز رنگ و بوی آسمانی بگیرد. بافتهای مدل‌های کریستین دیور کمی یکنواخت‌تر اما بسیار بی‌نظیر بود. بافت‌های روستایی ضخیم دوتایی از کنار سر شروع می‌شود و سپس پایین می‌افتد تا صورت را کاملاً در قاب بگیرد، روشی که به سطح مشخصی از مهارت بافت هلندی احتیاج داشت، زیرا در نهایت همه موها برای ایجاد این ظاهر استفاده می‌شد.

بافت دو طرفه

6. نیمه شینیون با بافت طبیعی

ما به شینیون‌ها و نیمه شینیون‌های ترکیب شده با موی شدیدا سشوارشده که بافت فردار یا کاملا صافی دارد، عادت کرده‌ایم، بنابراین چیز مشخصا فرح بخشی در مورد نگه داشتن مو در بافت طبیعی و پیچاندن بخش‌هایی از آن به بالا وجود دارد، به طوری که مو به سمت چیزی برود که طراح مو در ذهن دارد. این مدل‌های موی بهاری 2020 را می‌توان صبح زود به سرعت آماده کرد. در این روش، بافت مو اکثراً طبیعی به نظر می‌رسد و بعضی از مدل‌ها موهای فردار داشتند، در حالی که برخی دیگر موهای صاف یا موج‌دار داشتند. مقداری از موها به بالا کشیده می‌شود تا منگوله‌های پیچ خورده آشفته‌ای بر روی سر ایجاد شود و بقیه قسمت‌های مو به پشت و پایین سر رها آویزان می‌شود. از عبارت "بافت طبیعی" رها استفاده می‌کنیم برای مواردی که موهای تقریباً همه مدل‌ها به همان نوع فرهای طبیعی طرح داده می‌شود و سپس قسمت بالایی حجم داده و کمی به عقب کشیده می‌شود. سرانجام برخی از مدل‌ها که موهای با فرهای محکم طبیعی دارند، مو را به بالا می‌کشند و دم اسبی می‌بندند. سپس دسته‌های حباب شکل حجیم و منگوله های روی سر را شکل می‌دهند.

 بافت طبیعی با منگوله های روی سر

7. شینیون‌های درهم و منگوله‌های روی سر

نتیجه نزدیکی به طراحان موی طرفدار بافت طبیعی مو، شینیون‌های درهم است که احساس لاقیدی ایجاد می‌کند. این شینیون‌ها واقعاً متنوع هستند، از جمله موی گوجه‌ای مرتفع، موی قهوه‌ای کمرنگ دوتایی، نیمه شینیون و منگوله‌های روی سر. با این حال، آنچه همه طراحان مو در آن اشتراک داشتند، کمی آشفتگی مو و میزان زیادی رشته‌های موی رها است. شینیون درهم می‌تواند موی گوجه‌ای بی حساب و کتاب باشد، با رگه‌های رنگی که روی سر قرار می‌گیرد و تعداد زیادی رشته‌های موی چین‌دار که صورت را به زیبایی قاب می‌گیرند.

شینیون شلخته و موی گوجه ای در بالای سر

8. دختر پولدار با موی حجیم

در بیشتر موارد که مدل‌ها موهای حجیم را به عنوان بخشی از مدل موهای بهار 2020 ارایه دادند، ظاهرشان معمولاً کمی وحشی و نمایشی به نظر می‌رسید. با این حال، نمونه‌های کمی وجود دارد که ما آنها را "دختر پولدار با موی حجیم" می‌نامیم - موهای حجیمی که کمی احساس مدهای قدیمی دبیرستانی را دارند که دوباره رواج یافته‌اند. نمونه اول، موهایی است که فوق العاده مجعد و  تمیز مدل داده شده، اما فرق سر هم پوش داده شده تا کمی حس و حال دهه 60 ایجاد شود. مدل‌های دیگر، کمی بیشتر الهام گرفته از مدل‌های دهه 80 است، با حجم مویی از پایین سر، در حالی که قسمت بالایی موها با ظرافت با سنجاق محکم شده بود.

موهای حجیم جلوی سر

9. موی براق رها

موی خیس یک مدل کلاسیک است، گرچه واقعا خیس نیست، ژل و موس مو که باعث خیس و براق به نطر رسیدن موها می شود در انواع این موها ضرورت دارد. موهای براق یکی از بزرگترین مدل‌های موی سال 2020 بود. در روشی، مو به پشت شانه می‌شود و قسمت فوقانی آن به میزان زیادی ژل زده می‌شود، اما می‌شود تا زیر گوش رها شوند و این باعث ایجاد تناقض چشمگیر می‌شود.

موی براق و کشیده شده به سمت عقب

10. رشته‌های مو وسط پیشانی

از به هم خوردن و در هم پیچیدن بیش از حد موهای خود نترسید، زیرا یکی از مدل‌های موی بهار 2020، ریختن چند تار مو روی پیشانی است. نوع ظاهری که معمولاً سعی می‌کنیم در آب و هوای طوفانی از آن جلوگیری کنیم. در ورساچه، موهای مدل طوری طراحی شده بود که انگار تازه از یک طوفان بارانی خارج شده است. مو به عقب شانه و به گونه‌ای طراحی شده بود که خیس به نظر برسد، با رشته‌های کوچکتر مو که به صورت تصادفی و در عین حال عمدی روی پیشانی ریخته است. در روشی دیگر، مدل‌ها، رشته‌هایی از مو بر روی پیشانی خود داشتند، اما این بار پشت موها را نیز با ابزار مخصوص بستن مو به شکلی محکم بسته بودند.

تارهای آویزان مو وسط پیشانی

11. موهایی که محکم به پشت کشیده شده‌اند

مدل موهایی که از پشت بسته می شوند معمولا در همه جا دیده می شود. در برخی موارد برای بستن مو از پشت از ابزار چرمی به عنوان یکی از لوازم جانبی مو در بهار 2020 برای نمایش ظاهر وحشی استفاده شده است. چیزی که به وضوح دیده می شود استفاده از ژل زیاد روی مو برای ایجاد موهایی براق و محکم می باشد. در هرمس، موها ابتدا موها از کنار جدا می شوند، قبل از اینکه به صورت دم اسبی‌هایی که در پایین محکم شده‌اند و فوق‌العاده مرتبند، مدل داده شوند.

موهای کشیده شده به عقب به شکل دم اسبی

12. شینیون‌های مرطوب

در حالی که موهای رها و براق  قطعاً در این فصل برنده شدند، برخی شینیون‌های براق هم وجود داشت. چرا برای امتحان مدل موهای تابستان 2020 بیشترین استفاده را از ژلی که خریده‌اید، نمی‌کنید؟ ظاهر کمی براق بر روی سر، یکی از ویژگی‌های این مدل مو است. مو برس زده و برای شینیون اندک به عقب کشیده شده که درواقع باعث می‌شود خیس به نظر برسد با وجود این که این مدل‌ها موهای کوتاهی دارند، هنوز هم کمی حجم در موهایشان حفظ می‌کنند و سپس ژل را برای کمی درخشش خیس به آن اضافه می‌کنند. همه چیز در مورد یک ظاهر مرطوب و آشفته بود، با موهایی که در بافت طبیعی‌اش نگه داشته شده، به عقب کشیده شده و به صورت ظاهری مرطوب مدل داده شده است.

شینیون‌های براق

بیشتر بخوانید: 20 مدل موی بابِ جذاب در سال 2020

13. بافتهای آشفته

مدل‌های موی شیک و آشفته تابستان 2020 با بافت‌های آشفته بسیار جذاب رنگ شده و با حال و هوای جنگجویانه. ظاهر آشفته و به طرح گل بود و مدل‌ها مانند کودکان و گل‌های وحشی واقعی بودند. موها تصادفی طرح داده می‌شد. بافت‌های پیچ خورده به روش‌های عجیب و غریب از سر بیرون زده می‌شدند و سپس با گل‌ها و سایر ابزار تزیینی مو، تزئین می‌شدند. سرانجام ظاهر زیبایی که مطمئناً احساس آماده جنگ بودن را منتقل می‌کند با موها به صورت بافتهای بسیار ریز در ترکیب با رشته‌های موی رها که صورت را در قاب می‌گیرد، مدل داده شده بود.

بافت‌های پیچ خورده به روش‌های عجیب و غریب

14. موی پشت سر و موی گوجه‌ای براق

هیچ فصلی بدون مدل‌هایی با موهای گوجه ای دست نخورده که شایسته یک رقاص باله است، کامل نیست! مدل‌ها، استایل خودنمایانه و تمیز دارند و موهای گوجه‌ای کم پشت به همراه موهایی که به صورتی مرتب به کنار و پشت برس زده شده‌اند. این ظاهر یک مکمل خوب برای مجموعه حرفه‌ای ارائه شده بود. می‌توان کمی شوخی به این مدل مو اضافه کرد. در حالی که موی پشت سر براق با موهای جدا شده وسط سر ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، با لکه دار کردن موها با تکه‌هایی از رنگ، حس هیجان انگیزی به آن افزود.

موهای گوجه‌ای براق که پشت سر جمع شده اند

15. موی آوانگارد مجسمه‌ای

موهای فانتزی همیشه نفس ما را بند می‌آورد، حتی اگر یکی از آن مدل‌های موی 2020 باشد که حتما به مد امسال راه پیدا خواهد کرد. اکثر مدل‌ها، موهایشان را با قسمت مرکزی بسیار براق پوشیده از رنگ مدل داده‌اند، اما یک مدل روش متفاوتی را انتخاب کرد، با ظاهر اسکلتی که تا موهایش که لایه لایه رنگ شده بود، گسترش یافت. مو به یک قطعه هنری آوانگارد تبدیل شده است. از گل رس برای قالب گیری بافت‌های بلند به صورت اشکال قوس مانند روی سر استفاده می‌شد. سپس گلها به سمت موها سر خوردند و ظاهر مدل به یک بیانیه زیست محیطی تبدیل شد. مدل‌ها کلاه گیس مری آنتوانت-ایسک را پوشانده بودند که بسیار بالاتر از بالای سرشان بلند شده بود و سپس با حجاب‌های اضافی پوشیده شده بودند. 

مدل مویی با شکل مجسمه

16. آرایش رده‌ای مجلل

بسیاری از سردبیرهای رسانه‌ها متوجه احترامی بودند که طراحان مد به خصوص طراحان سیاه پوست، نسبت به موهای مدل دزدان دریایی کاراییب قائل بودند. در نتیجه، سبک‌های محافظتی مانند آرایش رده‌ای، مدل‌های موی مهم بهار 2020 است. همه در حال تعریف غلوآمیز درباره آرایش‌های رده‌ای بلند خیره کننده بودند که با زیورآلات طلایی، تزئین شده بود.

بافت آفریقایی

17. فرهای درشت

در فصل دیگری پشت سر فصل قبلی، دنیای مد به موهای فردار اهمیت داد، به ویژه انواع طبیعی آن. اگر موی فر دارید، آن را با غرور حفظ کنید، چرا که یکی از مدل‌های موی تابستان 2020 است. بسیاری از مدل‌های امسال، موهای فرفری واقعاً چشم‌گیر و حجیم دارند که آنها را به سبک آفریقایی درجه یک درآورده‌اند. مدل‌ها به روش‌های مختلفی فرهای درشت برگزیده‌اند، از جمله موهای فر رها، دم اسبی‌های بسیار فرفری، فر روی سر با کناره‌های وزوزی مو و البته چند مدل موی آفریقایی بزرگ. سرانجام فرهای حجیم بیشتر از انواع موهای بزرگ دهه 80 بودند.

موهای فرفری

18. بافت‌های محکم

بافت‌های آراسته و مناسب به گروه مدل‌های موی براق و زیبای بهار و تابستان 2020 پیوستند. برای شروع، ظاهر رمانتیکی وجود داشت که شامل موهایی بود که از بالای گوش‌ها کشیده شده بود تا یک بافت محکم و دست نخورده را در پایین سر شکل دهند با یک بخش مرکزی مجعد در موها که ترکیب زیباتری را ایجاد کرده است. در این مدل ها بافتهای محکم با ظاهر دخترانی که مهمانی می‌روند، هم وجود دارد. 

بافت‌ مو

بافت‌های محکم

19. بافت‌های ونزدی آدامز

آیا چیزی جذاب‌تر از یک جفت بافت دوتایی وجود دارد؟ ونزدی آدامز درون خود را با این مدل موی بهاری عالی بسازید. یک نسخه بسیار کلاسیک از این ظاهر با یک بخش میانی مجعد و بافه‌های محکم دوتایی است که دقیقاً از پشت گوش ها شروع شده است. در روشی دیگر، بافهتهای دوتایی کمی در قسمت درهم و برهم مو بودند با مقداری پوش دادن مو برای حجم اضافه شده مو قبل از این که محکم بافته شود.

بافت دوتایی

20. چتری‌های عمودی

در برخی موارد، مدل‌هایی که موهایشان به شکل چشمگیری کوتاه شده بود، آن را با مدل مو به شکل نمایشی تغییر ندادند و از آنجا که تعدادی از مدلها چتری‌های مستقیم از وسط داشتند، این، به یکی از مدل‌های موی 2020 تبدیل شد. اگر مدل موی چتری‌ را در نظر گرفته‌اید، اکنون می‌تواند زمان خوبی باشد! یک گرایش عالی، چتری‌هایی است که به شکل نمایشی چهره مدل را قاب گرفته است. در سایر نمایش‌های مد نیز چند مدل با موی چتری مستقیم از وسط وجود داشت.

مدل موی چتری

21. چتری‌های متغیر

اگر مایل هستید یکی از مدل‌های موی غیر متعارف تر را اتخاذ کنید، فکر می‌کنیم چتری‌های متغیر می‌تواند یک انتخاب جالب باشد. چند مدل موی مختلف بهاری 2020 در برند گوچی وجود داشت، اما یکی که برای ما به عنوان مدل فوق‌العاده منحصر به فرد متفاوت بود، چتری‌های متغیر در تعداد کمی از مدل‌ها است. در برند آرمانی، موها پیچ خورده و بافته شده بود به گونه‌ای که درست در بالای سر قرار می‌گرفت و انتهای آن‌ها روی پیشانی می‌آمد به گونه‌ای که با چتری‌های متغیر تطبیق یابد. اگر از انتخاب یک مدل کوتاهی مو عصبی هستید، این می‌تواند یک روش عالی برای آزمایش تغییر ظاهر باشد! علاوه بر بافت‌های دوتایی، یک زوج مدل در یک نمایش مد هم خودنمایانه از چتری‌های متغیر یا مجعد استفاده کردند.

چتری‌های ناهمسان

22. کوتاهی بازیگوشانه

دیدن کوتاهی‌های مختلف مو، یکی از قسمت‌های مورد علاقه ما در مدل موهای بهار / تابستان 2020 است. این فصل ثابت کرد که مدل کوتاهی موی بازیگوشانه از بین نمی‌رود، بنابراین می‌توانید با کوتاه کردن آن لایه‌های سنگین مو، پشت گردن خود را خنک نگه دارید. انواع کوتاهی مو در دنیای مد ارایه می‌شود، اما مدل‌هایی با هر دوی کوتاهی‌های بازیگوشانه و متغیر و موهای کوتاه بی پیرایه‌تر با فرق کنار به شکل جارو، واقعاً با حال و هوای تاجران آینده‌نگر این مجموعه مطابقت دارد. در نمایش مد دیگری، تعدادی از مدل‌ها موهای کوتاهی داشتند، با موهای به دقت کوتاه شده، در حالی که بقیه موهایشان را محکم به پشت بسته بودند.

مدل موی کوتاه

23. موی کوتاه

کوتاه کردن مو در فصول گرم سال، به معنای وزوزی کردن مو نیست! تعداد زیادی موی کوتاه شیک برای شیطانی کردن در نمایش‌های مد وجود دارد که آن را به یک انتخاب عالی دیگر برای مدل موهای 2020 تبدیل می‌کند. تعداد کمی از سوپرمدل‌ها موهایشان را که به تازگی کوتاه کرده‌اند. یکی از این مدل‌ها در این فصل با خودنمایی یک مدل موی کوتاه زیبا با اندازه متوسط داشت که می‌تواند الهام بخش خوبی برای هر کسی باشد که دوست ندارد موهایش را خیلی کوتاه کند.

مدل موی کوتاه تا دم گوش


مدهای رنگ موی بهار 2020


1. تقریبا سیاه

موهای تیره تقریباً سیاه اما نه کاملاً، در  رنگ موهای بهار سال 2020 تجلیل می‌شد، اندکی به این دلیل که در نمایش‌های مد به جای حضور دائمی مدل‌های بلوند که در سال‌های گذشته رایج بود، تعداد زیادی مدل‌های متنوع و سلامت محور به نمایش در می‌آمدند. از فرهای به دقت کوتاه شده خیره کننده تا موهای بلند پر زرق و برق دار مدل‌های تازه وارد، موی سیاه تقریبا همه جا بود.

رنگ موی مشکی

2. بلوند کم رنگ

بلوند کم رنگ یکی از مدهای رنگ مو قابل توجه در تابستان 2020 بود و چشم ما را گرفت، زیرا تنها با یک مقدار سالم از سفید کننده مو می‌توان به آن دست یافت. تعداد زیادی از مدل‌ها با خودنمایی از رنگ موی پلاتینی استفاده کردند. یکی از آنها در افتتاحیه نمایش مد برند شنل، با خودنمایی یک کوتاهی موی بازیگوشانه یخی رنگ داشت. همچنین می‌توانید از مدل‌های دیگر الهام بگیرید که موهای پلاتینی رنگ و بلندش را در نمایش‌های مد به نمایش درآورد.

رنگ موی بلوند کم رنگ

3. موی قرمز

اگر به هنگام فرارسیدن فصول گرم سال، احساس بسیار هیجان انگیزی دارید، قرمز را به عنوان یکی از رنگ موهای بهار 2020 دوست خواهید داشت. در یکی از نمایش‌های مد از رنگ برای قرمز کردن رنگ موی همه مدل‌ها استفاده شد که واقعاً باعث شد فکر کنیم این رنگی است که باید این تابستان امتحان کنیم! البته مدل‌های مو قرمز خیره کننده زیادی نیز وجود داشت که یکی از بهترین‌های آنها برند پرادا کار می‌کرد.

 رنگ موی قرمز

4. بلوند عسلی

بلوند عسلی، سایه روشن بلوند برای رنگ موهای بهار / تابستان 2020 است. این سایه بلوند آرامش بخش خیلی روشن نیست و کمی کیفیت قرمز دارد که آن را باشکوه و گرم می‌کند. یک نمایش مد، خانه‌ای عالی برای انواع موهای بلوند عسلی بود، رنگ مویی که با مجموعه مدی که ارائه شده است، پیوسته تطبیق می‌یابد.

رنگ موی بلوند عسلی

5. موی نئونی

نئونی پر اشتیاق، وحشی‌ترین مد رنگ موی بهار / تابستان 2020 است و هیجان زده‌ایم که می‌بینیم چگونه به خیابان‌ها بر می‌گردد. اگر به این فکر کرده‌اید که کار جدید و مخاطره‌آمیزی انجام دهید و برخی از رنگ موها را امتحان کنید، در کنار شما هستیم! به خصوص قرمز نئونی یک رنگ چشمگیر در نمایش‌های مد بود. برای چیزی ملایم‌تر، مدل دیگری چتری‌هایش را با موی اضافه به رنگ نئونی مزین کرده بود که از آنچه کاملا مطمئن هستیم پر پرنده بود، ساخته شده بود.

رنگ موی نئونی

6. قهوه‌ای خاکستری

گاهی اجازه دهید مو بدون توجه رها شود در حالی که لباس‌ها همه توجه را جلب می‌کنند. این دقیقاً همان چیزی است که مدیران در ذهن داشتند و شاید به همین دلیل است که موی قهوه‌ای خاکستری، یکی از بزرگترین رنگ موهای بهار 2020 است. قهوه‌ای خاکستری یک رنگ موی جذاب اما نامحسوس است که در هر نمایش مد متوجه آن شده‌ایم. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جدید، خرمنی از موی فردار دارد که با وجود رنگ نامحسوس آن، برجسته است. مدل‌های دیگر برندها تقریبا در هر نمایش مد دیگری، این رنگ موی ملایم را به نمایش گذاشته‌اند.

رنگ موی قهوه‌ای خاکستری

بیشتر بخوانید: 10 مدل موی عالی و ترند شده که باید آنها را امتحان کنید

مطالب مرتبط