60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت اول)

60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت اول)

21 اسفند 1401

بیایید با آن روبرو شویم پس از مدتی رنگ مو قدیمی و خسته‌کننده می‌شود. در حالی که ممکن است هنگام دریافت رنگ خود عاشق آن شده باشید، طبیعی است که پس از ماه‌ها (یا حتی سال‌ها) خیره شدن به آن در آینه، چیزی جدید بخواهید. خوشبختانه، رنگ کردن مو پیچیده‌تر و مبتکرانه‌تر از همیشه شده است. این بدان معنی است که تعداد زیادی رنگ جدید و هیجان‌انگیز فقط منتظر شما هستند تا آن‌ها را امتحان کنید و آن‌ها بهتر از همیشه هستند. غنی و پرجنب و جوش، سردترین رنگ‌های امروزی پر از زندگی هستند. چند رنگ و بعد، آن‌ها منحصربه‌فرد و تا حدودی مرموز هستند. اگر به دنبال به روز رسانی بازی موهای خود هستید، این‌ها بهترین روندها و ایده‌های رنگ مو هستند که باید امتحان کنید!


ایده‌های رنگ مو


1. رنگ موی دو رنگ آبی و مشکی

رنگ مو

موهای دو رنگ یک تکنیک رنگ‌آمیزی است که دارای دو رنگ متمایز است. این رنگ‌ها می‌توانند انتخاب شما باشند، اما اگر موهایتان به‌طور طبیعی تیره است و می‌خواهید آن‌ها را به روز کنید، اضافه کردن رنگ آبی راهی عالی برای انجام این کار است. آبی و مشکی به خوبی با هم ترکیب می‌شوند، و اگرچه این ظاهر به اعتماد به نفس نیاز دارد، اما به اندازه سایر ترکیب‌ها، به عنوان مثال، مشکی و صورتی، جسورانه نیست. افزودن رنگ آبی فقط به چتری‌هایتان نیز یک راه عالی برای تغییر تمرکز است. چتری‌ها افزودنی عالی برای هر مدل موی هستند زیرا می‌توانند ویژگی‌های صورت شما را برجسته کرده و شما را جوان‌تر نشان دهند.

2. رنگ مو جت بلک

رنگ مو

جت بلک سایه‌ای از رنگ سیاه است که تیره‌ترین است. این یک رنگ شگفت‌آور است و می‌تواند مکمل اکثر رنگ‌های پوست باشد. این رنگ همچنین جذاب است زیرا درخشندگی دارد و موهای شما را سالم و براق می‌کند. روش‌های مختلفی برای حالت دادن به موهای جت بلک وجود دارد تا توجه را به چهره خود جلب کنید. همچنین می‌توانید با اضافه کردن هایلایت‌های قهوه‌ای تیره به آن نرمی اضافه کنید. آن‌ها را به صورت استراتژیک قرار دهید تا چشم را به سمت ویژگی‌های صورت بکشید.

3. رنگ مو مشکی با هایلایت آبی

رنگ مو

موهای مشکی وقتی با رنگ‌های دیگر جفت شوند می‌توانند عالی به نظر برسند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا روی پایه تیره ظاهر شوند. رنگی که مشکی را تحسین می‌کند موهای آبی است و افزودن هایلایت به موها به آن عمق و بعد می‌بخشد. سایه مناسب آبی نیز می‌تواند موهای شما را براق نشان دهد و تضاد ظریفی ایجاد کند. رنگ موهای پررنگ نیز گویا است و می‌تواند جنبه بازیگوش شما را به دنیا نشان دهد یا اینکه از ریسک کردن نمی‌ترسید.

4. رنگ موی مشکی یکدست

رنگ مو

روش‌های زیادی برای پوشیدن موهای مشکی وجود دارد که آن را به انتخابی شیک و محبوب برای هر خانمی تبدیل می‌کند. این رنگ برای اکثر رنگ‌های پوست مناسب است و می‌توان آن را به روش‌های مختلف حالت داد تا بافت موهای شما را به رخ بکشد. جذابیت موهای مشکی یکدست این است که یک رنگ قدرتمند است و می‌تواند با کمترین تلاش ظاهری ایجاد کند. هنگامی که به نور برخورد می‌کند، می‌تواند درخشندگی داشته باشد و تارهای مو زیبا و سالم ایجاد کند.

5. رنگ مو مشکی با هایلایت بلوند

رنگ مو

مشکی و بلوند ترکیب جالبی را ایجاد می‌کند. افزودن هایلایت‌های بلوند به موها می‌تواند عمق و بعد ایجاد کند، اما همچنین می‌تواند موهای شما را روشن کرده و ظاهر شما را درخشان کند. بلوند روی مشکی می‌تواند خشن به نظر برسد، اما جذابیت این است که جفت شدن آن کنتراست ایجاد می‌کند. می‌توانید این تضاد را با انتخاب رگه‌های درشت برجسته کنید، که می‌توان آن‌ها را به صورت استراتژیک در اطراف صورت اضافه کرد تا قاب شود. یا می‌توانید یک رویکرد ظریف با هایلایت‌های نازک به سمت انتهای مو را انتخاب کنید.

6. رنگ مو آمبره سیاه و خاکستری

رنگ مو

Ombre یک تکنیک رنگ‌آمیزی است که دو رنگ، یکی روشن و دیگری تیره را با هم ترکیب می‌کند. این یک گزینه کم نگهداری و فوق‌العاده برای بلند کردن مو است. کشیدن ombre با موهای مشکی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما اگر چیزی هیجان‌انگیز و متفاوت می‌خواهید، آن را با خاکستری ترکیب کنید. مشکی و خاکستری ترکیبی مکمل هستند که موهای شما را درخشان می‌کنند. خاکستری همچنین کنتراست کمتری نسبت به موهای بلوند ایجاد می‌کند و پوشیدن آن‌ها را راحت‌تر و جسورتر می‌کند.

7. رنگ مو مشکی با هایلایت فیس فریم

رنگ مو

موهای مشکی جذاب هستند می‌توان آن را هر طور که می‌خواهید برش داد و مدل داد، اما یک انتخاب عالی با برجسته کردن هایلایت فیس فریم است. نحوه ریزش مو در دو طرف صورت نیز می‌تواند توجه را به آن جلب کند و این با قرار دادن هایلایت‌های استراتژیک در اطراف صورت بزرگتر می‌شود. این یک جلوه قاب چهره ایجاد می‌کند که می‌تواند ویژگی‌های شما را تکمیل کند. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به خوبی با موهای تیره شما ترکیب می‌شوند و فقط یک یا دو سایه روشن‌تر هستند تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

8. رنگ موی آمبره مشکی و آبی

رنگ مو

رنگ موی آمبره را می‌توان در رنگ‌های انتخابی شما به دست آورد، اما وقتی موهای آبی را به موهای مشکی اضافه کنید، عالی به نظر می‌رسد. انتقال بین دو رنگ قابل توجه است اما نه به گونه‌ای که با هم برخورد کنند زیرا رنگ‌ها مکمل یکدیگر هستند. اینکه می‌خواهید رنگ‌بندی شما چقدر چشمگیر باشد به سایه آبی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد و رنگ‌های تیره‌تر کنتراست کمتری ایجاد می‌کنند. این تکنیک را می‌توان به موهای با هر طول و بافت اضافه کرد اما در موهای بلندتر بیشتر قابل توجه است. برای دستیابی به عمق و ابعاد فوق‌العاده است و نگهداری کمی دارد زیرا نیازی به روتوش ریشه‌ها نیست.

9. رنگ موی مشکی با هایلایت کاراملی 

رنگ مو

ایده‌های رنگی زیادی برای موهای مشکی وجود دارد که جسورانه هستند و کشیدن آن‌ها به اعتماد به نفس نیاز دارد. با این حال، افزودن هایلایت‌های رنگ موی کاراملی به موهایتان یک روش بی‌دردسر است که موها را روشن می‌کند و به آن عمق می‌بخشد بدون اینکه بیش از حد دراماتیک یا در صورت شما ظاهر شود. رنگ کارامل طیف وسیعی دارد، اما انتخاب قهوه‌ای گرم بهترین نتیجه را خواهد داشت. می‌توانید هایلایت‌ها را در سراسر صورت اضافه کنید یا به‌طور استراتژیک آن‌ها را در اطراف صورت قرار دهید تا جلوه‌ای قاب بگیرید.

10. رنگ موی مشکی و قرمز تیره

رنگ مو

موهای مشکی و قرمز ترکیبی جسورانه است که قرمز در برابر رنگ پایه تیره ظاهر می‌شود. می‌توانید آن را به روش‌های مختلفی به موهای خود اضافه کنید، چه با هایلایت‌های قرمز در سراسر مو، افزودن عمق و بعد، یا تمرکز رنگ بر روی بخشی از مو، مانند چتری. این ترکیب رنگی جسورانه است و ظاهری بی‌نظیر به شما می‌دهد، اما همچنین می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و زمانی که با رنگ رژ لب قرمز مورد علاقه‌تان استفاده کنید، عالی به نظر می‌رسد.

11. رنگ موی بنفش مشکی

رنگ مو

یکی دیگر از ایده‌های جالب رنگ برای موهای مشکی، موهای بنفش است که تیرگی مو را روشن می‌کند و به روزی مدرن به آن می‌بخشد. این را می‌توان در تمام بافت‌ها و طول‌های مو به دست آورد اما مناسب موهای صاف است زیرا رنگ را بهتر نشان می‌دهد. هنگام تعیین اینکه کدام سایه بنفش بهترین است، رنگ چهره خود و میزان کنتراست را در نظر بگیرید. رنگ‌های تیره مانند آلویی یا بادمجانی طبیعی‌تر از ترکیب موهای مشکی با بنفش‌های روشن‌تر مانند بنفش به نظر می‌رسند. شیک و جذاب، این می تواند همان رنگی باشد که برای متحول کردن موهایتان به دنبال آن بوده‌اید.

12. رنگ موی مشکی با هایلایت بلوند عسلی 

رنگ مو

بلوند عسلی یک رنگ زرد طلایی است که فوق‌العاده زیبا و همه کاره است و به موهای مشکی شما افزوده می‌شود. با هایلایت‌های متعدد در سراسر مو، می‌تواند رنگ را به طور یکپارچه تغییر دهد و در عین حال نرمی را نیز به آن اضافه کند. رنگ می‌تواند چهره شما را روشن کند.

13. رنگ مو بلوند با هایلایت

رنگ مو

ضرب المثلی وجود دارد که می‌گوید مو بورها بیشتر سرگرم می‌شوند و اکنون وقت شماست که درستی آن را امتحان کنید. موهای بلوند به طرز باورنکردنی همه کاره هستند و به اکثر رنگ‌های پوست می‌آیند. روشن بودن رنگ می‌تواند بافت و زیبایی مدل‌ موهای شما را افزایش دهد. برای اینکه عمق و ابعاد بیشتری به موها اضافه کنید، می‌توانید هایلایت را در سراسر مو اضافه کنید، موها را روشن و رنگ چهره را روشن کنید. این یک راه عالی برای به روز رسانی موهای شما اما به روشی ظریف و پوشیدنی است.

14. رنگ مو بلوند آمبره

رنگ مو

اگر می‌خواهید توجه را به موهای خود جلب کنید، یک راه عالی برای انجام این آمبره است. رنگ موی آمبره یک راه عالی برای عمق و بعد دادن به مو است و می‌تواند در رنگ‌های مختلف استفاده شود. تکنیک رنگ‌آمیزی دو رنگ، یکی تیره و دیگری روشن‌تر را با هم ترکیب می‌کند. این شامل رنگ موی طبیعی یا رنگ مصنوعی است. برای طبیعی‌ترین نتایج، می‌خواهید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو سایه روشن‌تر باشند. یا می‌توانید کنتراست ایجاد کنید که احساس جذاب و فوق‌العاده‌ای داشته باشد. نگهداری کمتری نسبت به هایلایت‌های فویل سنتی دارد زیرا لازم نیست نگران رشد مجدد باشید.

15. رنگ مو بلوند خاکستری

رنگ مو

موهای بلوند خاکستری سایه‌ای از بلوند با رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری است. این یک رنگ سرد است که برای کسانی که رنگ پوست سرد دارند فوق‌العاده جذاب است. این رنگ روی موهای طبیعی روشن بهترین کار را دارد و می‌تواند راهی برای تغییر ظاهر شما باشد. اگر چیزی متفاوت می‌خواهید و رنگ‌های دودی به موها احساس شادابی و مدرن می‌دهد، یک سایه عالی برای امتحان کردن است. جلوگیری از کدر شدن موها ممکن است سخت باشد، بنابراین باید با آرایشگر کار کنید تا رنگ مناسب خود را پیدا کنید.

16. رنگ مو بلوند دکلره شده

رنگ مو

بلوند دکلره شده رنگی غیرطبیعی است که موها را بیشتر نمایان می‌کند. این مو می‌تواند حالتی ایجاد کند و موها را پرپشت‌تر و پرتر نشان دهد. با این حال، این روند نیز آسیب رسان است. برای به حداقل رساندن خشکی دکلره، بهتر است موهای خود را توسط یک رنگ‌ساز حرفه‌ای انجام دهید. جذابیت موهای دکلره شده نتیجه چشمگیر است، اما پوشیدن و خشکی و وز شدن آن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این رنگ برای متمایز شدن از جمعیت فوق‌العاده است، اما ممکن است احساس کنید که در تنظیمات خاص، از جمله محل کار، محدود کننده است.

17. رنگ مو بلوند پلاتینیوم

رنگ مو

بلوند پلاتین روشن‌ترین رنگ موی بلوند است و راهی تضمینی برای بیان است. رنگ روشن است و ظاهر شما را روشن می‌کند. موها را می‌توان به روش‌های مختلفی حالت داد و ویژگی‌های شما را برجسته و چهره شما را زیباتر می‌کند. همچنین راهی برای نشان دادن بافت مو است و می‌تواند به روش‌های مختلف حالت دهید. نقطه ضعف پلاتین این است که نگهداری بالایی دارد و می‌تواند فرآیندی زمان‌بر و آسیب‌رسان باشد.

18. رنگ موی مشکی و بلوند

رنگ مو

موهای مشکی و بلوند ترکیبی چشمگیر است. شما می‌توانید با افزودن هایلایت‌های مشکی به بلوند به این هدف برسید که به آن ابعاد بیشتری می‌بخشد. این مدل مو شما را از بقیه متمایز می‌کند زیرا با هم ترکیب نمی‌شود و تضاد ایجاد می‌کند. نحوه مدل دادن به موهای خود کاملاً به شما بستگی دارد، اما در قرارگیری رنگ‌ها تأثیر می‌گذارد. این یک مدل موی تند و جذاب است که به شما امکان می‌دهد خود را ابراز کنید.

19. رنگ مو بلوند تیره با انتهای بلوند

رنگ مو

موهای بلوند تیره در بسیاری از رنگ‌های پوست رنگی جذاب است و پوشیدن آن بسیار راحت‌تر از رنگ‌های روشن‌تر بلوند است. رنگ فقط یک تن از قهوه‌ای روشن‌تر است و احساس گرما می‌کند و در حالی که به خودی خود زرق و برق‌دار است، می‌توانید با روشن کردن انتهای مو، عمق بیشتری به موها اضافه کنید. رنگ کردن انتهای بلوند روشن‌تر می‌تواند یک راه سرگرم‌کننده برای تغییر ظاهر شما باشد، اما همچنین می‌تواند ویژگی‌های شما را برجسته کند. این امر به ویژه اگر در یک مدل کوتاه مانند مدل موی باب یا مدل موی لوب باشد که در اطراف صورت می‌افتد صادق است.

20. رنگ مو بلوند روشن با ریشه‌های تیره

رنگ مو

اکثر خانم‌ها هنگام رنگ کردن موهای خود بلوند رنگ ریشه‌های تیره خود را انتخاب می‌کنند تا ظاهری ترکیبی و طبیعی‌تر ایجاد کنند. با این حال، ریشه‌های تیره به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند و به دلیل کنتراست ظاهری جذاب و خفن خواهند داشت. رنگ‌های متفاوت بین ریشه و بقیه موها به آن عمق و بعد می‌بخشد. این یک رویکرد مدرن برای رنگ‌آمیزی است و برای همه مناسب نخواهد بود، اما اگر دوست دارید رنگ‌های مختلف را امتحان کنید، این می‌تواند برای شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: 60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط