30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402 (قسمت اول)

30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402 (قسمت اول)

20 بهمن 1401

رنگ‌های تیره را که در ماه‌های زمستان مورد علاقه بوده‌اند را فراموش کنید و برای بهار از این سایه‌های پررنگ و زیبا استفاده کنید. فصل ملایم همه چیز در مورد ابراز وجود و بازگرداندن رنگ خوشایند به ظاهر شماست. و چه راهی بهتر از طراحی ناخن فوق‌العاده خلاقانه و زیبا برای رسیدن به این هدف؟ صورتی تند را انتخاب کنید تا باربی درونی خود را آزاد کنید، یا دهه‌های گذشته را با چیزی جذاب و خفن هدایت کنید. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب نگاه‌ها به ناخن‌های دست خود و یک لبخند رضایت‌بخش بوده‌اید، با ناخن‌های بهاری درخشان که دوست خواهید داشت، دیگر به دنبال آن نباشید!


1. طرح ناخن بهاری نئون


استایل خود را در این فصل با ناخن‌های بهاری نئون روشن کنید. اشباع بودن این رنگ‌ها باعث می‌شود که آن‌ها به‌عنوان یک جمع‌کننده تضمین‌شده باشند و همه مطمئناً راه شما را خواهند دید. می‌توانید سایه‌های مورد علاقه‌تان را با هم ترکیب کرده و با یک روکش رنگارنگ و جسورانه ترکیب کنید، یا آن را با تمرکز بر یک رنگ ساده نگه دارید. این مانیکور احساس جوانی و رسا می‌کند.


2. طرح ناخن بهاری فرنچ


با تمرکز رنگ به سمت انتها با تفسیری مدرن از طرح فرنچ توجه را به شکل ناخن خود جلب کنید. این یک رویکرد کلاسیک برای مانیکور است، اما تزریق سایه پررنگ این طراحی را به روز می‌کند و به شما چیزی تازه و هیجان‌انگیز می‌دهد، در حالی که انجام آن آسان است. سایه‌های متفاوتی از همان رنگ را روی پایه و نوک ناخن‌هایتان امتحان کنید.


3. طرح ناخن بهاری روشن


ما می‌دانیم که به چه فکر می‌کنید؛ چه راهی بهتر از یک مانیکور رنگارنگ برای وارد شدن به فصل بهار؟ کلید دستیابی به این طرح شیک و زیبا، لاک زدن هر ناخن با رنگی متفاوت است. این باعث می‌شود که به راحتی همه رنگ‌های مورد علاقه خود را با هم ترکیب کنید. این می‌تواند سبز سرد یا صورتی روشن باشد، شما تصمیم بگیرید! تضاد بین هر ناخن توجه را به دستان شما جلب می‌کند و آن را برجسته می‌کند.


4. طرح ناخن بهاری صورتی


برو دختر شجاع و بگذار باربی درونت بدرخشد! ناخن‌های صورتی روشن رنگ فوق‌العاده دخترانه‌ای هستند که قابل چشم پوشی نیست و راهی فوق‌العاده برای برجسته کردن ناخن‌های شما در بهار امسال خواهد بود! از لاک صورتی نترسید زیرا به طرز شگفت‌‌انگیزی پوشیدن آن آسان است و با اکثر تناژ پوست زیبا به نظر می‌رسد. 


5. طرح ناخن بهاری آبی روشن


آبی روشن یک رنگ غنی است که اغلب با تجمل و پیچیدگی همراه است. اما برای بهار، همه چیز در مورد ابراز وجود و جلب توجه ناخن‌های دست شماست! آیا عاشق هنر طرح و دیزاین ساده هستید؟ خوب است زیرا حتی ساده‌ترین طراحی با این رنگ زیبا به نظر می‌رسد. یا چرا با انتخاب یک سایه متفاوت برای یک ناخن برجسته، آن را با یک کنتراست زیبا همراه نکنید؟ این کار به شما امکان می‌دهد چندین سبک را با هم امتحان کنید.


6. طرح ناخن بهاری سبز روشن


ناخن‌های سبز روشن بهترین انتخاب برای فصل بهار است که به شما امکان می‌دهد خود را ابراز کنید و زیبایی طبیعت را روی ناخن‌هایتان هدایت کنید. سایه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین انتخاب رنگی که به بهترین وجه با سلیقه شما مطابقت دارد و رنگ پوست شما را تکمیل می‌کند آسان می‌کند. وقتی نوبت به برنامه می‌رسد، اجازه دهید خلاقیت شما با انتخاب مکان های جالب و بازی با فاصله‌های منفی بدرخشد.


7. طرح ناخن بهاری نارنجی روشن


ناخن‌های نارنجی بهترین انتخاب برای آوردن گرما و شادی به مانیکور شما هستند. رنگ روشن غیرقابل‌ چشم‌پوشی است و شکل انتخابی شما را برجسته می‌کند و به شما این فرصت را می‌دهد که چیزی غیرمعمول را امتحان کنید. سعی کنید رنگ را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید تا آن را متضاد یا تکمیل کنید. این همچنین یک گزینه عالی برای نمایش بیشتر هنر ناخن است. 


8. طرح ناخن بهاری با نقطه پولکا روشن


سادگی طراحی ناخن با نقطه پولکا و کاربرد آسان آن را تبدیل به یک کلاسیک و ثابت در هر فصلی کرده است. با این حال، می‌توانید با انتخاب رنگ‌هایی که روشن و اشباع هستند، به مانیکور خود یک حس تابستانی مجزا بدهید. گزینه‌های نامحدودی برای خلاقیت وجود دارد، از جمله امتحان با نقاط با اندازه‌های مختلف و زوایای برنامه شما.


9. طرح ناخن بهاری درخشان


با انتخاب یک مانیکور سرگرم‌کننده با روزهای تیره و تاریک زمستانی خداحافظی کنید. آیا این ناخن‌های بهاری خمیده و درخشان می‌تواند فقط همین باشد؟ فصل مناسبی برای انتخاب رنگ‌هایی است که معمولاً برای امتحان کردن آن‌ها مردد هستید، اما چیزی به نام خیلی جسورانه وجود ندارد! انجام Squiggles آسان و فوق‌العاده زیبا است. طرح‌های بزرگ و درشت یا چیزهای ظریف را انتخاب کنید. انتخاب باشماست!


10. طرح ناخن بهاری Y2K روشن


با این مانیکور دهه 90 دیگر هرگز نمی‌خواهید دست‌های خود را بپوشانید. و این فصلی است که باید همه چیز را انجام داد! بیایید ناخن‌های بهاری Y2K را به شما معرفی کنیم، طرح دخترانه جذابی که بیانگر و جوانی است. این طرح کاملاً در مورد ترکیب سایه‌ها، چاپ‌ها و الگوهای مورد علاقه‌تان است تا چیزی متمایز و منحصربه‌فرد ایجاد کنید درست مثل خودتان!


11. طرح ناخن بهاری گلدار


 

ما عاشق طرح ناخن گلی هستیم زیرا گزینه‌های زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها، اندازه‌ها، مکان‌ها و حتی شکل‌ها را امتحان کنید. این یکی از نمادین‌ترین انتخاب‌های فصل بهار هستند بنابراین چه راهی بهتر از طراحی فوق‌العاده زیبا و رنگارنگ برای هدایت این چیزها؟ توجه را به دستان خود جلب کنید و روحیه شاد و بازیگوش خود را نشان دهید!

 

بیشتر بخوانید: 30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402 (قسمت دوم)

 

مطالب مرتبط