40 جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن در جهان (قسمت دوم)

40 جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن در جهان (قسمت دوم)

12 دی 1401

دنیای سلبریتی‌ها مملوء از زنان جذاب و زیباست که در هر شکل و اندازه‌ای هستند. ما امروز 35 مورد از پرطرفدارترین سلبریتی‌های زن، از جمله بازیگران برنده جایزه، مدل‌های جلد مجلات، خوانندگان برجسته و زنان تاجر موفق را گردآوری کرده‌ایم. با این حال، این زنان همچنین ثابت می‌کنند که زیبایی چیزی بیشتر از عمق پوست است این چیزی است که درون آن نیز مهم است. هرکدام از راه‌ها و استفاده‌های مختلفی که به‌عنوان پلتفرمی برای حمایت و بشردوستی برای برجسته کردن موضوعات مهمی مانند حقوق زنان، کودکان، رنگین‌پوستان، جامعه LGBTQI+، پناهندگان و حیوانات به موفقیت دست یافته‌اند. این زنان در حال تغییر جهان به سوی جهانی بهتر هستند.

ابتدا بخوانید: 40 جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن در جهان (قسمت اول)


21. کایرا نایتلی


زیباترین زنان جهان

به عنوان چهره Chanel برای بیش از یک دهه، جای تعجب نیست که Keira Knightly یکی از جذاب‌ترین زنان جهان است. او خشن، ظریف است و ناگفته نماند، گونه‌هایی دارد که می‌توانند شیشه را برش دهند. کایرا در فرانچایز دزدان دریایی کارائیب به عنوان الیزابت ترنر سرسخت و ماجراجو به شهرت رسید و چندین درام دوره ای و فیلم عاشقانه را دنبال کرد. علاوه بر این، او یک فمینیست مغرور است که به حقوق زنان و پناهندگان علاقه دارد و از عفو بین‌الملل و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل حمایت می‌کند و با آن همکاری می‌کند.


22. جنیفر آنیستون


زیباترین زنان جهان

در حالی که همه ما جنیفر آنیستون را به عنوان ریچل گرین از فیلم دوستان می‌شناسیم، او موفقیت زیادی فراتر از صفحه نمایش کوچک پیدا کرد. او نه تنها با موفقیت‌هایی مانند Marley & Me و We're the Millers به پرده بزرگ انتقال پیدا کرد، بلکه مالک یک شرکت تولیدی به نام Echo Films نیز هست. بین این قرارداد و قراردادهای حمایتی بسیاری از او، او در میان ثروتمندترین زنان برجسته هالیوود قرار دارد. علاوه بر این، ظاهر خیره کننده، چشمان آبی یخی، بدن کوبنده و موهایی که همیشه حسادت برانگیز است، همگی جایگاه او را در لیست جذاب ترین سلبریتی‌های زن تقویت می‌کنند.


23. هالی بری


زیباترین زنان جهان

هالی بری با تبدیل شدن به اولین زن رنگین پوستی که برای بازی در درام تلخ Monster's Ball برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن می‌شود، تاریخ ساز شد. از دیگر نقش‌های برجسته در رزومه او می‌توان به فرانچایز X-Men، بازی در نقش یک دختر باند در Die Another Day و فیلم هیجان‌انگیز گوتیکا اشاره کرد. در خارج از هالیوود، او حامی حقوق LGBTQI+ است، همراه با جنیفر گارنر برای قوانین ضد پاپاراتزی شهادت داد و در Gucci's Chime for Change شرکت کرد. به علاوه، او وب‌سایتی به نام rē•spin دارد که یک جامعه سلامت و سلامت دیجیتال است.


24. اما استون


زیباترین زنان جهان

اما استون، بازیگر برنده جایزه اسکار، یک شرکت کننده طبیعی در لیست پرطرفدارترین سلبریتی‌های زن است. او بین عناوین فیلم‌های وسیع و متنوعش از Superbad گرفته تا Birdman و Cruella، چهره ای شناخته شده در صفحه نقره‌ای است. او همچنین برای برندهایی مانند Louis Vuitton و Revlon مدل می‌کند. علیرغم اینکه او مو قرمز مورد علاقه همه است، در واقع یک بلوند طبیعی است، اما با پوست سنگی و چشمان سبز خود ثابت کرده است که می‌تواند هر رنگ مویی را تغییر دهد. پس از نبرد مادرش با سرطان، او آگاهی درباره سرطان سینه را ترویج می‌کند و برای تأمین هزینه تحقیقات سرطان پول جمع‌آوری می‌کند.


25. اوا مندز


زیباترین زنان جهان

اوا مندز که در چند سال گذشته در سطح پایینی قرار داشت، یک تاجر، بازیگر و مدل زیرک است. از جمله آثار او می‌توان به فیلم‌هایی مانند Exit Wounds و The Place Beyond the Pines، به‌علاوه کمپین‌هایی برای برندهایی مانند Magnum و Calvin Klein اشاره کرد. او همچنین سفیر McHappy Day است، دلیلی که پس از تشخیص پسر عمویش به نوروبلاستوما به او نزدیک شد. زمان زیادی را صرف طراحی برای خط لباسش، Eva by Eva Mendes می‌کند، که او با همکاری New York & Co راه‌اندازی کرد. لباس‌های او دارای بافت‌های ظریف، رنگ‌های غنی و چاپ‌های مجلل هستند.


26. اسکارلت جوهانسون


زیباترین زنان جهان

طرفداران دنیای سینمایی مارول با اسکارلت جوهانسون بسیار آشنا هستند. او نقش بیوه سیاه را بازی می کند و بخشی جدایی ناپذیر از خط داستانی MCU است. به علاوه، سخت است که بپذیریم که او یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن است. خارج از صفحه نقره‌ای، او هنوز یک قهرمان با قلبی خیریه است. در طول سال‌ها، او از سازمان های مختلفی که به دنبال بهبود جهان هستند، حمایت کرده است. این شامل Oxfam، Stand Up To Cancer، و USA Harvest است. مانند بسیاری از زنان دیگر در این لیست، او نیز از ابتکار Time’s Up حمایت کرد و در راهپیمایی زنان در لس آنجلس در سال 2018 شرکت کرد و تجربیات خود را به اشتراک گذاشت.


27. جنیفر گارنر


زیباترین زنان جهان

جنیفر گارنر بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی با برخی از چشمگیرترین گونه‌ها و گودی‌ها در صنعت است. او نقش‌های مختلفی از یک جاسوس بین‌المللی در نام مستعار تا ماما لاما را در سریال تلویزیونی کودکان Llama Llama بازی کرد. به علاوه، جنیفر اخیراً با عکسی از او و مارک روفالو، همه طرفداران رام کام خود را تحت‌تأثیر قرار داد. با این حال، فراتر از صفحه نمایش است که او مهم‌ترین علامت خود را می گذارد. او سفیر Save the Childen است، برای قوانین ضدپاپاراتزی برای محافظت از کودکان افراد مشهور کمپینی کرد و یک برند غذایی ارگانیک کودک به نام Once Upon a Farm را تأسیس کرد.


28. جنیفر لوپز


زیباترین زنان جهان

جنیفر لوپز در حالی که او همیشه "جنی از بلوک" خواهد بود، بدون شک یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن است. برای اثبات، به اینستاگرام او نگاه نکنید! این خواننده، تهیه کننده و بازیگر محترم همچنین یک تاجر فوق‌العاده موفق با مجموعه از سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌ها است‌ Gucci و L’Oreal Paris به علاوه عطرهای همنام و خط مراقبت از پوست و زیبایی خودش، JLo Beauty است. او همچنین سخنگوی بیمارستان شبکه معجزه کودکان است و بنیاد خانواده لوپز را در سال 2009 تأسیس کرد.


29. امیلیا کلارک


زیباترین زنان جهان

Mother of Dragons Emilia Clarke یکی از ملزومات پرطرفدارترین لیست سلبریتی‌های زن است. شخصیت حبابی و اشتیاق او به زندگی زیبایی ظاهری او را تحسین می‌کند. در حالی که بسیاری او را با نقش او در بازی تاج و تخت می‌شناسند، سایر حضورها عبارتند از Solo: A Star Wars Story، Last Christmas، و دلشکسته Me Before You. او همچنین با برندهای جهانی مانند Dior، Dolce & Gabanna و Clinique کار کرده است. علاوه بر این، او سفیر کالج سلطنتی پرستاری بوده و از جنبش Time’s Up حمایت کرده است. سرانجام، او موسسه خیریه خود، SameYou را راه‌اندازی کرد تا درمان‌های بهبودی بهتری را برای بازماندگان سکته مغزی و صدمات مغزی، که علت مهمی پس از آسیب مغزی خودش بود، ایجاد کند.


30. آماندا سیفرید


زیباترین زنان جهان

آماندا سیفرید بازیگر، تهیه‌کننده و خواننده آمریکایی است. او را از نقش‌هایی مانند Mean Girls، Mamma Mia و Les Miserables می‌شناسید. او یک زیبایی طبیعی است که ظاهری تازه به نظر می‌رسد، همانطور که برای اولین نمایش فرش قرمز به نظر می‌رسد. در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، او در مواجهه با اختلال وسواس فکری-اجباری، افسردگی و حملات پانیک صادقانه صحبت می‌کند و مشکلات سلامت روانی را که بسیاری از مردم روزانه با آن‌ها زندگی می‌کنند، برجسته کرده است. او همچنین عضو هیئت مدیره شبکه بین المللی کمک، امداد و کمک است. این یک سازمان غیردولتی است که به کودکان آسیب دیده در مناطق جنگی کمک می‌کند.


31. ایسلا فیشر


زیباترین زنان جهان

دختر بامزه ایلا فیشر بازیگر و نویسنده استرالیایی است. نقش‌های این سر قرمز زیبا در فیلم‌های کمدی مانند Wedding Crashers، Grimsby و Tag تحسین بالایی را برای او به همراه داشته است. به‌علاوه، او به‌عنوان مادر سه فرزند، مجموعه‌ای از داستان‌های خانوادگی خنده‌دار را بر اساس یک پرستار بچه بداخلاق به نام مارج نوشته است. در سال 2015، او برای کمک به پناهندگان سوری به Save the Children و کمیته بین المللی نجات کمک کرد.


32. کیت بکینسیل


زیباترین زنان جهان

از جمله بسیاری از ویژگی‌های جسمانی جذاب کیت بکینسیل، پاهای بلند، لبخند زیبا، کاکل موی دلپذیر و ناتوانی در پیری اوست. از برجسته‌ترین نقش‌های این بازیگر انگلیسی می‌توان به سریال Underworld، Jolt و Love & Friendship اشاره کرد که برای آن‌ها نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی از سوی منتقدان شد. او در سال 2019 یک سریال تلویزیونی به نام بیوه را نیز تولید کرد. خیریه انتخابی او بنیاد قلب بریتانیا است. این یک دلیل نزدیک به او است زیرا پدرش در جوانی به دلیل نقص مادرزادی قلبی درگذشت.


33. امیلی بلانت


زیباترین زنان جهان

گستردگی مهارت‌های بازیگری امیلی بلانت واقعاً خارق‌العاده است. او بدون زحمت از مری پاپینز یا دستیار مجله مد به قهرمان هیولا لگد زدن یا مامور اف بی آی علیه کارتل تبدیل می‌شود. بعلاوه، او همه این کارها را با ظرافت فوق‌العاده بریتانیایی و زیبایی طبیعی انجام می‌دهد. او علاوه بر نقش‌های بازیگری، چهره برندهای مختلفی از جمله Yves Saint Laurent و برند ساعت‌های لوکس IWC Schaffhausen بوده است.


34. سوفیا ورگارا


زیباترین زنان جهان

سوفیا ورگارا یکی دیگر از موارد اضافه شده در لیست پرطرفدارترین سلبریتی‌های زن است که به خاطر منحنی‌هایش شناخته شده است. او که اهل کلمبیا است، یک بازیگر، تهیه کننده و مدل است. با این حال، بیشتر مردم او را از کمدی کمدی خانواده مدرن می‌شناسند، جایی که او گلوریا دلگادو-پریچت را به تصویر می‌کشد. شوهر او جو مانگانیلو است و آن‌ها را به یکی از مضحک‌ترین زوج‌های هالیوود تبدیل می‌کند.


35. الیزابت هرلی


زیباترین زنان جهان

ظاهراً الیزابت هرلی هرگز یادداشتی که همه انسان‌ها پیر می‌شوند را دریافت نکرد. علیرغم اینکه او در اواسط 50 سالگی خود قرار دارد، هنوز هم بدنی تکان دهنده و درخشش جوانی دارد. این مدل، بازیگر و زن تاجر حرفه‌ای موفق در طیف وسیعی از صنایع دارد. او مدت‌ها چهره استی لادر بوده و فعالانه به کمپین آگاهی‌بخشی از سرطان سینه آن‌ها می‌پیوندد. سپس در سال 2005 برند لباس شنا خود را به نام الیزابت هرلی بیچ راه اندازی کرد. این شامل مجموعه‌ای از بیکینی‌ها، کت و شلوارهای یک تکه، لباس‌های تفریحی و لوازم جانبی است.


36. گال گدوت


زیباترین زنان جهان

Gal Gadot ترکیبی عالی از قوی و سکسی است. در نتیجه، منطقی است که مشهورترین نقش او ایفای نقش Wonder Woman، یک شاهزاده خانم آمازونیایی است که به مقدار زیادی لگد زدن به باسن انجام می‌دهد. این هنرپیشه اسرائیلی در سال 2004 قبل از اتمام خدمت اجباری دو ساله سربازی خود، تاج دوشیزه اسرائیل را به دست آورد. او ارتباط عمیقی با سرزمین مادری خود برقرار می‌کند و زمان خود را بین تل آویو و لس آنجلس تقسیم می‌کند.


37. پنه لوپه کروز


زیباترین زنان جهان

چیز خاصی در رابطه با دوستی‌های زنانه وجود دارد، و پنه‌لوپه کروز و سلما هایک یکی از دوستانشان بهترین‌ها هستند. هر کسی که میم «I Ain’t Never Seen Two Pretty Best Friends» را شروع کرد، به وضوح این دو الهه را ندیده است. حرفه پنه لوپه در سن 16 سالگی با حضور در Jamón Jamón در جوانی شروع شد. از آن زمان تاکنون نقش‌هایی مانند «کشور هی لو»، «صحرا» و «دزدان دریایی کارائیب: در جزر و مدهای غریب» وجود دارد. او همچنین چهره L’Oreal و بعدا Lancome و ویرایش مهمان فرانسوی Vogue بود.


38. ناتالی دورمر


زیباترین زنان جهان

چشمان آبی روشن ناتالی دورمر شما را به خود جذب می‌کند. این هنرپیشه انگلیسی زرق و برق‌دار در نقش آن بولین در فیلم The Tudors نامی برای خود دست و پا کرد. او این کار را با نقش‌هایی در بازی تاج و تخت، بازی‌های گرسنگی و پنی ترسناک: شهر فرشتگان دنبال کرد. علاوه بر این، او در نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازی در فیلم در تاریکی مشارکت داشت. او خود را یک فمینیست می‌داند و با برنامه بین‌المللی برای ممنوع کردن ازدواج کودکان در تانزانیا همکاری کرد. او همچنین در ماراتن لندن دوید و برای بارناردوس و چایدلاین پول جمع آوری کرد که هر دو به کودکان آسیب پذیر کمک می‌کنند.


39. کیت آپتون


زیباترین زنان جهان

کیت آپتون به خاطر منحنی‌های جذاب خود مشهور است، به طوری که در موارد متعدد، از جمله روی جلد سه بار در سال‌های 2012، 2013 و 2017، صفحات مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue را زیبا کرده است. این مدل آمریکایی همچنین در بسیاری از مجلات دیگر از جمله Vogue ظاهر شده است. جی کیو و هارپرز بازار. به علاوه، او همچنین یک بازیگر با استعداد است و در مجموعه‌ای از رام‌کام‌ها از جمله The Other Woman و The Layover بازی می‌کند.


40. نیکول شرزینگر


زیباترین زنان جهان

نیکول شرزینگر در 29 ژوئن 1978 در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد و در طول زندگی حرفه‌ای خود کارهای زیادی انجام داد. این شامل خواننده اصلی گروه دخترانه محبوب Pussycat Dolls نیز می شود. او همچنین یک رقصنده با استعداد، بازیگر گاه به گاه، و یک داور قدیمی در X Factor UK است. علاوه بر استعدادهای فراوان، شرزینگر به خاطر زیبایی‌اش مورد تحسین قرار می‌گیرد و فیلیپینی-روسی-هاواییایی است.


داغ‌ترین سوالات متداول سلبریتی‌های زن


جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن چه کسانی هستند؟
زیبایی البته در چشم بیننده است. با این حال، برخی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن عبارتند از جنیفر لارنس، جسیکا آلبا و ناتالی پورتمن.
ثروتمندترین سلبریتی زن کیست؟
طبق گزارش فوربس، پردرآمدترین سلبریتی زن کایلی جنر با درآمد 590 میلیون دلاری است. پس از او الن دژنرس (84 میلیون دلار) است. آریانا گرانده (72 میلیون دلار)؛ تیلور سویفت (63.5 میلیون دلار)؛ و جی کی رولینگ (60 میلیون دلار).
داغ ترین بازیگر زن دنیا کیست؟
چندین عامل تعیین کننده جذاب‌ترین بازیگر زن جهان است، اما برخی از زیباترین و جذاب‌ترین زنان عبارتند از زندایا، لوسی لیو، جسیکا آلبا، اسکارلت جوهانسون و پریانکا چوپرا.
داغ‌ترین خواننده جهان کیست؟
به نظر شما چه کسی داغ‌ترین خواننده زن در جهان است به ترجیح شخصی بستگی دارد. با این حال، سلنا گومز، بیانسه، ریحانا، جنیفر لوپز و دوآ لیپا اغلب به عنوان جذاب‌ترین زنان شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 50 مدل موی سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود