40 جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن در جهان (قسمت اول)

40 جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن در جهان (قسمت اول)

12 دی 1401

دنیای سلبریتی‌ها مملوء از زنان جذاب و زیباست که در هر شکل و اندازه‌ای هستند. ما امروز 35 مورد از پرطرفدارترین سلبریتی‌های زن، از جمله بازیگران برنده جایزه، مدل‌های جلد مجلات، خوانندگان برجسته و زنان تاجر موفق را گردآوری کرده‌ایم. با این حال، این زنان همچنین ثابت می‌کنند که زیبایی چیزی بیشتر از عمق پوست است این چیزی است که درون آن نیز مهم است. هرکدام از راه‌ها و استفاده‌های مختلفی که به‌عنوان پلتفرمی برای حمایت و بشردوستی برای برجسته کردن موضوعات مهمی مانند حقوق زنان، کودکان، رنگین‌پوستان، جامعه LGBTQI+، پناهندگان و حیوانات به موفقیت دست یافته‌اند. این زنان در حال تغییر جهان به سوی جهانی بهتر هستند.


1. مارگو رابی


زیباترین زنان جهان

مارگو رابی، زیباروی استرالیایی، سخت کار کرده است و در پنج سال گذشته در نزدیک به 20 اثر ایفای نقش کرده و 12 مورد از آن‌ها را تولید کرده است. بازی او در نقش هارلی کویین در فیلم های جوخه انتحار، جایگاه، محبوبیت او را بیش از پیش بالا برده است. آثار او نامزد دو جایزه اسکار، پنج جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، پنج جایزه انجمن بازیگران سینما و چهار جایزه گلدن گلوب شد. علیرغم این برنامه شلوغ، از حقوق بشر، برابری جنسیتی، جنبش Time’s Up، حقوق LGBQI+ و حقوق زنان حمایت می‌کند.


2. زندایا


زیباترین زنان جهان

او یک هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که برای اولین بار در برنامه کانال دیزنی Shake it Up بازی کرد. از آن زمان، ستاره او با نقش‌هایی در Euphoria، فیلم‌های مرد عنکبوتی و فیلم آینده Dune افزایش یافته است. او با افزایش آگاهی در مورد جوامع محروم، شرکت در راهپیمایی زنان و نشان دادن حمایت از جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است، علاقه زیادی به ترویج تنوع و شمول دارد. به علاوه، او همچنان یک نماد سبک است و نشان دهنده برچسب هایی مانند Valentino و Bulgari است.


3. جنیفر لارنس


زیباترین زنان جهان

جنیفر لارنس بازیگر برنده جایزه اسکار بدون شک یکی از پرطرفدارترین سلبریتی‌های هالیوود است. او مجموعه‌ای از فیلم‌های تحسین‌شده منتقدان و موفقیت‌های باکس آفیس را در اختیار دارد، و او مرتباً چهره خانه مد فرانسوی دیور است. رویکرد خنده‌دار و مرتبط او به زندگی نیز او را بسیار جذاب‌تر می‌کند و مانند دختر همسایه روبرو می‌شود. او فراتر از کارش، خود را یک فمینیست می‌داند و از حذف اختلافات دستمزد در هالیوود حمایت می‌کند. به علاوه، او از حامیان جنبش Time’s Up است که برای حمایت از قربانیان آزار جنسی پول جمع آوری می‌کند.


4. ریحانا


زیباترین زنان جهان

ریحانا فقط به خاطر منحنی‌های قاتل و صدای باورنکردنی‌اش یک دوست جذاب نیست. این در آغوش گرفتن و عشق او به زنان با هر شکل، اندازه و رنگی است که او را به عنوان یکی از جذاب ترین سلبریتی‌های زن متمایز می‌کند. جذاب‌تر از زنی نیست که زنان دیگر را بالا ببرد. او این را از طریق برچسب زیبایی خود، Fenty، که یکی از متنوع‌ترین طیف رنگ‌های محصول را دارد، نشان داده است. این صنعت را متحول کرد و مشکل بسیاری از زنان رنگین پوست را در مورد آرایش برجسته کرد. به علاوه، او سپس خط لباس زیر زنانه Savage X Fenty خود را منتشر کرد که شامل اندازه است و مدل‌هایی را با انواع مختلف بدن به نمایش می‌گذارد و استانداردهای زیبایی زنانه را دوباره تعریف می‌کند.


5. کریستن بل


زیباترین زنان جهان

اگر کوبیدن کمدی جذاب‌ترین ویژگی است، پس کریستن بل جذاب‌ترین زن اطراف است. حرفه طولانی و درخشان او قبل از اینکه به عنوان شخصیت اصلی در ورونیکا مارس مورد تحسین قرار گیرد، در برادوی آغاز شد. او در کمدی‌هایی مانند فراموش کردن سارا مارشال، مادران بد، و مکان خوب ظاهر شد، در حالی که صداپیشگی و خوانندگی در نقش‌هایی از جمله فروزن را نیز بر عهده داشت. کریستن به عنوان یک گیاهخوار، یک دوستدار حیوانات است که از سازمان‌های خیریه حیوانات مختلف حمایت می‌کند. در نهایت، او همچنین یک کارآفرین با چند کسب‌وکار است، از جمله Hello Bello که محصولات مراقبت از نوزاد با پایه گیاهی تولید می‌کند، و This Saves Lives، یک برند غذایی میان‌وعده سالم که غذای نجات‌بخش برای کودکان نیازمند ارسال می‌کند.


6. لوسی لیو


زیباترین زنان جهان

لوسی لیو به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان، سابقه طولانی و درخشانی در هالیوود داشته است. او در برنامه‌های تلویزیونی مانند Ally McBeal، Elementary، و Why Women Kill و همچنین فیلم‌هایی مانند Charlie’s Angels ظاهر شده است. با این حال، فراتر از صفحه نمایش، لوسی لیو همچنین هنرمندی با استعداد است و نمایشگاه‌هایی در مکان‌هایی مانند موزه ملی سنگاپور دارد. به علاوه، او به مدلینگ برای برندهایی مانند گوچی و استلا مک کارتنی ادامه می‌دهد. در سال 2015، او تصمیم گرفت از طریق یک جانشین والد مجرد شود زیرا زنان در واقع می‌توانند همه چیز را داشته باشند.


7. پریانکا چوپرا


زیباترین زنان جهان

بازیگر هندی پریانکا چوپرا به راحتی یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن امروزی است. او کار خود را با برنده شدن به عنوان Miss India World آغاز کرد و آن را با موفقیت در هر دو بالیوود و هالیوود با بیش از 70 اعتبار دنبال کرد. او همچنین از طریق بنیاد بهداشت و آموزش Priyanka Chopra خود یک بشردوست فعال است و برای حمایت از کودکان محروم پول اهدا می‌کند. علاوه بر این، او در مورد مسائل حقوق زنان، آموزش، برابری، و شکاف دستمزد جنسیتی صریح صحبت می‌کند. در سال 2021، پریانکا با همکاری همسرش نیک جوناس، برای کمک به مبارزه با همه‌گیری کووید-19، پولی را برای تدارکات بسیار مورد نیاز در هند جمع‌آوری کرد.


8. ناتالی پورتمن


زیباترین زنان جهان

 

ناتالی پورتمن، بازیگر آمریکایی متولد اسرائیل، تصویری از ظرافت و ظرافت است. او نه تنها دوست دختر ثور و سناتور نابو است، بلکه برنده یک جایزه اسکار و دو گلدن گلوب برای نقش‌هایش در Black Swan و Closer شده است. با این حال، او به همان اندازه که زیبایی دارد، دارای مدرک روانشناسی از هاروارد، مدرک ادبیات انگلیسی از دانشگاه براون و چندین مقاله منتشر شده در مجلات علمی است. وقتی صحبت از کارهای خیریه می‌شود، او یک گیاهخوار است که از حقوق حیوانات دفاع می‌کند. او همچنین یکی از اعضای جنبش One Voice است و از ابتکار Time’s Up حمایت می‌کند. در نهایت، آخرین سرمایه گذاری او در لیگ ملی فوتبال زنان است و تیمی را به لس آنجلس می‌آورد.


9. میلا کونیس


زیباترین زنان جهان

میلا کونیس با شروع جوانی در سریال That 70's Show از یک بازیگر کودک با استعداد به یک بازیگر بزرگسال و تاجر موفق تبدیل شده است. تیتراژ فیلم و تلویزیون او شامل اکشن، هیجان‌انگیز، و کمدی، به‌علاوه صداپیشگی در نقش مگ در فیلم طولانی‌مدت Family Guy است. در سال 2014 او همچنین اعلام کرد که شرکت تولیدی خود به نام Orchard Farm Productions را راه اندازی می‌کند. میلا با ویژگی‌های چشمگیر و هیکل باورنکردنی‌اش از آن دسته زنی است که هم در عکس‌های پر زرق و برق و هم در بورلی هیلز با شلوار و چکمه‌های ugg، بی‌دردسر جذاب به نظر می‌رسد دلیلی بر این که او سزاوار جایگاهی در لیست پرطرفدارترین سلبریتی‌های زن است.


10. بلیک لایولی


زیباترین زنان جهان

بلیک لایولی بدون شک با هیکل شگفت‌انگیز، قفل‌های بلوند ضخیم و چشم‌های درخشانش یک نوزاد است. با این حال، این شوخی عمومی بی‌پروا با همسرش رایان رینولدز است که او را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. از حذف او از تصاویر گرفته تا ترول کردن کامنت‌های اینستاگرامش، رویکرد سرگرم‌کننده‌شان به زندگی و روابط باعث می‌شود که زمینی و خنده‌دار به نظر برسند. از نظر کاری، او را شاید بیشتر به عنوان سرنا ون در وودسن در سریال تلویزیونی موفق Gossip Girl می شناسند.


11. سلنا گومز


زیباترین زنان جهان

سلنا گومز کاریزماتیک و بالغ فراتر از سال های خود، در کانون توجه بزرگ شده است. حرفه او با ایفای نقش در Barney & Friends آغاز شد و شامل شش آلبوم استودیویی، چندین تور موسیقی، چندین تیتراژ تهیه کننده، از جمله 13 Reasons Why، و بیش از 100 تیتراژ بازیگری از فیلم‌های کوتاه ویدئویی تا برنامه‌های تلویزیونی طولانی مدت شد. او در مورد مشکلات سلامتی خود از جمله لوپوس و پیوند کلیه صریح صحبت کرده است. به علاوه، او از حقوق LGBTQI+ حمایت می‌کند، سفیر یونیسف است، و با موسسه خیریه WE که به جوانان توانمند می شود، همکاری می‌کند. در سال 2020 او همچنین یک خط آرایش به نام Rare Beauty و صندوق زیبایی کمیاب مربوطه راه اندازی کرد تا دسترسی به خدمات بهداشت روان را افزایش دهد.


12. شارلیز ترون


زیباترین زنان جهان

شارلیز ترون یک نماد است. این بازیگر و تهیه کننده خیره‌کننده آفریقایی جنوبی-آمریکایی در بیش از 60 اثر بازی کرده و بیش از 20 اثر را در طول حرفه درخشان خود تولید کرده است. با این حال، این تلاش‌های او در خارج از هالیوود است که او را واقعاً زیبا می‌کند. او یک مدافع پرشور دلایل مختلف از جمله آموزش HIV، برابری جنسیتی و خشونت خانگی است. به عنوان بنیانگذار پروژه شارلیز ترون آفریقا، او با کمک به جوانان آفریقایی برای محافظت از خود در برابر HIV به ایجاد تغییر کمک می‌کند. این پروژه این کار را از طریق دسترسی به دانش، توانمندسازی، جوامع مسئول، دسترسی به خدمات بهداشتی و رفتار مثبت و سالم انجام می‌دهد.


13. بیانسه


زیباترین زنان جهان

این یک واقعیت شناخته شده است که بیانسه یک ملکه مطلق است. او نه تنها صدای باورنکردنی و قدرتمندی دارد که برای طرفداران و زنان رنگین پوست او چیزهای زیادی به ارمغان آورده است، بلکه او نیز دلسوز و بخشنده است. فهرست موفقیت های حرفه‌ای او تقریباً پایان ناپذیر است. با شروع با Destiny’s Child، او اکنون شش آلبوم استودیویی انفرادی، پنج آلبوم زنده، حضور در ده فیلم، کارگردانی چهار فیلم، تاسیس یک شرکت سرگرمی، همکاری با برندهایی مانند پپسی و آدیداس و راه‌اندازی دو خط تولید لباس منتشر کرده است. به علاوه، او کمک‌های خیرخواهانه و خیریه قابل‌توجهی را برای ده‌ها هدف مختلف، از جمله زندگی سیاه پوستان مهم است، و صندوق تأثیر کسب و کار کوچک متعلق به سیاهان را تاسیس کرده است. البته او این کار را در حالی انجام می‌دهد که بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد.


14. آن هاتاوی


زیباترین زنان جهان

لبخند بزرگ، چشمان گرم و ظرافت طبیعی آن هاتاوی، او را محکم در لیست جذاب‌‌ترین سلبریتی‌های زن قرار می‌دهد. در حالی که او در نقش آملیا مینیونت ترموپولیس رنالدی، شاهزاده خانم جنویا خیره‌کننده بود، به عنوان یک بازیگر راه طولانی را پیموده و جوایز متعددی را به دست آورده است. این‌ها شامل جایزه اسکار، گلدن گلوب، انجمن بازیگران سینما و بفتا است. این روزها او مرتباً نقش‌هایی را انتخاب می‌کند که زنان قوی و مستقل را به تصویر می‌کشد، که بازتابی واقعی از ارزش‌های اوست. با این حال، ارزش‌های او در حمایت از حقوق LGBTI+ جایزه برابری ملی را در سال 2018 برای او به ارمغان آورد.


15. مگان فاکس


زیباترین زنان جهان

مگان فاکس که برای تشکیل خانواده و بهبودی از فشار هالیوود مدتی از کانون توجه فاصله گرفته بود، بازگشته و مثل همیشه داغ است. با این حال، اکنون، بزرگ‌تر و عاقل‌تر، او به طور علنی درباره جنسیت‌شدن‌اش از سنین جوانی و تأثیری که تصویر رسانه‌ای روی بازیگران می‌گذارد (به‌ویژه زنان جوان در اواخر دهه 90 و 2000) صحبت می‌کند. پروژه‌های جدید در افق مگان شامل فیلم‌های هیجان‌انگیز، اکشن و کمدی است که واقعاً به او اجازه می‌دهد تا عضلات بازیگری و کارهای کمدی خود را افزایش دهد.


16. الکساندرا داداریو


زیباترین زنان جهان

چشم‌های الکساندرا داداریو می‌توانند با نگاه آبی خیره‌کننده‌شان به روح نفوذ کنند. این بازیگر زیبا با پوست زیبا و بدن Baywatch قطعاً یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن است. نقش موفقیت‌آمیز او در سری فیلم‌های پرسی جکسون بود، و او در مجموعه‌ای از نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، از جمله چرا زنان می‌کشند، داستان ترسناک آمریکایی، Baywatch و The Layover با درج در فهرست همکارها، کیت آپتون، بازی کرد. او در اوقات فراغت خود از اهدافی مانند کمپین Nothing But Nets بنیاد ملل متحد و بنیاد ایدز الیزابت تیلور حمایت می‌کند.


17. جسیکا آلبا


زیباترین زنان جهان

جسیکا آلبا به عنوان بازیگر در فیلم‌های کمدی رمانتیک و اکشن با آخرین بازی خود در نقش نانسی مک‌کنا در فیلم L.A.’s Finest به شهرت رسید. در حالی که او اغلب به خاطر هیکل سکسی و شخصیت‌های «گربه‌های جنسی» شناخته می‌شود، او سخت تلاش کرده است که تایپ‌تست نشود و نقش‌های جدی‌تر و از نظر فیزیکی سخت‌تری را بازی کند. او علاوه بر حرفه بازیگری، با دو تجارت خود نیز از موفقیت برخوردار بوده است. او The Honest Company را تأسیس کرد که مصرف‌گرایی اخلاقی را با وسایل خانگی و محصولات مراقبت از بدن، و Honest Beauty، طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و زیبایی را تشویق می‌کند.


18. جینا رودریگز


زیباترین زنان جهان

جینا رودریگز بازیگر برنده چند جایزه بیشتر با نام جین ویلانووا در جین باکره شناخته می‌شود. استعداد او در این نقش، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در سریال‌های تلویزیونی موزیکال یا کمدی را برای او به ارمغان آورد. جینا همچنین مدافع مثبت بودن بدن و پذیرش است. در طول سال‌ها، او به مبارزاتش فکر می‌کند که با «هنجارهای اجتماعی» تجارت نمایشی مطابقت ندارد، زیرا او منحنی، قوی و لاتین تبار است. با این حال، او سخت کار کرد تا بر نگرانی‌های خود غلبه کند و به عنوان الهام بخش زنان دیگر باشد.


19. اما واتسون


زیباترین زنان جهان

اما واتسون جوان ابتدا با حضورش به عنوان هرمیون گرنجر، باهوش‌ترین جادوگر مجموعه هری پاتر، ما را مجذوب کرد. از آن زمان، او چندین پروژه مختلف، از فیلم‌های مستقل کوچک گرفته تا فیلم‌های پرفروش دیزنی را برعهده گرفت. چیزی که اِما را به عنوان یکی از پرطرفدارترین سلبریتی‌های زن متمایز می‌کند، حمایت بی وقفه او از حقوق زنان است. او به عنوان بخشی از کمپین HeForShe خود در سازمان ملل سخنرانی توانمندی ایراد کرد، سفیر حسن نیت زنان سازمان ملل است و از حقوق تراجنسیتی‌ها حمایت می‌کند. فصاحت، دلسوزی و زیبایی طبیعی او بخشی از جذابیت اوست.


20. سلما هایک


زیباترین زنان جهان

سلما هایک برخی از معروف‌ترین‌های هالیوود است. سلما که در مکزیک متولد شد، در اوایل دهه 90 به ایالات متحده نقل مکان کرد و در نقش‌هایی مانند Desperado، Wild Wild West و Frida موفق شد. در سال 2000، او شرکت تولیدی خود به نام Ventanarosa را راه اندازی کرد که در حال حاضر با HBO Max قرارداد امضا کرده است. در طول سال‌ها، دیگر سرمایه‌گذاری‌های تجاری او شامل موسس Juice Generation's Cooler Cleanse و طیف وسیعی از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به نام Nuance توسط Salma Hayek بوده است. در فیلم آینده Eternals، یکی از جدیدترین پروژه های Marvel Studios، مراقب او باشید.

بیشتر بخوانید: 40 جذاب‌ترین سلبریتی‌های زن در جهان (قسمت دوم)