35 مدل موی مردانه جدید 2022 (قسمت اول)

35 مدل موی مردانه جدید 2022 (قسمت اول)

04 آبان 1401

مدل موی شما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیتتان بگوید و ظاهر مناسب فرم صورت شما را تکمیل می‌کند، ویژگی‌های صورت را برجسته می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بافت موهای خود را نشان دهید. چند دهه پیش، مدل موی مردانه بسیار استاندارد بود، و به جرأت می‌توان گفت کسل‌کننده بود، اما این مدل‌ها تکامل یافته‌اند و به شما اجازه می‌دهد به راحتی ظاهر خود را برای تکمیل فرم صورت و مطابق با سلیقه خود تطبیق دهید. طیف گسترده‌ای از کوتاهی‌های از جمله سبک‌های کلاسیک و مدرن و آن‌هایی که سرگرم کننده و رسا هستند وجود دارد. مدل‌هایی که می‌توانند شما را عاقل‌تر از سال‌هایتان جلوه دهند یا برای کسانی که می‌خواهند ظاهری جوان‌تر داشته باشند جذابیت داشته باشند. اگر می‌خواهید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید، این‌ها 35 مورد از بهترین ایده کوتاهی مو آقایان آورده شده است.


1. مدل مو Crew Cut


مدل مو مردانه

برش خدمه یک مدل موی کوتاه است که به طور سنتی حدود نیم cm با طول بیشتر در بالا برش داده شده و در پشت و کناره‌ها تراشیده می‌شود. نگهداری از آن آسان است و به حداقل یک ظاهر طراحی شده نیاز دارد. مدل مو برای هر روز ایده‌آل است و می‌توان آن را در همه جا از جمله یک محیط حرفه‌ای پوشید. در حالی که فضایی برای امتحان کوتاهی جدید وجود دارد، از جمله افزودن رنگ محو شده یا امتحان کردن طول‌های بلندتر یا کوتاه‌تر، اما زیبایی این مدل مو در سادگی آن است.


2. مدل مو Quiff


مدل مو مردانه

مدل موی Quiff دارای موهایی است که در قسمت جلوی سر به سمت بالا و عقب حالت داده می‌شوند. این یک گزینه عالی برای ایجاد حجم و شکل است و می‌تواند فوق‌العاده جذاب و جوان باشد. روش‌های مختلفی بسته به بافت مو و سلیقه شما برای حالت دادن به این مدل مو وجود دارد، بسته به ترجیح و بافت مو، این شامل پوشیدن آن براق یا ایجاد یک پوشش عمداً نامرتب برای ایجاد حرکت مو است. 


3. مدل مو Buzz Cut


مدل مو مردانه

برای کسانی که خواهان مدل موی با نگه‌داری کم و به طور سنتی مردانه هستند، بهتر است به مدل مویی نگاه نکنید. این یک مدل موی بسیار کوتاه است که با تیغ نزدیک سر بسته می‌شود. کوتاه نگه داشتن موها زمان اصلاح را کاهش می‌دهد اما می‌تواند ویژگی‌های شما را نیز برجسته کند. 


4. مدل مو Undercut 


مدل مو مردانه

آندرکات یک مدل موی کوتاه برای مردان است که به دلیل تطبیق‌پذیری آن بسیار محبوب است. می‌توان آن را به طیف وسیعی از مدل های مو اضافه کرد و برای ساختار دادن به مو و ایجاد کنتراست با موهای بالا که طولانی‌تر نگه داشته می‌شوند و پشت و پهلو عالی است. آندرکات همچنین می‌تواند یک مدل موی کلاسیک را مدرن‌تر و جوان‌تر کند.


5. مدل مو Military


مدل مو مردانه

مدل موی کوتاه برای مردان جذاب است زیرا بدون دردسر و جذاب است. آن‌ها به حداقل نگه‌داری نیاز دارند و تمام بافت مو را تکمیل می کنند. مدل موی نظامی از ارتش الهام گرفته شده است و ظاهری مرتب به شما می‌دهد. موها در پشت و پهلوها کوتاه و در بالا بلند است. همچنین می‌توانید رنگ‌های محو شده را برای جذابیت بیشتر اضافه کنید.


6. مدل مو Ivy League


مدل مو مردانه

مدل موی آیوی لیگ به دلیل محبوبیت آن در بین مردان در مدارس آیوی لیگ نام خود را به خود اختصاص داده است. این یک مدل موی کوتاه کلاسیک است که قسمت بالایی آن کمی بلندتر از پشت و پهلوها است. این اختلاف طول کمی تضاد ایجاد می‌کند و به موها ساختار می‌بخشد. این استایل ایده‌آل برای مرد جوانی است که مدل موهای نگهداری با حداقل استایل را ترجیح می‌دهد.


7. مدل موی Caesar


مدل مو مردانه

اگر عاشق مدل موی معمولی و نرمال هستید، به مدل سزار نگاه نکنید. این مدلی است که طول آن در بالای سر و پشت و پهلوها نسبتاً یکسان است. همچنین دارای یک حاشیه کوچک است که ویژگی مشخص کننده و راهی عالی برای برجسته کردن ویژگی‌های شما است. می‌توانید طول لبه‌هایتان را امتحان کنید تا و اندازه دلخواهتان که متناسب با فرم صورتتان است را بدست آورید.


8. مدل موی Pompadour


مدل مو مردانه

پومپادور یک ظاهر کلاسیک است که برای اولین بار در دهه 50 محبوبیت پیدا کرد. همه چیز در مورد حجم دادن و پرپشت‌تر و ضخیم‌تر به نظر رسیدن مو در بالای آن است. این کار با برس زدن موها به سمت بالا و عقب در جلو انجام می‌شود. شما می‌خواهید طول بیشتری را در بالا نگه دارید و با کوتاه کردن موها در پشت و کناره ها، کنتراست ایجاد کنید.


9. مدل مو Faux Hawk


مدل مو مردانه

شاهین مصنوعی مدل پوشیدنی موهاک است که موهای بلندتری در بالا و موهای کوتاه در پشت و پهلو دارد. تفاوت طول ایجاد تضاد می‌کند اما ظاهر ترکیبی‌تری نسبت به موهاک دارد. می‌توان آن را با رنگ‌های مختلف یا آندرکات پوشید. این یک ظاهر سرکش است که اگر آن را با رنگ روشن رنگ کنید جلوه فوق‌العاده زیبایی خواهد داشت.


10. مدل موی Side Part


مدل مو مردانه

قسمت کناری یکی از پرکاربردترین قسمت‌هاست و می‌تواند ویژگی‌ها را متعادل کند. این باعث می‌شود که آن را به یک افزودنی فوق‌العاده جذاب برای هر مدل مویی تبدیل کند و می‌تواند با موهایی با بافت‌ها و طول‌های مختلف پوشیده شود. در موهای بلند، می‌تواند تأثیر چشمگیرتری داشته باشد در حالی که در موهای کوتاه، قسمت کناری می‌تواند ساختار ایجاد کند. نحوه ریزش مو نیز می‌تواند جذابیت زیادی به چهره ببخشد.


11. مدل مو Comb Over


مدل مو مردانه

شانه روی با برس زدن موهای بالای سر به یک طرف ایجاد می‌شود. این کار باعث ایجاد حجم و پری بیشتر می‌شود، اما همچنین یک راه عالی برای نگه داشتن مو در جای خود است و می‌تواند مرتب به نظر برسد. این یک مدل موی کلاسیک و سنتی است، اما می‌توانید آن را مطابق با سلیقه خود با رنگ محو یا مخروطی که انتخاب می‌کنید، تطبیق دهید.


12. مدل مو Hard Part


مدل مو مردانه

قسمت سخت یک خط تمیز تراشیده شده تا پوست سر است. اگر می‌خواهید به وضوح تضاد ایجاد کنید، این کار با یک موبر یا تیغ انجام می‌شود و یک افزودنی عالی برای مدل موی است. این به شما ظاهری مرتب می‌دهد، اما همچنین می‌تواند جذاب و خفن باشد. با آرایشگر خود کار کنید تا محل مناسبی برای قسمت سخت پیدا کنید، جایی که معمولاً موها به طور طبیعی تکه تکه می‌شوند.


13. مدل مو Fringe


مدل مو مردانه

حاشیه به موهایی اطلاق می‌شود که برای قرار دادن روی پیشانی کوتاه می‌شوند. فرها را می‌توان بر روی تمام بافت‌های مو کوتاه کرد و طول آن می‌تواند متفاوت باشد. مدل‌های موی حاشیه‌ای بسیار متنوعی وجود دارد، از چتری‌های پرده‌ای جوان گرفته تا لبه‌های بلند، این امر به شما کمک می‌کند تا ظاهری را پیدا کنید که مناسب‌ترین حالت را دارد، در عین حال فرم صورت شما را نیز تکمیل می‌کند.


14. مدل مو Slick Back


مدل مو مردانه

مردانه و شیک، پشت صاف یک مدل موی ساده اما مؤثر است. با برس کشیدن مو به عقب، دور از خط مو و نگه داشتن آن با ژل مشخص می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند ظاهری شیک و جذاب داشته باشند، ایده‌آل است و برای محیط‌های اداری و رسمی مناسب است. برای یک مدل مدرن، پشت صاف را با محو کنید تا کنتراست ایجاد کنید.


15. مدل مو Bald Fade


مدل مو مردانه

برخی از سبک‌های محو شده برای برجسته‌تر شدن ایجاد می‌شوند، و محو شدن طاس یکی از آنهاست. این یکی از محو شدن‌های قابل توجه است زیرا تا سطح پوست کاهش می‌یابد، تضاد درخشانی با موهای بالای سر ایجاد می‌کند و ساختار موهای شما را می‌دهد. مدرن، جذاب، بدون دردسر و خفن است. امتیاز ویژه‌ای که این مدل مو دارد که می‌تواند به اکثر مدل‌های مو اضافه شود.


16. مدل مو Taper Fade


مدل مو مردانه

محو شدن مخروطی به تدریج موهای پشت و کناره‌ها را از بالای سر کوتاه می‌کند. اینکه چقدر کوتاه می‌شود به خودتان بستگی دارد، اما می‌تواند تا سطح پوست ادامه یابد. بلند نگه داشتن موها در بالا می‌تواند تضاد ظریفی ایجاد کند و موهای شما را پرتر و پرپشت‌تر نشان دهد. محو شدن مخروطی یک راه ساده و در عین حال شیک برای ایجاد ساختار موهای شما است.


17. مدل موی Androgynous


مدل مو مردانه

مدل موی آندروژن استایلی است که دارای عناصر مردانه و زنانه است و همه می‌توانند آن را امتحان کنند. بسته به طول موی مورد نظر شما گزینه‌های زیادی وجود دارد و مدلی انتخابی کنید که متناسب با بافت موی شما باشد. نکته مهم در مورد مدل موی آندروژن این است که محدود کننده نیست زیرا هنجارهای جنسیتی را رد می‌کند.


18. مدل مو Temple Fade


مدل موی فید یک گزینه عالی برای تقویت خط مو است و در اطراف شقیقه‌ها محو می‌شود. تضاد جزئی بین قسمت‌های محو شده و بقیه موها ظاهری مدرن به ظاهر شما می‌بخشد و ساختاری ایجاد می‌کند. می‌توان آن را با تمام بافت‌های مو تطبیق داد و برای مردان جوانی که می‌خواهند مدلی شیک و جوان داشته باشند، عالی به نظر می‌رسد.
 
 

مطالب مرتبط