38 طرح ناخن پاییزی که دوست خواهید داشت!

38 طرح ناخن پاییزی که دوست خواهید داشت!

23 مهر 1401

هنر ناخن پاییزی را نباید دست کم گرفت زیرا ایده‌های جالب زیادی برای آزمایش ارائه می‌دهد. مهم نیست که کدام سایه‌ها و سبک‌ها را بیشتر ترجیح می‌دهید، همیشه طرح خاصی برای شخص شما وجود دارد و امروز قصد داریم آن را ثابت کنیم!


طرح‌های زیبای ناخن پاییزی براق


طرح های زیبای ناخن پاییزی براق

طرح های زیبای ناخن پاییزی براق

طرح ناخن پاییزی

هنر ناخن برهنه را می‌توان به راحتی با زرق و برق طلایی به سطح کاملاً جدیدی رساند. علاوه‌بر این، ناخن‌های طلایی زرق و برق نیز جذابیت بی‌نظیری به طراحی می‌بخشد.


طراحی انتزاعی ناخن برای ادای احترام به پاییز


طرح انتزاعی ناخن برای ادای احترام به پاییز

طرح انتزاعی ناخن

طراحی ناخن انتزاعی برای ادای احترام به پاییز

ناخن‌های انتزاعی بدون توجه به فصل بیرون همیشه شیک هستند. آنچه شما برای ست کردن این مانیکور انتزاعی پاییزی نیاز دارید، انتخاب صحیح رنگ‌ها است. همانطور که معلوم است، ما یک ایده عالی در ذهن داریم. لذت بردن!


هنر ناخن مینیمالیستی برای ناخن‌های پاییزی


هنر ناخن پاییزی مینیمالیستی

هنر ناخن مینیمالیستی این روزها در لبه است. وقتی پاییز فرا می‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم ناخن‌های پاییزی خود را خاکستری رنگ کنید و آن‌ها را با کمی زرق و برق نقره‌ای و الگوی مینیمالیستی خط مشکی ارتقا دهید.


ناخن‌های شطرنجی برای مانیکور پاییزی


ناخن های شطرنجی برای مانیکور پاییزی

ناخن شطرنجی برای پاییز

فقط از سایه‌های پاییزی مورد علاقه خود استفاده کنید و به مدل ناخن‌های شطرنجی اضافه کنید و از مانیکور خود شاهکاری بسازید.


مانیکور پاییزی با هنر برگ


مانیکور پاییزی با هنر برگ

طرح مانیکور پاییزی با هنر برگ

ناخن پاییزی با طرح برگ

طراحی ناخن برهنه این روزها مرسوم است و جای تعجبی ندارد که چرا به راحتی می‌توانید آن را به صورت روزمره و همچنین در مواقع خاص بپوشید. علاوه‌بر این، ایده‌های زیادی برای کشیدن ناخن‌های پاییزی برهنه وجود دارد. به عنوان مثال، اضافه کردن طرح‌های برگ‌دار باعث می‌شود ناخن‌های شما بسیار شیک و فصلی به نظر برسند.


ناخن طلایی برای ناخن‌های پاییزی شما


ناخن طلایی برای ناخن های پاییزی شما

ناخن طلایی

ناخن طلایی برای پاییز

اغلب به نظر می‌رسد که طلا برای تکمیل هنر ناخن پاییزی ساخته شده است و ما نمی‌توانیم قبول کنیم که این شگفت انگیز به نظر می‌رسد.


طراحی ناخن پاییزی مات


طراحی ناخن پاییزی مات

طراحی ناخن پاییزی مات

سایه‌های روشن ناخن برای پاییز عالی هستند و راه‌های زیادی برای آزمایش آن‌ها وجود دارد! به عنوان مثال، این ناخن‌های مات شیرین با کمی هنر، مطمئنا ناخن شما را برجسته می‌کند!


سایه‌های گرم برای ناخن‌های پاییزی


سایه های گرم برای ناخن های پاییزی

سایه های گرم برای ناخن های پاییزی

سایه‌های گرم زیاد هستند و همه آن‌ها مانند نان و کره به پاییز می‌آیند. به همین دلیل است که ما به دنبال ایده‌ای برای رنگ ناخن‌های پاییزی غیرمعمول برای فصل مورد علاقه خود هستیم.


ناخن‌های سرد سایه‌دار با برگ


ناخن های سرد سایه دار با برگ

ناخن های تیره پاییزی

این روزها طرح‌های پاییزی برای طراحی ناخن وجود دارد، اما بیشتر ما به دنبال چیزی منحصر به فرد و نفیس هستیم. به همین دلیل است که ما این طرح ناخن خاکستری سرد با برگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بقیه متمایز شوید.


ناخن‌های پاییزی متالیک


ناخن های متالیک پاییزی

ناخن پاییزی متالیک

به نظر می‌رسد که طراحی ناخن‌های کرومی یا متالیک هرگز باعث تعجب علاقه‌مندترین طرفداران مانیکور نمی‌شود. موضوع این است که این مثال نشان می‌دهد که چگونه ناخن‌های پاییز امسال خوب به نظر می‌رسد.


سایه‌های تیره برای هنر ناخن پاییزی


سایه های تیره برای هنر ناخن پاییزی

هنر ناخن

هنر ناخن پاییزی

اگر به دنبال طراحی ناخن پاییزی در سایه‌های تیره‌تر هستید، ما چیز خاصی را در آستین خود داریم. نکته این است که ناخن‌های بنفش تیره یا مشکی در ترکیب با هر لهجه هنری ناخن پاییزی کاملاً مناسب فصل هستند.


ناخن‌های بافتنی برای روزهای خنک پاییزی


ناخن های بافتنی برای روزهای خنک پاییزی

طرح ناخن های بافتنی

هنر طراحی ناخن

الگوی بافتنی سه بعدی در فصل سرما از محبوبیت بالایی برخوردار است. دفعه بعد که به سراغ ناخن‌کارتان رفتید، این طرح ناخن پاییزی را انتخاب کنید. طراحی ناخن بافتنی در سایه‌های برهنه بسیار زیبا به نظر می‌رسد که مطمئناً وجود دارد.


13. طرح‌های هنری زیبای ناخن حیوانات


طرح های هنری ناخن حیوانات

طرح ناخن با حیوان

طراحی ناخن پاییزی با حیوانات

کشیدن ناخن‌های روباهی یا هر حیوان دیگری وظیفه هنرمندان واقعی است. چنین طراحی پیچیده‌ای ممکن است به کمک یک مانیکوریست حرفه‌ای نیاز داشته باشد، این را در نظر داشته باشید.
تمام هنرهای ناخن سزاوار توجه ویژه هستند، به ویژه زمانی که فصل فرا می‌رسد. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که هنوز روندهایی برای دنبال کردن وجود دارد. به همین دلیل است که ما این طرح تازه را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به شما کمک می‌کند دو پرنده را بکشید!

بیشتر بخوانید: 40 طراحی ناخن زیبا برای سال 2022

مطالب مرتبط