چگونه برای پاییز لباس بپوشیم؟

چگونه برای پاییز لباس بپوشیم؟

19 مهر 1401

برگ‌های خشک، قهوه داغ و هوای سرد همه نشانه گذر از تابستان به سوی پاییز هستند. با تغییر فصل، ممکن است متوجه شوید که به دنبال لایه‌های بیشتر برای گرم نگه داشتن خود هستید . چه به دنبال لباس‌های برای استفاده روزانه هستید و یا اینکه لباس‌های فانتزی‌تر برای استایل شیک و فوق‌العاده جذاب با لباس‌های پاییزی می‌خواهید، می‌توانید رنگ‌های شاد پاییزی را کنار هم قرار دهید تا فاصله بین تابستان و زمستان را پر کنید.


1. لباس آستین بلند


لباس آستین بلند

چند پیراهن آستین بلند پیدا کنید. با سردتر شدن هوا، ممکن است به دنبال لباس‌های گرم‌تر باشید. چند پیراهن آستین بلند به رنگ های سفید، مشکی و خاکستری تهیه کنید تا از آن‌ها در طول پاییز استفاده کنید، رنگ‌های خنثی به راحتی با هر چیزی که در کمد لباس دارید ست می‌شوند.

آستین بلند یکی از کاربردی‌ترین لباس‌هایی است که در فصل پاییز استفاده می‌شود و در تمام فروشگاه‌های لباس و آنلاین شاپ‌ها موجود هستند کافی است یکی را که باسلیقه شما جور در می‌آید انتخاب کنید.


2. جلیقه بافتنی


جلیقه بافتنی

نظرتان درباره‌ی ژاکت کش باف پشمی چیست. این جلیقه‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌های داخل کمد لباس هستند. برای استایل شیک پاییزی ژاکت کش باف پشمی برش خورده پیدا کنید که درست بالای دور کمرتان قرار بگیرد تا ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید، یا یک ژاکت کش باف بزرگ را با لباس راحتی استایل کنید.

رنگ‌های پاستلی مانند یاسی، صورتی و آبی همیشه در پاییز عالی به نظر می‌رسند.


3. یقه اسکی


یقه اسکی

در یقه اسکی گرم بمانید. این کلاسیک‌های پاییزی از دهه 90 وجود داشته‌اند و اینجا هستند تا بمانند. یک یقه اسکی مشکی یا خرمایی بپوشید یا تیپ‌های معمولی را در پاییز دنبال کنید.

اگر مدل‌های یقه‌شلو استایل شما نیستند، به‌جای آن به دنبال پیراهن باشید.

لباس‌های یقه اسکی با رنگ خنثی به خوبی با هر لباسی ست می‌شوند، اما جسور باشید و رنگ‌های زمستانی مانند مارونی و شرابی را انتخاب کنید مطمئناً در میان جمع خواهید درخشید.


4. هودی


هودی

در یک هودی کژوال و جذاب به نظر برسید. اگر با دوستانتان به مدرسه می‌روید یا یک قرار دورهمی دوستانه دارید، و می‌‌خواهید ساده و شیک تیپ بزنید هودی را امتحان کنید و آن را با شلوار جین ست کنید و برای کامل کردن استایل خود یک جفت کتانی هم رنگ هودی بپوشید.

هودی از مناسب‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌های در میان دختران و پسران جوان است.


5. شلوار جین تیره


شلوار جین تیره

با شلوار جین تیره به یک تیپ کلاسیک بزنید. جین تیره در تضاد با رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، نارنجی و ... تضاد جالبی را می‌سازد و عالی به نظر می‌رسد.

با این حال، می‌توانید استایل‌های متفاوتی را امتحان کنید برای مثال با شلوار جین جذب استایل کلاسیک بزنید یا اینکه رویکرد مدرن‌تری داشته باشید و شلوار جین بگ که یک استایل شیک پاییزی ترند 1401 هم هست را امتحان کنید.

سعی کنید شلوار جین تیره را با یقه اسکی و کت چرم ست کنید.

شلوار جین تیره با ژاکت و بوت‌های بلند تا سر زانو هم گزینه خوبی است.


6. گرمکن


گرمکن

اگر اهل دویدن هستید و شلوار جین برای شما زیاد راحت نیست، شلوار گرمکن و ژاکت می‌تواند شما را در یک روز سرد پاییزی گرم نگه دارد و در عین حال در آن احساس راحتی داشته باشید. می‌توانید این استایل را با یک هودی یا بارونی اورسایز ست کنید تا ظاهری خفن و کژوال داشته باشید.

یک جفت کفش کتانی تیپ شما را کامل خواهد کرد.


7. کفش اسپرت


کفش اسپرت

برای لباس‌های غیررسمی از کفش‌های اسپرت استفاده کنید. شما هرگز نمی‌توانید با یک نیم‌بوت اشتباه کنید. از کفش ورزشی و اسپرت برای گرم نگه داشتن پاهای خود در حین انجام کارهای روزمره یا دورهمی‌های دوستانه کفش‌های اسپرت بپوشید.

ترکیب کتانی با شلوارهای بلندتر عالی به نظر می‌رسند، در حالی که کفش‌های ساق بلند‌ با شلوار قد نود پوشیده می‌شود.


8. بوت بند‌دار


بوت بند‌دار

برای گرم نگه داشتن پاهایتان چکمه‌های بند‌دار بپوشید. بوت‌های بند‌دار استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. آن‌ها را با شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، دامن یا پیراهن بپوشید تا استایلی ساده اما در عین حال شیک داشته باشید. به یاد داشته باشید، روزهای پاییز می‌توانند گرم باشند، بنابراین پیش‌بینی آب و هوا را قبل از پوشیدن چکمه‌های واقعا گرم بررسی کنید، به‌ویژه در اوایل پاییز و مهر ماه بعضی روزا آنقدر‌ها هم سرد نیست که به لباس گرم نیاز داشته باشد.

اگر هوا خیلی سرد شد، به جای آن چند بوت‌ بلند بپوشید.

چکمه‌های بند‌دار مشکی و قهوه‌ای با رنگ‌های عنابی، نارنجی، قرمز و زرد یک پالت رنگی پاییزی کاملاً مطابقت دارند.

کفش‌های کتانی مشکی و سفید با همه چیز جور در می‌آیند، در حالی که آن‌هایی که رنگ‌های جیغ تیپی خاص و منحصر‌به‌فرد می‌سازند همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.


9. شال


شال

یک شال پاییزی بیندازید تا گرم بماند. شال‌های تک رنگ و طرح‌دار رنگی جذابیت بیشتری به لباس شما می‌بخشند و در عین حال گردن شما را گرم نگه می‌دارند. این را به هر ظاهری اضافه کنید تا کمی سرگرم کننده پاییزی باشد.

روسری‌های قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای، رنگ‌های عالی پاییزی هستند.


10. بلوز


بلوز

یک بلوز یا ژاکت کش باف را امتحان کنید تا هر لباسی جذاب‌تر شود. لباس‌های اورسایز و پیراهن‌های دکمه‌دار، تقریباً برای هر لباسی افزوده می‌شوند. سعی کنید چند رنگ خنثی، مانند زغالی یا کرم، و تعدادی را در رنگ‌های پاییزی پررنگ، مانند قهوه‌ای مایل به زرد یا نارنجی سوخته باهم ست کنید.

بلوزها و پیراهن ترندهای دنیای مد و فشن برای پاییز و زمستان هستند که می‌توانید آن را روی یک تی شرت یا آستین بلند بپوشید و ظاهری شیک داشته باشید.


11. ترنچ کت


ترنچ کت

برای لایه بیرونی یک کت بلند بپوشانید. اگر برای پیاده‌روی بیرون می‌روید، احتمالاً باید گرم بمانید. برای جلوگیری از سرما، یک کت بلند یا بارونی را روی لباس خود بیاندازید.

به سراغ رنگ‌های گرم پاییزی مانند قهوه‌ای، خرمایی یا نارنجی سوخته بروید. یا طرح‌های چهارخانه و ... را انتخاب کنید.

کت‌های ترنچ تقریباً با هر لباسی عالی به نظر می‌رسند شلوار جین و تی شرت، لباس کوتاه یا حتی رومپر با همه و همه به خوبی ست می‌شود

انتخاب‌های جسورانه داشته باشید و به سراغ یک کت ترنچ یا پالتو اورسایز بروید.


12. کت چرم


کت چرم

با یک کت چرمی به ظاهر خود کمی شخصیت بدهید. این یک راه عالی برای افزودن حس مدرن و جذاب در هر لباسی است. این را روی شلوار جین و تی‌شرت بپوشید تا ظاهری خاص داشته باشید، یا آن را به دامن و کفش پاشنه بلند در یک شب شیرین پاییزی بپوشید.

کاپشن‌های کلاسیک چرمی معمولاً مشکی هستند، اما می‌توانید کت‌های چرمی را در رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و نارنجی پیدا کنید تا در هوای خنک‌ خفن ظاهر شوید.


13. جوراب شلواری


جوراب شلواری

برای مجلس و مهمانی‌هایی که در پاییز دعوت هستنید می‌توانید با دامن، جوراب شلواری بپوشید. با سرد شدن هوا، ممکن است دیگر نتوانید پاهای خود را برهنه کنید. دامن، پیراهن کوتاه یا کت و دامن بپوشید و پاهای خود را با جوراب شلواری مشکی شفاف گرم نگه دارید.

جوراب شلواری مشکی یکی از لوازم اصلی پاییزی است.

اگر می‌خواهید کمی جسورتر باشید، به جای جوراب شلواری طرح‌دار یا رنگی بروید.


14. شلوار


شلوار

در یک شلوار شیک به نظر برسید. شلوارهای راستا هرگز از مد نمی‌افتند. شلوار‌هایی را انتخاب کنید که به انواع طرح‌ها و رنگ‌ها می‌آیند.

می‌توانید شلوار خود را با یک پیراهن آستین بلند ست کنید و تیپ ساده شیکی بزنید یا اینکه آن را با شونیز ست کنید و کمی رسمی‌تر به نظر برسید.

شلوارهای خاکی و برنزه تقریباً با هر چیزی ست می‌شوند و جزء رنگ‌های پایه پاییزی هستند.


15. پیراهن


پیراهن

خب در فصل زیبای پاییز به جشن تولد و مهمانی دعوت شده‌اید و می‌خواهید یک استایل پاییزی و زیبا داشته باشید، نظرتان درباره پیراهن میدی چیست به اندازه کافی پارچه در لباس بلندتر وجود دارد تا در روزهای سرد پاییزی شما را گرم نگه دارد. ظاهر خود را با یک جفت بوت بلند و یک ژاکت کش باف پشمی برای پوشاندن بازوهایتان کامل کنید

اگر هوا به اندازه کافی گرم است، می توانید به جای آن چکمه های بلند را با یک جفت کفش پاشنه بلند بپوشید و از جشن لذت ببرید.


16. بوت بلند


بوت بلند

با بوت‌های بلند تا زانو گرم بمانید و یکی از جذاب‌ترین استایل‌های زنانه را بزنید. وقتی هوا خیلی سرد است به سختی می‌توان به ظاهر پاییزی و شیک دست یافت. هنگامی که لباس می‌پوشید از چکمه‌های تا زانو و تا ران برای پوشاندن پاهای خود استفاده کنید.

اگر واقعاً می‌خواهید گرم بمانید، یک جفت جوراب تا زانو یا گرمکن پا بپوشید.

جوراب شلواری همیشه راه خوبی برای گرم نگه داشتن پاهای شما است!

ّیشتر بخوانید: 12 استایل شیک پاییزی ترند 1401

مطالب مرتبط