30 استایل شیک و فوق العاده جذاب با لباس‌های پاییزی

30 استایل شیک و فوق العاده جذاب با لباس‌های پاییزی

26 آذر 1399

تابستان برای دنبال کردن دنیای مد فوق‌‌العاده است، اما قلب این دنیای جذاب را در لباس‌های پاییزی نیز می‌توان یافت. سرد شدن هوا به این معناست که دختران اهل مد می‌توانند با چند لایه لباس، ترکیبی شیک و جدیدی را به وجود آورند. اما قبل از این که به فروشگاه لباس‌های پاییزی سر بزنید، به کمد لباس‌هایتان نگاهی بیندازید. برای به‌روز بودن لازم نیست حتما زیر بار هزینه‌های سنگین بروید. گاهی با ست‌ کردن همان لباس‌های سال قبل که در کمدتان هست می‌توان شیک‌ترین استایل‌ها را ایجاد کرد. ما در این مقاله چندین ایده الهام گرفته از سبک‌های خیابانی را ارائه می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بتوانید به لباس‌های داخل کمدتان روح تازه‌ای ببخشید.

کت شطرنجی و شلوار جین کوتاه

اگر در کمد خود یک شلوار جین نسبتا کوتاه دارید، پس برای ایجاد یک ست پاییزی زیبا خیالتان راحت باشد. کافیه یک کت بلیزر شطرنجی بلند بپوشید و از یک کیف دستی جذاب و یک جفت کفش نوک تیز پاشنه دار (یا تخت) استفاده کنید.

استایل خیابانی با کت شطرنجی و شلوار جین کوتاه

شلوار ترکینگ

شلوار ترکینگ شلواری سبک و راحت می‌باشد که از پارچه کشی تهیه می‌شود و معمولا در پهلوی آن نواری به رنگ دیگر دوخته شده است. لباس‌های سبک ورزشی همیشه یک گزینه مناسب برای فصل پاییز بوده‌اند. در این عکس یک شلوار بغل نواری را می‌بینید که شبیه و البته شیک‌تر از شلوار‌های ورزشی معمول است. این نوع شلوار با بلوز سفید، یک جفت کفش پاشنه بلند نوک تیز و یک کیف چرمی مشکی فوق‌ العاده است.

استایل خیابانی با شلوار ترکینگ

کت چرم زرد

شلوار جین و کت چرمی همواره یک ترکیب فوق‌ العاده برای فصل پاییز به حساب می‌آمده است. اگر می‌خواهید در زمینه مد بدرخشید و شیک و خوش‌ لباس به نظر برسید این ایده را حتما امتحان کنید؛ ترکیب کت چرمی روشن و شلوار جین که می‌توانید آن‌ها را با هر نوع تی‌شرت یا لباس و با هر رنگی همراه کنید. 

ست کت چرم زرد با شلوار جین

کت بلیزر با چاپ پلنگی

چاپ پلنگی یک طرح کلاسیک است که در دنیای مد بخصوص در فصل پاییز همواره غوغا می‌کند. کافیه کت بلیزر پلنگی را با شلوار جین یا مشکی و بلوز مشکی تک رنگ ست کنید و با خیال راحت در محل کار یا حتی مهمانی حضور پیدا کنید.

استایل خیابانی با کت پلنگی

کت سبز زیتونی

پاییز امسال فروشگاه‌های زیادی را دیده‌اید که ویترین خود را با لباس‌های سبز زیتونی پر کرده‌اند. این رنگ برای کت‌های بامبر فوق‌العاده است. کت بامبر یک کت چرم خلبانی و معمولا کوتاه است که یقه و سر آستین آن از پشم دوخته شده. کت بامبر را با شلوار جین و تی‌شرت بپوشید تا کاملا شیک و به‌روز به نظر برسید.

استایل خیابانی با کت چرم خلبانی

لباس مشکی و کفش سفید

لباس مشکی همیشه جزو شیک‌ترین‌ها بوده، بخصوص اگر در فصل سرد سال پوشیده شود بسیار خاص‌تر خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم این پاییز را با یک دست بلوز و شلوار مشکی تک رنگ و یک جفت کفش لوفر سفید تجربه کنید و از آن لذت ببرید. کفش لوفر شباهت زیادی به کفش کالج دارد با این تفاوت که بدون بند است و زبان آن U شکل بوده و نیز با پوشیدن آن، قسمتی از پا و قوزک پا نمایان می‌شود.

استایل مونوکروم مشکی

لباس‌های پاستیلی رنگ برای پاییز

همراه کردن بلوز صورتی ملایم با شلوار آبی کم ‌رنگ یکی از شیک‌ترین ست‌های دنیای مد است. رنگ‌های ملایم، ملیح و پاستیلی برای لباس‌های پاییزی بسیار زیبا و جذاب است.

استایل خیابانی با لباس‌های پاستیلی

کت شتری

مزیت کت شتری این است که تقریبا با هر لباسی هماهنگ می‌شود. به این تصویر نگاه کنید. این کت چقدر زیبا و شیک روی پیراهن سورمه‌ایی کمر‌بنددار و شلوار جین چسبان نشسته است.

ست کردن کت شتری با شلوار سورمه‌ایی

یک روز بارانی شاد

در فصل پاییز هوا بسیار متغیر است. پس پوشش شما باید طوری باشد که برای هر هوایی آمادگی داشته باشید، اما لزوما قرار نیست لباسی یکنواخت و خسته کننده بپوشید. یک بارانی کمر‌بند‌دار با رنگ شاد دقیقا همان چیزی است که زیبایی و سرزندگی شما را یک جا نشان می­دهد.

بارانی کمر‌بند‌دار با رنگ آبی

دامن پلیسه برای فصل پاییز

یک دامن پلیسه دارید و نمی‌دانید آن را با چه چیزی بپوشید؟! ما به شما یک کت بلیزر مخمل شیک پیشنهاد می‌کنیم که با این نوع دامن بسیار زیبا خواهد شد. کافیه یک جفت کفش نیم بوت یا پاشنه بلند را با آن همراه کنید و همچنان بدرخشید.

  • بلیزر نوعی کت اسپرت است که به کت‌های مردانه شباهت دارد ولی راحت‌تر است. بیشتر به رنگ‌های سرد مثل سرمه‌ای و مشکی است و یقه آن به یقه انگلیسی با دال زیاد شبیه است.

ست کردن کت مشکی با دامن پلیسه

طرح شطرنجی

لباس‌های طرح شطرنجی امروزه بسیار در میان خانم‌ها بخصوص برای فصول سرد پاییز و زمستان باب شده است. این نوع پوشش از سبک‌های خیابانی پاریس الهام گرفته شده است. به این تصویر نگاه کنید. یک کت بلیزر شطرنجی با شلوار مشکی، تی‌شرت ساده، کفش ورزشی سفید و کیف دستی بند‌دار که بند آن از شانه به طرف دیگر کشیده می‌شود.

ست کردن کت شطرنجی با شلوار مشکی

پیراهن‌های خود را در پاییز هم بپوشید

در فصل تابستان پیراهن پوشیده‌اید اما با آمدن پاییز هنوز دلتان با همان لباس‌هاست؟ این که نارحتی ندارد! کافیه پیراهن‌هایتان را با یک لباس اضافه‌تر بپوشید تا هم گرم بمانید و هم مجبور نباشید از آن دست بکشید و در کمد حبسش کنید. در این تصویر، کت چرم رنگی و یک جفت بوت سفید کار را تمام کرده است.

ست کردن کت سبز با دامن گلدار

یک جفت بوت بلند تا زانو

امسال بخشی از پول خود را برای خرید یک جفت بوت بلند تا زانو بگذارید. کافیه یک جفت از این بوت‌ها داشته باشید، آن وقت هر چیزی که با آن‌ بپوشید به نظر شیک و به‌روز خواهد آمد.

استایل کژوال با چکمه بالای زانو

پانچو راه‌‌ راه و شلوار جین

ژاکت‌های پشمی پتو مانند یا پانچو که امروزه بسیار باب شده است، می‌توانند در فصل پاییز بهترین رفیق شما باشند. اگر آن را با شلوار جین بپوشید که دیگر معرکه است. در این تصویر من که عاشق ست‌ کردن بوت ساق بلند با این پانچو شدم.

ست کردن پانچو راه‌‌ راه با شلوار جین

کت و شلوار سر هم

کت و شلوار سر‌هم برای تمام فصول سال، بخصوص فصل پاییز فوق العاده و به ویژه برای حضور در محل کار بسیار مناسب است. به این تصویر نگاه کنید. البته شما می‌توانید رنگ ملایم‌تری را انتخاب کنید. ما که شیفته این کت و شلوار ست‌ شده با کفش هم‌ رنگ آن و البته تی‌شرت ساده زیرش شده‌ایم.

کت و شلوار سرخابی زنانه

بالاپوش در فصل پاییز

تابستان تمام شده و حالا وقت آن رسیده که بالاپوش (کت بلند) کتان خود را از کمد لباستان بیرون بیاورید. فقط باید زیر آن یک تی‌شرت پنبه‌ای یا حتی یک ژاکت کشباف پشمی شیک بپوشید و با اضافه کردن یک جفت بوت ساق کوتاه زیبایی خود را نشان دهید.

ست کردن بیلرسوت جین با ژاکت شتری

دامن چرم نوک مدادی

دامن چرم نوک مدادی از آن لباس‌هایی است که همیشه به داد شما می‌رسد چون با همه نوع لباسی می‌تواند ست شود. این تصویر را ببینید، دامن نوک مدادی همراه با ژاکت پشمی گلدار و تاپ خاکستری ساده که زیبایی و جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد.

ست کردن ژاکت گلدار با دامن چرم

پیراهن چهار‌ خانه

اگر عاشق مد هستید، احتمالا تا امروز یک پیراهن پشمی چهار خانه برای فصل پاییز خریده‌اید. این نوع پیراهن را می‌توان با هر لباسی ست کرد. اما طبق این تصویر، پیشنهاد ما شلوار جین و کفش پاشنه بلند است.

استایل خیابانی با پیراهن چهار‌ خانه

پاییز و لباس‌های گلدار

در نگاه اول لباس‌های گلدار برای فصل گرم سال هستند، اما در اصل این نوع لباس‌ها را می‌توان در تمام طول سال پوشید. مثلا در فصل پاییز کافیه آن را با یک کت بلند و یک جفت چکمه ساق‌دار سِت کنید.

ست کردن پیراهن گلدار با کت سفید

کت چرمی و شلوار ترکینگ

به این تصویر نگاه کنید و از آن ایده بگیرید. کت چرم به همراه شلوار ترکینگ (سبک ورزشی با نوار در پهلو)، یک تی‌شرت جلو‌نویسی شده و یک جفت کفش اسپرت! فوق ‌العاده نیست؟

ست کردن کت چرمیی با شلوار ترکینگ

چند تکه لباس مینیمالیست

فصل سردی مثل پاییز یک موقعیت عالی است که می‌توانید در آن چند لباس را با هم بپوشید و یک هماهنگی دلپذیر بین آن‌ها ایجاد کنید و البته که بهتر است از طرح‌ها و رنگ‌های ساده، یک دست و خنثی استفاده شود، مثل بلوز یقه اسکی، شلوار گشاد و راحت، کت ترنچ (بارانی) ساده مشکی که در این جا به تصویر کشیده شده است. می‌توانید به این ست زیبا، بوت‌های ساق کوتاه و یک جفت گوشواره شیک نیز اضافه کنید.

استایل خیابانی با کت ترنچ

بلوز جین با شلوار جین

بلوز و شلوار جین دوباره به دنیای مد برگشته‌اند. اما این که چطور آن را بپوشید تا امروزی به نظر برسید یک سوال چالش‌ برانگیز است. چه کنیم تا بلوز جین را با شلوار جین سِت کنیم تا به‌روز شویم؟ همان‌طور که در این تصویر می‌بینید می‌توان بلوز و شلوار جین تنگ را با کفش‌های فوق ‌العاده زیبا و موهایی باز و پریشان کاملا امروزی و جذاب جلوه داد.

ست کردن بلوز جین با شلوار جین

یک استایل شیک و بی‌ درد‌سر

به این تصویر نگاه کنید. پیراهن راه‌ راه تیپ مردانه که با شلواری با همین سبک همراه شده و شما را بدون آن که به زحمت بیفتید برای پاییز شیک و جذاب نشان می‌دهد.

استایل کژوال

شلوار جین فاق بلند

یک شلوار جین فاق بلند در کمد لباس‌های خود دارید؟ تبریک! چون می‌توانید آن را با خیلی از لباس‌های دیگر خود ست کنید و یک پوشش جذاب پاییزی بسازید. به این تصویر نگاه کنید.، این نوع شلوار با یک پیراهن حریر آستین بلند توپ توپی خیلی زیبا به نظر می‌رسد.

شلوار جین فاق بلند

کت بلند، ساده و به رنگ خنثی

دوست دارید در فصل پاییز ظاهری جذاب و گیرا داشته باشید؟ کافیه بخشی از پول خود را صرف خرید یک کت پشمی مرغوب کنید. آن‌ وقت هر چه را که با آن بپوشید زیبا، گران و جذاب به نظر خواهد آمد. 

ست کردن کت نود با شلوار مشکی

لباس تونیک و بوت ساق بلند

این روزها در ویترین بسیاری از فروشگاه‌ها حداقل یک نوع تونیک آستین بلند دیده می‌شود. کافیه آن را با یک جفت چکمه چرم ساق بلند و یک کیف چرم ساتچل همراه کنید تا به ترکیبی فوق‌العاده برای فصل پاییز برسید. 

استایل خیابانی با چکمه بالای زانو

پوشش شیک و رسمی

برای یک مهمانی رسمی به دنبال یک دست لباس پاییزه مناسب هستید؟ طبق این تصویر، ما به شما پارچه‌های نرم و براق با رنگ‌های خنثی را پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که می‌بینید یک ست مشکی و شتری پوشش شما را برای حضور در مکانی رسمی ایده‌آل می‌کند.

ست کردن بلوز مشکی با دامن نود

آخر هفته جذاب با دامن و کت جین

دست نگه دارید! لباس‌های تابستانی خود را کنار نگذارید! چون برای فصل پاییز هم زیبا و مناسب هستند. فقط کافیه آنها را با لباس‌ها یا اکسسوری‌های دیگر همراه کنید و یک دست لباس پاییزی شیک و جذاب بسازید. در این تصویر می‌بینید که تی‌شرت عکس‌‌دار با دامن ماکسی ست شده و همچنین از یک کت جین کوتاه و یک جفت نیم بوت مشکی کمک گرفته شده تا بتوان هنوز از لباس فصل قبل استفاده کرد و همچنان جذاب بود.

استایل خیابانی با کت جین

از جنس جیر

جنس جیر مناسب لباس‌های فصل پاییز است. البته که استفاده از این جنس در دهه 1970 باب شد، اما امروزه نیز می‌توانید با افزودن اکسسوری‌های شیک به آن، جلوه‌‌اش را همچنان امروزی و جذاب نگه دارید. مثل این تصویر که یک جفت کفش بژ پاشنه بلند و عینک آفتاب خلبانی را با آن همراه کرده است.

شلوار جیر

کت نظامی

یک کت نظامی می‌تواند به سبک پوشش پاییزی شما حال و هوای تازه و جذابی بدهد. در این تصویر، کت نظامی به زیبایی با بلوز یقه اسکی راه‌ راه و شلوار فلر جین پاییزه همراه شده است. شلوار فلر کات نوعی از شلوار است که از زانو به پایین گشاد می‌شود.

ست کردن کت نظامی با شلوار فلر

مطالب مرتبط