10 نکته زیبایی سریع برای اینکه خود را کاملاً تغییر دهید

10 نکته زیبایی سریع برای اینکه خود را کاملاً تغییر دهید

04 مهر 1401

به دست آوردن برخی از محصولات آرایشی جدید برای تغییر ظاهر کافی نیست. همچنین، آرایش دائمی برای ظاهری زیبا ممکن است برای بسیاری از افراد یک کار خسته کننده باشد. وقتی باید آرایش را به تنهایی انجام دهید، سخت‌تر می‌شود. بنابراین، باید بیاموزید که چگونه خود را به روشی درست تغییر دهید. اگر در مورد این فرآیند مطمئن نیستید، ما یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی به دست آوردن آرایش کامل در این مقاله ارائه کرده‌ایم. بیشتر بخوانید تا بیشتر بدانید!


چگونه خود را آرایش کنیم؟


در اینجا من 10 نکته برای خودآرایی را با شما به اشتراک می‌گذارم که می‌توانید برای بهترین نتیجه از آن‌ها پیروی کنید.

1: خط چشم و لب تیز

چگونه خود را آرایش کنیم؟

برای به دست آوردن آسترهای فوق‌العاده تیز، باید آن‌ها را در یخچال فریز کنید. اگر قصد دارید برای یک مهمانی عصرانه بروید، آسترهای خود را صبح در یخچال قرار دهید. قبل از آرایش، آسترها را تیز کنید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

2: همیشه اسکراب کنید

قبل از آرایش اسکراب کنید

وقتی صورت خود را اسکراب نمی‌کنید، پوست خشک و مرده صورت شما را کدر و تیره نشان می‌دهد. بنابراین اسکراب برای داشتن ظاهری عالی ضروری است.

فقط جوش شیرین و آب را به مقدار مساوی مخلوط کرده و خوب هم بزنید.
پس از مخلوط کردن، آن را روی صورت خود بمالید و به آرامی به مدت 3 تا 4 دقیقه روی پوست خود بمالید و سپس با آب تمیز بشویید.

3: یک لایه پایه تمام چیزی است که شما نیاز دارید

از لایه آرایش پایه قبل از آرایش استفاده کنید

برای داشتن رنگ پوست روشن، از "فوندیشن" به عنوان لایه پایه آرایش استفاده می‌کنیم. اما وقتی ضعیف انجام می‌شود، بیش از حد شیرین و ناهموار به نظر می‌رسد. بنابراین ضروری است که این را کاملاً اعمال کنید تا نامرئی به نظر برسد. این اشتباه را انجام ندهید که فونداسیون را به سمت پایین گردن و خارج از گوش بریزید. این کار شما را شبیه یک دلقک می‌کند.

4: رژگونه ست کنید

رژگونه را با آرایش خود ست کنید

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که رژگونه یک آرایش پودری است که به گونه‌ها رنگ می‌بخشد، اما بیشتر از این کار می‌کند. بر روی استخوان گونه سایه می‌اندازد و شکل می‌دهد. اگر بد استفاده شود، رژگونه به نوعی ظاهر دهه 80 شبیه می‌شود.

5: چشم‌انداز چشمی

از خط چشم زیاد برای آرایش چشم استفاده نکنید

خواهرم درباره برخی از زنان شوخی می‌کند که می‌گوید چشم‌هایشان شبیه «درهای کرکره‌ای» است زیرا سایه چشم‌های زیادی می‌زنند. بزرگترین اشتباه این است که آرایش خود را با مصرف بیش از حد خط چشم به هم می‌ریزند و آن را روی خط مژه‌های بالا و پایین استفاده می‌کنند تا چشم‌ها کوچک شود. اگر چند خط چشم پررنگ و خیلی تیره دارید، از آن‌ها برای مهمانی‌های شبانه استفاده کنید، این به شما ظاهر زیبایی می‌دهد. این سایه‌ها اصلاً برای روز نیست!

6: با ریمل باهوش باشید

از ریمل برای نشان دان چشمان خود استفاده کنید

همه ریمل ضد آب دوست دارند، من هم آن را دوست دارم. اما در حین برداشتن آن خیلی سختی می‌کشم. بنابراین من همیشه یک لایه اول را با ریمل معمولی می‌زنم، سپس بالای آن یک لایه ضد آب می‌زنم. با استفاده از این روش ریمل ضد آب به جای مژه روی ریمل دیگر قفل می‌شود و به راحتی پاک می‌شود.

7: به آرامی لب‌هایتان را مالش دهید

به آرامی لب هایتان را مالش دهید

اگر می‌خواهید لب‌هایتان به‌طور خیره‌کننده‌ای شاداب به نظر برسند، آن‌ها را مالش دهید تا رنگ لب‌ها به نرمی و بدون کیک شدن لغزند. یک مسواک بردارید و آن را روی لب‌های خود بمالید تا پوست آسیب دیده از بین برود، همچنین می‌توانید از یک حوله پارچه‌ای سفت برای این کار استفاده کنید. (این کار را چند بار در روز انجام ندهید، لب‌های شما را عذاب می‌دهد)

8: لب‌های خیره کننده

لب های خیره کننده

سایه لب در رنگ‌های روشن مانند صورتی و نارنجی توجه بیشتری را به لب‌های شما جلب می‌کند و چسبناک به نظر می‌رسد. یک برق و جلوه‌ای جسورانه می‌دهد، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای مناسبت‌های کم نور مانند تعطیلات و مهمانی‌های شبانه استفاده کنید. هنگام استفاده از رژ لب، باید سایه تیره‌تری نسبت به رنگ طبیعی لب‌هایتان انتخاب کنید، این کار جلوه‌ای واقعی به لب شما می‌دهد.

9: Luminous عالی است

از سایه طبیعی هم رنگ صورت خود استفاده کنید

هر کسی سایه صورت طبیعی خود را دارد. برای زیباتر به نظر رسیدن، باید سایه طبیعی را روشن کنید. بسیار آسان است، جلوی آینه بایستید و لبخند بزنید نواحی تیره زیر لب پایین یا گوشه چشم خود را خواهید دید. برای پوشاندن این نواحی، فقط یک سایه چشم با سایه سفید بگیرید و آن را با انگشتان خود ترکیب کنید.

10: فونداسیون

از فونداسیون استفاده کنید

هنگام ترکیب یا استفاده از فونداسیون، معمولاً از برس‌های آرایشی استفاده می‌کنیم. اما پوست صورت شما ظریف است، بنابراین ابزار اصلی برای آرایش کردن انگشت حلقه شما خواهد بود. آرایش را جسورانه انجام می‌دهد و ظاهری عالی می‌دهد و همچنین در زمان صرفه جویی می‌کند.
می‌توانید از نکات بالا را به اشتراک گذاشته شده در مقاله استفاده کنید تا خود را تغییر دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که باید از پوست خود مراقبت کنید تا سالم و بی‌عیب به نظر برسد. بنابراین خوب غذا بخورید، هیدراته بمانید و فراموش نکنید که پوست خود را در فواصل زمانی معین اسکراب کنید. لازم نیست در آرایش حرفه‌ای باشید یا هزاران دلار برای استخدام یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای خرج کنید. نکات ساده در این مقاله به شما کمک می‌کند آرایش خود را انجام دهید و در هر موقعیتی خیره کننده به نظر برسید. پس همین امروز ادامه دهید و آن‌ها را امتحان کنید و ما مطمئن هستیم که نتایج را دوست خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: 7نکته برای آموزش آرایش پوست چرب

مطالب مرتبط