50 ایده رنگ مو OMBRE برای سال 2022

50 ایده رنگ مو OMBRE برای سال 2022

08 مرداد 1401

رOmbre یک تکنیک رنگ‌آمیزی است که به شما امکان می‌دهد دو یا چند رنگ را برای ایجاد یک جلوه مدرج، از تیره به روشن‌تر، ترکیب کنید. این براساس کلمه فرانسوی به معنای "سایه‌دار" است و اغلب نسبت به سایر تکنیک‌های رنگی مقرون به صرفه‌تر و وقت گیرتر است. Ombre فوق‌العاده همه کاره است و می‌توان آن را به روش‌های مختلف به مو اضافه کرد، از جمله آزمایش با رنگ‌های روشن و جسورانه برای پوششی با الهام از پری دریایی، یا طبیعی نگه‌داشتن آن، روشن‌کردن تدریجی موها به سمت انتها و ایجاد کنتراست ظریف، همچنین می‌توانید یک ombre معکوس را انتخاب کنید، رنگ روشن را در ریشه‌ها متمرکز کنید و سایه تیره‌تری به انتهای آن اضافه کنید. چیزهای زیادی در مورد ombre وجود دارد، و به راحتی مطابق با ترجیح شما سازگار می‌شود. به خواندن مقاله ادامه دهید تا بیشتر بدانید و ایده بگیرید.


1. رنگ مو آمبره بلوند


رنگ مو آمبره بلوند

Ombre یک تکنیک رنگ درخشان است که دو رنگ را ترکیب می‌کند. یکی روشن و دیگری تیره؛ در موهایی که به طور طبیعی روشن هستند، این یک راه عالی برای افزودن عمق و بعد بدون نگرانی در مورد رشد مجدد ریشه است و موهای بلوند برای همه زیبا به نظر می‌رسد.


2. رنگ مو آمبره آبی


رنگ مو آمبره آبی

موهای آبی گویا و سرگرم کننده است و به شما اجازه می‌دهد در حین آزمایش رنگ، جنبه بازیگوش خود را نشان دهید. سایه‌ای از آبی برای هر رنگی وجود دارد، و تکنیک رنگ آمیزی ombre به شما امکان می‌دهد رنگ‌های مورد علاقه خود را ترکیب کنید. همچنین می‌توانید آبی را به انتهای رنگ موهای طبیعی خود اضافه کنید تا رویکردی کم‌تر به روند موهای آبی داشته باشید.


3. رنگ مو آمبره قهوه‌ای


رنگ مو آمبره قهوه‌ای

با موهای قهوه‌ای، امبره می‌تواند جلوه‌ای طبیعی و آفتاب‌دوست ایجاد کنید، موها را درخشان کرده و ظاهر شما را روشن‌تر کند. این فوق‌العاده جذاب و همه کاره است و به شما امکان می‌دهد سایه‌های مختلف را آزمایش کنید تا ظاهری را پیدا کنید که به بهترین وجه مکمل ترجیحات و رنگ پوست شما باشد.


4. رنگ مو آمبره قرمز


رنگ مو آمبره قرمز

موهای قرمز ombre یک انتخاب قابل توجه و راهی عالی برای جلب توجه شما هستند. چندین رنگ قرمز برای انتخاب وجود دارد که به راحتی می‌توانید سایه‌ای را پیدا کنید که مکمل رنگ پوست شما باشد. همچنین می‌توانید روش رنگ آمیزی آمبره را امتحان کنید، که جلوه‌ای زیبا و مدرج ایجاد می‌کند که به موها عمق و بعد می‌بخشد.


5. رنگ مو آمبره صورتی


رنگ مو آمبره صورتی

موهای صورتی با زنانگی و عشق همراه است. این یک رنگ عالی برای تغییر ظاهر و آزمایش موهایتان است. سایه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از رنگ‌های پاستلی ملایم و روشن گرفته تا صورتی‌های پر جنب و جوش که نیاز به توجه دارند. یا می‌توانید چندین مورد را با تکنیک رنگ آمبره ترکیب کنید.


6. رنگ مو آمبره بنفش


رنگ مو آمبره بنفش

Ombre یک تکنیک رنگ آمیزی محبوب و همه کاره است که می‌تواند با رنگ موهای طبیعی یا مصنوعی مانند سایه پررنگ بنفش استفاده شود. موهای بنفش سرگرم کننده است و چندین رنگ برای انتخاب وجود دارد، که به شما امکان می‌دهد ترکیب مناسبی را متناسب با چهره خود بیابید و از بین مردم متمایز شوید.


7. رنگ مو آمبره خرمایی


رنگ مو آمبره خرمایی

موهای خرمایی ترکیبی از رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای است. برای ایجاد یک ترکیب یکپارچه از رنگ‌ها، روش ombre را برای رنگ‌آمیزی امتحان کنید، که به تدریج انتهای مو را روشن می‌کند. همه کاره است و برای درخشان کردن موها عالی است.


8. رنگ مو آمبره خاکستری


رنگ مو آمبره خاکستری

چه بخواهید موهای خاکستری طبیعی خود را در آغوش بگیرید یا موهای خود را با رنگ خاکستری نقره‌ای رنگ کنید، یک تکنیک فوق‌العاده ombre است. Ombre رنگ را به سمت انتهای مو متمرکز می‌کند، چشم را به سمت پایین می‌کشد و طول و برش شما را برجسته می‌کند.


9. رنگ مو آمبره نقره‌ای


رنگ مو آمبره نقره‌ای

موهای آمبره کم نگهداری و شیک هستند زیرا از ریشه شروع نمی‌شوند. این به شما امکان می‌دهد رنگ‌های مختلف از جمله رنگ‌های مصنوعی مانند نقره‌ای را آزمایش کنید. Ombre همچنین نسبت به رنگ کردن کل سر آسیب کمتری به موها وارد می‌کند و موهای نقره‌ای را به یک رویکرد پوشیدنی و مدرن برای آزمایش رنگ‌های جسور تبدیل می‌کند.


10. رنگ مو آمبره بورگوندی


رنگ مو آمبره بورگوندی

Ombre به معنای سایه‌دار است و اصطلاحی است که برای تکنیک رنگ آمیزی استفاده می‌شود که دو یا چند رنگ را ترکیب می‌کند. این کار با حفظ رنگ پایه تیره‌تر در ریشه و روشن کردن آن به سمت انتها انجام می‌شود، اما این رنگ‌ها می‌توانند انتخاب شما باشند، از جمله شرابی؛ موهای شرابی یک رنگ قرمز تیره و بنفش غنی است که همه کاره و جذاب است و به انتهای موهای شما اضافه می‌شود.


11. رنگ مو آمبره مشکی و قرمز


رنگ مو آمبره مشکی و قرمز

موهای مشکی و قرمز ترکیبی جسورانه است و راهی عالی برای جلب توجه موهای شما راه‌های مختلفی برای ترکیب این دو رنگ وجود دارد، اما افکت ombre ظاهر ترکیبی‌تری را ایجاد می‌کند که بدون دردسر شیک است.


12. رنگ مو آمبره بلوند قهوه‌ای


رنگ مو آمبره بلوند قهوه‌ای

اگر به دنبال راهی طبیعی برای افزایش عمق و بعد به مو هستید، آمبره را امتحان کنید. Ombre برای ایجاد یک جلوه مدرج بسیار عالی است و موها را در ریشه تیره و تا انتهای آن روشن‌تر می‌کند. موهای، شما در نحوه پوشیدن آن‌ها تطبیق‌پذیر هستید، از جمله امتحان کردن یک رنگ قهوه‌ای روشن یا بلوند که از قد وسط موهای خود شروع می‌شود.


13. رنگ مو آمبره قهوه‌ای تیره


رنگ مو آمبره قهوه‌ای تیره

موهای قهوه‌ای تیره جذاب هستند و برای اکثر افراد عالی به نظر می‌رسند. با تکنیک رنگ آمیزی ombre، می‌توانید دو یا چند سایه را با هم ترکیب کنید و رنگ تیره‌تر را در ریشه‌ها باقی بگذارید. این مدل مو نگهداری کمتری می‌خواهد زیرا نگران رشد موها نخواهید بود. روشن کردن انتهای موهایتان باعث روشن شدن رنگ صورتتان می‌شود.


14. رنگ مو آمبره سبز


رنگ مو آمبره سبز

اگر شما فردی هستید که می‌خواهید در میان جمع متمایز شوید و با موهای خود بیانیه‌ای بدهید، رنگ سبز راهی برای انجام این کار است. موهای سبز بازیگوش و ماجراجویانه است و رنگ آن با رشد و تولد دوباره همراه است. این رنگ می‌تواند بهترین رنگ برای یک شروع جدید یا پایان یک فصل باشد. Ombre به رنگ شما عمق و بعد می‌بخشد و می‌تواند رنگ سبز را کمرنگ کند یا به شما اجازه دهد چندین سایه را با هم ترکیب کنید.


15. رنگ مو آمبره معکوس


رنگ مو آمبره معکوس

Ombre معمولاً ترکیبی از رنگ‌ها است که رنگ تیره‌تر در ریشه‌ها و روشن‌تر به سمت انتهای آن است. این یک گزینه فوق‌العاده است زیرا تعمیر و نگهداری آن کم است و لازم نیست نگران رشد مجدد ریشه باشید. ombre معکوس برعکس این است، با رنگ روشن‌تر در بالا و انتها تیره این ظاهری است که برای ایجاد کنتراست عالی است.


16. رنگ مو آمبره بالیاژ Balayage


رنگ مو آمبره بالیاژ Balayage

Balayage و ombre دو تکنیک مختلف رنگ آمیزی هستند. رنگ‌بندی بالیاژ با رنگ‌های هایلایت دستی روی مو ایجاد می‌شود و جلوه‌ای فراگیر ایجاد می‌کند که به موهای شما ظاهری آفتاب‌زده می‌دهد. همچنین می‌توانید برای پوشش بیشتر آن را با تکنیک رنگ آمیزی ombre ترکیب کنید.


17. رنگ مو آمبره قهوه‌ای روشن


رنگ مو آمبره قهوه‌ای روشن

موهای قهوه‌ای روشن یک رنگ زیبا و همه کاره است که برای همه خوب به نظر می‌رسد. همچنین به راحتی با رنگ‌های دیگر، از جمله رنگ‌های روشن مانند بلوند، تا سایه‌های قرمز غنی ترکیب می‌شود. بسته به ترجیح شما می‌توانید با استفاده از تکنیک رنگ‌آمیزی ombre، موهای خود را آزمایش کنید که به تدریج انتهای آن را روشن می‌کند تا تضاد ظریفی ایجاد کند.


18. رنگ مو آمبره شکلاتی


رنگ مو آمبره شکلاتی

شکلاتی یک سایه قهوه‌ای غنی است. این نام را به دلیل شباهت رنگی به شیرینی‌پزی گرفته است و رنگی همه‌کاره است که برای اکثر افراد جذاب است. برای ترکیب قهوه‌ای شکلاتی با رنگ‌های دیگر، ombre را امتحان کنید، که انتها را روشن می‌کند و تضاد ظریفی ایجاد می‌کند.


19. رنگ مو آمبره قهوه‌ای کاراملی


رنگ مو آمبره قهوه‌ای کاراملی

موی کاراملی رنگی گرم است که می‌توان آن را به روش‌های مختلف به مو اضافه کرد. این فوق‌العاده همه‌کاره است و از رنگ طلایی تا قهوه‌ای تیره‌تر متغیر است و به شما امکان می‌دهد ترکیبی عالی برای صاف کردن رنگ پوست خود پیدا کنید. Ombre به شما کمک می‌کند تا به یک پوشش طبیعی برسید و موها را زیبا به نظر برسانید.


20. رنگ مو آمبره مارون


رنگ مو آمبره مارون

مارون سایه‌ای از قرمز و قهوه‌ای است که می‌تواند شیک به نظر برسد، اما همچنین برای افرادی است که می‌خواهند از بین مردم متمایز شوند و موهای خود را مورد توجه قرار دهند. می‌توان آن را به موهایی با هر طول و بافتی اضافه کرد، اما انتخاب روش آمبره نیز انتها را روشن می‌کند و ظاهر را درخشان می‌کند.


21. رنگ مو آمبره پری دریایی قرمز


رنگ مو آمبره پری دریایی قرمز

موهای پری دریایی با ترکیب چندین رنگ پر جنب و جوش و حالت دادن به آن با امواج نرم ایجاد می‌شود. ظاهر زیبایی است که توجه را می‌طلبد. تکه‌ها در سراسر مو اضافه می‌شوند، اما با رویکرد ombre، می‌توانید جلوه‌ای ترکیبی‌تر و مدرج ایجاد کنید.


22. رنگ مو آمبره قرمز و بنفش


رنگ مو آمبره قرمز و بنفش

برای کسانی که عاشق آزمایش با موهای خود هستند و می‌خواهند ظاهری روشن و جسور داشته باشند، چرا بنفش و قرمز را ترکیب نکنیم؟ بنفش و قرمز دو رنگ متمایز و در عین حال مکمل هستند که به خوبی با هم جفت می‌شوند. یک راه سرگرم کننده برای افزودن آن‌ها به مو، استفاده از آمبره است که به آن‌ها اجازه می‌دهد مخلوط شوند.


23. رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا قرمز


 رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا قرمز

موهای قهوه‌ای همه کاره هستند و به راحتی پوشیده می‌شوند. سایه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی رنگی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با ترجیح شما است و رنگ پوست شما را تکمیل می‌کند. همچنین می‌توانید ته رنگ قهوه‌ای را انتخاب کنید تا با ترکیب آن‌ها با قرمز برجسته کنید. رویکرد ombre رنگ قرمز را به سمت انتهای مو متمرکز می‌کند و به مو عمق و بعد می‌بخشد.


24. رنگ مو آمبره رزگلد


رنگ مو آمبره رزگلد

موهای رزگلد به طور جهانی جذاب و یکی از زیباترین و زنانه‌ترین رنگ‌ها برای موهای شما هستند. همچنین می‌توانید آن را به طور طبیعی به موها اضافه کنید، مانند آمبره، ترجیح می‌دهید رنگ را از سطح متوسط و به سمت انتهای موها ترکیب کنید. نتیجه ظاهری ترکیبی است که نسبت به انتخاب رنگ رزگلد، ارزان‌تر و نگهداری کمتری نیز دارد.


25. رنگ مو آمبره بنفش قهوه‌ای


رنگ مو آمبره بنفش قهوه‌ای

رنگ‌های بنفش زیادی وجود دارد که می‌توانید به موهایتان اضافه کنید، بسته به اینکه می‌خواهید چقدر قابل رویت و چشم‌نواز باشد. از پاستیل‌های ملایم و رمانتیک گرفته تا رنگ‌های تیره و خون آلود به جای اینکه کل سر خود را با رنگ بنفش انتخابی خود رنگ کنید، می‌توانید آن را روی انتهای مو متمرکز کنید و ریشه‌های خود را به رنگ قهوه‌ای طبیعی تبدیل کنید. این یک رویکرد کم نگهداری برای رنگ است و همچنین آسیب کمتری به مو می‌رساند.

بیشتر بخوانید: 40 ایده جالب رنگ مو بنفش که باید در سال 2022 امتحان کنید


26. رنگ مو آمبره مسی


رنگ مو آمبره مسی

مس یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز است و فوق‌العاده همه کاره و جذاب است. افزودن مس به موهای قرمز طبیعی خود راهی عالی برای ایجاد کنتراست و ایجاد حس شادابی و مدرن به موهایتان است. راه‌های مختلفی برای افزودن مس به مو وجود دارد، از جمله انتخاب ombre و تمرکز آن به سمت انتهای مو.


27. رنگ مو آمبره قرمز تا صورتی


رنگ مو آمبره قرمز تا صورتی

صورتی و قرمز از ترکیب رنگ‌های کلاسیک هستند و با هر چیزی از لباس گرفته تا مو، زیبا به نظر می‌رسند. برای اینکه مدل موی بعدی خود را جسورانه و برجسته داشته باشید، از قرمز تا صورتی استفاده کنید. این ظاهر قرمز را در قسمت بالایی، در ریشه‌ها متمرکز می‌کند و انتهای آن را با سایه صورتی انتخابی شما روشن می‌کند. بازیگوش یا سرگرم کننده، چه‌چیزی بیشتر می‌خواهید؟


28. رنگ مو آمبره آبی تیره


رنگ مو آمبره آبی تیره

موهای آبی تیره یک انتخاب عالی است زیرا تیره بودن رنگ باعث می‌شود شادابی کمتری داشته باشد و پوشیدن آن راحت‌تر باشد. رنگ تیره وقتی با رنگ‌های کاملاً طبیعی مو ترکیب می‌شود عالی به نظر می‌رسد، اما ظاهری ترکیبی و ظریف با موهای مشکی ایجاد می‌کند. از تکنیک رنگ آمیزی ombre برای رسیدن به یک جلوه مدرج استفاده کنید.


29. رنگ مو آمبره سرآبی


رنگ مو آمبره سرآبی

سبز رنگ آبی مایل به سبز تیره است و یکی از زرق و برق‌ترین رنگ‌هایی است که به موهایتان اضافه می‌شود، به شما حالتی می‌بخشد و به شما اجازه می‌دهد تا خود را نشان دهید. یک ombre سبز رنگ را به سمت انتهای مو متمرکز می‌کند و با رنگ‌های روشن مانند پلاتینیوم و بلوند عالی به نظر می‌رسد، یا می‌توان آن را به مشکی اضافه کرد اگرچه در موهای روشن‌تر بیشتر قابل مشاهده است.


30. رنگ مو آمبره آتشی


رنگ مو آمبره آتشی

آتش با اشتیاق و اغواگری همراه است و از زیبایی گرفته تا ترند مو الهام گرفته است. اگر می‌خواهید ظاهری به موهایتان جلب کند و سرتان را برگرداند، ترکیبی درخشان از رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد را انتخاب کنید تا شبیه شعله‌های آتش باشد. Ombre یک تکنیک عالی برای آزمایش چندین رنگ به طور همزمان است.


31. رنگ مو آمبره اسطوخودوس


رنگ مو آمبره اسطوخودوس

یکی از متنوع‌ترین رنگ‌های بنفش که باید امتحان کنید اسطوخودوس است. این یک سایه روشن از بنفش است و برای زنان با موهای روشن و چشمان روشن زیبا به نظر می‌رسد. اگرچه می‌توان آن را مطابق با اولویت شما تطبیق داد. رنگ موی اسطوخودوس نیز افزودنی خیره کننده به بلوند است و به آن کنتراست می‌دهد که می‌توانید با تکنیک رنگ آمبره به آن دست پیدا کنید.


32. رنگ مو آمبره صورتی پاستلی


رنگ مو آمبره صورتی پاستلی

پاستل‌ها به طور جهانی جذاب و همیشه مد روز هستند. سایه‌های مختلفی برای پوشیدن وجود دارد، از جمله صورتی پاستلی که زیبا و زنانه است. اگر می‌خواهید جلوه پری دریایی زیبایی ایجاد کنید، می‌توانید آن را با سایر رنگ‌های پاستلی نیز ترکیب کنید.


33. رنگ مو آمبره Magenta


رنگ مو آمبره Magenta

سرخابی سایه روشن بنفش و صورتی است. روشن، پر جنب و جوش است و نیاز به توجه دارد. اگر شما کسی هستید که دوست دارید موهایتان را آزمایش کنید، بهتر است بیشتر از ombre سرخابی نگاه نکنید. برای کاهش رنگ، می‌توانید بلوند را به انتهای آن اضافه کنید و ظاهر را متعادل را ایجاد کنید.


34. رنگ مو آمبره رنگین کمان


رنگ مو آمبره رنگین کمان

چه چیزی می‌تواند رساتر از موهای رنگین کمانی باشد؟ موهای رنگین کمانی می‌توانند بیانیه‌ای قدرتمند در مورد افکار و احساسات شما داشته باشند و همچنین نمادی از رویاها، مثبت بودن و تنوع هستند. Ombre به شما این امکان را می‌دهد که رنگ را با روشی کم نگهداری و آزمایش کنید، اما ظاهری زیبا و ترکیبی به شما می‌دهد.


35. رنگ مو آمبره مشکی تا آبی


رنگ مو آمبره مشکی تا آبی

Ombre یک تکنیک درخشان برای ترکیب رنگ‌های انتخابی شما، ایجاد یک جلوه مدرج و دادن عمق و ابعاد به موهای شما است. این را می‌توان با رنگ‌های انتخابی شما از جمله مشکی و آبی به دست آورد. سبک آمبره مشکی تا آبی ریشه‌ها را سیاه نگه می‌دارد و انتهای رنگ آبی انتخاب شما را رنگ می‌کند.


36. رنگ مو آمبره قرمز و آبی


رنگ مو آمبره قرمز و آبی

قرمز و آبی رنگ‌های مکمل هستند و اغلب با هم جفت می‌شوند. افزودن آن‌ها به موهایتان یک راه عالی برای برجسته کردن مدل مو، بافت و طول است و این ترکیبی است که توجه را می‌طلبد. یکی از بهترین راه‌ها برای ترکیب رنگ‌های روشن و تند، استفاده از آمبره است.


37. رنگ مو آمبره قرمز تا مشکی


رنگ مو آمبره قرمز تا مشکی

قرمز یک رنگ همه کاره است و سایه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بهترین رنگ را برای تکمیل پوست خود را پیدا کنید. اگر می‌خواهید تضاد ظریفی ایجاد کنید اما رنگ را به سمت انتهای موهای خود متمرکز کنید، یک ظاهر قرمز تا مشکی را امتحان کنید.


38. رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا آبی


رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا آبی

موهای قهوه‌ای همه کاره هستند و می‌توانند با چندین رنگ دیگر، از رنگ‌های طبیعی گرفته تا مصنوعی، ترکیب شوند. برای داشتن یک مدل موی سرگرم‌کننده و خلاقانه که ترکیبی به نظر می‌رسد، سعی کنید یک رنگ آبی، مانند سبزی، به انتهای مو با جلوه‌های آمبره اضافه کنید. این یک راه عالی برای ایجاد کنتراست موهای شما است و همچنین نگهداری کمی دارد.


39. رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا زرد


رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا زرد

برخی از ترکیب‌های ombre ظریف و طبیعی به نظر می‌رسند، و سپس گزینه‌های دیگر مانند قهوه‌ای تا زرد نیاز به توجه دارند. زرد رنگی است که با مثبت اندیشی و شادی همراه است و از آنجایی که بسیار پر جنب و جوش و روشن است قابل چشم پوشی نیست. افزودن آن به قسمت پایینی موهایتان یک راه فوق‌العاده برای دستیابی به کنتراست است.

بیشتر بخوانید: 40 ایده جذاب برای رنگ مو کاراملی با هایلایت


40. رنگ مو آمبره کهکشان غروب


رنگ مو آمبره کهکشان غروب

جنبه بازیگوش شخصیت خود را با ترکیبی شبیه غروب آفتاب به نمایش بگذارید. نتیجه برای تفسیر شما باز است و می‌تواند صورتی‌های درخشان و نارنجی باشد، یا می‌تواند شامل آبی کم رنگ و خاکستری باشد. انتخاب باشماست. این یک راه تضمینی برای جلب توجه موهای شما است!


41. رنگ مو آمبره زنجبیلی


رنگ مو آمبره زنجبیلی

موهای زنجبیلی یک رنگ مایل به نارنجی مایل به قرمز است که به طرز شگفت انگیزی همه کاره است و می‌تواند با رنگ‌های مختلف، از بلوند روشن تا قهوه‌ای تیره‌ست شود. رنگ گرم است و اغلب برای افرادی که ته رنگ پوست سرد دارند مناسب است، با این حال، جلوه ombre به تطبیق پذیری آن می‌افزاید.


42. رنگ مو آمبره سبز و بنفش


رنگ مو آمبره سبز و بنفش

برای یک رویکرد سرگرم کننده و خلاقانه به رنگ، چند ترکیب بین موهای سبز و بنفش وجود دارد. رنگ کردن موهای خود با هر دوی این رنگ‌ها برای شما این نکته را روشن می‌کند که از ریسک کردن و آزمایش کردن موهای خود نمی‌ترسید. رنگ‌ها مکمل یکدیگر هستند، اما ظاهر قابل توجهی نیز ایجاد می‌کنند. Ombre یک تکنیک عالی برای ایجاد کنتراست با رنگ‌های مصنوعی است.


43. رنگ مو آمبره سفید


رنگ مو آمبره سفید

سفید یک رنگ شفاف و تمیز است و افزودن آن به موهایتان راهی عالی برای ایجاد کنتراست است. اینکه می‌خواهید تا چه حد دراماتیک باشد به رنگ ریشه‌های شما بستگی دارد و با موهای تیره‌تر، بیشتر به چشم می‌آید. این ظاهری است که بافت و برش موهای شما را برجسته می‌کند.


44. رنگ مو آمبره مشکی تا بلوند


رنگ مو آمبره مشکی تا بلوند

آمبره مشکی تا بلوند یک راه عالی برای عمق و ابعاد مو است. افزودن رنگ بلوند به موهای تیره می‌تواند خشن و زمان‌بر و گران باشد تا به رنگ پایه مناسب برسید. با تمرکز رنگ فقط روی انتهای آن، دردسر کمتری ایجاد می‌شود و در نتیجه یک مدل موی کم نگهداری و بدون دردسر خنک می‌شود.


45. رنگ مو آمبره شعله آبی


رنگ مو آمبره شعله آبی

برای رنگ موهای بعدی خود از آبی درخشان شعله الهام بگیرید. شعله‌های آبی در دماهای بالاتر می‌سوزند و رنگ موهای شما نیز می‌تواند نمادین باشد و شما را آتشین و قوی نشان دهد. Ombre درجه بندی ظریفی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که رنگ در ترکیب با رنگ پایه شما خشن‌تر به نظر برسد. این باعث می‌شود پوشیدن آن راحت‌تر و همه کاره‌تر باشد.


46. رنگ مو آمبره بلوند کثیف


رنگ مو آمبره بلوند کثیف

بلوند کثیف یک بلوند متوسط با رنگ‌های روشن‌تر و تیره‌تر است. این یک رنگ زیبا و همه کاره است و می‌تواند توسط اکثر خانم‌ها استفاده شود. برای امتحان ظریف‌تر این رنگ، می‌توانید آن را روی نیمه پایینی مو متمرکز کنید تا جلوه‌ای مدرج داشته باشید. Ombre خیره کننده و کم تعمیر است.


47. رنگ مو آمبره بلوند پلاتینیوم


رنگ مو آمبره بلوند پلاتینیوم

بلوند پلاتینیوم یکی از رنگ‌هایی است که از نگهداری بالایی برخوردار است. همچنین رنگ کردن کل سر با این رنگ روشن گران و زمان‌بر است. پس از آن یک جایگزین خوش‌آمد این است که آن را با ombre امتحان کنید، و رنگ را از ریشه‌ها دور کنید تا ظاهری همه‌کاره‌تر و نرم‌تر داشته باشید.


48.  رنگ مو آمبره طلوع


رنگ مو آمبره طلوع

طلوع آفتاب یکی از زیباترین زمان‌های روز است و رنگ‌کردن موهایتان به رنگ طلوع خورشید ظاهری خاص به شما می‌دهد. همچنین یک نماد نمادین خواهد بود که نشان‌دهنده شروع‌های جدید و شروع‌های تازه است. همچنین می‌تواند به شما یادآوری کند که به جنبه‌های مثبت نگاه کنید.


49. رنگ مو آمبره سیاه تا سفید


رنگ مو آمبره سیاه تا سفید

آمبره سیاه تا سفید یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند موهای خود را روشن کرده و ظاهر خود را درخشان کنند. ترکیب این دو رنگ متضاد باعث می‌شود روکشی جسورانه و روشن ایجاد شود.


50. رنگ مو آمبره نارنجی قهوه‌ای


رنگ مو آمبره نارنجی قهوه‌ای

رنگ آمبره قهوه‌ای تا نارنجی راهی عالی برای عمق بخشیدن به مو است. قهوه‌ای رنگی همه کاره است و می‌توان آن را با چندین رنگ، از جمله نارنجی، ترکیب کرد تا ظاهری ترکیبی و در عین حال روشن و متضاد داشته باشد.