20 زن زیبای آسیایی در سال 2022

20 زن زیبای آسیایی در سال 2022

02 مرداد 1401

زنان زیبای آسیایی در ورزش، بازیگری، تجارت، خوانندگی، مدلینگ و بسیاری موارد دیگر خود را نشان داده‌اند. آسیا بزرگترین قاره است و کشورهای متنوع و منحصربه‌فردی دارد. زنان این قاره هر کدام  زیبایی منحصربه‌فرد خودشان را دارند. آن‌ها دارای موهای درخشان، صورت‌های زیبا، و پوست نرم و صاف هستند که آن‌ها را بسیار جذاب کرده است. این الهه‌های زیبا و در زمینه‌های مربوطه خود موفق هستند. برای اطلاعات بیشتر و جالب‌تر، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

زیباترین زنان آسیایی

در ادامه 20 زن معروف و زیبای آسیایی را معرفی خواهیم کرد.


20. ژانت لی


ژانت لی

تاریخ تولد: 9 جولای 1971

محل تولد: بروکلین، نیویورک، ایالات متحده

سن: 51 سال

حرفه: بازیکن بیلیارد

اگرچه ژانت در ایالات متحده به دنیا آمد، اما اصالتاً کره‌ای است. او یک بازیکن حرفه‌ای است که در دهه 1990 رتبه 1 بازیکن بیلیارد زن در رده جهانی را کسب کرد. او در سال 1998 جایزه ورزشکار سال را از انجمن بیلیارد حرفه‌ای زنان دریافت کرد.


19. مهویش حیات


مهویش حیات

تاریخ تولد: 6 ژانویه 1983

محل تولد: کراچی، پاکستان

وزن: 53 کیلوگرم

سن: 39 سال

حرفه: بازیگر، خواننده و مدل

مهویش حیات یک شخصیت محبوب اهل پاکستان است. او بیشتر برای نقش‌هایش در برنامه‌های تلویزیونی Kabhi Kabhi و Dil Lagi شناخته می‌شود. او علاوه‌بر اینکه یک بازیگر با استعداد است، یک خواننده بزرگ نیز هست.


18. پریانکا چوپرا


پریانکا چوپرا

تاریخ تولد: 18 جولای 1982

محل تولد: جمشدپور، بیهار، هند

قد: 165 cm

وزن: 53 کیلوگرم

حرفه: بازیگر، خواننده و نیکوکار

سن: 39 سال

در سال 2000، پریانکا تاج دختر شایسته جهان را به دست آورد. او در ابتدا برای تحصیل در رشته روانپزشکی یا مهندسی برنامه‌ریزی کرده بود، اما در نتیجه برنده شدن در مسابقه فرصتی در صنعت فیلم برایش به وجود آمد. در سال 2016 از دولت هند نشان Padma Sri را دریافت کرد.


17. میشل کوان


میشل کوان

تاریخ تولد: 7 جولای 1980

محل تولد: تورنس، کالیفرنیا، ایالات متحده

قد: 157 cm

وزن: 49 کیلوگرم

حرفه: اسکیت باز

سن: 41 سال

میشل در تورنس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادر او اهل هنگ کنگ هستند که او را به نسل اول مهاجر تبدیل می‌کند. او دو بار مدال آور المپیک و پنج بار قهرمان جهان در اسکیت است.


16. کوهارو سوگاوارا


کوهارو سوگاوارا

تاریخ تولد: 14 فوریه 1992

سن: 29 سال

محل تولد: ژاپن

حرفه: رقصنده و طراح رقص

کوهارو همیشه با اشتیاق به رقص هدایت می‌شد. قبل از اینکه به عنوان یک مربی حرفه‌ای رقص و طراح رقص بزرگ شود، او در سنین جوانی در مسابقات مختلفی مانند Dance Attack و Shonen Chample برنده شد. او با هنرمندانی مانند ریحانا و 2Ne1، یک گروه محبوب دخترانه در کره جنوبی کار کرده است.


15. پان شیائوتینگ


پان شیائوتینگ

تاریخ تولد: 25 فوریه 1982

محل تولد: ناحیه یانژو، چین

وزن: 45 کیلوگرم

حرفه: بازیکن حرفه‌ای بیلیارد

پان شیائوتینگ زمانی که اولین زن از چین بود که به صورت تمام وقت در تور انجمن بیلیارد حرفه‌ای زنان بازی می‌کرد، تاریخ ساز شد. دستاوردهای او در بیلیارد و ویژگی‌های جذابش او را به یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران زن در چین تبدیل کرده است.


14. یون یون هی


یون یون هی

تاریخ تولد: 3 اکتبر 1984

محل تولد: سئول، کره جنوبی

قد: 168 cm

وزن: 50 کیلوگرم

حرفه: بازیگر، کارگردان، خواننده و مدل

سن: 37 سال

یون یون‌هی عضو گروه دخترانه Baby V.O.X زمانی که تنها 15 سال داشت وارد صنعت شد. او فعالیت‌های خود را در این گروه تا 6 سال بعد ادامه داد و پس از بازی در سریال تلویزیونی ساعت‌های پرنسس به او پیشنهاد شد. این نمایش در آن زمان در سراسر آسیای شرقی رتبه بالایی از بینندگان دریافت کرد و موفقیت زیادی کسب کرد.


13. سانیه میرزا


سانیه میرزا

تاریخ تولد: 15 نوامبر 1986

محل تولد: بمبئی، ماهاراشترا، هند

ارتفاع: 173 cm

وزن: 57 کیلوگرم

حرفه: تنیس باز

سن: 35 سال

دوران فعالیت او با تنیس زمانی آغاز شد که تنها شش سال داشت. سانیه با پدرش شروع به تمرین کرد و در مدتی که به عنوان یک بازیکن جوان به میدان رفت، 10 انفرادی و 13 دونفره برد. او در حال حاضر در رده بندی دونفره زنان در رتبه اول جهان قرار دارد.


12. مگی چونگ


مگی چونگ

تاریخ تولد: 20 سپتامبر 1964

محل تولد: هنگ کنگ

حرفه: بازیگر

سن: 43 سال

فعالیت حرفه‌ای مگی چونگ در سال 1993 آغاز شد و بیش از 70 فیلم در کارنامه خود دارد که واقعاً شاهکار هستند، اینطور نیست؟ او اولین بازیگر آسیایی بود که در جشنواره فیلم کن جایزه دریافت کرد.


11. لی سی یونگ


لی سی یونگ

تاریخ تولد: 17 آوریل 1982

محل تولد: کره جنوبی

وزن: 48 کیلوگرم

حرفه: بوکسور آماتور و بازیگر

لی سی یونگ از دانشگاه زنان دانگدوک در رشته طراحی مد فارغ التحصیل شد. اولین بار در سریال تلویزیونی Urban Legends Deja Vu به ایفا نقش پرداخت و با بازی در فیلم Boys Over Flowers به شهرت رسید. علیرغم اینکه در اواخر دهه 20 خود به بوکس مشغول شد، او در بسیاری از مسابقات آماتور پیروز شد.


10. فارونگ یوتیثوم


فارونگ یوتیثوم

تاریخ تولد: 6 آوریل 1987

محل تولد: استان پاثوم تانی، تایلند

حرفه: مدل و بازیگر

فارونگ در سال 2006 زمانی که در دانشگاه صنعتی راجامانگالا، تانیابوری تحصیل می‌کرد، اولین مسابقه خود را برنده شد. در سال 2007، خانم تایلند یونیورس شد و در مسابقه Miss Universe شرکت کرد، جایی که در رتبه 15 برتر قرار گرفت.


9. ویکتوریا سانگ


 ویکتوریا سانگ

تاریخ تولد: 2 فوریه 1987

محل تولد: چینگدائو، شاندونگ، چین

وزن: 45 کیلوگرم

حرفه: خواننده، رقصنده، بازیگر، مدل و مجری

ویکتوریا بخشی از یک گروه دختر چهار نفره بسیار موفق، f(x) است. او با نام سانگ کیان متولد شد و در رشته رقص قومی چینی از آکادمی رقص پکن تحصیل کرد. ویکتوریا سانگ توسط SM Entertainment شناسایی شد و پس از مشاهده اجرا در یک مسابقه رقص، آموزش دید تا یک مجری باشد.


8. ژانگ زییی


ژانگ زییی

تاریخ تولد: 9 فوریه 1979

محل تولد: پکن، چین

وزن: 48 کیلوگرم

حرفه: بازیگر و مدل

ژانگ زییی در سن هشت سالگی شروع به مطالعه رقص کرد. وقتی یازده ساله بود، به پیشنهاد والدینش به آکادمی رقص پکن پیوست. او از رفتار دختران دیگر هنگام مسابقه متنفر بود و آنقدر ناراحت شد که حتی در یک لحظه فرار کرد. پس از برنده شدن در مسابقات قهرمانی ملی رقص جوانان در تبلیغات تلویزیونی در هنگ کنگ انتخاب شد. پس از آن به آرامی راه خود را به هالیوود رساند.

بیشتر بخوانید: انواع مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها


7. بائ سوزی


بائ سوزی

تاریخ تولد: 10 اکتبر 1994

محل تولد: گوانگجو، کره جنوبی

وزن: 47

حرفه: خواننده، بازیگر و مدل

قبل از شروع کارش در صنعت سرگرمی، او یک مدل خرید آنلاین بود. پس از تست بازیگری برای Mnet Superstar K، حذف شد. با این حال، توجه یک پیشاهنگ JYP Entertainment را به خود جلب کرد و به یک گروه کی پاپ به نام Miss A دعوت شد.


6. فن بینگ بینگ


فن بینگ بینگ

تاریخ تولد: 16 سپتامبر 1981

محل تولد: چینگدائو، چین

وزن: 51 کیلوگرم

حرفه: بازیگر، خواننده و تهیه کننده

بینگ بینگ از سال 2006 در بین 10 نفر برتر فهرست افراد مشهور فوربس چین قرار گرفته است. او در سال‌های 2013، 2014 و 2015 رتبه 1 را به خود اختصاص داد. سریال تلویزیونی موفق "من پرنسس زیبا" او را بسیار محبوب کرد. بینگ بینگ به مد علاقه زیادی دارد و اغلب در رمپ‌های والنتینو، کریستین دیور و لویی ویتون قدم می‌زند. در سال 2010، بینگ بینگ در شصت و سومین جشنواره فیلم کن، لباس اژدها را پوشید که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مد در سراسر جهان را به خود جلب کرد.


5. یونا


یونا

تاریخ تولد: 30 می 1990

محل تولد: سئول، کره جنوبی

وزن: 50 کیلوگرم

حرفه: خواننده و بازیگر

در حالی که یونا در حال رشد بود، با گوش دادن به گروه دخترانه S.E.S الهام گرفت و آرزو داشت خواننده شود. در سال 2002، به عنوان کارآموز برای SM Entertainment پذیرفته شد و پس از 5 سال آموزش، تقریباً تسلیم شد اما سرانجام به عنوان یکی از اعضای Girls Generation که مسلماً محبوب‌ترین گروه دخترانه سلطنتی است، شروع به کار کرد.


4. یوکی ناکاما


یوکی ناکاما

تاریخ تولد: 30 اکتبر 1979

محل تولد: اوراسوئه، اوکیناوا، ژاپن

وزن: 45 کیلوگرم

حرفه: بازیگر و خواننده

او با بازی در نقش ساداکو در Ring 0 Birthday به موفقیت شغلی خود دست یافت. یوکی پس از بازی در نقش اصلی در درام تلویزیونی ترفند بسیار محبوب شد همچنین سخنگوی راه آهن ژاپن و آژانس مالیات ژاپن بود.


3. دیپیکا پادوکن


دیپیکا پادوکن

تاریخ تولد: 5 ژانویه 1986

محل تولد: کپنهاگ، دانمارک

وزن: 58 کیلوگرم

حرفه: بازیگر و مدل

دیپیکا پادوکن یکی از پردرآمدترین بازیگران زن سینمای جهان است. پدرش یک بازیکن بدمینتون بود و به همین دلیل او نیز این ورزش را آغاز کرد، اما برای تمرکز بر حرفه سینما و مدلینگ آن را کنار گذاشت. او برنده دیپیکا جایزه Filmfare است.


2. نانا


نانا

تاریخ تولد: 14 سپتامبر 1991

محل تولد: Cheongju، کره جنوبی

حرفه: خواننده، بازیگر و مدل

ایم جین آه، معروف به نانا، یکی از زیباترین چهره‌ها در صنعت سرگرمی کره جنوبی است. او در سال 2009 در مسابقه سوپر مدل آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد. او همچنین یک هنرمند آرایشگر و عضو انجمن هنرمندان آرایش است.


1. آهنگ هی کیو


آهنگ هی کیو

تاریخ تولد: 22 نوامبر 1981

محل تولد: دایگو، کره جنوبی

وزن: 45 کیلوگرم

حرفه: بازیگر و مدل

سونگ هی‌کیو یکی از موفق‌ترین بازیگران زن در صنعت سینمای کره جنوبی است. در ابتدا به عنوان یک مدل زمان کوچک سخت کار کرد و کم کم به سمت بالا رفت. درام اخیر او، Descendents of the Sun، در کنار سونگ جونگ کی، یکی از بزرگترین موفقیت‌های تمام دوران بود و برخی از بالاترین رتبه‌بندی بینندگان را دریافت کرد، که نشان می‌دهد که چقدر بازیگر موفقی است.

لیست ما از زیباترین زنان آسیا تشکیل است. آن‌ها زیبا به نظر می‌رسند، اما دستاوردهایشان است که آن‌ها را زیبا جلوه می‌دهد. تمام زنانی که به لیست ما راه یافتند از کشورها مختلف و حرفه‌های مختلف هستند. این زنان با دستاوردهای خود در زمینه مورد علاقه خود باعث افتخار کشورشان شدند. از مدل‌های مد جذاب گرفته تا تاجر‌های قدرتمند، این زنان مشهورترین سلبریتی‌های آسیا هستند. آن‌ها باهوش، سخت‌کوش، شگفت‌انگیز والگوی بسیاری از دختران جوان هستند. حقیقتاً سزاوار  شهرت بسیار زیادشان در جهان هستند.

بیشتر بخوانید: 50 مدل موی سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود

مطالب مرتبط