کدام رنگ مو قهوه‌ای برای شما مناسب‌تر است؟

کدام رنگ مو قهوه‌ای برای شما مناسب‌تر است؟

26 تیر 1401

رنگ موی قهوه‌ای همیشه یکی از محبوب‌ترین رنگ موها در بین خانم‌ها بوده است زیرا قهوه‌ای به انواع رنگ پوست‌ها سفید، گندمی یا سبزه می‌آید. اگر فکر می‌کردید قهوه‌ای فقط به سه رنگ روشن، متوسط و تیره متمایز می‌شود، مطالب شگفت‌انگیزی در انتظار شماست. برای هر شخصیتی خواه دمدمی مزاج، پیچیده و یا رمانتیک یک رنگ قهوه‌ای وجود دارد. به پایین بروید و 30 مورد از بهترین رنگ موهای قهوه‌ای را که در اینترنت طوفان به پا کرده، بررسی کنید. به خواندن ادامه دهید!

30 مورد از بهترین رنگ موهای قهوه‌ای


1. رنگ مو قهوه‌ای طلایی


رنگ مو قهوه‌ای طلایی

اگر رنگ پوست گرمی دارید، این رنگ برای شما فوق‌العاده است. اگر رنگ چشمانتان خاکستری یا آبی است، آن‌ها را با این رنگ مو به رخ بکشید.


2. رنگ مو عسلی


رنگ مو عسلی

موهای موج‌دار عسلی خیره کننده زیباست و موها را حجیم‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد. رنگ موی عسلی جلوه بیشتری به چشمان فندقی یا خاکستری می‌دهد.


3. رنگ مو قهوه‌ای کاراملی


رنگ مو قهوه‌ای کاراملی

این رنگ گرم ظاهری عالی برای همه موقعیت‌ها به شما می‌دهد. موهای تیره کاراملی بهترین رنگ برای  تابستان است!


4. رنگ مو قهوه‌ای تافی


رنگ مو قهوه‌ای تافی

این رنگ تند به ظاهر شما جذابیت زیادی می‌بخشد. یک مدل موی باب قهوه‌ای تافی مطمئناً توجه‌ها را به سمت شما می‌کشد.


5. رنگ موی قهوه‌ای


رنگ موی قهوه‌ای

این رنگ چهره‌ شما را باز می‌کند. فر مو هم در این طیف رنگی موها را حجیم‌تر نشان می‌دهد و زیباتر جلوه می‌کند.


6. رنگ مو قهوه‌ای برنزی


رنگ مو قهوه‌ای برنزی

برنز یکی از دوست داشتنی‌ترین طیف رنگی قهوه‌ای است، چه موهای صاف یا فر داشته باشید، هرگز با موهای قهوه‌ای برنزی اشتباه نخواهید کرد.


7. رنگ مو قهوه‌ای شاه بلوطی تیره


رنگ مو قهوه‌ای شاه بلوطی تیره

موهای قهوه‌ای شاه بلوطی برای افرادی که چشمان سبز یا خاکستری دارند فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد. همچنین به موها حجم و بعد بیشتری می‌دهد.


8. رنگ موی قهوه‌ای شاه بلوطی روشن


رنگ موی قهوه‌ای شاه بلوطی روشن

موهای قهوه‌ای شاه بلوطی زیبا به نظر می‌رسند، به خصوص اگر موهای بلندی دارید. اگر پوستی گرم دارید، بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن بروید. موهای قشاه بلوطی زیبایی رنگ خاکستری و سبز چشمان شما نمایان می‌کند.


9. رنگ مو شکلاتی تیره


رنگ مو شکلاتی تیره

شکلاتی از بهترین رنگ‌های تیره است زیرا در هر رنگ پوستی باورنکردنی به نظر می‌رسد.


10. رنگ مو قهوه‌ای خاکستری


 رنگ مو قهوه‌ای خاکستری

اگر پوست رنگ پریده یا خنثی دارید، موهای قهوه‌ای خاکستری رنگ مناسب شماست. رنگی مد روز که برای ظاهر روزمره شما مناسب است.


11. رنگ مو قهوه‌ای نود


رنگ مو قهوه‌ای نود

رنگ مو قهوه‌ای نود حالتی بازیگوش به چهره شما می‌دهد و با هر رنگ چشمی خیره‌کننده به نظر می‌رسد. یک آمبره با رنگ‌های قهوه‌ای روشن را امتحان کنید تا زیبایی شما همه را میخکوب کند.


12. رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز


 رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز

موهای قهوه‌ای مایل به قرمز به خوبی با پوست‌های سبزه و گندمی ترکیب می‌شود. اگر به دنبال اضافه کردن لایت به موهایتان هستید اما چیزی خیلی پرنگ را نمی‌خواهید، پس این رنگ را امتحان کنید.


13. رنگ مو قهوه‌ای گیلاسی شکلاتی


 رنگ مو قهوه‌ای گیلاسی شکلاتی

قابل توجه همه‌ی طرفداران شریل بلواسوم! هایلایت‌ یا بالیاژ موهای قهوه‌ای گیلاسی شکلاتی در پوست روشن شگفت انگیز به نظر می‌رسد.


14. رنگ مو قهوه‌ای کولا


رنگ مو قهوه‌ای کولا

بالایاژ قهوه‌ای شیرین کولا، شخصیت آتشین شما را نمایان می‌کند. این رنگ طعم زندگی روزمره را شیرین‌تر می‌کند.


15. رنگ مو قهوه‌ای پلاتینی تیره


رنگ مو قهوه‌ای پلاتینی تیره

این رنگ برای افراد با رنگ سرد یا پوست خنثی مناسب است. هیچ کس با هایلایت‌های قهوه‌ای پلاتینی تیره اشتباه نمی‌کند. آن را با یک گردنبند آبی سلطنتی ست کنید و مانند یک پرنسس بدرخشید!


16. رنگ مو قهوه‌ای تیره


رنگ مو قهوه‌ای تیره

موهای موج‌دار، صاف یا فر، بلند یا کوتاه، تابستان یا زمستان، موهای قهوه‌ای تیره همیشه خوب به نظر می‌رسند. اگر چشم‌های آبی دارید حتماً این رنگ مو را امتحان کنید.


17. رنگ مو قهوه‌ای تیره


 رنگ مو قهوه‌ای تیره

اگر رنگ پوست گندمی دارید، این رنگ مناسب شماست. چه موهای خود را هایلایت کنید یا فقط قهوه‌ای تیره پررنگ داشته باشید، مطمئناً خیره‌کننده خواهد بود.


18. رنگ مو قهوه‌ای Mahogany


رنگ مو قهوه‌ای Mahogany

قهوه‌ای Mahogany رنگی عالی برای نشان دادن جنبه بازیگوش شما در تابستان است. فرهای مواج به این ظاهر حجم می‌دهند. این رنگ قهوه‌ای وقتی با خاکستری ترکیب شود، شگفت‌انگیز می‌شود.


19. رنگ مو قهوه‌ای روشن


رنگ مو قهوه‌ای روشن

موهای قهوه‌ای روشن حال و هوای بازیگوش اما مناسب برای محل کار را ایجاد می‌کند. بسته به رنگ پوست خود، هایلایت اضافه کنید تا به آن درخشش ببخشید.


20. رنگ مو قهوه‌ای متوسط


رنگ مو قهوه‌ای متوسط

این باب کوتاه موج‌دار قهوه‌ای، استایلی خاص و شیک به ظاهر شما می‌بخشد و موها را پرحجم‌تر نشان می‌دهد.


21. رنگ مو قهوه‌ای خاکستری متوسط


رنگ مو قهوه‌ای خاکستری متوسط

این رنگ با نام قهوه‌ای بنفش متوسط نیز شناخته می‌شود، با R نشان داده می‌شود. این رنگ به پوست خنثی می‌آید و آبی و خاکستری چشمان شما را نمایان می‌کند.


22. رنگ مو قهوه‌ای دارچینی


رنگ مو قهوه‌ای دارچینی

اگر می‌خواهید استایل جدیدی داشته باشید، موهای قهوه‌ای دارچینی بهترین انتخاب است. هم برای محل کار و هم مهمانی و جشن مناسب است.


23. رنگ مو قهوه‌ای طلایی متوسط


رنگ مو قهوه‌ای طلایی متوسط

همه چیز در مورد راحتی شماست. اگر می‌خواهید ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، یک آمبره قهوه‌ای نود را امتحان کنید. این رنگ موی کمی تیره برای افراد با رنگ پوست گرم و متوسط فوق‌العاده می‌شود. اگر چشم‌های فندقی، سبز یا قهوه‌ای دارید، این رنگ مو را در نظر بگیرید.


24. رنگ مو قهوه‌ای بژ روشن


رنگ مو قهوه‌ای بژ روشن

موهای قهوه‌ای بژ روشن به خوبی با لباس‌های قرمز، خاکستری تیره و آبی ست می‌شود. این رنگ با انواع رنگ پوست‌های گرم و سرد به خوبی کار می‌کند. آن را با آمبره یا بالیاژ امتحان کنید تا بهترین حالت را به شما بدهد.


25. رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز


رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز

موهای قهوه‌ای مایل به قرمز برای افرادی که پوست روشن‌تر دارند، مناسب‌تر است. اگر کمی رنگ عسل در چشمان خود دارید، این رنگ مو مناسب شماست. همچنین با چشم‌های مشکی هم خوب می‌شود.


26. رنگ موی قهوه‌ای پلاتینیوم


رنگ موی قهوه‌ای پلاتینیوم

قهوه‌ای پلاتین روی پوست زیتونی خیره کننده به نظر می‌رسد. حتی با چشم‌های آبی و خاکستری عالی می‌شود. چه موهای صاف داشته باشید و چه موج‌دار، موهای شما در این رنگ فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 40 ایده جذاب برای رنگ مو کاراملی با هایلایت


27. رنگ موی قهوه‌ای بلوند


رنگ موی قهوه‌ای بلوند

موهای قهوه‌ای بلوند که به عنوان موهای بروند نیز شناخته می‌شوند، برای پوست‌های روشن و متوسط مناسب هستند. اگر چشمان سبز یا آبی دارید، این رنگ مو مناسب شماست.


28. رنگ مو قهوه‌ای زنجبیلی


رنگ مو قهوه‌ای زنجبیلی

موهای قهوه‌ای زنجبیلی بهترین رنگ موی زمستانی است. اگر رنگ پوست شما متوسط است، به جای قهوه‌ای، آن را به رنگ قهوه‌ای زنجبیلی رنگ کنید. این رنگ مو با چشم‌های خاکستری و مشکی فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد.


29. رنگ مو قهوه‌ای اسپرسو


رنگ مو قهوه‌ای اسپرسو

رنگ مو قهوه‌ای اسپرسو به موهای شما طراوت می‌بخشد. اگر رنگ موی شما تیره است، هایلایت قهوه‌ای اسپرسو امتحان کنید. قهوه‌ای اسپرسو با انواع تناژ پوست خوب به نظر می‌رسد.


30. رنگ مو قهوه‌ای شرابی


رنگ مو قهوه‌ای شرابی

موهای قهوه‌ای شرابی در زیر نور خورشید فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این رنگ به خوبی با موهای زنجبیلی ترکیب می‌شود، موهای قهوه‌ای شرابی برای کسانی چشم‌های خاکستری دارند بینظیر می‌شود.

برخلاف تصوری که فقط سه رنگ موی قهوه‌ای وجود دارد تیره، متوسط و روشن، تنوع رنگ موی قهوه‌ای بسیار زیاد است. فرقی نمی‌کند قهوه‌ای شکلاتی، قهوه‌ای تافی، قهوه‌ای برنزی، قهوه‌ای طلایی، قهوه‌ای شاه بلوطی یا هر رنگ قهوه‌ای دیگر، هر کدام را که انتخاب کنید روی موهایتان زیبا و خیره‌کننده می‌شود. مزیت قهوه‌ای آن است که مکمل پوست‌هایی با تناژ گرم است، کسانی هم که رنگ پوستی سرد دارند می‌توانند با موهای قهوه‌ای کمی گرمی به آن بیافزایند. وقتی صحبت از رنگ کردن موهایتان می‌شود، مراقبت برای جذاب نگه داشتن رنگ موهایتان ضروری است. بنابراین، مراقب موهای خود باشید، از برندهای رنگ معتبر استفاده کنید و از قهوه‌ای شدن نترسید!

بیشتر بخوانید: 30 ایده برتر برای رنگ مو قهوه‌ای طلایی

مطالب مرتبط