30 ایده برتر برای رنگ مو قهوه‌ای طلایی

30 ایده برتر برای رنگ مو قهوه‌ای طلایی

26 تیر 1401

موهای قهوه‌ای طلایی شما را شبیه به یک الهه جلوه می‌دهند. اگر به دنبال ایده رنگ موهای قهوه‌ای طلایی هستید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم! امسال، موهای قهوه‌ای طلایی به یک ترند در میان خانم‌ها در هر رنج سنی تبدیل شده است. اکثر مدل‌های مو قهوه‌ای طلایی پایه قهوه‌ای با ته رگه طلایی دارند که آن رنگ را گرم‌تر و روشن‌تر می‌کند.

این رنگ موی فوق‌العاده زیبا را می‌توان با روشن کردن موهای تیره یا کمرنگ کردن پایه بلوند به دست آورد. بهترین بخش این است که می‌توان آن را با رنگ‌های مختلف انجام داد که با موهای طبیعی شما ترکیب شود. نگاهی به مجموعه ما که شامل 30 ایده رنگ مو قهوه‌ای طلایی بیندازید تا برای رنگ موی بعدی خود ایده بگیرید. به پایین بروید!


1. رنگ مو فندوقی


رنگ مو فندوقی

این رنگ طلایی ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد است که برای هر رنگ پوستی مناسب است. رنگ‌های گرم در ترکیب با رنگ‌های قهوه‌ای سرد آن را به رنگی تبدیل می‌کند که هر کسی می‌تواند آن را بسازد. با این حال، به خصوص روی پوست خنثی و چشمان سبز خوب به نظر می‌رسد.


2. رنگ موی کارامی


رنگ موی کارامی

کاراملی از رنگ‌های سرد قهوه‌ای و طلایی استفاده می‌کند تا مدل موی عالی برای پوست‌های گندمی بسازد. اگر شما عاشق تغییر رنگ موهایتان هستید حتماً این رنگ را امتحان کنید.


3. رنگ موی قهوه‌ای دارچینی دو رنگ


رنگ موی قهوه‌ای دارچینی دو رنگ

این رنگ فوق‌العاده زیبا شما را مجذوب خود می‌کند، برای همه رنگ‌های پوست عالی به نظر می‌رسد و اگر چشم‌های قهوه‌ای یا فندقی دارید که می‌خواهید آن‌ها را نشان دهید، رنگ موی مناسبی است که می‌توانید با آن دلبری کنید. این دو رنگ به موهای شما حجم و بافت می‌بخشد و آن را پر و براق می‌کند.


4. رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت‌های کاراملی


رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت‌های کاراملی

در اینجا یک مدل موی جذاب دیگر برای آن دسته از افرادی که دوست ندارند زمان زیادی را برای موهای خود صرف کنند، آورده شده است. هایلایت‌های کاراملی به شما ظاهری شیک می‌بخشد. این رنگ برای خانم‌هایی که پوستی گرم و چشم‌های روشن دارند بهتر به نظر می‌رسد. ته رگه تیره دارد که به موهای شما ظاهری ضخیم می‌بخشد و حجم می‌دهد.


5. رنگ موی قهو‌ه‌ای پاریسی


رنگ موی قهو‌ه‌ای پاریسی

سخت است که عاشق چتری‌های پاریسی و رنگ موی قهوه‌ای پاریسی نشد. چتری‌های دخترانه فرانسوی همراه با رنگ موی قهوه‌ای گرم که ته رگه طلایی دارد بهترین راه برای احساس تعلق به شهر عشق است. برای خانم‌هایی که پوستی روشن و چشمان قهوه‌ای دارند رنگ مویی عالی است.


6. رنگ موی موکا


رنگ موی موکا

اگر می‌خواهید موهای قهوه‌ای تیره را زیباتر کنید، هایلایت موکا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. ترفند این است که مطمئن شوید که هایلایت‌ها درشت نیستند و به خوبی با موهای طبیعی شما ترکیب می‌شوند. این رنگ برای خانم‌هایی با رنگ پوست خنثی و گرم مناسب است.


7. رنگ مو بالیاژ کاپوچینو


رنگ مو بالیاژ کاپوچینو

این بالیاژ کاپوچینویی، انتخابی شگفت‌انگیز برای کسانی است که دوست دارند رنگ موی خود را گرم نگه دارند. به خصوص اگر پوستی با رنگ گرم دارید یا اگر در چشمانتان ته رگه طلایی هست، این رنگ مو برای شما عالی است.


8. موهای قهوه‌ای تیره با لایت کاراملی


موهای قهوه‌ای تیره با لایت کاراملی

بهترین چیز در مورد قهوه‌ای شکلاتی این است که بدون توجه به رنگ پوست یا رنگ چشم، برای همه خوب می‌شود. موهای قهوه‌ای تیره با لایت کاراملی بی‌نقص به نظر می‌رسد که بیشتر خانم‌ها آرزوی آن را دارند.


9. رنگ مو بالیاژ مسی تیره


رنگ مو بالیاژ مسی تیره

این رنگ مو برای تمام خانم‌هایی است که دوست دارند آن را ساده نگه دارند و نمی‌خواهند خیلی از رنگ موهای طبیعی خود دور شوند و افرادی که پوستی گرم دارند بسیار مناسب است زیرا رنگ مسی طلایی گرما را در پوست و چشمان شما نشان می‌دهد. همچنین یک انتخاب عالی برای خانم‌هایی با رنگ پوست متوسط تا تیره است.


10. رنگ موی دو رنگ قهوه‌ای شاه بلوطی


 رنگ موی دو رنگ قهوه‌ای شاه بلوطی

قهوه‌ای شاه بلوطی یکی از رنگ‌های قهوه‌ای است که همیشه در بین خانم‌ها پرطرفدار بوده است. رنگ‌های طلایی بسیار خوب عمل می‌کنند و روی رنگ پوست خنثی، سرد و گرم خوب به نظر برسند. همه چیز در مورد این رنگ مو زیبا و شیک عالی است. اگر به دنبال رنگی طبیعی و پر جنب و جوش هستید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.


11. رنگ مو شن و ماسه‌ای


رنگ مو شن و ماسه‌ای

این قهوه‌ای شن و ماسه‌ای از رنگ تیره شروع می‌شود و در نزدیکی نوک موها به قهوه‌ای روشن‌ تبدیل می‌شود و درخششی طبیعی به مو می‌دهد. این دو رنگ به خوبی ترکیب شده‌اند و از آنجایی که این رنگ دارای تناژهای گرم و سرد است، برای انواع پوست مناسب است.


12. رنگ موی برنز طلایی سرد


رنگ موی برنز طلایی سرد

اگر پوست سرد یا خنثی دارید و عاشق رنگ‌هایی هستید که در انتهای طیف قرار دارند، دیگر به دنبال آن نباشید. با اینکه که قهوه‌ای به طور کلی رنگی گرم است اما این رنگ منحصر‌به‌فرد دارای ته رگه‌های سرد است که در زنان با پوست سرد و خنثی و چشمانی فندقی شگفت انگیز به نظر می‌رسد.


13. رنگ مو قهوه‌ای Mahogany


رنگ مو قهوه‌ای Mahogany

ته رگه‌های قرمز و طلایی در این رنگ موی زیبا، آن را برای همه دوستداران رنگ قرمز که می‌خواهند به رنگ موهای طبیعی خود نزدیک بمانند، به رنگ مویی عالی تبدیل می‌کند. قهوه‌ای ماهاگونی مورد علاقه خانم‌هایی است که پوست گرم و چشمان قهوه‌ای دارند. همچنین با چشم‌های فندقی عالی به نظر می‌رسد.


14. رنگ موی عسلی


رنگ موی عسلی

این مدل برای افرادی که موهای نازک و صاف دارند فوق‌العاده است. هایلایت‌های عسلی به ته رگه‌های قهوه‌ای زیبا حجم و بافت می‌بخشد. این استایل بروند به طرز شگفت انگیزی با رنگ پوست خنثی و سرد خوب به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید از رنگ تیره به رنگ روشن یا برعکس تغییر رنگ دهید، این بهترین گزینه‌ است.


15. رنگ آمبره فندقی روی موهای قهوه‌ای تیره


رنگ آمبره فندقی روی موهای قهوه‌ای تیره

بسیاری از ما عاشق موهای بلوند هستیم، تغییر موهای تیره به بلوند واقعاً کار ترسناکی است. این آمبره فندقی با رنگ طلایی راه حل عالی است. تغییر رنگ مستقیم از قهوه‌ای تیره به بلوند فندقی برای همه بدون توجه به رنگ پوست یا رنگ چشم شگفت انگیز به نظر می‌رسد.


16. رنگ موی قهوه‌ای خرمایی


رنگ موی قهوه‌ای خرمایی

رنگ قهوه‌ای خرمایی فقط برای خانم‌های پوستی گرم که ته رگه‌های نارنجی و مسی را دوست دارند مناسب است. دستیابی به این امر نه تنها آسان است، بلکه هیچ چیز نمی‌تواند به خوبی زنانی که پوستی گرم دارند، این ظاهر را به ارمغان بیاورد. وقتی با چشم‌های قهوه‌ای ست می‌شود عالی است. امکان ندارد که با این رنگ موی زیبا اشتباه کنید.


17. رنگ موی قهوه‌ای فندقی


رنگ موی قهوه‌ای فندقی

این یکی از روشن‌ترین رنگ‌های قهوه‌ای است، بنابراین اگر می‌خواهید بدون تغییر چشمگیر موهایتان را تیره‌تر کنید، ممکن است این رنگ فقط برای شما مناسب باشد. ته رگه طلایی گرم این رنگ مو را برای خانم‌هایی با پوست گرم مناسب است. رنگ‌های دوتایی به خوبی با هم کار می‌کنند تا بافت و حجم به مو اضافه کنند.


18. رنگ موی آمبره بروند طلایی


رنگ موی آمبره بروند طلایی

رنگ‌های قهوه‌ای تیره و بلوند در این سبک با هم کار می‌کنند تا کنتراست زیبایی ایجاد کنند. استایل‌هایی مانند این به‌ویژه وقتی که بافته می‌شوند، تضاد بین رنگ‌ها، به زیبایی به نمایش در می‌آیند. بدون در نظر گرفتن رنگ پوست، برای همه عالی به نظر می‌رسد.


19. رنگ موی عسلی بالیاژ


رنگ موی عسلی بالیاژ

این بالیاژ با رنگ عسلی بر روی موهای قهوه‌ای شکلاتی، ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند. این یک رنگ شگفت انگیز برای پوست‌های خنثی و گرم است زیرا رنگ‌های طلایی غنی موجود در آن وجود دارد. هایلایت‌ها دور از هم قرار‌گرفته‌اند و بیشتر رنگ طبیعی مو را حفظ می‌کنند.


20. رنگ مو قهوه‌ای تیره در ریشه‌ها


رنگ مو قهوه‌ای تیره در ریشه‌ها

این تغییر رنگ مستقیم از رنگ تیره به بلوند شنی یکی از بهترین‌ روش‌هاست. به دلیل رنگ‌های سرد غالب در این رنگ مو، برای افرادی که پوست خنثی یا سرد دارند، بهترین ظاهر را دارد.


21. رنگ مو بلوند مسی بالیاژ


رنگ مو بلوند مسی بالیاژ

این یکی از گرم‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌های طلایی است. صاف، براق و درخشان است؛ همه چیزهایی که یک دختر در رنگ موهایش به دنبال آن می‌گردد را دارد. این رنگ موی درخشان یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تغییر رنگ‌ مو از تیره به طلایی است و برای خانم‌هایی با رنگ پوست گرم شگفت انگیز به نظر می‌رسد.


22. رنگ مو بالیاژ قهوه‌ای یخی


رنگ مو بالیاژ قهوه‌ای یخی

طلای روشن یک رنگ مو پرطرفدار است. به خصوص این رنگ تیره که به خوبی با موهای تیره ترکیب می‌شود. اگر موهای تیره و رنگ پوست سرد یا خنثی دارید، بدون شک این یکی از بهترین رنگ‌هاست.

بیشتر بخوانید: ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد


23. رنگ موی آمبره رنگی عسلی


رنگ موی آمبره رنگی عسلی

این آمبره عسلی روشن روی موهای تیره زیبا به نظر می‌رسد. این یک گزینه مطمئن برای امتحان است که آیا در فکر بلوند شدن هستید یا خیر. وقتی این رنگ‌ها با چشم‌های سبز، آبی یا خاکستری ست می‌شوند، ظاهری شبیه به یک الهه را به شما می‌دهد.


24. رنگ مو قهوه‌ای روشن


رنگ مو قهوه‌ای روشن

اگر به دنبال تغییر رنگ موهای طبیعی خود با نگهداری آسان هستید، این موهای قهوه‌ای روشن با ته رگه طلایی عالی است. بهترین بخش در مورد رنگ مو قهوه‌ای روشن این است که به موهای نازک و لخت حجم می‌بخشد. برای کسانی که رنگ پوست سردی دارند، یک انتخاب رنگ عالی است.


25. رنگ موی طلایی خاکستری با Lowlight


رنگ موی طلایی خاکستری با Lowlight

Lowlight روشی شگفت انگیز برای جلوه‌ای بیشتر به موهای طلایی هستند. افزودن رنگ قهوه‌ای به عنوان لولایتمی می‌تواند هر سبکی را جذاب‌تر، حجیم‌تر و شیک‌تر کند.


26. رنگ موی آمبره قهوه‌ای تیره تا طلایی


رنگ موی آمبره قهوه‌ای تیره تا طلایی

موهای بلند، در عین حال که فوق‌العاده است اما گاهی می‌تواند کمی یکنواخت شود. زمانی که این حس درون شما ایجاد می‌شود به جنبه مثبت آن نگاه کنید، موهای بیشتر به معنای فضای بیشتری برای امتحان است. این آمبره طلایی زیبا روی موهای بلند می‌تواند همان تغییری باشد که شما به دنبال آن هستید.


27. هایلایت‌های طلایی خاکستری


هایلایت‌های طلایی خاکستری

رنگ‌های پلاتین و خاکستری به جدیدترین ترند تبدیل شده‌اند. در حالی که این رنگ‌ها شگفت‌انگیز هستند، استرس ناشی از تبدیل موی تیره به پلاتین چیزی است که همه مایل به ریسک آن نیستند. هالایت‌های طلایی خاکستری می‌تواند گزینه خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: رنگ موی چشم ببری


28. رنگ موی رزگلد


رنگ موی رزگلد

در حالی که در سمت سرد طیف، طلایی خاکستر وجود دارد، رزگلد به جدیدترین ترند برای خانم‌هایی تبدیل شده است که نمی‌توانند بدون رنگ‌های گرم در موهای خود زندگی کنند. این رنگ فوق‌العاده در رنگ‌ پوست‌های، گرم و سرد به یک اندازه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. اگر به دنبال رنگ مویی زنانه و جسورانه هستید، رزگلد رنگ مناسب شماست.


29. رنگ مو بالیاژ رزگلد


رنگ مو بالیاژ رزگلد

این بالیاژ زیبا مخصوص خانم‌هایی است که پوستی گرم دارند. رنگ‌ها به خوبی ترکیب شده‌اند، جایی که قهوه‌ای به آرامی به رزگلد بسیار زیبا تبدیل می‌شود. اگر رنگ مویتان تیره است به دلیل رنگ‌های نارنجی و زردی که از قبل در موهای شما وجود دارد، این ظاهر بسیار آسان به دست می‌آید.


30. رنگ موی براند طلایی


رنگ موی براند طلایی

اگر می‌خواهیدرنگ موهایتان را از تیره به بلوند تغییر دهید، براند طلایی رنگ موی مناسب دیگری است که بهتر است به روی موهایتان بیاورید. براند درست در وسط طیف بلوند تا تیره قرار دارد و تقریباً در هر رنگ پوستی خوب به نظر می‌رسد.

موهای قهوه‌ای طلایی یک انتخاب محبوب در بین خانم‌ها در تمام سنین است. پس حالا که می‌دانید چگونه موهای خود را قهوه‌ای طلایی رنگ کنید، منتظر چه چیزی هستید؟ رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای به زیبایی ترکیب می‌شوند تا طیف وسیعی از رنگ مو را ایجاد کنند. قهوه‌ای طلایی یک روش عالی برای روشن کردن موهای قهوه‌ای تیره تا متوسط است. این رنگ زیبا در انواع رنگ‌ها و سبک‌ها وجود دارد. شما بدون شک با این همه حق انتخاب گزینه مناسب خود را خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: 25 رنگ از خانواده قهوه‌ای شکلاتی که برای تمام فصول سال مناسبند

مطالب مرتبط