نکاتی برای مدل دادن و انتخاب لباس‌های گشاد در تابستان

نکاتی برای مدل دادن و انتخاب لباس‌های گشاد در تابستان

23 تیر 1401

اکثر خانم‌ها لباس‌های گشاد را دوست دارند. این لباس‌ها راحت و همه کاره هستند و پوشیدن آن‌ها نیز بسیار آسان است. لباس‌های گشاد در این بهار و تابستان بسیار شیک هستند، بنابراین ما مشتاقیم که نکاتی در مورد این نوع استایل را با شما به اشتراک بگذاریم. امروز، ما به شما نکاتی را در مورد نحوه‌ی مدل دادن به لباس‌های گشاد و انتخاب لباس‌هایی که دوست دارید در تمام بهار و تابستان بپوشید، ارائه می‌کنیم.


نکات جالب برای انتخاب لباس گشاد


  1. برای خرید این لباس‌ها سایزی را انتخاب کنید که برای شما راحت‌تر باشد. هنگامی که در حال خرید هستید، گزینه‌های مختلفی از اندازه و سایز لباس برای انتخاب وجود دارد. هر تعداد لباسی را که دوست دارید بپوشید تا زمانی که لباسی را پیدا کنید که بدن شما در آن راحت‌تر باشد.
  2. اگر قرار است بیش‌تر از یک مورد ازاین لباس‌ها بخرید، در خرید خود تنوع ایجاد کنید. مطمئن شوید که لباس‌هایی با طرح‌های مختلف را انتخاب می‌کنید. برای مثال می‌توانید یک لباس گلدار و یک لباس ساده انتخاب کنید.
  3.  فرم بدن خود را بشناسید. شناختن فرم بدنتان به خریدتان کمک می‌کند و باعث می‌شود بهترین لباس را انتخاب کنید. در واقع به شما کمک می‌کند که بفهمید چه مدل لباسی به شما می‌آید و چگونه اندامتان را عالی نشان دهید.

اکنون زمان آن رسیده است که نکاتی را در مورد مدل‌ لباس‌های گشاد به شما بگوییم:


لباس‌های گشاد را با کمربند بپوشید


انتخاب لباس گشاد

انتخاب یک لباس گشاد به این معنی نیست که انحناها و فرم بدن شما مشخص نمی‌شود. می‌توانید از کمربند برای نشان دادن باریکی دور کمر خود استفاده کنید. اگر کمربند به لباس متصل نیست، به سلیقه‌ی خودتان یک کمربند چرمی شیک به لباستان اضافه کنید. رنگ‌های قهوه‌ای و شتری با لباس‌های گلدار زرد زیبا به نظر می‌رسند.


انتخاب لباس‌های گشاد کش‌دار


انتخاب لباس گشاد

اگر نمی‌خواهید کمربند ببندید اما همچنان می‌خواهید کمر خود را زبیا نشان دهید، می‌توانید لباس‌های گشادی را انتخاب کنید که دارای کش در قسمت کمر هستند.


لباس‌های گشاد با ژاکت


انتخاب لباس گشاد

وقتی هوا هنوز کمی سرد است شما می‌توانید ژاکت‌های پشمی،کت‌های جین‌دار یا کت‌های چرمی را روی این لباس‌های گشاد و راحت بپوشید که باعث زیباتر شدن استایلتان نیز می‌شود.


لباس‌هاش گشاد با آستین‌های پف‌دار یا بدون سرشانه


انتخاب لباس گشاد

این لباس‌های گشاد با مدل آستین‌های پف کرده یا بدون سرآستین بسیار زیبا و ترند هستند سعی کنید در تابستان آن‌هارا حتماً در استایل خود جای دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه رنگ‌های لباس را ست کنیم؟ (راهنمای چرخه رنگ)


لباس‌های گشاد و کژوال خود را به یک لباس رسمی تبدیل کنید


انتخاب لباس گشاد

چه کسی می‌گوید که نمی‌توانید یک لباس کژوال و گشاد را در دفترکار یا مراسم رسمی بپوشید؟ برای تغییر کامل استایل خود فقط کافی است کت بلیزر را به استایل خود اضافه کنید. کت بلیزر می‌تواند هر استایلی را، هر چه که باشد، رسمی‌تر و شیک‌تر کند. رنگ کتی را انتخاب کنید که با لباس شما همخوانی داشته ‌باشد و سعی کنید استایل خود را با کفش‌های پاشنه بلند زیبا تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: لباس‌هایی که در این تابستان در کمد خود نیاز دارید!