50 مورد از داغ‌ترین لاک ناخن تابستان 2022(قسمت اول)

50 مورد از داغ‌ترین لاک ناخن تابستان 2022(قسمت اول)

18 تیر 1401

با نزدیک شدن به پایان سال 2022، ما به آینده می‌نگریم و آماده‌ایم که هر چیزی را که به همراه دارد را در آغوش بگیریم. این شامل گرایش‌های چشمگیر، به‌ویژه داغ‌ترین رنگ‌ لاک ناخن برای تابستان 2022 می‌شود. ماه‌های گرم‌تر زمانی است که رنگ‌های تیره را کنار بگذارید و از رنگ‌های پر جنب و جوش یا لاک‌های ملایم دخترانه استفاده کنید. سبز نعنایی و نارنجی جزء انتخاب‌های جسورانه هستند، اما کلاسیک‌های جاودانه‌ای مانند سفید و خاکستری نیز وجود دارند. تنها چیزی که در مورد این لاک ناخن وجود دارد این است که کدام یک را می‌خواهید امتحان کنید. اگر می‌خواهید مانیکور خود را به سطح بالاتری ببرید، این لاک‌ها به شما در انجام این کار کمک می‌کنند.


1. لاک ناخن نعناعی


رنگ سبز روشنی که ما به آن نعناعی می‌گوییم یک لاک ناخن زنانه و خارق‌العاده است. طراوت در آن وجود دارد، و از آنجایی که مدتی است که یک رنگ مرسوم برای ناخن‌ها بوده است، این بازگشت آن را هیجان انگیزتر می‌کند. دوستداران لاک ناخن خوشحال می‌شوند زیرا رنگ آن با هر رنگ پوستی مطابقت دارد، حسی رویایی دارد و چیزهای زیادی در مورد شخصیت بازیگوش شما می‌گوید. نعناع به ظاهر شما رنگی می‌بخشد و به ما یادآوری می‌کند که تابستان زمان مناسبی برای استفاده از رنگ لاک ناخن روشن است. ست کردن با لباس‌های آبی، بژ و سفید نیز عالی است. دستیابی به ظاهری چشم نواز در خانه هرگز به این آسانی نبوده است!

لاک ناخن نعنایی


2. لاک ناخن زرد


رنگ زرد همیشه بهترین راه برای جلب توجه‌ها بوده است. این یکی از درخشان‌ترین رنگ‌ها است و اغلب با شادی، امید و روشنگری همراه است و پس از سختی که اکثر مردم در سال 2022 داشتند، این همان چیزی است که همه ما از سال جدید می‌خواهیم. آن را در یک باربیکیو تابستانی، در یک جشنواره یا هر کجا که می‌خواهید بروید مناسب است. این رنگی است که به شما اطمینان می‌دهد که از بقیه متمایز شوید.

لاک ناخن زرد


3. لاک ناخن قرمز مرجانی


قرمز رنگی است که توجه‌ها را می‌طلبد و یک انتخاب کلاسیک و جاودانه برای ناخن است. در امسال، تمرکز روی یک رنگ خاص، قرمز مرجانی خواهد بود و به همان زیبایی است که انتظار دارید. این یک رنگ تند است و شاید چند سال پیش خانم‌ها برای امتحان کردنش مردد بودند، اما اکنون آن را در همه جا خواهید دید. می‌توانید آن را در مهمانی‌ یا در کنار ساحل داشته باشید، اما همه ما می‌پذیریم که این روشی عالی برای نشان دادن دست‌هایتان است. با در نظر گرفتن این موضوع، مانیکور شما باید همیشه مرتب و صاف نگه داشته شوند. اجازه ندهید مانیکور نامرتب، زیبایی این رنگ را از بین ببرند.

لاک ناخن قرمز مرجانی


4. لاک ناخن شاتوت


طراحی و رنگ‌های جسورانه ناخن مطمئناً جذابیت خود را دارد، اما ما به یک لاک روزمره نیز نیاز داریم. شاتوت رنگی است که به ما ظرافتی را می‌دهد که مورد نیاز است، جذابیت این رنگ لاک در ملیح بودن آن است و در هر شکل ناخنی زیبا به نظر می‌رسد و به راحتی می‌توانید با اکسسوری‌های خود هماهنگ کنید. به عنوان مثال، کیف یا کفش این رنگ نشان دهنده استایلی زنانه و قدرتمند است.

لاک ناخن شاتوت


5. لاک ناخن سدری 


لاک‌های ناخن سبز سدری در تابستان 2022 بسیار پرطرفدار خواهند بود. این رنگ به کمی اعتماد به نفس لازم دارد و برای ماه‌های گرم انتخابی عالی است. سدری یک رنگ پاستلی است که آرامش را تداعی می‌کند و جایگزینی عالی برای صورتی و لاک‌های نچرال است که برای استفاده روزمره مناسب می‌باشد. این رنگ به طرز شگفت انگیزی همه کاره است و با هر رنگ پوستی هماهنگ است.

لاک ناخن سدری


6. لاک ناخن نچرال


گاهی اوقات بهترین لاکی که برای مانیکور خود استفاده می‌کنید یک رنگ نچرال است و زیبایی در سادگی است. این لاک‌ها شامل صورتی، ارغوانی و رنگ‌های مایل باشند، کمرنگ هستند، اما حداقل رنگ به شما اجازه می‌دهد بسته به ترجیحتان با جزئیات بازی کنید. این روند عالی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند ناخن‌هایشان در محل کار جلب توجه نکند. اگر می‌خواهید مانیکوری بسیار ظریف داشته باشید، سعی کنید آن‌ها را با رنگ پوست خود ترکیب کنید تا ظاهری مینیمال و در عین حال شیک داشته باشید.

لاک ناخن نچرال


7. لاک ناخن صورتی پاستیلی


یکی دیگر از لاک‌های ملایم و زنانه که ممکن است به رنگ ناخن تابستان 2022 شود، صورتی پاستیلی است. بعد از رنگ‌های تیره‌تر که در ماه‌های سردتر غالب هستند، این یک تغییر خوش‌آمد و روشن خواهد بود. یک رنگ لاک کلاسیک است که برای ناخن‌هایی با هر اندازه و شکلی مناسب است، چه ناخن‌های بادامی بلند داشته باشید و چه ترجیح می‌دهید آن‌ها را ساده و کوتاه نگه دارید. صورتی یک ترند رنگ بزرگ برای ناخن است، و اگرچه ممکن است احساس کنید قبلاً آن را دیده‌اید، به این معنی نیست که باید خسته کننده باشد. می‌توانید ناخن‌هایتان را با رژ لب‌تان هماهنگ کنید!
8.    لاک ناخن سفید
لاک ناخن سفید جاودانه و کلاسیک است و برای بسیاری از خانم‌ها جذابیت دارد زیرا از مد نمی‌افتد. احتمالاً جذاب‌ترین افراد مشهور را دیده‌اید که این رنگ را روی ناخن‌های خود می‌زنند، اما سخت نیست که در خانه مانیکور با این رنگ روشن را بزنید. لاک خنثی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با لباس‌های پررنگ یا طرح‌دار ترکیب و هماهنگ شوید. از طرف دیگر، می‌توانید ظاهری تک رنگ را انتخاب کنید. در واقع، این رنگ تقریباً برای همه موارد مناسب است. همانطور که گفته شد، جذاب‌ترین چیز در مورد این لاک سفید این است که به طور کلی جذاب است و برای هر کسی مناسب است، بنابراین در تابستان به مجموعه لاک ناخن شما اضافه می‌شود.

لاک ناخن صورتی پاستیلی


8. لاک ناخن سفید


لاک ناخن سفید جاودانه و کلاسیک است و برای بسیاری از خانم‌ها جذابیت دارد زیرا از مد نمی‌افتد. احتمالاً جذاب‌ترین افراد مشهور را دیده‌اید که این رنگ را روی ناخن‌های خود می‌زنند، اما سخت نیست که در خانه مانیکور با این رنگ روشن را بزنید. لاک خنثی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با لباس‌های پررنگ یا طرح‌دار ترکیب و هماهنگ شوید. از طرف دیگر، می‌توانید ظاهری تک رنگ را انتخاب کنید. در واقع، این رنگ تقریباً برای همه موارد مناسب است. همانطور که گفته شد، جذاب‌ترین چیز در مورد این لاک سفید این است که به طور کلی جذاب است و برای هر کسی مناسب است، بنابراین در تابستان به مجموعه لاک ناخن شما اضافه می‌شود.

لاک ناخن سفید


9. لاک ناخن سبز چمنی


سبز چمنی رنگی است که ممکن است برخی از افراد قبلاً از پذیرفتن آن راحت نبودند، اما ترندهای ناخن در سال‌های اخیر به ما نشان داده است که چقدر عالی است که رنگ‌های غیر معمول را امتحان کنیم. این یک لاک ناخن شاد است، بنابراین اعتماد به نفس زیادی نیاز دارد تا واقعاً از آن استفاده شود، اما به طور شگفت انگیزی همه کاره و سرگرم کننده است. آن را با تمام حلقه‌های مورد علاقه یا غیر معمول خود بپوشید تا توجه را به ناخن‌های کاملاً آراسته خود جلب کنید.

لاک ناخن سبز چمنی

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره مانیکور شلاک (Shellac) بدانید


10. لاک ناخن یاسی


اگر به دنبال رنگی هستید که همه جا قابل استفاده باشد، یاسی همان رنگی است که به دنبال آن بودید. این نوعی رنگ آبی مایل به بنفش است، به آن گل‌های زیبا روی درخت‌هایی که اغلب در خیابان می‌بینید فکر کنید که زیبا و دخترانه هستند، اما به اندازه‌ای متفاوت هستند که کسل‌کننده تلقی نشوند. این یک گزینه عالی برای خانم‌هایی با پوست روشن باشد که می‌خواهند کمی رنگ به دستانشان اضافه کنند.

لاک ناخن یاسی


11. لاک ناخن طیف‌های آبی


آبی رنگی است که اغلب برای هر شکل و اندازه ناخن و همه رنگ پوستی جذاب به حساب می‌آید. اگر نمی‌توانید در مورد یک رنگ تصمیم بگیرید، پس چرا همه آن‌ها را در آغوش نگیرید؟ این یکی از خلاقانه‌ترین ترندهای ناخن در سال 2022 خواهد بود، و آن را به یکی از غیرقابل ‌پیش‌بینی‌ترین‌ها تبدیل می‌کند. اگر اهل ریسک هستید، مطمئناً این بهترین ظاهری است که باید امتحان کنید.

لاک ناخن طیف آبی


12. لاک ناخن خاکستری


ناخن‌های خاکستری زیبا و شیک به نظر می‌رسند. این یک روند رنگی است که نسبت به سایر موارد در پیش‌بینی سال 2021 کم‌ رنگ‌تر است. این باعث می‌شود که هم به طرز فوق‌العاده‌ای همه‌کاره باشد و هم به راحتی قابل اجرا باشد. شما می‌توانید این سایه را در یک مهمانی تابستانی یا یک رویداد مد داشته باشید، و وقتی با لباس‌های خنثی ست می‌شود، حسی بی‌انتها به آن می‌دهد. آن را با لباس‌هایی مشکی یا سفید بپوشید. این یک ظاهر جالب ایجاد می‌کند که شما را مورد توجه قرار می‌دهد.

لاک ناخن خاکستری


13. لاک ناخن نارنجی


اگر دوست دارید تضاد جالبی ایجاد کنید، ناخن‌های خود را با رنگ نارنجی جیغ لاک بزنید. این رنگی است که با گرما، آفتاب و خلاقیت مرتبط است، بنابراین جای تعجب ندارد که انتخابی هیجان انگیز برای سال آینده است. نارنجی به خوبی با رنگ‌های خنثی جفت می‌شود، بنابراین اجازه دهید زمانی که مشکی، سفید، نود یا بژ می‌پوشید، نقطه کانونی ظاهر شما باشد. هرکسی می‌تواند از این رنگ پررنگ استفاده کند، اما این رنگ برای افرادی که پوستی خنثی دارند بهتر به نظر می‌رسد.

لاک ناحن نارنجی


14. لاک ناخن زرد پاستیلی


رنگ‌های پاستلی کم رنگ و ملایم هستند، اما تن زرد یکی از چشمگیرترین آنهاست. به همین دلیل، شما خوشحال خواهید شد که در حال حاضر روند رو به رشد است. چیزی رویایی در مورد این لاک وجود دارد و برای ماه‌های گرم‌تر رنگ بسیار خوبی است زیرا گرما در آن وجود دارد. همچنین راهی برای روشن کردن روز و روحیه شماست و چه کسی این را نمی‌خواهد؟! علاوه‌بر احساسی که این رنگ در شما ایجاد می‌کند، به طرز شگفت انگیزی همه کاره است و بهترین انتخاب برای مانیکور خانگی بعدی شما خواهد بود.

زرد پاستیلی


15. لاک ناخن چند رنگ


چرا یک رنگ انتخاب کنید وقتی می‌توانید همه آن‌ها را داشته باشید؟ این مفهوم روند یکباره است، که شما را امکان می دهد هر انگشت را با رنگ روشن و پررنگ نقاشی کنید. اگر چیز متفاوتی می‌خواهید و از خلاقیت نمی‌ترسید، این ظاهر ایده‌آل برای شماست. رنگ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید با گزینه‌های متعدد بازی کنید و چیزی جذاب و منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید. این چشم نواز و سرگرم کننده است، و اگرچه ممکن است برای محیط کار اداری مناسب نباشد، اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

چند رنگ


16. لاک ناخن سبزآبی 


اگر به دنبال یک رنگ جدید و سرگرم کننده برای تابستان هستید، چرا سبزآبی را امتحان نکنید؟! رنگ سبز مایل به آبی تیره است و رنگ کردن ناخن‌ها با این رنگ راهی عالی برای جلب توجه آن‌ها بدون جسور بودن است. این رنگ برای اکثر افراد جذاب است با رنگ‌های دیگر قابل ترکیب کردن، اما زمانی که با لاک طلایی برای مانیکوری لاکچری ترکیب شود، بسیار عالی به نظر می‌رسد. همچنین تمام فرم‌ها و اندازه‌های ناخن مناسب است.

لاک ناخن سبز آبی

بیشتر بخوانید: 25 مدل ناخن با لاک نود و اکلیلی که شیفته‌اش می‌شوید


17. لاک ناخن سورمه‌ای


سرمه‌ای یک انتخاب عالی برای مانیکور بعدی شما است و اغلب با ظرافت و هوش همراه است. دیزاین ناخن خود را ساده نگه دارید و از لاک ناخن پررنگ سورمه‌ای بزنید، یا اینکه با طیف‌های آبی یا سفید دیگر را در طراحی خود بگنجانید تا ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز داشته باشید. این یک رنگ مناسب استفاده روزمره است زیرا خیلی پررنگ یا روشن نیست و برای همه رویدادهای تابستانی شما ایده آل است.

لاک ناخن سورمه ای


18. لاک ناخن نئون


رنگ‌های نئون به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برجسته باشند، و لاک زدن ناخن‌ها با سایه‌های مورد علاقه‌تان از رنگ‌های فلورسنت توجه شما را می‌طلبد. رنگ‌های روشن و اشباع شده برای تابستان بسیار مورد علاقه هستند زیرا بازیگوش و خنک هستند. بسته به ترجیح شما، چندین رنگ لاک نئون وجود دارد، رنگ‌های گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز، تا رنگ‌های سردتر مانند آبی و سبز. همه نئون‌های مورد علاقه‌تان را برای یک مانیکور بی‌نظیر ترکیب و مطابقت دهید یا فقط به یکی بچسبید. انتخاب باشماست! شایان ذکر است که اگرچه نئون برای مهمانی‌های ساحلی و قرارهای عاشقانه عالی است، اما برای محیط‌های محافظه کارانه مناسب نیست.

لاک ناخن نئون


19. لاک ناخن پسته‌ای


یک راه عالی برای امتحان رنگ در این تابستان، استفاده از رنگ ملایم و کم رنگی مانند مغز پسته‌ای است. این رنگ ترکیبی درخشان از رنگ‌های سبز مایل به زرد است و برای همه خوب به نظر می‌رسد. رنگ آن زیباست، بدون جلب توجه، استفاده از آن را آسان می‌کند و روی ناخن‌هایی با هر شکل و طولی عالی به نظر می‌رسد. 

لاک ناخن مغز پسته ای


20. لاک ناخن فیروزه‌ای


با لاک ناخن فیروزه‌ای به استقبال تابستان بروید. این ترکیب خیره کننده از رنگ‌های سبز مایل به آبی شما را به اقیانوس فکر می‌کند و اغلب با آرامش، صبر و انرژی زنانه همراه است. این لاک باعث می‌شود آن را برای کسانی که می‌خواهند قدرت زنانه خود را جشن بگیرند، انتخاب ایده‌آلی باشد. فیروزه‌ای یکی از متنوع‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید برای مانیکور بعدی خود انتخاب کنید و رنگ آن برای همه خوب به نظر می‌رسد. آزادی زیادی در مورد استفاده از آن در مانیکور خود دارید، بنابراین اجازه دهید خلاقیت شما را راهنمایی کند.

لاک ناخن فیروزه ای


21. لاک ناخن ماچا


ناخن‌های سبز یک انتخاب عالی برای تابستان است و رنگی است که با رشد و زیبایی همراه است. اگر عاشق سبزی‌های کلاسیک هستید اما احساس می‌کنید زمان تغییر فرا رسیده است، چرا ماچا را امتحان نکنید؟ ماچا یک رنگ سبز یشمی است که بسته به ترجیح شما، چندین تنوع دارد. رنگ سبز پر جنب و جوش را به سبزی کم رنگ‌تر انتخاب کنید، این رنگ را به رنگی زیبا و خوشایند برای طراحی ناخن در تابستان امسال تبدیل می‌کند.

لاک ناخن ماپا

بیشتر بخوانید: دیزاین‌های مشکی و سفید معرکه برای ناخن


22. لاک ناخن رنگ مرکبات


تابستان با آفتاب، شادی، ماجراجویی در فضای باز و میوه‌های خوشمزه همراه است، بنابراین چه راهی بهتر از مانیکور مرکباتی برای هدایت به تابستان، رنگ‌های مرکبات از مرکبات الهام گرفته شده و تازه و سرگرم کننده هستند. رنگ‌های نارنجی، زرد و سبز مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها پر جنب و جوش و جسورانه انتخاب کنید و به زیبایی ناخن‌های شما افزوده شود.

لاک ناخن رنگ مرکبات


23. لاک ناخن کروم


چه کسی درخشش را دوست ندارد؟ ماه‌های تابستان زمان ایده‌آلی برای خلاقیت در دیزاین ناخن است مانیکور خود را با این رنگ متالیک به سطح بالاتری ببرید. طراحی ناخن‌های کروم با استفاده از پودر مخصوص ایجاد می‌شود تا به ناخن‌ها درخشندگی بالا و ظاهر صافی بدهد. تنوع زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا با دیزاین‌های مختلفی مانند کروم مشکی یا ترکیب کروم با طرح‌ ناخن یا زرق و برق، تضاد جالبی را تجربه کنید.

لاک ناخن کروم


24. ترکیب لاک ناخن آبی و نود


لاک آبی زیبا و همه کاره است. این برای همه رنگ پوستی مناسب است آن را به ناخن‌هایی با فرم و طول‌های مختلف اضافه کرد. آبی در ترکیب سایر رنگ‌ها تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. رنگ نود و آبی در کنار هم زیبا هستند و مکمل یکدیگرند. این فرصتی برای امتحان کردن طرح‌های مختلف ناخن و غیرمعمول است. 

ترکیب رنگ ناخن آبی و نود


25. لاک ناخن شکلاتی


چندین رنگ قهوه‌ای برای انتخاب وجود دارد، از رنگ‌های ملایم روشن گرفته تا رنگ‌های تیره‌تر مانند قهوه‌ای شکلاتی، این لاک رنگی همه کاره و فوق‌العاده برای مانیکور بعدی شما است. قهوه‌ای شکلاتی یک انتخاب عالی برای طراحی ناخن تابستانی است زیرا نسبت به مشکی کمتر تیره و دلگیر است اما همچنان تأثیر زیادی دارد. 

رنگ لاک ناخن شکلاتی
 

بیشتر بخوانید: بهترین و شیک‌ترین دیزاین‌ ناخن با لاک طوسی

مطالب مرتبط