بهترین حالت ابرو برای صورت‌های مربعی شکل

بهترین حالت ابرو برای صورت‌های مربعی شکل

13 تیر 1401

ابروها بخش بسیار مهمی از صورت شما هستند و شکل و ظاهر آن می‌تواند ظاهر شما را کاملاً تحت تأثیر قرار دهد. از فرم‌های مختلف ابرو برای پر یا باریک جلوه دادن صورت‌ استفاده می‌شود. اولین قدم این است که مشخص کنید صورت مربعی دارید یا خیر و سپس بهترین مدل ابروها را برای صورت مربعی پیدا کنید.

چگونه صورت مربعی را تشخیص دهیم؟

در صورت‌های مربعی معمولاً عرض استخوان فک و گونه‌ها با عرض پیشانی برابر است و دارای خط فک مربعی تیز هستند. این بدان معنی است که یک خط فک مربعی خشن روی صورت وجود دارد که باعث می‌شود صورت پهن‌تر از حد معمول به نظر برسد. پهنای صورت گرد نیز به اندازه پیشانی و فک است. اما در صورت گرد هیچ ویژگی زاویه‌ای برجسته‌ای وجود ندارد و چانه نوک تیز نیست. در حالی که برای صورت مربعی چانه نوک تیز است.

صورت‌های مربعی معمولاً دارای خط فک بسیار برجسته و چانه نوک تیز هستند. همچنین پیشانی بلندی دارند. اما با کمک چند ترفند و راهنمایی می‌توان این مشکل را به سرعت برطرف کرد. در اینجا به چند شکل ابرو برای صورت مربعی می‌پردازیم که بدون اینکه صورت آن‌ها پهن‌تر به نظر برسد، برای زیبایی‌ چهره‌های چهارگوش عالی هستند.


ابرو برای فرم صورت مربع


ابرو برای فرم صورت مربع

ما سه حالت ابرو را برای صورت مربعی پیشنهاد می‌کنیم که معمولاً جذاب به نظر می‌رسند. این حالات بدون اینکه صورت مربعی را پهن‌تر نشان دهند، فرم صورت مربعی را عالی جلوه می دهند.

1. شکل ابروهای زاویه‌دار

دو فرم زاویه‌دار ابرو وجود دارد: نرم و سخت، فرم زاویه‌دار نرم دارای منحنی‌های نرم است. این حالت ابرو می‌تواند دارای قوس‌های کم، متوسط و بلند باشد. قوس‌های بلند صورت را باریک می‌کند. فرم ابرو با زاویه سخت صورت شما را جوان نشان می‌دهد. این شکل باعث می‌شود که صورت بلند به نظر برسد. بنابراین، افراد با صورت کوتاه می‌توانند آن‌ها را امتحان کنند. با این حال، ممکن است برای برخی حالت صورت را خشن نشان دهد.

چگونه می‌توان به این حالت ابرو دست یافت؟

فرم‌های زاویه‌دار نرم و سخت ابرو، صورت را ظریف نشان می‌دهد. شکل صاف است و سپس به آرامی در اطراف بالا و پایین گوشه ابرو منحنی می‌‌شود.

2. شکل ابروی منحنی

به شکل ابروی منحنی، S شکل نیز می‌گویند. این شکل کمی شبیه به فرم ابرو با زاویه نرم است. به طور کلی صورت را بلندتر از حد معمول نشان می‌دهد. این فرم ابرو با یک خط خمیده خفیف شروع می‌شود و در زاویه ابرو گرد می‌شود. این ترکیبی از یک منحنی و یک زاویه است. این شکل ابرو را شبیه حرف الفبای «S» می‌کند. بنابراین، S شکل نامیده می‌شود.

چگونه می‌توان به این شکل دست یافت؟

شکل ابروی S دارای قوس متوسط تا بلند است. برای این شکل باید یک منحنی جزئی ایجاد کرد. برای ایجاد انحنا، ابروها باید مستقیم به سمت بینی نگه داشته شوند. این فرم ابرو روی صورت مربعی شکل عالی  می‌شود.

3. فرم ابروی زاویه‌دار نرم

فرم ابرویی با زاویه‌ نرم، به خوبی مشخص است، اما در ابتدا گرد نگه داشته می‌شود. زاویه‌ها نرم هستند و خیلی تیز نیستند. بسته به سلیقه شما قوس‌ ابرو کم، متوسط و بلند باشد. شما می‌توانید یک ابروی نازک یا ضخیم زاویه‌دار داشته باشید. برای داشتن ظاهری دراماتیک، فرم ابرو با زاویه بالا را انتخاب کنید. با این حال، یک شکل زاویه‌دار نرم با قوس‌های کوچک بهترین حالت در نظر گرفته می‌شود. این فرم ابرو به صورت شما زنانگی بیشتری می‌بخشد. اگر استخوان‌های گونه برجسته‌ای دارید، یک ابروی ضخیم برای صورت مربعی انتخاب کنید. بهتر است از زوایای بلند یا تیز برای ابروهای خود اجتناب کنید.

چگونه می‌توان به این فرم ابرو دست یافت؟

فرم زاویه‌دار نرم، صورت را نرم و لطیف نشان می‌دهد. و صورت را بلند و کشیده نشان می‌دهد. شکل صاف با منحنی‌های نرم در بالا و پایین ابروها است. یک مداد ابرو با رنگ روشن یا یک برس ابرو در رسیدن به این شکل کمک می‌کند. برس ابرو لبه‌های تیز را نرم می‌کند و ابروها را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد. این شکل برای افراد چهارگوش جذاب خواهد بود.

همچنین توصیه می‌کنیم از ابروهای گرد و صاف دوری کنید. ابروها زاویه‌دار نرم برای صورت گرد مناسب نیستند و آن را گردتر نشان می‌دهند و ابروهای صاف نیز بر گردی صورت می‌ا‌فزایند.

بیشتر بخوانید: کدام مدل ابرو، مناسب فرم صورت‌تان است؟


شکل ابروهای چند سلبریتی


در اینجا چند ابروی عالی برای صورت مربعی وجود دارد که حتی افراد مشهور نیز آن‌ها را تأیید می‌کنند.

1. ابروهای الهام گرفته شده از جسیکا سیمپسون

مدل ابروهای جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون خواننده، بازیگر و سوپر استار آمریکایی با صورت مربع است. ابروهای او بیشتر به شکلی با زاویه بالا دیده می‌شود که موجب می‌گردد صورتش کمتر پر به نظر برسد و جلوه خوبی به چهره‌اش می‌دهد. او از حالت زاویه دار نرم استفاده می‌کند تا صورت خود را بلندتر نشان دهد و قوس بلند به ایجاد جلوه بصری از بلند و باریک بودن صورت کمک می‌کند. ابروهایش نازک است و زیاد پرپشت نیست.

2. مدل ابروهای آنجلینا جولی

مدل ابروهای آنجلینا جولی

آنجلینا جولی از ابروهای ضخیم متوسط برای قاب کردن صورت خود استفاده می‌کند. او برای بلندتر نشان دادن صورتش از فرم ابروهای زاویه‌دار نرم کمک می‌گیرد و همچنین از فرم کمانی نرم استفاده می‌کند تا چهره خود را باریک‌تر نشان دهد. از قوس بلند را برای کشیده‌تر کردن صورتش به کار می‌برد.

3. مدل ابروهای پاریس هیلتون

مدل ابروهای پاریس هیلتون

در اینجا یک مدل دیگر وجود دارد که می‌توانید برای صورت مربعی امتحان کنید. در اینجا ابروهای پاریس هیلتون قوس بلند نیست، بلکه یک قوس نرم است که به طور مرتب پایین می‌آید. او ابروهایش را پرپشت و طبیعی نگه می‌دارد. ضخیم شدن ابروها همیشه خوب به نظر نمی‌رسند. ابروهای خود را پر کنید و قوس آن را ظریف نگه دارید.

بیشتر بخوانید: 7 نکته درباره صحیح میکاپ کردن ابرو

4. ابروهای ضخیم دمی مور

 ابروهای ضخیم دمی مور

دمی مور صورت مربعی دارد و صورتش زاویه‌دار به نظر می‌رسد. دمی مور اغلب برای متعادل کردن ویژگی‌های صورتش و صاف کردن خط فک‌ مربعی‌اش، فرم‌های نرم یا تیز ابرو را انتخاب می‌کند.

5. ابروهای کمانی بلند کارینا کاپور

بروهای کمانی بلند کارینا کاپور

اغلب مردم گیج می‌شوند که آیا کارینا کاپور صورت کشیده یا مربعی دارد. خوب، او صورت مربعی دارد. قبلاً ابروهای صاف داشت اما اخیراً کرینا ابروهای منحنی با ابروهای کمانی بلند را انتخاب کرده است. این دگرگونی واقعاً به او کمک کرده تا جذاب‌تر به نظر برسد.

اگر از داشتن صورت مربعی برخوردار هستید، می‌توانید حالات مختلف ابرو را امتحان کنید. از شکل‌های زاویه‌دار گرفته تا ابروهای منحنی و نرم، گزینه‌های زیادی وجود دارد. از افراد مشهوری مانند جسیکا سیمپسون، آنجلین جولی، پاریس هیلتون، دمی مور و کارینا کاپور برای بهترین فرم ابرو صورت‌های مربعی الهام بگیرید. فقط مطمئن شوید که فرم صورت خود را به خوبی می‌‌شناسید و بر اساس آن حالت ابروهای خود را انتخاب کنید. آماده شوید تا ابروهای خود را به رخ بکشید و تعریف‌های بی‌پایان از سوی دیگران دریافت کنید!

بیشتر بخوانید: چگونه ابرویمان را مانند یک حرفه‌ای مرتب کنیم؟

 

مطالب مرتبط