چگونه مژه‌های پر پشت داشته باشیم؟

چگونه مژه‌های پر پشت داشته باشیم؟

13 تیر 1401

روش صحیح ریمل کشیدن؟

استفاده بیش از حد از ریمل منجر به افتادگی مژه‌ها می‌شود، در این مقاله نکاتی در مورد اینکه ریمل کشیدن اشتباه چگونه کل آرایش شما را خراب می‌کند، آورده شده است. گاهی اوقات، استفاده عجولانه از ریمل می‌تواند منجر به ظاهری ناهموار شود و برخی از تکه‌ها روی چند مژه باقی می‌ماند و کاملاً زشت به نظر می‌رسند.

خوب، ما در این مقاله چند مرحله مفصل داریم تا به شما در جلوگیری از این وضعیت کمک کند. بنابراین، به پایین بروید تا یادداشت برداری کنید و مطمئن شوید که ریمل شما به طور یکنواخت پخش می‌شود و جایی برای خطا وجود ندارد. مهارت‌های حرفه‌ای را بررسی کنید!


مرحله اول


روش صحیح ریمل کشیدن

خوب، مانند اولین قدم در هر بحرانی، یک نفس عمیق بکشید و آرام باشید، زیرا این را می‌توان برطرف کرد و از مژه‌های توده‌ای جلوگیری کرد.

ریمل کهنه و استفاده نشده به شما ظاهری درهم می‌دهد و در نهایت منجر به سوزش چشم‌ها می‌شود، بنابراین یک نکته عالی برای داشتن مژه‌های عالی این است که از ریمل خود تا زمانی که هنوز نو هستند استفاده کنید. یک ریمل با ماندگاری بالا بخرید که ضد آب و بدون لکه باشد. همچنین، ریملی را پیدا کنید که دارای یک اپلیکاتور ریمل است که فضای زیادی بین موهایش دارد. موهایی مانند آن بین هر مژه قرار می‌گیرد و هر مژه را می‌پوشاند تا ظاهری پرتر و طبیعی داشته باشید. تعداد زیاد موهای مخملی روی یک اپلیکاتور ریمل، وقتی آن را روی مژه‌هایتان می‌زنید، ظاهری فشرده به شما می‌دهد.


مرحله دوم


روش صحیح ریمل کشیدن

در حین ریمل زدن، همیشه بررسی کنید که آیا اپلیکاتور شما مایع اضافی روی آن دارد، زیرا این مایع اضافی روی مژه‌ها می‌چسبد و باعث به هم ریختگی می‌شود. هر گونه مایع اضافی را در لبه بطری بردارید تا برس ریمل فقط لایه‌ای داشته باشد که کاملاً مژه‌ها را می‌پوشاند و چشمان شما را زیباتر نشان می‌دهد.

مژه‌های خود را از ریشه به سمت بالا برس بزنید و برس ریمل را به آرامی از سمتی به سمت دیگر تکان دهید. کار کردن روی مژه‌ها با یک حرکت زیگ زاگ، توده‌ها را از بین می‌برد. این ترفند روی مژه‌هایی که هنوز کمی خیس هستند بهترین کارایی را دارد، بنابراین حرکت زیگ زاگ را بلافاصله پس از زدن ریمل انجام دهید. این کار مژه‌ها را به خوبی بدون هیچ گونه به هم چسبیدنی نشان می‌دهد. این ریمل است که در نزدیکی ریشه قرار می‌گیرد، نه نوک آن این کار باعث بلندتر دیده شدن مژه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: چگونه مژه‌های بلند، ضخیم و سالم داشته باشیم؟


مرحله سوم


روش صحیح ریمل کشیدن

حالا به هر دلیلی، اگر مژه‌های شما حتی بعد از این که به هم چسبیده شدن، توصیه می‌کنیم یک پد پاک کننده آرایش داشته باشید و بدون هیچ حرفی، به سادگی مژه‌هایتان را پاک کنید، در حالی که پد پاک‌کننده آرایش را با زاویه شصت درجه نگه دارید و انگشت اشاره‌تان را بین پلک‌هایتان نگه داشته‌اید. این کار تمام ریمل‌های اضافی را از بین می‌برد در حالی که سایه چشم شما در صورت وجود دست نخورده باقی می‌ماند.

اکنون با استفاده از یک دستمال کاغذی، مژه‌ها را به آرامی خشک کنید. از دستمال کاغذی استفاده کنید زیرا دستمال به مژه‌ها می‌چسبند و رطوبت اضافی را جذب می‌کند. با استفاده از ضربات ملایم و در عین حال محکم مژه‌های خود را دوباره با ریمل بپوشانید و روتین زیگزاگ را برای ریمل زدن انجام دهید. به یاد داشته باشید که چشمان خود را ببندید و اپلیکاتور ریمل را روی مژه‌ها در پایه قرار دهید و آن را بکشید تا هرگونه توده را از بین برود.

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، هیچ چیز غیر قابل اصلاح نیست. بنابراین، چرا ناراحتی‌هایی را که مژه‌های به هم چسبیده به شما می‌دهند تحمل کنید؟ آن‌ها نه تنها بین دید شما قرار می‌گیرند، بلکه آرایش شما را خراب می‌کنند. بنابراین، اکنون که می‌دانید چگونه مژه‌های به هم چسبیده را اصلاح کنید، چه چیزی مانع شما می‌شود؟ از نکات و ترفندهای ذکر شده در بالا یاد بگیرید و شروع کنید. آرایش شما باید ویژگی‌های صورت شما را مشخص کند و ظاهر شما را افزایش دهد. بنابراین، اجازه ندهید هیچ محصول آرایشی روز شما را خراب کند. همچنین، استفاده از ریمل به آرامی و با دقت کلید اصلی نحوه صحیح ریمل کشیدن است.

بیشتر بخوانید: حرفه‌ای ریمل بزنید (بهترین روش آموزشی برای تازه کارها)

مطالب مرتبط