آموزش صحیح چسباندن مژه مصنوعی به صورت تصویری

آموزش صحیح چسباندن مژه مصنوعی به صورت تصویری

15 شهریور 1399

هنگامی که نوبت به روتین میکاپ شما می‌رسد، هر چند وقت یک بار فرصت تمرین کردن چیزهایی را دارید که انجام دادن آنها برای شما سخت است؟ جواب هرگز است. گیر افتادن در خانه در دوران همه گیری جهانی کرونا برای بسیاری از ما به عنوان شروع به انجام دادن کارهایی است که همیشه در مورد آنها می‌گفتیم: «هروقت تونستم انجامشون میدم.» فرقی نمی‌کند که چیزی که می‌خواهید یاد بگیرید تیز کردن دم خط چشم باشد یا چگونه کشیدن ابروه و یا در آخر چگونه گذاشتن مژه مصنوعی چون راستش را بخواهید اینکار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد! برای اینکه به شما کمک کنیم تا مراحل بعد را شروع کنید، چند نکته در این مورد در این مقاله گردآوری کردیم تا بدانید که چگونه باید مثل یک حرفه‌ای مژه مصنوعی بگذارید.

وسایل مورد نیاز:

اول از همه، شما با یک سِت کامل مژه مصنوعی نیاز دارید. ما از مژه مصنوعی برند آردل مدل Ardell Faux Mink Wispies رنگ مشکی استفاده می‌کنیم. شما همچنین یه یک چسب مژه مصنوعی، مانند برند دو مدل  Duo Striplash Adhesive Dark برای نگهداشتن همه چیز کنار یکدیگر نیاز دارید. برای راحتی در هنگام کار ما موچین هم دم دست خود نیز دایم (شما می‌توانید از اپیلاکتور مخصوص مژه مصنوعی هم استفاده کنید). ما همچنین یک خط چشم مایع (برند میبلین مدلMaybelline New York Tattoo Studio Liquid Ink Liner) ،ریمل حجم دهنده (برند کاورگرل مدل Covergirl Exhibitionist Uncensored Mascara) و همچنین مژه فرکن داریم تا از آن تا زمان فر شدن مژه‌ها استفاده کنیم.

1. مژه مصنوعی‌ها را کوتاه کنید

کار خود را با اندازه گرفتن مژه مصنوعی‌های در مقابل مژه‌های واقعی خود شروع کنید و اضافه‌های آن را قیچی کنید (نه در حالی که آنها را روی مژه‌هایتان گرفتید!!). فراموش نکنید که می‌توانید از کمی مژه مصنوعی اضافه بالای مژه‌های گوشه بیرونی چشم جهت حجم دادن بیشتر به مژه‌ها استفاده کنید یا اینکه آن مژه‌های قیچی شده را برای آن روزهایی نگهدارید که فقط می‌خواهید حجم کمی به مژه‌های خود بدهید.

اندازه گرفتن مژه مصنوعی روی مژه

2. به هر ردیف مژه چسب مژه مصنوعی بزنید

خانم‌ها، اینجا هوشمندانه عمل کنید. شما باید از استفاده مقداری زیادی چسب بدون برنامه و هدف و تنها چسباندن مژه‌ها به خط مژه‌های خودداری کنید. به جای اینکار، لایه خیلی نازکی از چسب مژه مصنوعی را به ردیف مژه مصنوعی زده و به مدت 30 ثانیه اجازه بدهید تا چسب نیمه خشک شود. در مدت این 30 ثانیه هر ردیف مژه مصنوعی را از وسط خم کنید تا چسب بتواند به انتهای هر دو طرف آن برسد، اینگونه مطمئن خواهید شد که چسب به صورت یک دست همه جا پخش می‌شود و انتهای مژه‌های مصنوعی از روی چشم‌هایتان بلند نخواهد شد.

 چسب زدن به لبه مژه مصنوعی

3. آن را مستقیماً به خط مژه خود بچسبانید

از موچین استفاده کنید و تا آنجایی که می‌توانید مژه مصنوعی را نزدیک به خط مژه خود بچسبانید. ما متوجه شدیم که به پایین نگاه کردن در مقابل آینه به شما کمک خواهد کرد تا آن را تا آنجایی که می‌توانید به خط مژه خود نزدیک بچسبانیم اما شما هرجور که برایتان راحت‌تر است اینکار را انجام دهید. هنگامی که مژه مصنوعی را در جای مناسب قرار دادید، با سر صاف موچین یا انگشت به آرامی آن را فشار داده و بچسبانید.

استفاده از سر موچین برای گرفتن مژه مصنوعی

بیشتر بخوانید: چگونه مژه‌های بلند، ضخیم و سالم داشته باشیم؟

4. از مقداری خط چشم مایع استفاده کنید

حالا دیگر مژه‌ مصنوعی‌های خود را دارید، خط مژه را با مقداری خط چشم مایع بپوشانید تا ظاهر مژه‌هایتان طبیعی شود. خطی از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه بیرونی چشم خود بکشید (برای داشتن ظاهری فانتزی‌تر می‌توانید خط چشم دم دار بکشید.)

کشیدن خط چشم با خط چشم مایع

5. مژه‌ها را فر کنید

برای دادن کمی حجم اضافه به مژه‌ها، مژه فرکن خود را باز کرده و مژه‌های خود را میان دو طرف مژه فرکن قرار دهید. سپس به مدت چند ثانیه به آرامی مژه فرکن را ببندید و فشار دهید. اگر لازم است دوباره اینکار را تکرار کنید.

6. ریمل بزنید

جهت دادن حجم و تمایز به مژه‌ها، به آنها از ریشه تا نوک مقداری ریمل بزنید.

ریمل زدن

پایان

نحوه صحیح قرار دادن مژه مصنوعی

بیشتر بخوانید: تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه را یاد بگیرید

مطالب مرتبط