13 رنگ ناخن مناسب و جذاب که می‌توانید در محل کار بزنید

13 رنگ ناخن مناسب و جذاب که می‌توانید در محل کار بزنید

02 تیر 1401

اگر شغل شما مستلزم این است که هر روز به محل کار بروید، احتمالاً باید یک کمد پر از لباس‌های جذاب و رسمی داشته ‌باشید. شرط می‌بندیم که شما همیشه بسیار شیک و خاص به نظر می‌رسید! ما می‌دانیم که داشتن یک لباس رسمی نیاز به ظاهر خاصی دارد و به همین دلیل است که ما فهرستی از رنگ‌های لاک ناخن مناسب برای محل‌های رسمی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


1. قرمز کلاسیک


قرمز کلاسیک

قرمز کلاسیک هرگز از صدر فهرست رنگ‌های ناخن پایین نمی‌آید! همیشه می‌توانید در جلسات اداری، رویدادهای کاری یا روزهای کاری معمولی ناخن‌های خود را قرمز کنید.


2. رنگ‌های نود


رنگ‌های نود

هر رنگ ناخن بژ مایل به قهوه‌ای و یا صورتی نود می‌تواند برای دفتر کار مناسب باشد. رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته‌ باشد تا دستان شما بدرخشند.


3. خاکستری


خاکستری

چه لاک ناخن خاکستری روشن یا تیره را انتخاب کنید، باز هم برای کار مناسب خواهد بود. خاکستری یک رنگ مناسب برای محل‌های رسمی و اداری است.


4. آلبالویی


آلبالویی

اگر به یک تقویت کننده‌ی اعتماد به نفس نیاز دارید و تمایلی به رنگ قرمز ندارید، رنگ آلبالویی بهترین راه حل است . اگرچه این رنگ معمولاً برای فصل زمستان بیشتر استفاده می‌شود، اما همچنان می‌توانید آن را در تمام طول سال بزنید و شگفت‌انگیز به نظر برسید.


5. سفید


سفید

سفیدهای برفی، مرواریدی و سفیدشیری اکنون بسیار مد روز هستند و تقریباً برای هر موقعیتی عالی هستند. رنگ سفید یکی از رنگ‌هایی است که هرگز در بوجود آوردن یک لاک ناخن خیره کننده کوتاهی نمی‌کند.


6. مانیکور فرنچ


مانیکور فرنچ

مانیکور فرنچ فقط به مراسم عروسی محدود نمی‌شود. شما هنوز هم می‌توانید مانیکور فرنچ را برای محل کارتان بزنید و در عین حال شیک و کلاسیک به نظر برسید.


7. سبز خاکی


سبز خاکی

در حالی که برخی از سایه‌های سبز در ساحل و یا فصل بهار مناسب‌تر است، رنگ سبز خاکی یکی از سایه‌هایی است که برای دفتر کار نیز بسیار مناسب است.


8. رنگ پاستلی


 رنگ پاستلی

اگر به لاک‌های پاستیلی علاقه دارید، استفاده از آن‌ها در محل کار بسیار خوب است. بنفش پاستلی، زرد، نارنجی، سبز و آبی انتخاب‌های عالی هستند.


9. متالیک طبیعی


متالیک طبیعی

اگر می‌خواهید در محل کار کمی سرحال به نظر برسید، هیچکس نمی‌تواند شما را سرزنش کند. در کنار لباس و آرایش شیک خود، با زدن ناخن‌های متالیک خنثی، اجازه دهید ناخن‌هایتان با این ظاهر زیبا و نازک مطابقت داشته ‌باشد.


10. پایه درخشان


پایه درخشان

این سبک هم طبیعی و هم سرگرم کننده است. به سراغ یک پایه‌ی خنثی مانند صورتی کم رنگ یا بژ بروید، سپس کمی اکلیک براق به پایه ناخن خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: 130 طرح ناخن که شاید بخواهید برای سال 2022 امتحان کنید


11. صورتی کمرنگ


صورتی کمرنگ

برخی از خانم‌ها ممکن است رنگ‌های ناخن پر رنگ را دوست نداشته ‌باشند اما رنگ‌های کم رنگ را دوست دارند. اگر شما از این دسته هستید، فقط به سراغ ناخن‌های صورتی کم رنگ بروید و روی آن‌ها یک برق ناخن نیز اضافه کنید.


12. طرح‌های ترکیبی


طرح‌های ترکیبی

کمی دیوانه شوید و ناخن‌های خود را با استفاده از رنگ‌های خنثی و طرح‌های زرق و برق کم رنگ ترکیب و هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید: 25 طراحی ناخن زیبا برای مبتدیان در سال 2022


13. بفنش مات


بفنش مات

شما می‌توانید با انتخاب این رنگ بنفش مات شادابی درعین حال سادگی و رسمی بودن را به استایل خود اضافه کنید. لاک ژل می‌تواند به ناخن‌های شما جلوه‌ای براق بدهد بدون اینکه خیلی زرق و برق‌دار به نظر برسند.

اگر رنگ‌های کم‌رنگ یا روشن را دوست داشته‌باشید، می‌توانید رنگ لاک ناخن را پیدا کنید که با شخصیت شما مطابقت داشته‌باشد و همچنین برای محل کار رسمی شما مناسب باشد. البته، لازم نیست سبک شخصی خود را رها کنید. شما فقط باید آن را به روشی ظریف دنبال کنید که با ظاهر تجاری شما تطابق داشته‌ باشد. حالا به ما بگویید، رنگ لاک مورد علاقه‌ی شما چیست؟

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل برای انواع مانیکور

 

مطالب مرتبط