45 مدل موی بافت جذاب

45 مدل موی بافت جذاب

25 خرداد 1401

موهای بافته شده به یکی از ترندهای روز تبدیل شده است. مدل بافت با هر لباسی، چه مانتو، دامن یا شلوار جین به خوبی ست می‌شوند. مدل‌های بافت زیادی وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد از بافت‌های سه رشته‌ای معمولی گرفته تا بافت آبشاری همه این‌ها روی موهای مجعد، موج‌دار یا صاف کار می‌شوند. بیایید چند مدل بافت مو ساده و آسان را بررسی کنیم که در کمتر از 10 دقیقه بافته می‌شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

45 مدل بافت موی بسیار آسان


1. مدل بافت موی قلب هلندی


مدل بافت موی قلب هلندی

این بافت هلندی زیبا قلبی شکل است. تنها کاری که برای داشتن این بافت خیره کننده باید انجام دهید این است که به جای بیرون آوردن، موها را به سمت بالا بکشید. این مدل موی برای روز ولنتاین بسیار جذاب است.


2. مدل بافت تاج بند


مدل بافت تاج بند

کسی هم هست که تاج بافته را دوست نداشته باشد؟ این بافت می‌تواند یک شینیون خوب برای جشن عروسی باشد. با اضافه کردن چند اکسسوری به بافت مو شینیون ساده و زیبایی از آب در می‌آید.


3. مدل بافت فرانسوی


مدل بافت فرانسوی

این بافت برای استفاده روزمره مناسب است البته این مدل بافت کمی به مهارت نیاز دارد ولی نگران نباشید به تمرین ادامه دهید و در کوتاه‌ترین مدت این کار را به خوبی انجام خواهید داد.


4. مدل بافت دوبل هلندی


مدل بافت دوبل هلندی

اگر به تازگی موهایتان را هایلایت کرده‌اید و می‌خواهید تا در بافت مو مشخص شود بهترین انتخاب بافت دوبل هلندی است که استایل تینیجری و بازیگوشی به شما می‌بخشد.


5. مدل بافت بوهو


مدل بافت بوهو

این سبک از بافت مو با پیشینه تاریخی به زمان وایکینگ‌ها می‌رسد. تقریباً هر دختری می‌شناسم با استایل بافت مو بوهو دیوانه می‌شود.


6. مدل بافت مو تاپ‌نات


مدل بافت مو تاپ‌نات

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های بافت مو تاپ‌نات است که استایلی تند، خشن و هیجان انگیز دارد.


7. مدل بافت موی دو بافت و دم ماهی


مدل بافت موی دو بافت و دم ماهی

بافت این سبک پیچیده به نظر می‌رسد اما در واقع بسیار آسان است. این مدل از ترکیب دو بافت سه رشته‌ای معمولی و دم تیغ ماهی بافته شده است.


8. مدل بافت موی دم تیغ ماهی بوهو


مدل بافت موی دم تیغ ماهی بوهو

این بافت مو تیغ ماهی برای شب‌های سرد و زمستانی که با پلیور اورسایز و نوشیدن هات‌چاکلت عالی به نظر می‌رسد.


9. مدل بافت مو پوف


مدل بافت مو پوف

مدل موی موهاواک به تنهایی خفن به نظر می‌رسد چرا با اضافه کردن یک بافت مو در بالای سر، سطح کار را بالا نبرید تنها کاری که باید انجام داد این است که موها را در قسمت موهاوک شانه کنید. این باعث می‌شود موهاوک بافته شده  کمی ارتفاع داشته باشد. موهای رویی را  ببافید. بقیه موهایتان را دم اسبی ببندید.


10. مدل موی بافت بهم ریخته


مدل موی بافت بهم ریخته

این بافت مو سورئال به نظر می‌رسد! صادقانه بگویم، این یک بافته مصنوعی است. تمام موهای او فر شده است و فقط قسمت کوچکی از آن بافته شده است. بقیه موها در جای خود سنجاق می‌شوند تا شبیه یک بافت نامرتب به نظر برسند.


11. مدل بافت پنج هلندی


مدل بافت پنج هلندی

این مدل بافت مورد علاقه ورزشکاران است. بدون این که موها پخش و بهم ریخته باشد خیلی شیک به نظر می‌رسد. موهای خود را به صورت عمودی به پنج قسمت تقسیم کنید و هر کدام را به صورت یک بافت هلندی محکم ببافید. بقیه موها را به صورت دم اسبی در پشت سر ببندید.‌


12. مدل بافت قلبی شکل


مدل بافت قلبی شکل

بافت موی قلبی بسیار زیبا و رمانتیک است. می‌توانید با یک بافت ساده این مدل را ببافید یا از بافت تیغ ماهی استفاده کنید تا زیبایی آن را دو چندان کنید.


13. مدل بافت رز دوبل


مدل بافت رز دوبل

بافت می‌تواند به شکل گل رز باشد! موهای خود را به صورت دو بافته چهار رشته‌ای ببافید و بافت‌ها را رول کنید تا شبیه گل رز شکل بگیرد. به همین سادگی!


14. مدل بافت کناری


مدل بافت کناری

بسته به این که بافت مو را شل‌تر یا محکم‌تر ببندید بافت مو بزرگتر یا صاف‌تر و پرتر نشان می‌دهد.


15. مدل بافت نیمه


مدل بافت نیمه

این بافت مو خیرکننده است! بافت‌های مو در برخی الگوها بسیار شبیه به هم هستند. پس چرا سبک‌ها را با هم ترکیب نکنید؟ این مدل مو برای جشن عروسی در فضای باز مناسب است.


16. مدل بافت آپ‌دو


مدل بافت آپ‌دو

این یکی از بافت‌های مورد علاقه من است. امروزی و مدرن به نظر می‌رسد. می‌توانید آن را در لباس مجلسی یا لباس اسپرت ست کنید. دو طرف سرتان بافته‌های فرانسوی ببافید و سپس موهایتان را در بالا سر با  کش جمع کنید.


17. مدل بافت نیمه تاجی صورتی روشن


مدل بافت نیمه تاجی صورتی روشن

این یکی از ساده‌ترین و جالب‌ترین بافت‌های مو است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری مو از کناره‌ها بردارید و آن را ببافید و در پشت سر زیر تاج به هم وصل کنید. بافت‌ها شل باشد تا جلوه‌ای رمانتیک به شما بدهد.


18. مدل بافت چهارگانه هلندی


مدل بافت چهارگانه هلندی

افزودن چند رگه صورتی یا قرمز به موها غوغا به پا می‌کند. این بافت هلندی چهارگانه برای آن است که به شما استایل خاص و ویژه‌ای بدهد.


19. مدل بافت  روپ


مدل بافت  روپ

این نیمه بافت قابل ستایش است. و راحتی یک دم اسبی ساده را دارد در عین حال استایل یک مدل موی بوهو را ایجاد می‌کند. بهترین چیز در مورد بافت روپ این است که ساده و سریع بافته می‌شود و برای تینجرها جذاب است.


20. مدل بافت به هم ریخته


مدل بافت به هم ریخته

بسیاری از خانم‌ها نگران به ریختگی موهایشان هستند اگر شما هم جز این افراد هستید بافت پیچ خورده و درهم تنیده را امتحان کنید، اشتباه نخواهید کرد.


21. مدل بافت دوتایی شل


مدل بافت دوتایی شل

بافت موی دوتایی شل از بافت فرانسوی معکوس ایجاد شده است که بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسد.


22. مدل بافت مارلی توئیست بلند دم اسبی


مدل بافت مارلی توئیست بلند دم اسبی

دستیابی به این بافت آسان و راحت است. چیزی که جذابیت این بافت را بیشتر می‌کند الگوی آن است. پیچ‌های مارلی قبل از بسته شدن در دم اسبی به سبک کرنرو انجام می‌شود.


23. مدل بافت گوجه‌ای


مدل بافت گوجه‌ای

گاهی تنها چیزی که برای زیبایی بیشتر گوجه‌ای خود نیاز دارید یک بافت ساده است. همه موهای خود را نزدیک تاج سر جمع کنید و کمی مو را جدا کنید و بافت بزنید. بافت را به دور کش بپیچید و با سنجاق محکم کنید.


24. مدل بافت آپدو


مدل بافت آپدو

این بافت خیره کننده از پیچ و تاب فرانسوی است به شخصه این بافت را خیلی دوست دارم! موهای خود را از تاج به پایین به صورت بافت فرانسوی ببافید و بافت را زیر خط مو پشت سر تا کنید و از سنجاق برای محکم کردن آن استفاده کنید.


25. مدل بافت پری دریایی


مدل بافت پری دریایی

این به معنای واقعی زیبا است! رویای بچگی همه دختر بچه‌ها پری دریای است! بافتن این مدل پری دریایی ساده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد.


26. مدل بافت درختی


مدل بافت درختی

بافت درختی از ریز بافت‌هایی تشکیل شده که در حدود چند سانتی پوست سر بافته شده و بعد موها رها می‌شوند.


27. مدل بافت معکوس


مدل بافت معکوس

برای این بافت معکوس باید موهای خود را برگردانید و سپس با یک شانه دم باریک آن را از وسط جدا کنید. هر کدام را به صورت نوارهای فرانسوی برعکس تا بالای سر ببافید.


28. مدل بافت تاریخی شل


مدل بافت تاریخی شل

این سبک ترکیبی از وینتیج و مدرن است. بافت‌های پوفی دوتایی قدیمی با یک تیغ ماهی مدرن ادغام شده است که تضاد خیره کننده‌ای به مدل مو می‌افزاید بدون آن که زیاده روی شود.


29. مدل بافت تاج عروس


مدل بافت تاج عروس

بافت و فر دست به دست هم می‌دهند و ترکیب خیره کننده‌ای را بسازند و حس یک پرنسس دیزنی را به شما بدهند. این استایل را برای جشن عروسی امتحان کنید. مطمئن باشید که خواهید درخشید!


30. مدل بافت برجسته شل


مدل بافت برجسته شل

من عاشق این مدل موی بافته‌ام به نظر می‌رسد به راحتی بافته شود. از دو طرف مقداری مو برداشته و ببافید البته بافت را شل نگه دارید.


31. مدل بافت گل رز رول شده


مدل بافت گل رز رول شده

این یک پیچ و تاب هنری است. به جای آن که بافت را روی سر خود قرار بدهید آن‌ها را به شکل گل رز بپیچید.

بیشتر بخوانید: پانزده مدل بافت مو برای موهای نسبتا بلند


32. مدل بافت الهه یونانی


مدل بافت الهه یونانی

این بافت الهه یونانی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. اول موها را فر درشت بزنید و با شانه کردن کمی قسمت تاج را پوف بدهید و سپس موهایتان را در جای خود با سنجاق محکم کنید تا این بافت پیچیده شکل بگیرد.


33. مدل بافت کناری شل


مدل بافت کناری شل

بافت کناری مدل چندان ساده‌ای نیست برای این بافت باید در بالا شل و در پایین سفت‌تر باشد برای رسیدن به این مدل از زیر ببافید.


34. مدل بافت آبشاری


مدل بافت آبشاری

بافت آبشاری در سراسر جهان موج می‌زند. اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید این مقاله را بخوانید. با گل یا مهره پیچ و تاب را تزئین کنید.


35. مدل بافت دم اسبی


مدل بافت دم اسبی

این باید یکی از جذاب‌ترین بافت‌ها باشد کل بافت‌ها را در قسمت تاج جمع کنید سپس آن را کمی به جلو فشار دهید. با استفاده از کش، موها را به صورت دم اسبی بلند ببندید. دو یا سه بافت بردارید و آن‌ها را دور پایه بپیچید تا کش را پنهان کنید.


36. مدل بافت آپدو گره‌دار


مدل بافت آپدو گره‌دار

این بافت مناسب برای موهای کوتاه و متوسط است. درحالی که ممکن است شبیه به مدل گوجه‌ای باشد اما این مدل بافته شده است. موهای خود را به صورت افقی به سه دسته تقسیم کنید موها را از قسمت بالایی جمع کرده و با آن یک بافته ببافید و انتهای آن را با کش محکم کنید. همین کار را با دو قسمت دیگر نیز انجام دهید و مطمئن شوید که زیر بافت اول قرار دارند. آن‌ها را تا کنید و در جای خود  با سنجاق محکم کنید تا این مدل ایجاد شود.


37. مدل بافت آپدو زیبا


مدل بافت آپدو زیبا

این بافت زیبا برای عروسی یا هر مراسم رسمی مناسب است. بافت آن نیز بسیار آسان است. موهای خود را با حلقه‌های متوسط تا بزرگ فر کنید. از کنار مدل فرانسوی ببافید و پشت آن را با سنجاق محکم کنید. موهای خود را در پشت بپیچید و مطمئن شوید که انتهای آن بیرون نرود.


38. مدل بافت چهار دسته‌ای


مدل بافت چهار دسته‌ای

بافت چهار دسته‌ای پیچیده به نظر می‌رسد. ممکن است اولین بار نتوانید به درستی این بافت را انجام دهید اما با تمرین و به مرور زمان  در آن مهارت پیدا خواهید کرد. موهای خود را به چهار قسمت تقسیم کنید. از گوشه سر یک دسته را بردارید و آن را از رو و سپس از زیر قسمت‌های میانی عبور دهید. از طرف دیگر سر یک دسته مو را بردارید و همین کار را در جهت مخالف تکرار کنید. انتهای آن را با کش محکم کنید.


39. مدل بافت آپدو تیغ ماهی


 مدل بافت آپدو تیغ ماهی

ساده، هنرمندانه و زیبا  این بافت تیغ ماهی یک راه حل سریع و آسان است. موهایتان را جمع کنید و به صورت بافت تیغ ماهی ببافید. بافت را رول کنید تا کمی بزرگتر و صاف‌تر به نظر برسد. آن را تا کنید و سنجاق کنید تا مدل updo شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: آموزش بافت مو (تصویری)


40. مدل بافت رز بوهو


مدل بافت رز بوهو

برای چی با گیره‌های تزئینی و سایر اکسسوری‌ها را به موهایتان اضافه کنید در حالی که موهای شما بهترین اکسسوری هستند. موها را از بالا جمع کنید و به پنج قسمت تقسیم کنید. هر پنج قسمت را ببافید. سه بافت وسط را به شکل گل رز گرد کنید و آن‌ها را رول کنید. در نهایت از اسپری مو و سنجاق استفاده کنید تا مدل مو را در جای خود قرار دهید.


41. مدل بافت هد وارپ


مدل بافت هد وارپ

بافت‌های جعبه‌ای یک مدل جدید و شیک هستند. از آن جایی که کمی سفت هستند به تدریج روی پوست سر کشش ایجاد می‌کنند. اگر بیش از سه هفته است که بافت زده‌اید یک روسری روی سر ببندید تا ظاهری شیک به شما بدهد.


42. مدل بافت ترکیبی بافت و پیچ


مدل بافت ترکیبی بافت و پیچ

این مدل موی پیچ و بافته یک روش سریع و در عین حال شیک برای بافتن موهای شماست. تمام موهایتان را جمع کنید و دم اسبی ببندید. دم اسبی خود را به دو قسمت تقسیم کنید و آن‌ها را بچرخانید. از وسط راه، این دو قسمت را دوباره به سه قسمت تقسیم کنید و ببافید. بافت را در انتها با یک کش محکم کنید.


43. مدل بافت دور سر


 مدل بافت دور سر

مقداری از موهای پشت (از زیر تاج) بردارید و آن را ببافید و با کش محکم کنید. جلوی مو خود را به صورت غیر مساوی تقسیم کنید. مقداری از موها را در جلو با هدبند ببافید و با اسپری مدل مو را در جای خود ثابت کنید.


44. مدل بافت تاج بافت


مدل بافت تاج بافت

این مدل موی گل رز تاج بافت برای مراسم جشن عالی است. مقداری مو را به صورت مدل آبشاری ببافید. وقتی تاج را رد کردید، بدون اینکه مویی به آن اضافه کنید، یک بافت معمولی بزنید. بافت معمولی را بپیچید تا شکل گل رز بگیرد و آن را کنار سر خود سنجاق کنید.


45. مدل بافت پیچ


مدل بافت پیچ

این مدل مو شبیه مدل موهای آتلانتیس یا یونان باستان است. خیره کننده و پیچیده صادقانه بگویم، ممکن است مدتی طول بکشد تا مهارت لازم برای این بافت را پیدا کنید، اما هنگامی که بافت بسیار آسان آبشاری را کامل کردید، این مدل مو مثل آب خوردن می‌شود. این ترکیبی از دو بافت آبشاری معکوس است که از خط مو شروع شده و به سمت بالا حرکت می‌کند. و مو دور سر بافته می‌شوند.

در این جا 45 مدل بافت شیک و زیبا آورده شده است. کدام بافت را دوست داشتید؟ آیا بافتی هست که فکر می‌کنید ما آن را در این جا معرفی نکرده‌ایم؟ نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: 10 مدل مو که شما را وسوسه می‌کند موهایتان را کوتاه کنید.

مطالب مرتبط