10 ایده مدل موی عروس برای موهای بلند

10 ایده مدل موی عروس برای موهای بلند

19 خرداد 1401

در این جا ده شینیون محفلی مناسب برای موهای بلند آورده شده است که برای عروس خانم‌ها مناسب است.

تابستان بهترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی است. اگر به عروسی دعوت شده باشید یا مراسم عروسی خودتان باشد بعد از انتخاب لباس به فکر مدل مو و شینیون خواهید افتاد.

عروس‌ها دوست دارند در روز عروسی‌ بی‌نظیر باشند. در ضمن می‌خواهند زیاده روی نکنند و استایل ساده شیکی داشته باشند البته این‌ها به سبک و سلیقه شخصی عروس بستگی دارد.

برخی از عروس خانم‌ها دوست دارند که لباس ساده‌ای بپوشند و با تاج عروس یا گل‌های تزئینی استایل درخشانی در روز عروسی داشته باشند.

به شخصه معتقدم تاج عروس بزرگترین اکسسوری عروس خانم‌ها است و پیش بینی می‌کنم در امسال شاهد لباس عروس‌های ساده با اکسسوری مو بیشتر باشیم.

آیا می‌خواهید چند نمونه زیبا بینید؟ 10 ایده از بهترین شینیون‌های عروس برای موهای بلند آورده‌ایم. نگاه کنید و الهام بگیرید.

بهترین ایده‌های مدل موی عروسی برای موهای بلند


1. مدل رمانتیک


مدل رمانتیک

مدل‌های شلخته مدتی است که محبوب شده‌اند. به جای این که موها کاملاً در جای خود قرار بگیرند کمی موج داشته باشد و شل بافته شود به محبوب‌ترین ایده مدل موی عروسی برای موهای بلند تبدیل شده است.


2. مدل باله


مدل باله

آیا می‌خواهید موهای بلندتان را برای روز بزرگ خود از روی صورت بردارید؟ یکی از خیره‌ کننده‌ترین ایده‌های مدل موی عروسی برای موهای بلند موی باله است. در این مدل موها از صورت دور می‌شود و در عین حال حجم بیشتری پیدا می‌کند و شینیون شیکی را به ارمغان می‌‌آورد که می‌توان آن را در طول مراسم نگهداری کرد. این استایل برای عروسی در فضای باز باغ مناسب است.


3. مدل موی باز


مدل موی باز

مدل‌های زرق و برق‌دار هالیوودی! این مدل را برای مراسم عروسی خودتون دوست دارید! مو‌های موج‌دار هالیوودی که با نام فرهای پری دریایی شناخته می‌شود مدتی است که به ترند محبوب تبدیل شده است. احتمالاً این مدل موی عروسی برای موهای بلند تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.


4. مدل باز و بسته


مدل باز و بسته

در مورد این که مدل باز یا بسته انتخاب کنید خیلی مطمئن نیستید؟ جذابیت این ترند عروسی به آن است که خلاقیت زیادی می‌توان در آن به کار برد. می‌توانید از موهای فر یا بافت و ترکیبی از هر دو داشته باشید و مدلی خیره کننده برای حالت دادن به موهایتان برای روز بزرگ خود پیدا کنید. این استایل یادآور افسانه‌ها است. و چه راه بهتر از این برای جشن گرفتن داستان عشقی که با خوشحالی تا آخر عمر با آن زندگی می‌کنید؟


5. دم اسبی عروس


دم اسبی عروس

دم اسبی سبکی است که نمی‌شود از آن خسته شد. پس جای تعجب ندارد که یکی از محبوب‌ترین ایده‌های مدل موی عروسی برای موهای بلند باشد. چه چیزی از این مدل مو را می‌توان دوست نداشت؟

این مدل را می‌‌شود با موهای صاف یا مجعد داشت. برای این که به دم اسبی خود حالتی عروسی دهید کمی حجم و بافت به آن اضافه کنید.


6. سبک‌های مینیمالیستی تزئین شده


سبک‌های مینیمالیستی تزئین شده

طرفدار مدل‌های فانتزی نیستید؟ شاید از یک ترند موی ساده استقبال کنید. موها را به عقب برگردانید و سپس از اکسسوری‌های موی مینیمالیستی مانند این گیره زیر استفاده کنید تا به موهای خود حالت عروسی بدهید. ساده در عین حال شیک است. جای تعجب ندارد که این مدل به یکی از محبوب‌ترین ایده‌های مدل موی عروسی برای موهای بلند امسال تبدیل شده است!


7. تاج عروسی


تاج عروسی

آیا می‌خواهید در روز عروسی احساس یک ملکه را داشته باشید؟ خوب فرقی ندارد که طرفدار تاج هستید یا حلقه گل یک تاج ظاهری نمادین دارد. تاج عروسی به مدل موی شما درخشش را اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: 36 ایده برای انتخاب یک آرایش طبیعی ویژه روز عروسی


8. مدل تیارا


مدل تیارا

یکی دیگر از ترندهای مو برای سال 2022 که مورد استقبال طرفداران Royal family قرار خواهد گرفت این یک استایل سلطنتی است که به هر مدل مویی ظاهر سلطنتی می‌دهد برای این که خیره کننده باشد می‌توانید با تافت تارهای مو را در جای خود فیکس کنید و با یک جفت گوشواره یا یک گرنبند جواهر ظاهری بی‌نظیر از خود به نمایش بگذارید.


9. مدل هپی شیک


مدل هپی شیک

این یه مدل معمولی است که برای روزمره هم استفاده می‌شود با این همه اگر یک تاج یا تاج گل به آن اضافه شود به مدل موی محفلی تبدیل می‌شود. این مدل موی عروسی مناسب برای مراسم‌های عروسی‌ است که در فضای باز یا ساحل دریا برگزار می‌شود. یک روز بادی یا شرجی این مدل مو را زیباتر هم می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک روال مراقبت روزانه از موی سالم را حفظ کنیم؟


10. مدل موی فرانسوی


مدل موی فرانسوی

فرنچ توئیست یکی از پیچیده‌ترین مدل موهایی است که ممکن است یک عروس خانم برای جشن عروسی بخواهد. این شینیون صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد. می‌توان به این مدل با گل یا گل سر‌های تزئنی درست کرد تا محفلی باشد یا از اکسسوری استفاده نکنید تا ظاهری اسپرت‌تر داشته باشد حتی کسانی که موهای کوتاه دارند می‌توانند با اضافه کردن مو این شنیون را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 16 شینیون زیبا با گل، مخصوص عروس خانم‌ها

در این مقاله سعی کردیم که ایده‌های مختلف مدل موی عروسی برای موهای بلند را گردآوری کنیم تا به شما در انتخاب مدل موی مراسم عروسی یاری کنیم. امیدواریم اکنون برای بزرگترین روز زندگی‌تان یک مدل در ذهن داشته باشید.

 

مطالب مرتبط