9 مدل موی جمع شده با بافت برای جشن عروسی

9 مدل موی جمع شده با بافت برای جشن عروسی

30 آبان 1399

آیا به دنبال مدل مویی عالی برای عروسی‌های زمستان امسال هستید؟ پس برای دیدن نه مدل جمع شده با گیس که راهی ساده برای رسیدن به درخششی باشکوه است و همه مهمانان حاضر را شگفت‌زده می‌کند، در ادامه با ما همراه باشید.

موی جمع و گیس شده یک طرف سر

موی جمع و گیس شده یک طرف سر برای عروسی‌هایی که در پاییز یا زمستان برگزار می‌شود، عالی و بی‌نقص است. برای انجام دادن این، موهای خود را به صورت دو گوشی بالا بسته، دسته‌های  مو را به صورت جدا گیس کرده و آن را با باقی موهای خود برگردانید. پایین موها را به صورت گوجه یک طرف سر جمع کرده و آن را با گیره مویی محکم کنید. این مدل مو تطبیق‌پذیر و چمشگیر که با گیس انجام شده است، برای داشتن ظاهری رمانتیک مناسب است.

موی بافته شده و جمع شده در یک طرف سر

مو جمع شده با گیس فرانسوی آزاد

گاهی ساده‌ترین مدل موها از دیگر انواع پیچیده خود زیباتر به نظر می‌رسند، برای مثال به این مو جمع شده نکاه کنید که با گیس فرانسوی نه چندان محکم انجام شده است. تنها کافیست تا موهای خود پیچانده و به صورت دم اسبی بهم ریخته ببندید. سپس آن را به دو دسته تقسیم کرده و گیس فرانسوی برای آنها انجام دهید. هنگامی که گیس کردن تمام شد، ادامه موهای گیس را شده به صورت گوجه جمع کرده و دیگر موهای شما آماده شده است!

بافت فرانسوی جمع شده در پایین گردن

گیس جمع شده بالای سر

مدل مو گیس جمع شده بالای سر شما را بیش از پیش جذاب می‌کند و رویکرودی جدید و عالی به مو جمع شده کلاسیک است. درست کردن این مدل مو جمع شده را باید با دم اسبی بستن موهای خود در بالای سر شروع کنید. باید موها را دقیقاً وسط سر خود ببندید. سپس، دم موها را به سه دسته مساوی تقسیم کرده، مو را تا انتها گیس کنید و پایین آن را با کش پلاستیکی بی‌رنگ ببندید. مو را به صورت گوجه دور خود پیچیده و آن را با اسپری مو سر جای خود ثابت کنید. با این مدل مو مانند ستاره داستان‌های شاه و پریان خواهید شد.

بافت گوجه‌ای

مو جمع شده با گیس تیغ ماهی

فوق‌العاده است! این مدل مو پیچیده که با گیس تیغ ماهی درست شده است واقعاً شاهکاری هنریست. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟ این مدل مو که در آن دسته‌های مو به صورت حجیم و نیمه کاره کنار یکدیگر قرار گرفتند، هم برای مراسم‌ها رسمی و هم غیررسمی مناسب است. تنها کافیست تا یک گیس دوبل را به صورت هدبند به مو جمع شده خود اضافه کنید و باقی مو را ساده نگه دارید.

شینیون با بافت تیغ ماهی

مو جمع شده با گیس آبشاری

این مدل مو جذاب را در آن دسته استایل موهایی قرار دهید که واقعاً شما را شیک می‌کنند. در این مدل مو چرخش و پیچش‌های زیادی اتفاق افتاده و به همین دلیل است که ما عاشق این مو جمع شده با گیس دو بعدی شدیم. برای درست کردن این مدل مو باید گیس را از یک طرف سر شروع کرده و تا طرف دیگر ادامه دهید، پایین آن را به صورت شُل و آزاد گوجه کرده و گیره بزنید. نتیجه آن همانطور که در عکس می‌بینید، معرکه خواهد شد.

شینیون جمع شده با بافت آبشاری

مو جمع شده پر مانند با گیس

این مدل مو که شامل یک گیس از فرق و بالای سر است، ظاهری عالی برای ساقدوشان عروس درست خواهد کرد. این مدل زیبا و پر مانند به مو فر و ویو شده نیاز دارد تا ظاهر موهای شما را با زنانگی و شیکی گره بزند. تنها کافیست تا یک گل تازه و طبیعی به موهای خود اضافه کنید و دیگر برای شرکت کردن در جشن عروس آماده هستید.

شینیون بافته شده و جمع شده پایین گردن

مدل جمع شده با گیس هلندی پایین گردن

ما واقعاً به این مدل زیبا و آسان که به صورت گیس هلندی در پایین سر جمع شده، حسودیمان می‌شود. این مدل مو زنانه و مناسب برای عروسی تمام ویژگی‌های لازم را دارد که شامل گیس زیبا، رنگ مو معرکه، مو جمع شده در پایین و حجم فوق‌العاده مو می‌شود. همچنین اگر این مدل مو برای شما زیادی ساده است، می‌توانید مقداری اکسسوری براق و زیبا برای مراسم‌های خاص به آن اضافه کنید.

مدل جمع شده با گیس هلندی پایین گردن

مو جمع شده بهم ریخته با گیس فرانسوی

برای داشتن این ظاهر زنانه و زیبا باید با گیس کردن موها با مدل فراسوی آزاد و در جلو سر، صورت را قاب گرفته و به پشت مو حجم دهید سپس پایین آن را به صورت گوجه بهم ریخته جمع کنید. این مدل مو جمع شده برای ساقدوش عروس یا حتی عروسی‌های برگزار شده در باغ مناسب است، شما حتی می‌توانید این استایل را با اضافه کردن مقداری سنگ و اکسسوری براق به گیس تزئین کنید! برای داشتن ظاهری ملیح و دلنشین، آرایش صورت خود را ملایم انجام دهید.

بافت فرانسوی با موی چتری

مو جمع شده با گیس سه دم اسبی

ظاهر خود را با این مدل مویی که تشکیل شده از سه دم اسبی در هم پیچیده شده است، شیک و با شکوه کنید. سادگی این مدل مو باعث می‌شود تا این استایل کشیده مو روی سر حتی بدون استفاده از اکسسوری با شکوه به نظر برسد. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق‌تر می‌توانید مقداری سنجاق سر تزئینی و زیبا به گیس موهای خود اضافه کنید. این شما و این نَه مدل مو جمع شده با گیس برای جشن‌های عروسی پیشرو در زمستان امسال که بسیار زیبا و وسوسه برانگیز بودند.

مدل موی دم اسبی بافته شده

بیشتر بخوانید: 15 مدل موی شینیون با گیس که عاشقش می‌شوید

مطالب مرتبط