16 مدل موی بیلی ایلیش

16 مدل موی بیلی ایلیش

30 اردیبهشت 1400

موهای بیلی ایلیش


برخی از هنرمندان در یک لحظه از زمان گرفتار می‌شوند و دیگران آن را تعریف می‌کنند. به راحتی می‌توان گفت که بیلی ایلیش - و موهای او - دومی خواهد بود، دوره‌ای را تعریف می‌کند و نمایانگر یک نسل باحال است. از موهای کوتاه گرفته تا مدل‌های مو و از همه مهم‌تر رنگ مو، ایلیش او را گرد کرده است.

1. نوارهای قلمی

این نوارهای قلاب دار روکش دار نقره‌ای یک نوع سبک و کلاسیک است. هیچ چیز در مورد ظاهر بیش از حد و بیش از حد فکر نشده است، فقط یک بیان بی شرمانه کلاسیک از آنچه در حال حاضر برای او مفید است، یعنی بیلی ایلیش.

2. سربند اسپرت

سربندها از لوازم جانبی محبوب مو هستند، و گرچه روش‌های زیادی برای پوشیدن این کالای پرطرفدار وجود دارد که یک پای زنانه را به جلو می‌برد، اما جای تعجب نیست که Eilish این نوع لباس را به روش خاص خود، کلاسیک اسپرت، کلاسیک و در مقایسه با بقیه، پوشیده است.

3. گره یخی بالا

توصیف کننده‌های یخی و خاکستری که برای رشته‌های باریک‌تر و سبک‌تر اجتناب می‌شدند، به یک هدف رنگی بسیار پسندیده تبدیل شده‌اند. در واقع، این کاملاً یک درخواست رنگی شده است. و حقیقت را بگوییم، اگر ایلیش مسئول تغییر تقاضا باشد، تعجب نخواهیم کرد. این گره بالا و نیمه بلند روی موهای بلوند یخی بهترین مدل دخترانه خنک است.

4. پاستل محو شده

در حالی که رنگ موهای چرمی در حال افزایش بود، الیش نسخه کم‌رنگ رنگ پر جنب و جوش را انتخاب کرد. این سایه آبی حتی با لحن رقیق شده اش همچنان یک ظاهر برجسته است و مخصوصاً در برابر چشمان آبی روشن او رسیده است.

5. یاس بنفش

ایلیش که خود یک ژنرال Z-er است، بعنوان یک نماد مو برای نسل خود، یک نماد کلاه دار یاس بنفش، پیشگام است. در حالی که افراد مشهور دیگری مانند کلی آزبورن، نیکول ریچی و هالسی به طور قابل توجهی موهای خود را به رنگ اسطوخودوس با سبک و براق پوشیده‌اند، الیش با برخورد بد و تلاش‌های بسیار ناچیز موهای خود را می‌پوشد.

6. بنفش شسته شده

یکی از مواردی که ما در مورد ایلیش و بسیاری از رنگ موهایش بیشتر دوست داریم این است که او رنگ انتقال رنگ موهای خود را به عنوان ظاهری کاملاً خاص خودش پوشیده است. او در حالی که به آرامی از یاس بنفش طوسی به خاکستری مایل به فلز در آمد، از اسطوخودوس غبارآلود استفاده کرد که همه ما را غرق در هوا کرد.

7. فلزی

خاکستری شدن دیگر یک مصنوعی نیست بلکه یک بیانیه مد است که به انتخاب شما ساخته شده است. این کار را به Eilish بسپارید تا سایه خاموش خود را به عنوان سایه ای پرطرفدار دیگر بپوشاند، و لایه‌های زنجیر نقره‌ای تیز متناسب باشد.

8. دود و آینه ها

به نظر می‌رسد این ستاره پاپ می‌داند که با تغییر شکل موهایش بازی دود و آینه را انجام می‌دهد و همیشه ما را حدس می‌زند که آینده بعدی چه چیزی است.

9. فیروزه

این رنگ آبی پر جنب و جوش در چند سال گذشته موج‌های مهمی ایجاد کرده است و همانطور که مشخص است، دستیابی به آن از راحتی خانه خود بسیار آسان است.

10. رگه های سیاه و آبی

چه کسی گفت که برجسته‌ها باید بلوند باشند؟ تلاش برای از بین بردن برخی از رنگ‌های مو می‌تواند مشکل باشد. الیش به او اجازه داد تا فیروزه‌ای کم‌رنگش به عنوان رگه‌های برجسته او عمل کند، در حالی که به آرامی با تکه‌های کم نور سیاه همه چیز را از بین می‌برد.

11. سیاه مثل شب

.

این سیاه و سفید یکی از سالم‌ترین موهای او است، بنابراین ما امیدواریم که آن را به عنوان یکی از موارد مورد علاقه خود قرار ندهیم. نگهداری از مراقبت‌های خوب در خانه برای رشته‌های رنگی بسیار مهم است..

12. نانهای فضایی

در اینجا، الیش به برخی از نان‌های فضایی الهام گرفته از دهه 90 میلادی عود می‌پوشد.

بیشتر بخوانید: انواع مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها

13. نئون گرین

رنگ موی سبز نئون قطعاً چشمگیرترین ظاهر او است. قبل از آنکه رنگ ریشه امضای وی باشد، این رنگ برجسته دارای فاصله بال بسیار بیشتری بود.

14. ریشه های رنگی شگی  

مدل موی شگی را می‌توان در طول‌های مختلف و انواع مختلف مو استفاده کرد. الیش راک اند رول را با یک مو جمع شده در میان یقه یقه و بلیزر چاپی دهه 70 برای بازگشت فوق العاده یکپارچه سازی جفت کرد. سایه‌های رنگی و ریشه‌های رنگی او به این سبک لطافت و استعداد بیشتری می‌بخشد.

15. کندوی ریشه دار

مدل‌موی کلاسیک دهه 50 می‌تواند با برش، رنگ و انتخاب سبک مدرن شود. البته، الیش هر سه تنظیم را انتخاب کرد تا به کندوی یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل چهره خود یک پیچ و تاب ریشه‌ای بدهد.

16. کرک بلوند

الیش پس از انتشار مستند خود با عنوان "جهانی کمی تار" به طرفداران خود اعلام کرد که تغییر دیگری در رشته‌های او ایجاد خواهد شد. "این پایان یک دوره خواهد بود. من قصد دارم یک دوره جدید به شما بدهم." مانند یک نماد واقعی گفته می‌شود. نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم بعدی او برای همه ما چه چیزی ذخیره کرده است.

بیشتر بخوانید: 50  تا از برجسته‌ترین مدل موهای لیدی گاگا

مطالب مرتبط