8 ایده لباس گرم برای صرف غذا در بیرون از خانه وقتی که هوا سرد است

8 ایده لباس گرم برای صرف غذا در بیرون از خانه وقتی که هوا سرد است

04 خرداد 1401

در یکی دو سال گذشته همه ما به غذا خوردن در فضای باز عادت کرده‌ایم. اگر چه این کار قبلاً تفریحی برای تعطیلات تابستانه بود اما در زمان پاندامی کرونا تمام غذاخوری‌ها و رستوران‌های محلی چاره‌ای نداشتند جزء این که درهای خود را باز کنند و در کنار گذر خیابان‌ها میز بچینند و از مشتری‌های خود در فضای بیرون  پذیرایی کنند. با محدودیت‌های اعمال شده غذاخوردن در فضای باز به بخشی از فرهنگ غذا خوردن ما تبدیل شده است.

ناهار خوردن در فضای باز به آمادگی قبلی نیاز دارد، پس بیایید در مورد آن بحث کنیم. به عنوان کسی که همیشه یخ می‌زند، فکر می‌کنم لباس گرم پوشیدن نباید استایل شما را  قربانی کند. چیزی که غذا خوردن در فضای باز را به چنین چالشی تبدیل می‌کند این است که نمی‌توانید سر میز بنشینید سوپ بخورید از سرما بلرزید اما احساس بدی نداشته باشید.

برای راهنمایی شما در این مطلب 8 ایده لباس مناسب برای غذا خوردن در فضای باز در هر آب و هوایی را مشاهده خواهید کرد.


1. کلاه و شال و جوراب گرم بپوشید


کلاه و شال و جوراب گرم بپوشید

به کلاه و جوراب‌های گرم و راحت توجه کنید. اکسسوری‌های شیک در این جا مهم هستند. شما تا جایی که ممکن است لباس پوشیده بر تن کنید و زمانی که به اندازه کافی گرم شدید لباس اضافی را در بیاورید.


2. ژاکت را با یک کت بلند اورسایز ست کنید


ژاکت را با یک کت بلند اورسایز ست کنید

چیزی که به دنبال آن هستیم لباس است که نیاز به درآوردن آن‌ هنگام صرف غذا نباشید. یک کت اورسایز انتخاب عالی است. فقط مطمئن شوید که ژاکت گرم و یقه بلند به تن کرده‌اید و خود کت هم از جنس چرم یا پشم باشد.


3. در اسرع وقت یک شلوار سفارش دهید


در اسرع وقت یک شلوار سفارش دهید

کت و شلوار در این فصل ترند می‌شود و اگر با یک ژاکت ظریف استایل شود عالی است. بهتر است ژاکتی انتخاب کنید که از جنس پشم یا فلانل باشد و اگر می‌خواهید روی آن کت بپوشید، کتی را که مانند کت‌های برند Isabel Marant کمی ظریف و نازک‌ است انتخاب کنید.


4. ژاکت ضخیم بپوشید تا هنگام در آوردن کت شما را گرم نگه دارد


ژاکت ضخیم بپوشید

در صورتی که مایل نیستید که از کت پوشیدن صرف نظر کنید، گرم‌ترین ژاکت خود را بپوشید و با کتانی استایل کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه می‌توان با کمترین هزینه خوشتیپ و شیک بود؟


5. لباس‌های آستین بلند کلیدی هستند


لباس‌های آستین بلند کلیدی هستند

لباس آستین بلند را هدف قرار بدهید تا روی آن لباس بپوشید و سرما را از خود دور کنید. رنگ‌های شاد را با کت خود ست کنید تا کمی استایل بهاری داشته باشید.


6. از لباس اورسایز استفاده کنید


از لباس اورسایز استفاده کنید

اگر هنوز نمی‌توانید از ژاکت صرف نظر کنید مدل اورسایز انتخاب کنید تا لباس‌های بیشتری برای گرم نگه داشتن شما در زیر آن بپوشید و فضای کافی برای یک بافتنی یا گرمکن مناسب در صورت نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: استایل های تابستانه


7. شلوار جین را با یک کت بلند ست کنید


شلوار جین را با یک کت بلند ست کنید

از گفتن آن متنفرم اما وقتی در فصل پاییز و زمستان در حال صرف غذا هستید در لحظه امکان بارش باران وجود دارد. برای این موقعیت یک بارانی (trench coat) به همراه شلوار جین انتخاب درستی است.


8. یک پافر یا کاپشن پاییزه را امتحان کنید


یک پافر یا کاپشن پاییزه را امتحان کنید

اگر هوا آنقدر سرد است که به کاپشن نیاز دارید اما از پوشیدن آن خسته شده‌اید، پافر را امتحان کنید تا در هوای سرد آن را به تن  کنید. انتخاب ایده آل برای ست کردن با لباس بهاری هم هست اگر به لباس بیشتری نیاز دارید می‌توانید بادی هم در زیر آن بپوشید.

بیشتر بخوانید: مد ساده واقعاً چگونه به نظر می‌رسد؟