حرفه‌ای ریمل بزنید (بهترین روش آموزشی برای تازه کارها)

حرفه‌ای ریمل بزنید (بهترین روش آموزشی برای تازه کارها)

03 خرداد 1401

مژه‌های بلند و پرپشت جذابیت چشمان شما را دو چندان می‌کند. با نحوه صحیح ریمل زدن می‌توانید مژه‌های زیبایی و خیره کننده داشته باشید. اما تازه‌کاران برای این کار به راهنمایی نیاز دارند. ما اینجا هستیم تا به کمک شما بیایم.


نحوه صحیح ریمل زدن


گاهی هنگام ریمل زدن کمی خراب کاری می‌شود به خصوص اگر برس ریمل حالت عجیب داشته باشد اما ریمل با برس مخروطی به شما کمک می‌کند تا مژه‌های پرپشت‌تر و مشکی‌تری داشته باشید و چشمان شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. اما اگر نحوه ریمل زدن نادرست باشد مژه‌ها به هم می‌چسبد. راه حل این مشکل چیست؟ آموزش زیر را دنبال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به صورت حرفه‌ای ریمل بزنید.

وسایل مورد نیاز

ریمل

فر مژه

مرحله 1: چشم‌ها و مژه‌های خود را تمیز کنید

چشم‌ها و مژه‌های خود را تمیز کنید

نباید هیچ اثری از آرایش بر مژه‌ها باقی مانده باشد. همیشه یک پایه تمیز برای جلوگیری از به هم چسبیدن مژه‌ها خوب است.

مرحه 2: مژه‌های خود را فر کنید

مژه‌های خود را فر کنید

بدون پلک زدن فر مژه را در نزدیک پایه مژه نگه دارید حالا به سمت پایین نگاه کنید و به آرامی مژه‌ها را فشار دهید. سه بار این کار را در حالی که به سمت نوک مژه‌هایتان می‌روید انجام دهید.

تذکر: یکی دیگر از راه‌های فر کردن مژه‌ها این است که انگشت اشاره‌تان را در انتهای مژه‌هایتان قرار دهید، به پایین نگاه کنید و آن‌ها را به مدت ۶ ثانیه نگه دارید. اگر استفاده از فر مژه برایتان آزار دهنده است از این روش استفاده کنید.

مرحله 3: از وسط چشم شروع کنید

از وسط چشم شروع کنید

درب ریمل را باز کنید و مایع اضافی را روی برس پاک کنید. مستقیم به آینه نگاه کرده و قلم ریمل را در پایه مژه‌های خود قرار دهید. برس را به سمت بالا بکشید تا مژه‌ها را از پایه تا نوک بپوشاند. می‌توانید برس ریمل را تکان دهید تا مطمئن شوید که مژه‌ها به طور یکنواخت ریمل زده‌اید.

مرحله 4: به گوشه‌ چشم‌ها ریمل بزنید

به گوشه‌ چشم‌ها ریمل بزنید

سخت‌ترین قسمت ریمل کشیدن گوشه چشم‌ها است. از سر برس ریمل برای ریمل زدن مژه گوشه چشم استفاده کنید و از پایه تا نوک مژه را به طور یکنواخت ریمل بزنید. به این ترتیب از توده و انتقال ریمل جلوگیری می‌کنید.

مرحله 5: از یک برس اسپولی تمیز برای جلوگیری از به هم چسبیدن مژه‌ها استفاده کنید

از یک برس اسپولی استفاده کنید

مژه‌های خود را با یک برس اسپولی یا شانه مژه به سمت پایین و سپس بالا شانه کنید تا از به هم چسبیدن آن‌ها جلوگیری کنید. قبل از اینکه اولین لایه ریمل کاملا خشک شود این کار را انجام دهید.

مرحله 6: لایه دوم را بمالید

لایه دوم را بمالید

همین تکنیک را برای ریمل زدن لایه دوم دنبال کنید.

از مژه های بلند و پر که ظاهری شبیه به مژه مصنوعی دارد لذت ببرید!

نحوه صحیح ریمل زدن

این تکنیک برای ریمل زدن مژه‌های بالایی خوب است. اما مژه‌های پایین چشم چطور؟ خوب، ما به شما کمک می‌کنیم! در این مطلب آموزش سریع برای ریمل زدن روی مژه‌های پایینی به طور کامل آورده شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تقویت و رشد مژه با 5 روش آسان و باورنکردنی


نحوه ریمل زدن روی مژه‌های پایین چشم


مژه‌های پایین چشم نسبت به مژه‌های بالایی کوتاه‌تر، ظریف‌تر و کم پشت‌تر هستند. پیروی از روش استفاده از ریمل بدون لکه کردن یا انتقال محصول دشوار است. در اینجا یک آموزش سریع و آسان در مورد نحوه ریمل زدن روی مژه‌های پایین به روش حرفه‌ای آورده شده است.

مرحله1: یک بافت قرار دهید

یک بافت قرار دهید

سر خود را به سمت پایین خم کنید و مستقیم در آینه نگاه کنید. یک دستمال زیر مژه‌های پایینی خود قرار دهید تا زیر چشم را سیاه نکند.

مرحله 2: از وسط چشم شروع کنید

از وسط چشم شروع کنید

ریمل اضافی را پاک کرده و به قسمت میانی مژه‌های پایینی خود بزنید.

بیشتر بخوانید: با چند روش مژه های پرپشت و جذاب داشته باشید

مرحله 3: مژه‌های گوشه چشم را ریمل بزنید

مژه‌های گوشه چشم را ریمل بزنید

برای ریمل کشیدن مژه‌های گوشه چشم کار مشکلی است. برس ریمل را عمودی نگه دارید و از سر آن برای ریمل زدن مژه‌های گوشه‌های داخلی و خارجی چشم استفاده کنید. این تکنیک برای مژه‌های کوتاه‌تر و ظریف‌تر پلک پایینی کارایی بهتری دارد.

آیا چشمان شما درشت‌تر و بازتر به نظر نمی‌رسد؟ تنها با استفاده از یک ریمل چشم مژه‌های شما لیفت می‌شود.

نحوه ریمل زدن روی مژه‌های پایین چشم

برای تازه‌کارها، این دو آموزش راهی عالی برای تمرین و حرفه‌ای ریمل کشیدن است و برای تمامی فرم چشم‌ها و مژه‌ها مناسب است. اما اغلب مژه‌های افراد آسیایی سخت‌تر، با ریمل فر می‌شوند. در اینجا یک ویدیو مخصوص چشمان زیبای آسیایی وجود دارد.


اشتباهات رایج ریمل زدن


  • فر کردن مژه‌ها بعد از ریمل زدن: اگر مژه‌هایتان را دوست دارید و نمی‌خواهید ریزش داشته باشد، پس از ریمل کشیدن مژه‌هایتان را فر نکنید.
  • استفاده از لایه دوم بعد از خشک شدن لایه اول: فقط مژه‌ها را به هم ریخته و جمع می‌کند.
  • استفاده از ریمل تاریخ مصرف گذشته: شما نمی‌خواهید چشم سرخ و متورم داشته باشید؟
  • استفاده از ریمل شخص دیگری: غیربهداشتی است و ممکن است باکتری‌ها را از ریمل به چشم شما منتقل کند.
  • صحبت کردن یا چک کردن تلفن در حین ریمل زدن: اگر نمی‌خواهید چشم خود را به هم بزنید، هنگام ریمل زدن صحبت نکنید و حواس خود را پرت نکنید.
  • استفاده از ریمل در ماشین: این کار به شما کمک می‌کند تا از پلک زدن و خراب شدن کل آرایش خود جلوگیری کنید.
  • پاک نکردن ریمل اضافی روی برس ریمل: بیش از حد محصول روی برس و مژه‌های شما می‌تواند باعث به هم چسبیدن آن شود.
  • پاک نکردن ریمل در پایان روز: رفتن به رختخواب با ریمل ساده‌ترین راه برای ریزش سریع مژه‌ها است. اگر این را نمی‌خواهید، از تونرهای آرایشی استفاده کنید تا هر اثری از ریمل را از روی مژه‌هایتان پاک کند.

بیشتر بخوانید: آموزش صحیح چسباندن مژه مصنوعی به صورت تصویری

کلید آرایش صحیح دقت است. آرایش یک هنر است و برای رسیدن به این هنر نیاز به صبر و مهارت دارد. بنابراین، از تلاش‌های ناموفق اولیه ناامید نشوید. تمرین کنید تا موفق بشوید. نحوه ریمل زدن را از این مقاله بیاموزید و از مژه‌های زیبای خود لذت ببرید. فراموش نکنید که مژه‌های خود را قبل از ریمل زدن تمیز کنید. همچنین در پایان روز ریمل را به آرامی از چشم‌ها پاک کنید و به یاد داشته باشید که مراقبت‌های بعد از آن بسیار مهم است.

مطالب مرتبط