با شلوار خاکی چه بپوشیم؟

با شلوار خاکی چه بپوشیم؟

27 اردیبهشت 1401

شلوارهای خاکی همیشه شیک به نظر می‌رسند و رنگی است که می‌توان آن را در تمام طول سال پوشید. اگر نمی‌دانید که با شلوار خاکی خود چه رنگ لباسی ست کنید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.


ایده‌های لباس شلوار خاکی برای زنان


ایده‌های لباس شلوار خاکی برای زنان

شلوار جین خاکی را می‌توان برای محل کار پوشید و استایل شیک و راحتی با آن زد. شلوار خاکی در واقع هرگز از مد نیفتاده است، اما امسال در انواع مختلف شلوار‌ها در بازار عرضه شد؛ و علاوه بر همه این‌ها، متوجه خواهید شد که رنگ‌های خاکی خنثی تقریباً با هر رنگ دیگری در کمد لباس شما مطابقت دارند، بنابراین ست کردن با آن‌ها بسیار راحت خواهد بود!

ایده‌های لباس شلوار خاکی برای زنان

چگونه شلوار خاکی بپوشیم؟

مطمئن شوید که از شلوار خاکی خود تناسب خوبی به دست می‌آورید، در غیر این صورت ممکن است شکل اندام شما را متفاوت نشان دهد.

تی‌شرت‌های اسپاگتی و جلیقه‌های اسپورت با لباس‌های خاکی خوب به نظر می‌رسند.

جلیقه‌های پلیور دوباره مد شده‌اند و با پیراهن و شلوار خاکی ست می‌شوند.

اطمینان حاصل کنید که کمربند شما با رنگ جوراب شما مطابقت دارد.

می‌توانید الگوهایی مانند پیراهن چاپ شده یا تی شرت گرافیکی با رنگ‌های خاکی بپوشید.

بلوزها و پیراهن‌های سیاه و سفید با رنگ خاکی بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسند.

می‌توانید لباس خاکی خود را با اکسسوری‌های لوکس مانند یک کیف چرمی، یک ساعت معمولی و عینک‌های مد روز جلوه دهید.


رنگ‌های جدید را آزمایش کنید


رنگ‌های جدید را آزمایش کنید

خاکی رنگی است که در بین همه محبوب است. مینیمالیست‌ها آن را دوست دارند زیرا می‌توانند چندین رنگ خنثی را با هم بپوشند، بدون اینکه تضاد زیادی بین رنگ‌ها بوجود بیاید. و از سوی دیگر، رنگ خاکی ملایم یا شتری در برابر رنگ‌های جواهری زمستانی امسال فوق‌العاده به نظر می‌رسد. من عاشق پوشیدن شلوار جین خاکی با یک تاپ آستین بلند بنفش ریز بافتم.

سبز جنگلی یکی دیگر از رنگ‌های گرمکنی است که دوست دارم با لباس‌های خاکی خود بپوشم. در واقع، تمام رنگ‌های زمستانی و تابستانی از جمله فیروزه‌ای، شرابی، صورتی تیره، زرد خردلی و خاکستری با شلوارهای شتری، بژ و خاکی بسیار عالی به نظر می‌رسند! و اگر لباس‌ها و روسری‌های مد با طرح حیوانی را دوست دارید، متوجه خواهید شد که یکی از بهترین راه‌ها برای پوشیدن طرح‌های پلنگی، کنار خاکی است که ظاهری بسیار باکلاس ایجاد می کند. بنابراین بیایید نحوه پوشیدن لباس‌های شلوار خاکی را شروع کنیم!


شلوار خاکی مدل پالازو


شلوار خاکی مدل پالازو

برای لباس تابستانی با یک پیراهن ساده و شلوار گشاد به سبک شلوار Palazzo استایل و راحتی خود را حفظ کنید. شلوار Palazzo در قسمت کمر قرار می‌گیرد، اما از باسن به پایین صاف و گشاد می‌شود. این شلوارها در حین راه رفتن شما را خنک نگه می‌دارند. با یک کمربند چرمی و یک بلوز یا پیراهن تابستانی این استایل را بپوشید.

شلوار خاکی مدل پالازو

شلوار Palazzo درست بالای قوزک پا تمام می‌شود و با صندل‌های پاشنه‌دار و با کفش‌هایی با پاشنه بلوک برای متعادل کردن لبه‌های پهن، زیبا به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بیست و سه استایل زنانه


شلوار خاکی و ظاهر غیر رسمی


شلوار خاکی و ظاهر غیر رسمی

ماندن در خانه به این معنی نیست که شما باید نامرتب به نظر برسید. اگر میهمانان غیرمنتظره‌ای در راه باشند تا شما را ببینند چه؟ با شلوار خاکی و ژاکت کش باف پشمی با یقه V زیبا شوید. ژاکت کش باف پشمی و سبز مات به زیبایی با شلوارهای خاکی ست می‌شود.

و اگر فقط یک روسری بلند و مد روز را چند بار دور گردن خود بپیچید، برای دیدن هر کسی آماده خواهید بود. این ظاهر غیررسمی و هوشمند برای رفتن به مدرسه یا دانشگاه عالی است، زیرا خیلی آراسته و شیک است.


شلوار خاکی و تی شرت اسپاگتی غیر رسمی


شلوار خاکی و تی شرت اسپاگتی غیر رسمی

اگر متوجه می‌شوید که هر روز وقت خود را به دنبال ست کردن لباس‌های خود هستید و دیر به سر کار می‌رسید، شلوار خاکی می‌تواند این مشکل را برای شما حل کند! می‌توانید هر یک از بلوزها، تاپ‌ها یا پیراهن‌های رنگی یا چاپ‌شده‌تان را با رنگ خاکی بپوشید، بنابراین در زمان آماده شدن صرفه‌جویی خواهید کرد.

بنابراین تا زمانی که تعدادی از آن‌ها را در کمد خود داشته‌باشید، همیشه می‌توانید در عرض چند دقیقه برای قرار ملاقات با دوستان خود آماده شوید! یک تاپ سفید با کمربند چرمی قهوه‌ای، کلاه خاکی ارتشی، شلوار و کفش پاشنه بلند بپوشید. به علاوه یک دستبند چرمی و یک دستبند پهن نقره‌ای دست خود کنید.


شلوار خاکی و ژاکت بلیزر برای تیپ اداری


شلوار خاکی و ژاکت بلیزر برای تیپ اداری

یک شلوار خاکی انتخابی عالی برای پوشیدن در دفتر کار است. برای داشتن ظاهری شیک، یک بلوز تابستانی سفید پارچه‌ای ظریف با آستین‌های بلند انتخاب کنید و روی آن یک بلیزر فوق‌العاده به رنگ زرد خردلی بپوشانید. در صورت امکان، سرآستین‌های بلوز خود را به عقب برگردانید تا یک سرآستین سفید مد روز در انتهای آستین ژاکت خود پیدا شود و یک کمربند زرد خردلی بپوشید تا ست خود را کامل کنید و در محل کار از تیپ خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: چگونه می‌توان با کمترین هزینه خوشتیپ و شیک بود؟


شلوار خاکی و مهمانی دوستانه


شلوار خاکی و مهمانی دوستانه

در اینجا یک ظاهر بسیار شیک وجود دارد که می‌توانید در هر مناسبت نیمه رسمی بپوشید. به عنوان مثال، یک مهمانی فرصت مناسبی برای پوشیدن شلوار خاکی است که در قسمت جلوی آن چین اتو کشیده شده و پاهای شما را بلندتر به نظر می‌رساند.


شلوار خاکی و کت جین


شلوار خاکی و کت جین

ژاکت‌های جین آبی با شلوار خاکی عالی به نظر می‌رسند، اما برای متعادل کردن این سبک باید یک تاپ سیاه یا سفید انتخاب کنید. پس شروع کنید به دنبال طیف فوق‌العاده‌ای از کت‌های جین رنگی که امسال به ما پیشنهاد می‌شود. یکی از لباس‌های مورد علاقه من کت جین طرح پلنگی است که به نظر من فقط با شلوارهای خاکی، قهوه‌ای یا شتری ست زیبایی به نظر می‌رسد.

یا به یک کت شلوار جین شرابی فکر کنید که با لباس‌های خاکی و تاپ صورتی صدفی پوشیده شده ‌است. در واقع، شما می‌توانید هر ژاکت جین را با شلوار خاکی خود ست کنید و ظاهری کاملاً جدید ایجاد کنید.


شلوار خاکی و تعطیلات


شلوار خاکی و تعطیلات

یک بلوز باردو سفید و بدون شانه که با شلوار خاکی گشاد یا باریک هماهنگ شده ‌است، استایلی معمولی و جذاب به شما می‌دهد. رنگ سفید و خاکی همیشه ظاهری ساده، اما شیک دارد و این لباس برای قدم زدن در امتداد تفرجگاه و تحسین منظره دریا با نزدیک شدن به یک رستوران اشتها آور عالی است. و همه پیراهن‌ها و بلوزهای سفید رنگ با شلوارهای خاکی فوق‌العاده به نظر می‌رسند، بنابراین همیشه آماده هستید تا بعداً در یک مهمانی ساحلی شرکت کنید. این ست را با کفش‌های پاشنه دار و یا صندل‌های چرمی بپوشید.


شلوار خاکی و قرار اول


شلوار خاکی و قرار اول

در اینجا یک لباس برای یک قرار عاشقانه طراحی شده‌ است که جذاب است. با شلوار خاکی برش بوت یا گشاد شروع کنید و به آن یک تاپ بدون آستین به رنگ قرمز مرجانی، توری گوش‌دار اضافه کنید. سپس با گوشواره‌های قرمز و آویزان، یک زنجیر بلند طلایی، حدود 6 یا 7 النگو به رنگ‌های قرمز، طلایی و طرح‌دار و یک حلقه لباس قرمز بزرگ، جذابیت خود را تقویت کنید. یک کیف کلاچ خاکی، بژ یا کرم به همراه داشته‌ باشید و ببینید که دوست خوش شانس شما چقدر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت!

بیشتر بخوانید: 30 استایل شیک و فوق العاده جذاب با لباس‌های پاییزی


شلوار خاکی و خرید


شلوار خاکی و خرید

اگر قصد خرید یک شب بعد از کار را دارید، با پوشیدن لباس‌های راحت شروع کنید که رسمی نیز هستند. شکی نیست که هر چه هنگام خرید لباس بهتری بپوشید، معمولا خدمات بهتری دریافت می‌کنید. بنابراین یک شلوار خاکی، یک تاپ سفید بپوشید و یک روسری گردن را به شکلی مد روز دور گردن خود بیاندازید، یک حلقه کراوات را دور آن قرار دهید و بگذارید تا کمرتان پایین بیاید. سعی کنید روسری تهیه کنید که هم رنگ سرمه‌ای و هم نارنجی در آن داشته‌ باشد. یک صندل کتانی سرمه‌ای، و صندل برزنتی نارنجی بپوشید که تا مچ پا می‌رسد. و یک کیف شانه‌ای نارنجی به همراه داشته‌ باشید.


لباس‌های زنگوله‌ای خاکی و جلسات رسمی


لباس‌های زنگوله‌ای خاکی و جلسات رسمی

اگر معمولاً برای یک جلسه رسمی مشکی می‌پوشید، اما نمی‌خواهید آن را در اوج تابستان بپوشید، از رنگ خاکی استفاده کنید. آن‌ها لباس‌های رسمی تابستانی عالی هستند و با پیراهن سفید دکمه‌دار، دمپایی زنگوله‌ای یا شلوار خاکی بسیار ساده ظاهری امروزی و باکلاس بنظر می‌‌رسند. با یک کفش پاشنه کوچک یا تخت بپوشید و یک کمربند قهوه‌ای خوب و یک ساعت جذاب اکسسوری کنید.


شلوار و کفش خاکی


رنگ‌های بژ و شتری رنگ‌های خوبی برای پوشیدن با خاکی هستند تا کمی طول بیشتری به پاهای شما اضافه کنند. و اگر شلوار شما گشاد است، باید از کفش‌های پاشنه بلند و یا چکمه‌های درشت استفاده کنید. اگر هوا گرم است، می‌توانید با اسپادری‌های برزنتی با رنگ قرمز، کفش‌های راحتی و کفش‌های کتانی رنگی، یک ظاهر تابستانی معمولی ایجاد کنید.


شلوار خاکی و ژاکت‌های برش خورده


شلوار خاکی و ژاکت‌های برش خورده

و برای داشتن ظاهری فوق العاده زنانه و زیبا در تابستان، باید ژاکت‌های برش خورده‌ای را بپوشید که هم اکنون در فروشگاه هستند. با جزئیات زیبا، مانند دکمه‌های مرواریدی، نگینی و یقه‌های توری دوست‌داشتنی، می‌توانید آن‌ها را به صورت دکمه‌های مانند ژاکت یا نیم‌دکمه‌ها روی تاپ بند اسپاگتی بپوشید. رنگ های ژاکت کش باف پشمی بریده شده امسال بسیار ملایم و دوست داشتنی هستند؛ اسطوخودوس رمانتیک، سبز خزه‌ای روشن، صورتی صدفی، آبی فراموش نشدنی، زرد و آبی که ست کردن همه‌ی اینها با رنگ خاکی کار راحتی است.

بیشتر بخوانید: با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید

 

مطالب مرتبط