5 نوع براش خط چشم و کاربرد آن‌ها

5 نوع براش خط چشم و کاربرد آن‌ها

17 اردیبهشت 1401

وقتی نوبت به کشیدن یک چشم بالدار یا هر خط چشمی می‌رسد، انواع براش‌های خط چشمی که استفاده می‌کنید بیشترین اهمیت را دارند. لذت بردن از براش‌های آرایشی رایگان که همراه با هر محصولی که خریدید احساس خوبی است، اما استفاده از براش‌های با کیفیت خوب و اطمینان از اینکه موهای محکم و مرتب دارند و به مرور زمان شکننده نمی‌شوند بسیار مهم است.


انواع براش خط چشم


1. براش ساده خط چشم

براش ساده خط چشم

براش خط چشم یک براش باریک و نازک است که برای کشیدن خطوط ریز مفید است. پر کردن یا کشیدن یک خط ضخیم مفید نیست مگر اینکه آرایش خاصی مد نظرتان باشد. با این نوع براش خط چشم نمی‌توان خط بالدار یا منحنی کشید.

2. براش نیمه مسطح گنبدی شکل

براش نیمه مسطح گنبدی شکل

این براش نیمه مسطح گنبدی شکل معمولاً با خط چشم‌های ژله‌ای ارائه می‌شود که استفاده از آن را برای کاربر آسان می‌کند تا محصول مورد نظر را بر روی براش بزند. این نوع براش نسبتاً متراکم است، که ایجاد یک خط نسبتاً ضخیم را آسان می‌کند یا حتی به پر کردن بال‌ها و زوایای مورد نظر کمک می‌کند.

3. براش خط چشم خمیده

براش خط چشم خمیده

براش خط چشم خمیده زاویه دار برای کشیدن یک خط دقیقاً نازک استفاده می‌شود که تقریباً شبیه ظاهر چشم بدون خط چشم است. براش زاویه دار را برای خط چشم بالدار استفاده می‌کند، زیرا سمت خمیده آن امکان کشیدن یک خط منحنی و بالدار را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 7 نکته آرایشی موثر که سایه چشم شما روشن‌تر به نظر برسد

4. براش نوک صاف زاویه‌دار

براش نوک صاف زاویه‌دار

براش نوک صاف زاویه دار موهای بسته بندی شده‌ای دارد که برای کشیدن خطوط اریب یا حتی خطوط تنگ مفید است. این براش‌ها دارای زوایای مختلفی هستند: براش‌های زاویه‌دار کوچک، متوسط ​​و زاویه بزرگ.

5. براش نوک صاف

براش نوک صاف

براش مسطح و با بسته بندی متراکم است که نگه داشتن محصول و کشیدن یک خط مستقیم دقیق را آسان می کند. بیشتر برای زدن سایه چشم بر روی پلک و ایجاد خطی مستقیم استفاده می شود تا خط چشم نرم و طبیعی به نظر برسد.

در اینجا یک دستورالعمل ساده برای انتخاب انواع براش وجود دارد:

خط مشخص کننده چشم ساده: براش خط چشم ساده ،براش نوک صاف و براش خط چشم خمیده.

خط چشم گربه‌ای: برس نیمه تخت گنبدی، براش نوک زاویه‌دار و براش خط چشم خمیده زاویه دار.

خط چشم بالدار: براش نوک زاویه‌دار و براش خط چشم خمیده.

اگر هیچ یک از این براش‌ها را ندارید، می‌توانید به سادگی شکل مورد نظر خود را ترسیم کنید و سپس با همان براشی که دارید آن را پر کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش سایه چشم

مزایای استفاده از براش برای خط چشم

1. براش خط چشم به کشیدن یک خط چشم ظریف و بدون زنجیره کمک می‌کند.

2. به برداشتن محتوای مورد نظر محصول کمک می‌کند و مانع از هدر رفتن محصول می‌شود.

3. با کمک براش خط چشم می‌توان به شکل خط چشم دلخواه رسید.

4. همچنین از آلودگی خط چشم‌هایی که با یک براش در بالای لوله قرار داده‌شده‌اند جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش کشیدن خط چشم

نوع براش خط چشمی که استفاده می‌کنید نقش بسیار مهمی در آرایش کلی چشم شما دارد. کیفیت هم همینطور. براش‌های ارزان‌قیمت بافت خوبی ندارند و حتی برخی از آن‌ها موها را به پلک‌های شما می‌چسبند. سرمایه‌گذاری بر روی براش‌های آرایشی خوب باعث صرفه‌جویی در زمان و صبر شما می‌شود. این راهنما را در مورد انواع مختلف براش‌های خط چشم دنبال کنید تا در مورد مواردی که به شما در ظاهر دلخواهتان کمک می‌کنند بیشتر بدانید. فراموش نکنید که این جزئیات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط