10 رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره

10 رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره

06 اردیبهشت 1401

بحث در مورد رنگ‌های مختلف رژ لب برای خانم‌هایی با پوست تیره، گفتگویی است که می‌توانیم ساعت‌ها به آن ادامه دهیم. زیبایی‌های تیره دارای رنگ پوستی جذاب، باشکوه و زیبا هستند. اما برجسته کردن آن با آرایش می‌تواند تا حدودی دشوار باشد. شما باید به رنگ‌های آرایشی که روی پوست خود استفاده می‌کنید توجه زیادی داشته باشید. و رژ لب می‌تواند بزرگترین چالش همه باشد. به همین دلیل است که ما لیستی از رنگ‌های رژ لب که به زیبایی رنگ‌های تیره پوست را تکمیل می‌کنند، جمع‌آوری کرده‌ایم. برای بررسی آن‌ها به ادامه این مقاله توجه کنید.


بهترین رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره


به یاد داشته باشید، رنگ‌های خاکی بهترین دوست شما هستند! با این حال، بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز می‌توانند با پوست تیره کار کنند. این رنگ‌های لب را امتحان کنید.

1. قهوه‌ای مسی

رژ لب قهوه ای مسی پوست تیره

قهوه‌ای مسی برای خانم‌های تیره بسیار جذاب و معرکه به نظر می‌رسد. سایه‌های مختلف قهوه‌ای مسی به طور طبیعی با این رنگ ترکیب می‌شود. این سایه با انواع لباس‌ها و مراسم‌ها کار می‌کند.

2. قرمز

رژ لب قرمز پوست تیره

قرمز مورد علاقه جهانی است. برای زنان تیره‌تر به همان اندازه جذاب، داغ و فریبنده به نظر می‌رسد. لب‌های خود را با خط لبی مناسب خط بزنید و سایه قرمز داخل آن را پر کنید. کمی زرق و برق به بالا اضافه کنید و آماده هستید که چند قلب را آتش بزنید! رنگ قرمز به ویژگی‌های چشمگیر پوست تیره جذابیت زیادی می‌بخشد. عموها و عمه‌های خود را نادیده بگیرید و از رمز و راز رنگ قرمز بر روی لب‌های خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: تاثیرات برق لب روی میکاپ

3. صورتی رز

رژ لب صورتی رز پوست تیره

بله، سایه‌های زنده رز سایه‌هایی منحصر به فرد برای پوست شما هستند. با سایه‌های صورتی مرجانی/صورتی رز کمی روشن‌تر و خامه‌تر، دنیا را مجذوب خود کنید. شما محدوده‌ای برای کاوش بین سایه‌های مختلف گل رز پیدا خواهید کرد. ظاهر خیابانی خود را سفارشی کنید و با مجموعه‌ای از سایه‌های صورتی به دختر همسایه تبدیل شوید.

4. تاپ

رژ لب تاپ پوست تیره

اگر پوست شما کمی عمیق‌تر باشد، رنگ قهوه‌ای به شدت مکمل پوست شما خواهد بود. این سایه برای زیبایی‌های پوست تیره مناسب است. افزودن زرق و برق به رنگ مات، صحنه مهمانی را برای زنان تیره پوست آماده می‌کند.

5. سرخابی

رژ لب سرخابی پوست تیره

بین صورتی رز و سرخابی اشتباه نگیرید. در حالی که صورتی رز به سایه‌های روشن‌تر و آرام‌تر رز می‌پردازد، سرخابی همتای بلندتر آن است. این سایه با رنگ پوست تیره آسیایی، تیره آفریقایی و همچنین پوست تیره آفریقایی-آمریکایی همراه است.

بیشتر بخوانید: چگونه لب هایی برجسته و جذاب داشته باشیم

6. فوشیا

رژ لب فوشیا پوست تیره

آیا هنوز نگران لب‌های صورتی و پوست روشن هستید؟ نگرانی‌های خود را کنار بگذارید و این رنگ رژ لب شگفت انگیز را امتحان کنید. شما می‌توانید تمام سایه‌های این رنگ از روشن‌ترین تا تیره‌ترین را بررسی کنید. این رنگ لب به پوست تیره رمز و راز می‌افزاید. جهان را به عنوان یک شاهزاده تاریک مرموز با سایه‌های تماشایی فوشیا شگفت زده کنید.

7. قهوه‌ای شکلاتی

رژ لب قهوه ای شکلاتی پوست تیره

قهوه‌ای شکلاتی با قهوه‌ای مسی متفاوت است. در حالی که قهوه‌ای مسی روشن‌تر است، قهوه‌ای شکلاتی عمیق و تیره است. با رنگ پوست تیره مطابقت دارد و طبیعی به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید روزی ظاهر ساده‌تری داشته باشید، سایه قهوه‌ای شکلاتی را روی لب‌های خود امتحان کنید. مد روز و پیچیده به نظر می‌رسد.

8. هلو

رژ لب هلو پوست تیره

همانطور که صورتی طبیعی همیشه یک رنگ انحصاری برای زنان با پوست روشن در نظر گرفته شده است، یک رنگ نیز وجود دارد که عموماً توسط زنان با پوست تیره استفاده می‌شود. رنگ هلویی سلطنتی است. هلو مکمل هر گونه رنگ تیره است. بدون شک یکی از بهترین سایه‌های رژ لب برای خانم‌های تیره پوست است!

9. برنز

رژ لب برنز پوست تیره

این سایه متالیک راه نجات زنان با رنگ پوست تیره است. زیبا به نظر می‌رسد و صدای بلندی ندارد. فریبنده به نظر می‌رسد و غیرطبیعی یا زیاده روی به نظر نمی‌رسد. شما می‌توانید برنز را در طول روز بپوشید و همچنین می‌توانید از آن به عنوان سایه شب استفاده کنید. با این حال، ماندن به رنگ قرمز، رنگ مهمانی، برای شب‌ها همچنان سرگرم کننده است.

10. برهنه

رژ لب برهنه پوست تیره

آیا دوست دارید آن را نرم، ساده و رسمی نگه دارید؟ آیا هنوز هم می‌خواهید بدون آرایش با صدای بلند ظاهری دیوانه داشته باشید؟ سپس برهنه سایه شماست! شما می‌توانید با ایجاد ترکیبی از برنز و برهنه، درام، عمق و میل زیادی به ظاهر خود اضافه کنید. لب‌های خود را با برنز خط بزنید و بقیه را با برهنه پر کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ و زیبایی طبیعی را به لب‌هایتان بازگردانید

چقدر این سایه‌ها شگفت انگیز هستند! ما مطمئن هستیم که نمی‌توانید صبر کنید تا آن‌ها را امتحان کنید. در حالی که شما می‌توانید آن بانوی مرموز با فوشیا باشید، سایه برنز تعارفات بی‌شماری را به شما خواهد داد! بنابراین، بدون هیچ مقدمه‌ای، عشق و درخششی را که لایق آن است به لب‌های خود بدهید و با این طیف شگفت انگیز از رنگ رژ لب برای خانم‌هایی با پوست تیره آماده شوید تا یک نمایشگر باشید. فقط قبل از زدن هر رژلبی حتما لب‌هایتان را تمیز کنید. همچنین مطمئن شوید که لب‌هایتان صاف هستند. در صورت لزوم قبل از زدن رژ لب، آن‌ها را به آرامی مالش دهید.

بیشتر بخوانید: 5 سوالی که باید هنگام خرید رژلب از خودتان بپرسید

مطالب مرتبط