5 سوالی که باید هنگام خرید رژلب از خودتان بپرسید

5 سوالی که باید هنگام خرید رژلب از خودتان بپرسید

30 شهریور 1399

هنگامی که می‌خواهید برای رنگ رژ مورد نظر خود برای گردش شبانه، یک روز کاری یا هر جای دیگری تصمیم بگیرید، چند مورد مهم برای در نظر گرفتن وجود دارد. البته، شما به محصول خوبی نیاز دارید که ماندگاری خوبی داشته باشید و همچنین باید به این مسائل فکر کنید که آن رژ با لباس‌هایتان چگونه به نظر می‌رسد، چه احساسی روی لب‌هایتان به شما می‌دهد و چه چیزی به ظاهر شما اضافه می‌کند.


اصلاً از کجا باید شروع کنیم؟


آیا تا به حال آن افراد باهوش و زرنگ در میکاپ صورت را در فروشگاه‌های لوازم آرایشی فروشی دیدید که صدها رنگ قشنگ رژ را روی دست‌هایشان زدند؟ آیا بعد از این دیدن این صحنه، به دلیل اینکه هیچوقت دقیقاً نمی‌دانستید چگونه باید رنگ مناسب را برای لوازم آرایش یا میکاپ خود استفاده کنید، شکست خورده و تسلیم شده از فروشگاه بیرون آمدید؟ خب من می‌خواهم به شما بگویم که آن افراد تحسین برانگیز حرفه‌ای دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند! آنها به چند نکته توجه می‌کنند. جنس محصول، رنگی که روی پوست آنها دارد و رنگ آن در هنگام استفاده! احتیاج به دانش خیلی پیچیده و خاصی نداشت، درست می‌گویم؟ تنها سه چیز است که باید به آنها توجه کنید. برای نمونه کمی از آن را روی دست خود زده و به چگونه به نظر رسیدن رنگ آن روی رنگ پوست خود توجه کنید. هیچ جواب درستی برای این مرحله وجود ندارد، فقط بستگی دارد به این مسئله دارد که رنگ آن را دوست دارید یا نه! احساسی که هنگام لمس کردن آن دارید را در نظر بگیرید، چسبناک است؟ روی دستتان خشک شده؟ آیا احساس می‌کنید به صورت شما می‌آید؟ این تمام کار لازم برای این مرحله بود.

تست رژلب روی دست


می‌خواهید به چه مراسمی بروید؟


اولین مورد قابل تامل این است که به چه مراسمی می‌خواهید بروید. به صورت کلی صورتی، ارغوانی روشن و رنگ‌های روشن‌تر برای قرارهای ملاقات‌ها در نور روز مانند عصرانه، کار یا خرید کردن مناسب است. اما این بدان معنا نیست که یک رژ لب بورگاندی شیک و پررنگ برای این موقعیت‌ها مناسب نخواهد بود! رنگ‌های مارون، بنفش ارغوانی و قرمز تیره بیشتر برای ظاهرهای رمانتیک و برای ارتقاء دادن ظاهر شما برای هر مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید کاربرد دارد و معمولاً در مراسم‌های شام، کنسرت‌ها و جشن‌ها دیده می‌شود. باز هم، این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید از یک رژلب رنگ روشن زیبا در مراسم رسمی استفاده کنید! مراسمی که در آن شرکت می‌کنید، فقط از این نظر اهمیت دارد که رژ شما در آن چگونه به نظر خواهد رسید. به عنوان مثال، ممکن است تمایل نداشته باشید در روز ارائه بزرگ کاری خود، رژ قرمز جدیدی را امتحان کنید. بدترین سناریو ممکن رژلبی شدن دندان‌هایتان است و دیده شدن دندان‌های رژی شما توسط رئیس و همکارانتان می‌تواند بسیار خجالت آور باشد!


هدفم داشتن چگونه ظاهری است؟


آیا برای اولین بار می‌خواهید همسر سابق خود را در مراسمی ببینید؟ آیا امیدوار به گرفتن شغلی جدید هستید؟ می‌خواهید آدم‌ها جدید را ببینید؟ اگر به داشتن حسی جسورانه و قدرتمند فکر می‌کنید، هیچ چیز بیشتر یک رژلب قرمز روشن نمی‌تواند جسورانه‌ باشد. این رنگ در طول تاریخ در کل دنیا به عنوان رژلب وجود داشته و هیچوقت از مد نخواهد افتاد! اگر به داشتن ظاهری ملایم‌تر فکر می‌کنید، به دنبال برق لبی بدون رنگ یا رنگدار باشید. اینگونه قطعاً لازم نیست نگران رژلبی شدن دندان‌های خود باشید!

زدن رژلب قرمز


ارتباط لباس‌های شما با انتخاب رژلب چیست؟


خب جواب این است که شما می‌خواهید چقدر لباس‌هایتان به رژتان مرتبط باشد. اگر می‌خواهید آنها را با یکدیگر ست کنید، پس بدون هیچ دردسری می‌توانید رژ قرمز را با پیراهنی مشکی یا برق لبی صورتی را با دامنی زمردی استفاده کنید. سادگی رژ ست شده چیزی برای گفتن دارد که هنگام آماده شدن برای هر مراسمی که به آن می‌روید، احساس راحتی به شما می‌دهد! اگر دوست دارید ظاهر خود را عوض کنید و کمی جسورانه و خلاق به نظر برسید، دیگر کسی به سِت بودن رنگ رژ شما اهمیت نخواهد داد! چشمان خود را ببندید، یک رنگ را انتخاب کرده و از خانه بیرون بزنید!


آیا باید برند مورد علاقه خودم را داشته باشم؟


اگر شما گیج شدید که حتی از کجا باید جست و جو برای رژ مورد علاقه خود را شروع کنید، پس کمی تحقیق انجام دهید! داشتن برند مورد علاقه به شما کمک می‌کند تا جایی برای شروع کردن داشته باشید زیرا اگر یک محصول از یک برند را دوست داشتید پس احتمال زیادی وجود دارد که از دیگر محصولات آن برند نیز خوشتان بیاید. اگر پوست حساسی دارید، پس به احتمال زیاد لب‌‌های شما نیز حساس است! این چیزی است که در هنگام جست و جو باید نسبت به آن آگاه باشید. تمام برندهای بزرگ لوازم آرایش، نرم کننده، رژ لب و برق لب مخصوص خودشان را دارند. چه چیزی برای شما مهم است؟ 100 درصد ارگانیک بودن؟ گیاهی بودن؟ آیا شما به برندی با قیمت‌های مقرون به صرفه برای شروع نیاز دارید؟ هنگامی که در مورد جواب این سوال‌ها تصمیم خود را گرفتید، این تنها اولین مرحله کامل شده از روند انتخاب رژ خواهد بود.


چه نوع رژلبی را باید انتخاب کنیم؟


این بحثی رایج میان خانم‌ها است: مات یا براق؟ همچنین این تنها یکی از بحث‌های رایج میان آنهاست! خیلی از خانم‌ها رژ مات را بخاطر احساس آن روی لب‌ها دوست ندارند. دسته‌ای دیگر از خانم‌ها رژ براق را به دلیل راحت پاک شدن آن دوس ندارند. انتخاب میان این دو به خودتان بستگی دارد، تنها چیزی که باید بدانید این است که نوع رژ انتخابی شما باعث عوض شدن رنگ آن نیز می‌شود. برای مثال، اگر از رژهای مات لذت می‌برید پس رنگ‌های تیره با این نوع رژ عالی و بی‌نقص به نظر خواهند رسید. اگر شما ماتی کمتر و درخشش بیشتری را ترجیح می‌دهید، ممکن است نحوه به نظر رسیدن رنگ‌های روشن را با رژ براق بیشتر بپسندید. در هر صورت، انتخاب شما درست خواهد بود. شما قاعدتاً باید بتوانید رنگ مورد نظر خود را در هر نوع رژ در همه برندها پیدا کنید.


می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید؟


اگر هوس کردید که به سراغ رژ لب‌هایی چالش برانگیز بروید پس انتخاب‌ها خاص و غیرقابل باوری در بازار برای شما وجود دارد! این انتخاب‌ها با ورود اخیر رنگ‌های نئون رژ به دنیای فشن و میکاپ گسترش یافت و بعد از آن بسیار سریع و قدرتمند همه جا را فرا گرفت. این به معنی خوش شانس بودن شماست! رنگ‌های بسیاری برای برای انتخاب کردن از میان آنها وجود دارد که شامل رنگ‌های سبز، صورتی، ارغوانی روشن، زرد و نارنجی است اما فراموش نکنید که انتخاب‌های شما تنها محدود به آن رنگ‌ها نیست! واقعاً امتحان کردن رنگ‌های متفاوت و مواد متفاوت با آن همه لباس رنگارنگ سرگرم کننده خواهد بود! ترکیبی جالب می‌تواند شامل سِت کردن یک رنگ رژ رنگ با خط چشمی رنگی باشد.

تست رنگ رزلب روی دست

فارغ از اینکه در نهایت با انتخاب کدام رژ کار خود را به پایان می‌رسانید، شما آماده هستید تا با استفاده از این مقاله رنگ درست را انتخاب کنید! از انتخاب‌های جسورانه و خاص خجالت نکشید! در نهایت می‌دانید که هیچ انتخاب درست یا غلطی وجود ندارد. تنها راه انتخاب بهترین رژ، راه انتخاب بهترین رژ برای شماست! درست و غلط بودن انتخاب رنگ رژ مفهومی نسبی است و در آخر به خودتان بستگی دارد. نگران نباشید، سوار بر موج انتخاب‌ها شده و با جرات رنگ جدید مورد علاقه خود را پیدا کنید!

بیشتر بخوانید: یک روز کامل رژلب مایع را روی لب‌هایتان حفظ کنید؟

مطالب مرتبط