چند رنگ موی تابستانه

چند رنگ موی تابستانه

12 تیر 1400

رنگ مو در جذابیت خانم‌ها تاثیر فراوان دارد و باید بر اساس ویژگی‌های ظاهری، رنگ پوست و حتی فصل قرار گیری در آن انتخاب شود. رنگ‌های روشن مناسب فصل تابستان و رنگ‌های تیره برای فصل زمستان مناسب هستند.


معرفی چند رنگ موی جذاب برای فصل تابستان


بالیاژ بلوند بژ

برای ایجاد تغییر در رنگ موهایتان مدل بالیاژ بلوند بژ بسیار مناسب است . این مدل برای افرادی که به رنگ مو حساسیت دارند مناسب است برای اینکار کمی از رنگ موهای طبیعی خودتان را نگه دارید و باقی را رنگ کنید.

رنگ مو اوپال هالیوودی

رنگ مو اوپال یا شیری پاستیلی بسیار روشن و خیره کننده است و موها را بسیار جذاب و زیبا می‌کند.

رنگ موی رنگین کمانی

اگر از رنگ مو به شکل یکنواخت و تک رنگ خسته شده‌اید و به دنبال یک تحول بزرگ و اساسی در ظاهر خود هستید موهای خود را رنگین کمانی رنگ کنید . این رنگ مو طرفداران زیادی دارد و شما می‌توانید در آن از رنگ‌های صورتی، آبی و سبز استفاده کنید.

صورتی پاستلی

این رنگ مو مورد پسند خانم‌هایی است که دوست دارند متفاوت و متمایز باشند. بهتر است از این رنگ برای هایلات استفاده شود.

آبی جینی

آبی به طور خاص جزو جدیدترین رنگ‌های تابستان است اما بهتر است این رنگ به طور یک دست روی موهای تان قرار نگیرد و در قالب هایلایت، لولایت یا به شکل تکه‌ای استفاده شود.

رنگ موی نقره‌ای دودی

نقره‌ای دودی یکی از جدیدترین مدل رنگ موهای مدرن است. رنگ موی نقره‌ای دودی برای افراد با تارهای سفید انتخاب خوبی است .

خرمایی رنگ

رنگ موی خرمایی برای خانم‌هایی که دارای پوست سبزه یا گندمگون و موهای طبیعی تیره هستند بسیار مناسب است . این رنگ برای خانم‌های طرفدار سادگی ایده‌آل هستند و بهتر است تمام موها را این رنگی نکنید و آنرا فقط لابه لای موها و هاشوری روی موها بزنید . دقت کنید برای زمخت نشان داده نشدن موهایتان با این رنگ ریشه مو را رنگ نکنید .

چگونه به دست می‌آید

برای ایجاد یک رنگ خرمایی زیبا یک رنگ از بین پایه‌های چهار یا پنج یا حتی شش را با توجه به تنی که می‌خواهید موهایتان داشته باشد و رنگ دانه‌های زیرین موهایتان انتخاب نمایید مثلا اگر رنگ دانه‌های زیرین موهایتان قرمز است، برای پوشاندن قرمزی موهایتان رنگی از گروه C یا M انتخاب کنید .

بلوند عسلی

اگر دوست ندارید موهایتان بسیار روشن گردد به سراغ رنگ‌های عسلی که به عنوان بلوند تیره شناخته شده، بروید. این رنگ برای همه افراد با رنگ پوست‌های مختلف مخصوصا افرادی که رنگ پوستشان سرد است، مناسب است . این رنگ مو برای افراد دارای چشم و پوست روشن مناسب است . برای اینکه رنگ عسلی شما خوش رنگ شود بهتر است روی موهای دکلره شده این رنگ را بگذارید.

چگونه به دست می‌آید

ابتدا موها را دکلره نموده و به پایه 8 برسانید. سپس اندازه مساوی از بلوندشکلاتی متوسط را با بلوند طلایی را با دوسانت بلوند متوسط و اکسیدان شش درصد مخلوط نمایید و به موها بزنید.

 

بیشتر بخوانید: 30 مدل مو با رنگ خاکستری جذاب برای تمام سنین

مطالب مرتبط