14 سایه چشم پاپ

14 سایه چشم پاپ

02 خرداد 1400

بهترین سایه چشم Glitter Cut Crease به نظر می‌رسد چشمان شما را پاپ می‌کند


1. دیسکو دیوا

با این ظاهر سایه چین خورده براق، دیوا دیسکو داخلی خود را کانال کنید. زرق و برق نقره‌ای یخی همراه با سایه سیاه یک کنتراست جشن مناسب برای هر مهمانی ایجاد می‌کند. گوشه‌های داخلی چشم را برجسته کنید تا واقعاً پاپ شوند. به علاوه، توجه داشته باشید که ابروها و رنگ لب‌ها بسیار محبوب است.

2. فقط زرق و برق اضافه کنید

آستر پررنگ و سایه براق برش خورده، نمای چشمگیری ایجاد می‌کند که می‌تواند برای افراد دودی نیز عبور کند. با یک آستر خامه‌ای که رنگ آن بسیار رنگدانه‌ای است، زیر چشم‌ها را بکشید و یک سایه پودر زرق و برق خوب در چین ببندید تا این شاهکار پر زرق و برق دوباره ایجاد شود.

3. این همه بوش است

اگر می‌خواهید محصولات خود را به حداقل برسانید، از خط چشم برای شکل  دادن چشم هایتان استفاده کنید

4. چین زمرد

زمرد در برابر همه رنگ‌های پوست و رنگ چشم زرق و برق دار به نظر می‌رسد و در فرمولاسیون‌های براق حتی براق تر به نظر می‌رسد. نکته حرفه‌ای: برای تعریف بارزتر، یک خط تیره از رنگ سبز مات به طرح کلی چین‌های بریده شده خود اضافه کنید.

5. گرانج زیبا

به نظر نمی‌رسد سایه‌های چین خورده همیشه دقیق باشند. شما می‌توانید با مخلوط کردن رنگ‌های سایه‌ای عمیق و براق کننده‌های کرمی برای احساس ادگری، جلوه‌ای زرق و برق دار و زنده داشته باشید. سایه خود را با هر کدام از رنگدانه‌های براق خامه‌ای که مطابق با روحیه شما باشد، قرار دهید. Luster.

6. مه هولوگرافی

بعد از اینکه آستر به لبه مژه‌ها و چین‌های داخلی زده‌اید، حالت هولوگرافیک به ظاهر چین خورده خود اضافه کنید. زرق و برق شما می‌تواند هرآنچه دوست دارید باشد - خواه ذرات ریز باشد، تکه‌های براق تر و براق تر، یا ژل کمی دم کرده که برق می‌زند و می‌درخشد

7. گلم توتال

این سایه طلایی فوق العاده درخشان و براق، جلوه براق و براق نهایی را به ارمغان می‌آورد، جفت شده با سایه و آستر سیاه غنی، عمیق..

8. بازتاب های برنز

با چین خوردگی برش خورده، چیز جدیدی را امتحان کنید و آن را به سمت خارج به شکل بال درآورید و به سمت گوشه‌های داخلی چشم و درب‌ها زرق و برق اضافه کنید. این سبک زیبایی و زیبایی زرق و برق را به نمایش می‌گذارد، اما در عین حال مشت‌های بیشتری برای کسانی که می‌خواهند با ظاهر جسورانه و نمایشی تجربه کنند، بسته بندی می‌شود.

9. لمس Sparkle

اگر می‌خواهید چین و برش با براق ایجاد کنید اما همه چیز را نمی‌خواهید، می‌توانید به جای درپوش، درخشش را به سمت گوشه‌های داخلی چشم نگه‌دارید. سایه‌های خود را مطابق معمول در چین برش زده و برای لمس نهایی یک رنگدانه زرق و برق دار را در گوشه داخلی چشم خود فشار دهید.

10. همه آن براق کننده ها

زرق و برق برش خورده Smoky به نظر می‌رسد فقط به اندازه کافی درخشش دارد و دو روند محبوب را ترکیب می‌کند: چشم دودی و چین و برش. برای این نگاه، سایه‌ای براق را انتخاب کنید که در آن ذرات ریز زرق و برق وجود دارد در مقابل چیزی که جسورتر است.

11. خیلی خیلی

یاس بنفش و رنگ‌های بنفش عمیق درب‌های خود را با لمس نهایی سنگ‌های براق که دقیقاً در گوشه‌های داخلی چشم قرار گرفته‌اند، برای براق شدن و درخشش بیشتر می‌پوشانند.

12. لو شیک

یکی از شیک‌ترین سایه‌های براق و براق براق سایه چشم که با آن روبرو شده‌ایم، دقت و توجه به جزئیات در اینجا بسیار باورنکردنی است. خطوط نازک چشم را برجسته می‌کند در حالی که سایه‌های براق بنفش، قرمز و طلایی ملودی رنگی را ایجاد می‌کنند که به طرز باورنکردنی با هم کار می‌کنند.

13. زرق و برق شدید

با این سایه و شکوه بنفش و شکوه جلوه‌ای که به تمام روش‌های درخشان و برق می‌زند، تمام روز برق و درخشش می‌یابد. خط چشم خود را به شکل بال برای نمایش و جزئیات بیشتر گسترش دهید.

14. چین خوردگی دو رنگ

ایجاد چین برش کاملاً مشخص به این معنی نیست که باید به یک سایه سایه چشم بچسبید. در اینجا از سایه تیره در گوشه خارجی چشم استفاده می‌شود، در سایه روشن‌تر از خانواده همان رنگ در گوشه داخلی برای ایجاد تعریف استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: 7 نکته آرایشی موثر که سایه چشم شما روشن‌تر به نظر برسد

مطالب مرتبط