دیزاین‌ ناخن آبشاری که این روزها طوفان به پا کرده‌اند

دیزاین‌ ناخن آبشاری که این روزها طوفان به پا کرده‌اند

12 آذر 1399

این روزها دنیای طراحی ناخن بیشتر از هر وقت دیگری محبوب شده است. اگر واقعیت ماجرا را بخواهید، هیچ تعجبی برای این همه محبوبیت وجود ندارد، زیرا ایده‌های موجود در این زمینه آنقدر زیاد است که به نوعی بی‌انتهاست و هنگامی که فکر می‌کنید دیگر همه چیز را در مورد دیزاین ناخن یاد گرفتید، دیزاینی جدید پیدا می‌شود. در واقع همیشه چیزی وجود دارد که با آن بتوانید اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهید. تمام ایده‌های اخیر دیزاین ناخن را کنار بگذارید، ما تصمیم گرفتیم که توجه شما را به دیزاین ناخن آبشاری جلب کنیم که برای امتحان کردن عالی هستند. بهترین نکته در مورد دیزاین ناخن آبشاری این است که انجام دادن آن چه برای تازه کاران و چه برای افراد حرفه‌ای آسان و بی‌دردسر است. در واقع چیزی که ما امروز برای شما فراهم کردیم، یک لیست از دیزاین ناخن آبشاری هیجان‌انگیز است که به شدت توصیه می‌کنیم همین حالا نگاهی به آنها بیندازید! 


آموزش قدم به قدم دیزاین ناخن آبشاری


درست است که بسیاری از دیزاین‌های ناخن‌ آسان به نظر می‌رسند ولی ممکن است هنگام انجامشان با مشکل روبه‌رو شوید. به همین دلیل، در این قسمت به شما کمک می‌کنیم تا چنین شرایطی برایتان پیش نیاید. همینطور نگاهی دقیق‌تر به چگونه انجام دادن دیزاین ناخن آبشاری با رنگ‌های روشن داشته باشید. مطمئن باشید که حتی اگر به تازگی وارد دنیای طراحی ناخن شده باشید، روند انجام آن کاملاً ساده و بی‌دردسر است. پس بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه انجام آن داشته باشیم!

  1. لاک بی‌رنگ را به عنوان زیرساز روی ناخن‌تان بزنید.
  2. لاک سفید را جهت لایه بعدی زیرساز بزنید.
  3. با استفاده از یک براش نازک و نوک تیز، خط‌های عمودی را با استفاده از لاک سبز کله غازی در قسمت پایین ناخن‌تان بکشید.
  4. با استفاده از همان براش نازک، خط‌های عمودی را این بار با رنگ آبی و با اندازه‌های متفاوت روی ناخن‌تان بکشید. 
  5. همان مرحله بالا را با لاک بنفش امتحان کنید. 
  6. خط‌های صورتی را به پایین ناخن اضافه کنید.
  7. کار خود را با اکلیل نقره‌ای به اتمام برسانید.
  8. روی آن تاپ کات بزنید.

آموزش دیزاین آبشاری برای ناخن

دیزاین ناخن آبشاری با تلفیقی از رنگ‌های آبی 

هنگامی که نمی‌توانید از میان چند رنگ در یک خانواده یکی از آنها را انتخاب کنید، انجام دیزاین آبشاری بهترین راه حل برای شماست. نکته اینجاست که شما می‌توانید به راحتی هر تعداد رنگی که دوس دارید را با یکدیگر ترکیب کنید تا مانیکورتان جذاب و شیک باشد!

دیزاین آبشاری با لاک آبی

دیزاین ناخن آمبره آبشاری 

شما همچنین می‌توانید با ترکیب کردن دیزاین آمبره، ناخن‌هایتان را زیباتر کنید. با ترکیب چنین دیزاین‌هایی مانیکورتان معرکه به نظر خواهد رسید!

دیزاین آمبره آبشاری با لاک قهوه‌ای مشکی

دیزاین ناخن آبشاری اکلیلی

دیزاین‌های اکلیلی توجه بیشتری را به خودشان جذب می‌کنند، زیرا آنها ظاهری جسورانه و در عین حال زنانه دارند و می‌توانند به راحتی با هر موقعیتی سازگار شوند. اگر ناخن‌های تمام اکلیلی برایتان خسته کننده است، می‌توانید دیزاین آبشاری را امتحان کنید. 

دیزاین آبشاری با لاک اکلیلی نقره‌ای

استفاده از رنگ‌های پاستیلی برای سر ناخن‌ها

احتمالاً شما این دیزاین را تا به حال امتحان نکردید اما اگر برای فرنچ ناخن‌تان دیزاین آبشاری را در نظر بگیرید، مانیکور ناخن شما حال و هوایی تازه پیدا می‌کند. اگر از مناسب بودن رنگ لاک‌ با رنگ پوست‌تان مطمئن نیستید، می‌توانید رنگ‌های پاستیلی را امتحان کنید.

دیزاین آبشاری با لاک طوسی

دیزاین آبشاری هولوگرافیک روی زمینه ناخن

این روزها همه‌ی لاک‌های هولوگرافیکی محبوب هستند. اگر شما به دنبال دیزاینی جدید برای تجربه کردن هستید، ما به شما دیزاین آبشاری روی زمینه ناخن را پیشنهاد می‌کنیم.

دیزاین آبشاری هولوگرافی

همانطور که خودتان هم دیدید، انجام چنین اثر هنری حتی از راحت هم راحت‌تر است. مهم نیست که چقدر ظاهر این دیزاین ناخن خاص و منحصر به فرد است، قطعاً همه خانم‌ها طرفدار رنگ‌های استفاده شده در بالا نیستند. به همین دلیل، ما می‌خواهیم توجه شما را به تعدادی از ایده‌های دیزاین ناخن که شامل رنگ‌های متفاوت و ترکیبی از روش‌های مختلف است، جلب کنیم. اینگونه شما می‌توانید دیزاین مناسب خود را پیدا کنید. تنها کافیست یکی از آنها را انتخاب کنید!

دیزاین آبشاری ناخن با سایه‌های بنفش

دیزاین آبشاری ناخن با لاک یاسی

دیزاین آبشاری ناخن با لاک مشکی صورتی

دیزاین آبشاری ناخن با لاک بژ

دیزاین آبشاری ناخن با لاک شکلاتی

دیزاین آبشاری ناخن با لاک یاسی

دیزاین آبشاری ناخن با لاک پاستیلی

دیزاین آبشاری ناخن با لاک طوسی مشکی

دیزاین آبشاری ناخن با لاک آبی

دیزاین ناخن آبشاری در دنیای مانیکور طوفان به پا کرده است و اصلاً هم جای تعجب ندارد. نکته اینجاست که این روش دیزاین ناخن روی هر اندازه و فرم ناخنی زیبا به نظر می‌رسد. علاوه بر آن، ایده‎های موجود برای امتحان کردن با این روش بی‌نهایت هستند. با این ایده‌ها، مانیکورهای شیک همیشه در دسترس‌تان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: 49 دیزاین پاییزی ناخن برای خاص پسندان!

مطالب مرتبط