71 رنگ موی قهوه‌ای تیره که شگفت‌زده‌تان می‌کند

71 رنگ موی قهوه‌ای تیره که شگفت‌زده‌تان می‌کند

12 آذر 1399

سال 2020 سال موهای تیره است. روند چرخشی مد رنگ و محبوب شدن رنگ موی تیره این روزها در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده. نمود این چرخش در بازیگران هالیوودی کاملا مشخص است. یکی از دلایل محبوبیت رنگ موی قهوه‌ای تیره در میان سلیبریتی‌ها این است که این رنگ مو بسیار زیبا و چشمگیر بوده و به هر سبک آرایش مویی سازگار است. ضمن این که این رنگ مو به هر رنگ پوستی می‌آید، از پوست‌های روشن و سفید گرفته تا پوست‌های گندمگون و تیره. "البته این طور نیست که هر رنگ موی تیره‌ای جذابیت بالاِیی دارد، قطعا باید نکات ظریفی را رعایت کرد تا ظرافت و زیبایی آن چشمگیر شود." این جمله نظر بریتنی ون دایک، یک هنرمند استایلر، عضو انجمن استایلی ردکن (Redken Styling Society) و مالک استودیوی ریفورمیشن (Reformation Studios) می‌باشد. طیف‌های کلاسیک رنگ‌های قهوه‌ای تیره مثل شاه بلوطی، عسلی تیره و کاکائویی به شدت متنوع و همواره محبوب هستند. کافی است سایه‌هایی از رنگ خاکستری، رز طلایی و یا آبی را به آن اضافه کنید تا جذابیت و محبوبیت رنگ تیره‌تان را صد چندان نمایید. وقتی به رنگ موی قهوه‌ای مناسب چهره خود فکر می‌کنید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که رنگ موی مورد نظر شما در کدام طیف قرار می‌گیرد:

  • رنگ‌های گرم: قهوه‌ای‌هایی که سایه‌ای از طلایی، نارنجی یا قرمز دارند.
  • رنگ‌های سرد: قهوه‌ای‌هایی که سایه‌ای از آبی، سبز یا بنفش دارند.
  • رنگ‌های خنثی: قهوه‌ای‌هایی که بیش از حد گرم یا سرد نیستند و ترکیبی از هر دو را در خود دارند.

سپس به تناژ رنگ پوست خود دقت کنید. این که آیا رنگ چهره شما جزو رنگ‌های سرد، گرم و یا بین این دو است.

  • رنگ پوست گرم: به قسمت داخلی مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگ‌های این قسمت را بیشتر به رنگ سبز می‌بینید، رنگ پوست شما گرم است. اگر رنگ پوست شما زرد و یا زیتونی است و چشم‌هایتان نیز پرانرژی و دارای رگه‌های طلایی است کار تمام است. رنگ موی قهوه‌ای گرم روی این چهره به زیبایی می‌نشیند.
  • رنگ پوست سرد: اگر رگ‌های داخلی مچ دست‌تان رنگی مایل به آبی دارند یعنی پوست شما سرد است. حال اگر چشم‌های شما سبز یخی یا آبی باشد و صورت‌تان هم کمی گلگون باشد، رنگ موی قهوه‌ای سرد از هر نظر برای شما مناسب‌تر است. در مقابل، رنگ موی گرم، شاید چندان برای پوست شما و بروز زیبایی‌تان مناسب نباشد.
  • رنگ پوست خنثی: اگر در همین قسمت مچ، رگ‌های شما به رنگ سبز مایل به آبی است و صورت‌تان هم چندان گلگون نیست که دیگر معرکه است، چون تقریبا هر طیفی از رنگ موی قهوه‌ای با چهره شما سازگار است.

البته این طور نیست که رنگ پوست شما لزوما جزو یکی از این سه دسته باشد. رنگ پوست افراد بسیار متنوع و متفاوت است و در طیف بسیار گسترده‌ای از این سه گروه قرار می‌گیرد. به این معنی که ممکن است شما لزوما در یکی از دسته‌های بالا قرار نگیرید. در ضمن به خاطر داشته باشید که نگاه افراد نسبت به رنگ متفاوت است و همه اشخاص یک رنگ خاص را یک جور نمی‌بینند. پس بهتر است در این زمینه با یک آرایشگر حرفه‌ای مشورت کنید و سپس رنگ قهوه‌ای مناسب خود را انتخاب کنید.  البته به قول معروف، اصلا خود را محدود نکنید. به گفته ون دایک، هر فردی مجاز است آن طور که سلیقه خودش ایجاب می‌کند در مورد رنگ موی خود تصمیم بگیرد، اما اگر می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید و زیبایی شما دو چندان شود بهتر است با یک متخصص رنگ مو مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید. ون دایک می‌افزاید: به هر حال از هر سایه رنگ قهوه‌ای که استفاده می‌کنید، مهمترین مسئله این است که به خوبی از موی رنگ شده خود نگهداری کنید. وی توصیه می‌کند برای حفظ درخشندگی و زیبایی رنگ مو، هر شش یا هشت هفته یک بار نزد آرایشگر خود بروید و رنگ مو را تجدید کنید. ضمن آن که باید حواستان به محصولات بهداشتی که استفاده می‌کنید نیز باشد. در فاصله ملاقات‌ها نیز، حتماً از یک شامپو و نرم کننده بدون سولفات و بدون رنگ استفاده کنید. دایک شامپوی مخصوص موهای رنگ شده ردکن (Redken) را پیشنهاد می‌دهد. در ادامه به 71 ایده پیشنهادی ما برای رنگ موی قهوه‌‌ای تیره نگاهی بیندازید تا در نوبت بعدی که به سالن آرایش مو می‌روید دست خالی نباشید و با یک دید باز و شناخت کامل در مورد رنگ موی خود از او مشورت بگیرید.


بهترین ایده‌های رنگ موی قهوه‌ای 


قهوه‌ای کاپوچینو

اگر به دنبال رنگ‌های قهوه‌ای روشن‌تر هستید رنگ موی قهوه‌ای کاپوچینو با تناژ بژ یکی از بهترین پیشنهادها است. به جای رنگ‌های تند با سایه طلایی در سایر رنگ‌های قهوه‌ای روشن، رنگ موی قهوه‌ای کاپوچینو سایه‌ای از طلایی بنفش دارد که با پوست سرد یا نسبتا گرم بسیار سازگار است.

رنگ موی قهوه‌ای کاپوچینو

قهوه‌ای طلایی

رنگ قهوه‌ای طلایی با تناژ بژ، رنگی بی‌نظیر برای فصل پاییز و بهار است.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی

قهوه‌ای با آمبره کاراملی

با استفاده از تکنیک آمبره، ترکیبی از رنگ قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای کاراملی درست کنید تا مطمئن شوید با رشد موهایتان، اشکالی در ظاهر آن به وجود نمی‌آید.

رنگ موی قهوه‌ای با آمبره کاراملی

قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت کاپوچینو

قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت کاپوچینو و سایه‌ای از رنگ سبز آبی که می‌تواند با آمبره شنی یا برندی ترکیب شود.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت کاپوچینو

قهوه‌ای قارچی

سایه رنگ‌های قهوه‌ای قارچی سالهاست که جزو محبوب‌ترین رنگ قرار گرفته، بخصوص اگر برای موهای بلند و مواج استفاده شود که دیگر معرکه است.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی

قهوه‌ای خاکستری با هایلایت قهوه‌ای قارچی

تناژ رنگ سرد خاکستری با چهره‌‌ای که سایه‌ای از رنگ یاقوتی دارند سازگار است.

رنگ موی قهوه‌ای خاکستری با هایلایت قهوه‌ای قارچی

قهوه‌ای یخی

اگر نمی‌توانید با سایه‌های خیلی سرد کنار بیایید، می‌توانید رنگ بلوند سرد را با قهوه‌ای قارچی ترکیب کنید تا رنگی موی کاراملی یخی به دست آید.

رنگ موی قهوه‌ای یخی

قهوه‌ای طوسی

قهوه‌ای قارچی تیره را با رنگ خاکستری ترکیب کنید تا رنگ ترکیبی فوق العاده‌ای به دست آید که جوانی و سرزندگی را به چهره شما هدیه می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای طوسی

قهوه‌ای قرمز

این رنگ در خانواده رنگ‌های قهوه‌ای تیره قرار می‌گیرد، اما از نوعی قرمز تند نیز برخوردار است. رنگ قرمز هم می‌تواند رنگ را در هر دو طیف سرد و گرم قرار دهد. به گفته سبک شناسان اگر رنگ قرمز، مایل به مسی باشد جزو رنگ‌های گرم و اگر مایل به بنفش باشد جزو رنگ‌های سرد به حساب می‌آید. ون دیک می‌گوید اگر می‌خواهید تنها هاله‌ای از رنگ قرمز در موهای خود داشته باشید، این رنگ مو عالی است. بخصوص اگر رنگ پوست شما تیره یا زیتونی باشد و مخصوصا اینکه دارای چشمانی قهوه‌ای نیز باشید.

رنگ موی قهوه‌ای قرمز

بروند

رنگ موی بروند (بلوند قهوه‌ای) سایه‌ای تیره از رنگ بلوند دارد. اما این رنگ هم مثل رنگ قهوه‌ای قرمز به خوبی با پوست‌های تیره سازگار است.

رنگ موی بروند

قهوه‌ای عسلی تیره

سوپرمدل‌های زیادی از این رنگ استفاده می‌کنند، چرا که زیبایی خیره کننده‌ای به پوست‌های گرم و تیره می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای عسلی تیره

قهوه‌ای روشن

قهوای روشن جذابیت فوق العاده‌ای دارد. البته اگر به دنبال نتیجه ایده‌آل هستید، کار را به یک آرایشگر حرفه‌ای بسپارید. در صورتی که مردد هستید از وی در مورد تکنیک بیبی لایت روی موهای خود راهنمایی بگیرد.

رنگ موی قهوه‌ای روشن

هایلایت گرم بلوطی

هایلایت بلوطی با پوست‌های تیره بسیار هماهنگ است و زیبایی چشمگیری به چهره شما می‌دهد.

هایلایت بلوطی

قهوه‌ای پاستیلی

با ترکیب بنفش و قهوه‌ای قرمز، در کمترین زمان به رنگ پاستیلی فوق العاده‌ای دست پیدا می‌کنید.

رنگ موی قهوه‌ای پاستیلی

قهوه‌ای شاه بلوطی

رنگ موی قهوه‌ای شاه بلوطی از آن دسته رنگ‌هایی است که به موهای صاف و بی‌روح طراوت و شادابی ویژه‌ای می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای شاه بلوطی

قهوه‌ای طبیعی

مطمئنا رنگ موی قهوه‌ای طبیعی را مانند ژاکت کشمیری خود دوست خواهید داشت. این رنگ با همه چیز سازگار است. تنوعی از طیف سرد تا گرم دارد. گاهی سایه‌ای از رنگ طلایی دارد اما در کل هیچ رنگی در آن قالب نیست. ون دیک می‌گوید: این رنگ برای همه افراد مناسب است، چه رنگین پوست و چه سفید پوست. رنگ موی قهوه‌ای طبیعی رنگی خنثی است که به خوبی به هر پوستی می‌آید.  

رنگ موی قهوه‌ای طبیعی

قهوه‌ای طبیعی با هایلایت کاراملی

سایه‌ای از رنگ قهوه‌ای تیره با هایلایت کاراملی یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های محبوب است.

رنگ موی قهوه‌ای طبیعی با هایلایت کاراملی

قهوه‌ای خنثی

رنگ موی قهوه‌ای خنثی جلوه‌ای از رنگ موی طبیعی فرانسوی‌هاست. این رنگ، زیبایی چشمگیری به چهره شما می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای خنثی

قهوه‌ای طبیعی با هایلایت کاراملی

با رنگ قهوه‌ای طبیعی ترکیب شده با هایلایت کاراملی به سادگی درخشش و جذابیت خاصی به موهای خود هدیه دهید.

رنگ موی قهوه‌ای طبیعی با هایلایت کاراملی

قهوه‌ای طبیعی با هایلایت قرمز

رنگ قهوه‌ای طبیعی در کنار هایلایت قرمز با سایه مسی یا طلایی یک رنگ موی گرم ایده آل برای فصول سرد سال است.

رنگ موی قهوه‌ای طبیعی با هایلایت قرمز

قهوه‌ای طبیعی با بالیاژ رز طلایی

وسوسه شده‌اید از رنگ رز طلایی استفاده کنید اما هنوز مردد هستید؟ از آرایشگر خود بخواهید با بالیاژ رز طلایی روی رنگ قهوه‌ای طبیعی به چهره‌تان ظاهری بسیار چشمگیر و زیبا ببخشد.

رنگ موی قهوه‌ای طبیعی با بالیاژ رز طلایی

اسپرسو با هایلایت طبیعی

اگر از رنگ موی یکدست اسپرسو مطمئن نیستید می‌توانید از سایه بنفش خنثی استفاده کنید و انتهای ساقه مو را به رنگ طلایی در آورید.

رنگ موی اسپرسو با هایلایت طبیعی

قهوه‌ای شکلاتی تیره

شکلات قهوه‌ای تیره را تصور کنید. از رنگ آن می‌توان بهترین ایده‌ها را برای یک رنگ موی ایده‌آل به دست آورد. به گفته وان دیک تقریبا همه افراد با هر رنگ پوستی، از روشن تا تیره می‌توانند با خیال راحت از این رنگ استفاده کنند. این طیف رنگ بخصوص برای افرادی که چشم آبی دارند و پوستی با رنگ گرم یا خنثی دارند فوق‌العاده است.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی تیره

هایلایت قهوه‌ای شکلاتی

هایلایت‌های قهوه‌ای شکلاتی با جلوه‌ای از قرمزی خود حتی با تیره‌ترین رنگ موها سازگار است.

رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت شکلاتی

سبز چرک

از رنگ سبز چرک با هایلایت ملایم بلوند استفاده کنید و جلوه‌ای خاص به موهای خود بدهید.

رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت بلوند

قهوه‌ای شکلاتی شیری

این رنگ موی گرم با سایه‌هایی از طلایی بهترین گزینه برای روزهای سرد پاییزی است، بخصوص این که با پوست‌های زیتونی و تیره بسیار هماهنگ است.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی شیری

قهوه‌ای شکلاتی شیری تیره

قهوه‌ای شکلاتی شیری تیره بر پایه اسپرسو قرار دارد. بخصوص اگر هایلایت‌های ظریف هم داشته باشد که دیگر یک رنگ گرم فوق‌العاده به دست خواهد آمد.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی تیره

بیبی لایت قهوه‌ای قرمز

بیبی لایت قهوه‌ای قرمز روی موهای قهوه‌ای شکلاتی تیره تداعی کننده هایلایت‌های طبیعی روی موی کودکان است.

رنگ موی قهوه‌ای با  بیبی لایت قرمز

شکر قهوه‌ای تیره

هایلایت دارچینی را به رنگ موی قهوه‌ای تیره اضافه کنید تا رنگ موی شکر قهوه‌ای تیره به دست آید و از جلوه زیبای آن لذت ببرید.

رنگ موی شکر قهوه‌ای تیره

شکلاتی تیره با بالیاژ قهوه‌ای قرمز

بالیاژ تیره یک حاصل دوست داشتنی از ترکیب قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای قرمز است.

رنگ موی شکلاتی تیره با بالیاژ قهوه‌ای قرمز

قهوه‌ای فندقی تیره

چه چیزی بهترین ترکیب با رنگ قهوه‌ای تیره است؟ قطعا سایه‌های طلایی روی رنگ فندقی.

رنگ موی قهوه‌ای فندقی تیره

بیشتر بخوانید: 34 بهترین رنگ مو بلوند طلایی برای هر رنگ پوست در سال 2022

 

هوه‌ای گردویی با سایه تافی

این رنگ را می‌توان با بیبی لایت کاراملی به بهترین حالت نشان داد.

رنگ موی قهوه‌ای گردویی با سایه تافی

قهوه‌ای خاکستری تیره

در مقایسه با رنگ شکلات تلخ، قهوه‌ای خاکستری شامل هیچ سایه‌ای از رنگ طلایی یا قرمز نیست. بلکه این رنگ بیشتر مایل به بنفش یا آبی است. اگر پوست صورت شما روشن و گلگون است رنگ موی قهوه‌ای خاکستری یکی از گزینه‌های عالی برای شماست. می‌توان با استفاده از این رنگ تنوعی در رنگ موی روشن ایجاد کرد و آن را تیره‌تر نمود. این رنگ جزو رنگ‌های سرد است و بخصوص وقتی به بهترین شکل جلوه می‌کند که صاحب چشمانی آبی خاکستری باشید.

رنگ موی قهوه‌ای خاکستری تیره

طوسی خاکستری تیره

این رنگ خاکستری، سایه‌ای مات دارد و همین مسئله آن را جزو دسته رنگ‌های بسیار محبوب قرار داده است.

رنگ موی طوسی خاکستری تیره

قهوه‌ای از نوع کوکی شکلاتی

سایه‌هایی از رنگ قهوه‌ای با زمینه رنگ اسپرسو و هایلایت خاکستری، جلوه ویژه‌ای به رنگ موی شما می‌دهد و موهای شما را پر حجم‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

قهوه‌ای خاکستری تیره با سایه پلاتینیوم

با رنگ قهوه‌ای خاکستری تیره با بیبی لایت پلاتینیوم، موهای خود را حجیم‌تر جلوه دهید.

رنگ موی قهوه‌ای خاکستری تیره با لایت پلاتینیوم

تخته سنگی تیره

این نوع رنگ، سایه‌ای از طوسی دارد. به طوری که ریشه موها تیره‌تر و هر چه به سمت نوک ساقه مو می‌آید روشن‌تر می‌شود.

رنگ موی دودی

قهوه‌ای تیره با هایلایت برندی

این رنگ که بین طیف‌های سرد و گرم قرار دارد، سایه‌ای از رنگ‌های آبی خاکستری و بنفش را با خود دارد و اگر با هایلایت‌های برندی همراه باشد یک گزینه عالی برای پوست‌های خنثی خواهد بود.  

رنگ موی قهوه‌ای تیره با هایلایت برندی

خاکستری گردویی با هایلایت باتر اسکاچ

از آنجا که این رنگ از ترکیب رنگ سرد خاکستری و رنگ گرم کاراملی تشکیل شده برای پوست‌های خنثی جزو بهترین گزینه‌ها است.

رنگ موی خاکستری گردویی با هایلایت باتر اسکاچ

قهوه‌ای خاکستری تیره

در استفاده از رنگ خاکستری مردد هستید؟ کافی است از رنگ قهوه‌ای خاکستری تیره با زیرساز بنفش استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

رنگ موی قهوه‌ای دودی تیره

قهوه‌ای شکلاتیِ گیلاسی

در مقایسه با رنگ قهوه‌ای قرمز، این رنگ جزو طیف‌های سرد قرار می‌گیرد، ضمن آن که قرمز آن بیشتر متمایل به بنفش است. به گفته ون دایک، این رنگ مو برای پوست‌های تیره و زیتونی جزو گزینه‌های مناسب است.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتیِ گیلاسی

قهوه‌ای دارچینی

قهوه‌ای دارچینی به خاطر سایه قرمزی که دارد هم برای پوست‌های گرم و هم برای پوست‌های سرد مناسب است. کافی است آرایشگر شما حرفه‌ای باشد و از این رنگ به بهترین نحو برای موهایتان استفاده کند.

رنگ موی قهوه‌ای دارچینی

قهوه‌ای گیلاسی

در این رنگ، سایه‌ای از قرمز تند به رنگ قهوه‌ای شکلاتی اضافه شده است، یعنی دقیقا همان چیزی که رنگ را برای پوست‌های تیره ایده‌آل می‌سازد.

رنگ موی قهوه‌ای گیلاسی

قهوه‌ای خرمایی (بلوطی) 

به رنگ موی قهوه‌ای مشکی، سایه‌ای از رنگ خرمایی فلفلی را اضافه کنید تا رنگ نهایی به زیباترین شکل ممکن جلوه کند.

رنگ موی قهوه‌ای خرمایی (بلوطی) 

هایلایت خرمایی (بلوطی)

از هایلایت براق خرمایی روی پایه قهوه‌ای تیره استفاده کنید تا رنگ خود را مناسب فصل بهار سازید.

رنگ موی قهوه‌ای تیره با هایلایت بلوطی

قهوه‌ای روشن

موهای قهوه‌ای تیره را به سایه‌ای از رنگ مسی و توت فرنگی آغشته کنید تا درخششی خاص پیدا کند و موهایتان را نیز حجیم‌تر نشان دهد.

رنگ موی قهوه‌ای روشن

هایلایت قهوه‌ای آمبره

این تکنیک موهای شما را به صورتی نشان می‌دهد که گویا نور خورشید در آن منعکس شده است. این رنگ مو جزو محبوب‌ترین رنگ‌هاست.

رنگ موی قهوه‌ای با تکنیک آمبره

ماهاگونی

این رنگ از خانواده قهوه‌ای شکلاتی گیلاسی است. ماهاگونی طیف سرد رنگ قهوه‌ای قرمز با ته رنگ قرمز بنفش است و با پوست‌های زرد یا زیتونی به بهترین شکل سازگار می‌باشد. به گفته وان دایک تنها اگر صورت شما ته مایه‌ای از رنگ صورتی یا قرمز دارد بهتر است از این رنگ استفاده نکنید چون قرمزی پوست شما را بیشتر نشان می‌دهد.

رنگ موی ماهاگونی

قهوه‌ای ماهگونی

این رنگ بین رنگ موی قهوه‌ای و قرمز است. رنگ تیره‌ای که بسیار رومانتیک، جذاب و درخشان جلوه می‌کند.

رنگ موی قهوه‌ای ماهگونی

قهوه‌ای تیره با هایلایت مسی

با اضافه کردن رنگ مسی به زمینه ماهگونی سرد، این رنگ به طیف گرم تبدیل می‌شود و برای موهای قرمز طبیعی بهترین گزینه خواهد بود.

رنگ موی قهوه‌ای تیره با هایلایت مسی

خرمایی تیره

رنگ موی خرمایی تیره به اندازه رنگ موی قهوه‌ای جذاب است. البته اگر بخواهید به آن سایه‌ای از قرمز بنفش بدهید باید از رنگ اسپرسو برای زیرساز آن استفاده کنید.

رنگ موی خرمایی تیره

شکلاتی چیلی

این رنگ مو، ترکیبی از رنگ شکلاتی و رنگ قرمز ماهاگونی است.

رنگ موی شکلاتی و قرمز ماهاگونی

قهوه‌ای به رنگ غروب آفتاب

قهوه‌ای‌های کلاسیک اغلب جزو رنگ‌های فانتزی به حساب نمی‌آیند. اما وقتی بحث قهوه‌ای به رنگ غروب خورشید به میان آید اوضاع فرق می‌کند. این رنگ جز رنگ‌های فانتزی بسیار زیباست. کافی است کار را به یک آرایشگر حرفه‌ای بسپارید.

رنگ موی قهوه‌ای کلاسیک

شرابی قهوه‌ای بنفش

از رنگ موی شکلاتی گیلاسی خوشتان می‌آید، اما دوست دارید سایه‌ای از رنگ سبز را نیز داشته باشد، بدون اینکه به قرمزی یا زردی بزند؟ بسیار خب! چطور است رنگ قهوه‌ای بنفش را امتحان کنید. پایه اصلی این رنگ، شرابی است و با پوست زیتونی و زرد بسیار سازگار است.

رنگ موی شرابی قهوه‌ای بنفش

آمبره بنفش شرابی

استفاده از آمبره بنفش شرابی برای موهای قهوه‌ای تیره، یک رنگ موی فوق‌العاده جذاب به شما هدیه می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای تیره با آمبره بنفش شرابی

هایلایت شرابی

برای دستیابی به ظاهری زیبا، از آرایشگر خود بخواهید از هایلایت‌های شرابی استفاده کند. بخصوص برای قسمت‌هایی از مو که صورت‌تان را احاطه کرده است.

هایلایت شرابی

قهوه‌ای شرابی

رنگ‌های بنفش آلترا با سایه‌ای از قرمز باعث ایجاد حجم در مو  شده و به خاطر سرد بودنشان با پوست‌های ملایم (نه تیره و نه روشن) سازگار است.

رنگ موی قهوه‌ای شرابی

قهوه‌ای آلویی

این رنگ مناسب افرادی است با پوست سبزه که می‌خواهند رنگی بین قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای گیلاسی داشته باشند، بدون این که ردی از رنگ مسی یا نارنجی در آن دیده شود.

رنگ موی قهوه‌ای آلویی

قهوه‌ای بنفش

این رنگ باعث ایجاد نشاط و سرزندگی در ظاهر افراد می‌شود.

رنگ موی قهوه‌ای بنفش

بنفش اولترا

ممطئن باشید این رنگ یکی از بی‌نظیرترین رنگ‌های موجود است. مین کیم، یکی از آرایشگران حرفه‌ای شرکت لورآل و طرفدار پر و پا قرص این رنگ، آن را به افرادی که می خواهد خاص و جذاب جلوه کنند پیشنهاد می‌دهد.

رنگ موی بنفش اولترا

قهوه‌ای مشکی و قهوه‌ای اسپرسو

همیشه آرزو داشتید موهای مشکی خود را رنگ کنید اما دلتان هم نیامده از رنگ تیره دست بکشید. این رنگ نیز مانند رنگ قهوه‌ای طبیعی با هر رنگ پوستی سازگار است و روی هر نوع چهره‌ای به خوبی می‌نشیند. رنگ موی قهوه‌ای مشکی و قهوه‌ای اسپرسو رنگی خنثی است که نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. البته با سایه ملایمی از رنگ آبی که آن را به سمت طیف رنگ‌های گرم سوق می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای مشکی و اسپرسویی

قهوه‌ای کافی (به رنگ قهوه)

شاید ایده‌آل‌ترین رنگ قهوه‌ای، همان رنگ قهوه اصیل باشد که با هر رنگ چهره و هر فصلی سازگار است.

رنگ موی قهوه‌ای

اسپرسویی

اسپرسو طیفی از رنگ قهوه‌ای است که به سیاه متمایل است. این رنگ جذاب و شگفت انگیز، برای پوست‌های خیلی روشن یا حتی رنگ پریده معجزه می‌کند و چهره افراد را بسیار سرزنده و شاداب نشان می‌دهد.

رنگ موی اسپرسویی

قهوه‌ای زغالی

قهوه‌ای زغالی از بهترین و به‌روزترین رنگ‌ها است. این رنگ قهوه‌ای بدون آن که رنگ مشکی را تداعی کند تیرگی جذاب و چشمگیری را با خود به همراه دارد.

رنگ موی قهوه‌ای زغالی

بیبی لایت کره‌ای

موهای خود را که به رنگ اسپرسو درآورده‌اید با بیبی لایت کره‌ای، بسیار ظریف و خاص جلوه دهید. رنگ مویی که با چهره‌های برنزه سازگار است و مناسب فصل تابستان می‌باشد.

 بیبی لایت کره‌ای

رز طلایی با زیرساز قهوه‌ای

رنگ رز طلایی با زیر ساز قهوه‌ای امروزه در شبکه‌های اجتماعی گل کرده است. می‌توانید از این رنگ برای تکینک بالیاژ یا رنگ مو استفاده کنید.

رنگ موی رز طلایی با زیرساز قهوه‌ای

قهوه‌ای کاکائویی

 این رنگ یک قهوه‌ای واقعی با سایه‌هایی از مشکی و قهوه‌ای و هاله‌ای از رنگ قرمز است. بسیار زیبا، شیک، ساده و هماهنگ با هر چهره‌ای، بخصوص چهره‌های زیتونی است.

رنگ موی قهوه‌ای کاکائویی

قهوه‌ای موکا

موهای قهوه‌ای موکا ترکیبی از رنگ اسپرسو و رنگ گرم فندقی را دارد. این رنگ ترکیبی به طرز شگفت‌انگیزی زیبا و متناسب با هر رنگ پوستی است.

رنگ موی قهوه‌ای موکا

قهوه‌ای متالیک

می‌خواهید کمی سرزنده‌تر به نظر برسید؟ رنگ موی قهوه‌ای متالیک یک انتخاب عالی برای دستیابی به این هدف است. درخششی که در این رنگ مو وجود دارد حتی تیره‌ترین موها را هم سرزنده و شاداب جلوه می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای متالیک

تکنیک فضای منفی

به جای استفاده از هایلایت‌های ضخیم و بولد شده، امروزه بسیاری از آرایشگران از تکنیک‌های متنوع فضای منفی استفاده می‌کنند. با این تکنیک موهای شما پر حجم‌تر و ضخیم‌تر جلوه می‌کند.

هایلایت قهوه‌ای

اسپرسوی عقیقی

مشکی یا قهو‌ای؟ با این رنگ مو که سایه‌ای از قهوه‌ای فوق العاده تیره دارد دائما با افرادی مواجه خواهید شد که در تشخیص رنگ موی شما عاجز خواهند ماند.

رنگ موی اسپرسوی عقیقی

بیشتر بخوانید: ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد

مطالب مرتبط