12 آموزش سایه چشم رنگارنگ، مناسب چشم آبی‌ها

12 آموزش سایه چشم رنگارنگ، مناسب چشم آبی‌ها

02 آذر 1399

اگر فکر می‌کنید که انتخاب یک میکاپ متناسب با ویژگی‌های شما کمی دشوار است، در ادامه با ما باشید که امروز تصمیم گرفته‌ایم با ذکر برخی از آموزش‌های سایه چشم رنگارنگ و متنوع برای خانم‌های چشم آبی به شما کمک کنیم. هنگام انتخاب رنگ برای استفاده روی چشم، بهتر است آنها را با رنگ چشم خود هماهنگ کنید. با این حال، گاهی اوقات انتخاب اینکه کدام رنگ مناسب شما باشد، می‌تواند دلهره‌آور باشد. به خصوص، چشمان آبی ممکن است به سختی با رنگ‌ها جفت شوند، اما خوشبختانه برای زنان چشم آبی، بسیار خوب است که با این آموزش‌های آسان، به رنگ چشم‌هایشان تأکید بیشتری کنند. کاری که من انجام می‌دهم این است که به دنبال رنگ‌های مختلف در عنبیه چشم شما هستم زیرا چشم‌های آبی، همه آبی نیستند، ممکن است لکه‌های قهوه‌ای، نارنجی یا سبز در آن وجود داشته باشد و سعی می‌کنم آن را با رنگ‌های دیگر تکمیل کنم. هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، به جای اینکه توسط رنگ آبی محدود شود، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب به شما می‌دهد.

سایه چشم مرجانی 

مرجانی بهترین رنگ سایه چشم برای چشم‌های آبی هستند. این رنگ آبی را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود چشم‌ها واقعاً منحصر به فرد دیده شوند. اگر وقت دارید چرخه رنگ را بررسی کنید، می‌بینید که صورتی‌ها و نارنجی‌ها کاملاً برابر رنگ‌های آبی هستند و این همان چیزی است که ما از نظر میکاپ برای تکمیل رنگ‌ها به آن نیاز داریم. این موضوع به هر دو رنگ کمک می‌کند تا به جای مقابله با هم، باعث شود که برجسته‌تر دیده شوند.

سایه چشم آبی

ایده داشتن رنگ آبی روی چشمان آبی ممکن است جذاب نباشد، اما این آموزش ممکن است نظر شما را تغییر دهد. نکته اصلی این است که رنگ آبی را که استفاده می‌کنید تنظیم کنید تا بتوانید تیره‌تر شوید و همچنین می‌توانید با اضافه کردن بعد با استفاده از رنگدانه‌های کروم تأکید کنید. کادربندی چشم‌ها با آستر تیره به پاپ شدن چشم‌های آبی نیز کمک می‌کند. این فیلم آموزشی جولیا گراف را ببینید:

رزگلد 

چه چیزی بهتر از چشم آبی و سایه چشم رزگلد با هم است؟ این ترکیب باعث ایجاد ظاهری پرزرق و برق در روز و یا در شب بیرون از شهر با دوستان می‌شود. می‌توانید با یک خط چشم مشکی دور چشم، خود را جسورتر کرده و یا با هاله دودی، یک قاب نرم برای چشم‌های آبی خود ایجاد کنید. نگاهی به این آموزش سایه چشم رنگارنگ و زیبا توسط سیدنی بیندازید:

سایه چشم بنفش 

استفاده از سایه‌های بنفش قدری مشکل است، زیرا رنگ بنفش می‌تواند در ته‌رنگ‌های شما به صورت تغییر رنگ در اطراف چشم‌تان ظاهر شود، در این صورت بهتر است که رنگ آن صحیح باشد زیرا رنگ بنفش، باعث ایجاد رنگ‌های بنفش در پوست می‌شود. هنگامی که تغییر رنگ پوست شما پوشیده شد، می‌توانید رنگ بنفش را بمالید و ببینید که چقدر چشم‌های آبی شما خیره‌کننده می‌شود. حتی می‌توانید با ایجاد یک شیب ملایم، هاله‌ای از رنگ صورتی را روی چین و خط مژه پایین بیاندازید و به چشمان‌تان بعد ببخشید.

سایه چشم زرد

سایه چشم زرد به خوبی رنگ مرجانی کار می‌کند. حالت پرطراوت و سرزنده به چشم می‌بخشد. اگر تمایل به اضافه کردن رنگ بیشتر دارید، قهوه‌ای و هلویی کاملاً با رنگ زرد براق مطابقت داشته و آن را کامل و بی‌عیب و نقص می‌کند. یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای آرایش طبیعی روزمره است زیرا چشم‌های شما را روشن می‌کند و حالت خیره‌کننده‌ای به آن می‌بخشد.

به آموزش ویدئویی زیر نگاهی بیندازید تا دریابید چقدر آسان است که یک ظاهر طبیعی با سایه زرد ایجاد کنید تا با چشم‌های آبی شما مطابقت داشته باشد:

سایه چشم نارنجی 

بهتر است رنگ نارنجی را همراه با برنز برای چشم‌های آبی جفت و جور کنید، زیرا آنها مکمل یکدیگر هستند. آنها یک پاپ ظریف ایجاد می‌کنند، اما بر زیبایی رنگ‌های آبی چشم شما غلبه نمی‌کند. آموزش نشان داده شده در بالا با استفاده از سایه زرد برای هایلایت گوشه داخلی چشم، برای ظاهری دلنشین‌تر به شما کمک می‌کند زیرا هم‌خانواده رنگ نارنجی است و با آن تطابق دارد. به چشمان آبی خود چنین قاب زیبایی را ببخشید.

سایه چشم سبز 

استفاده از سایه چشم سبز می‌تواند ترسناک باشد اما رنگ سایه سبز را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را گرم (گرم یا سرد) کامل کند و شما باید بتوانید آن را با چشم‌های آبی کامل کنید. بیشتر اوقات لکه‌های چشمان شما نشان‌دهنده تن پوست شما است، من مطمئن نیستم که چگونه این اتفاق می‌افتد، اما مشاهده کرده‌ام که عنبیه‌های رنگی بیشتر اوقات حاوی تنالیته قهوه‌‌‌ای یا نارنجی هستند که به طور تصادفی با رنگ پوست فرد مطابقت دارد. بنابراین وقتی برای تطبیق رنگ‌ها روی چشم مشکل دارم، آنها را با رنگ پوستشان مطابقت می‌دهم.

سایه چشم قرمز

بگذارید بپذیریم، مهم نیست که چشمان شما چه رنگی است، دست زدن به آرایش چشم دوست‌داشتنی و زرق و برق‌دار با استفاده از سایه چشم قرمز بدون اینکه چشم‌تان سرخ به نظر برسد، کمی دشوار است. نکته خوب این است که شما می‌توانید از رنگ‌های براق یا سایه چشم متالیک برای تکمیل سایه قرمز استفاده کنید. و البته، رنگ‌های تیره‌تر مانند سیاه را برای نگاه قرمز دودی به چشم اضافه کنید. وحشت نکنید، همه چیز در مورد رنگ پوست شما با سایه قرمز تکمیل می‌شود، وقتی که نمی خواهید ظاهرتان خیلی روشن به نظر برسد که ممکن است با چشم‌های آبی روشن‌تان مقابله کند. بنابراین، هنگامی که چشمان آبی روشن دارید، رنگ ارغوانی مایل به قرمز را انتخاب کنید.

سایه چشم طبیعی 

یک سایه چشم طبیعی همراه با چشم‌های آبی، بسیار زیباست. شما می‌توانید از رنگی که نزدیک به رنگ پوست‌تان است استفاده کنید و آن را روی چشم پخش کنید تا جلوه و هاله‌ای طبیعی در اطراف چشم‌های شما ایجاد کند. از ریمل بلندکننده و حجم‌دهنده استفاده کنید که دیگر نیازی نیاز به استفاده از خط چشم نداشته باشید، این کار به ایجاد یک قاب زیبا در اطراف چشم‌تان با حفظ ظاهری طبیعی، کمک می‌کند.

سایه چشم طلایی

سایه‌های طلایی و برنزی هاله‌ای گرم در اطراف چشم ایجاد می‌کند و چشم‌های آبی را به طرز باورنکردنی قاب می‌کند. این به تنهایی زیبا و پرزرق و برق به نظر می‌رسد و با خط چشم و دو لایه ریمل مژه و ابرو حتی جسورتر هم به نظر می‌رسد. این نگاه چشم‌های آبی به طور قطع تمرکز همگان را بر روی شما قرار می‌دهد، زیرا سایه چشم طلایی با رنگ طبیعی پوست ترکیب می‌شود و یک حاشیه هایلایت در اطراف چشم ایجاد می‌کند.

سایه چشم نقره‌ای 

سایه چشم نقره‌ای همیشه در چشم‌های آبی زیبا به نظر می‌رسد، ظاهری مات ایجاد می‌کند که همه رنگ چشم نمی‌توانند آن را نشان دهند. شما می‌توانید با کمی اشاره به سایه چشم نقره‌ای ساده‌تر همانطور که در این آموزش مرحله به مرحله نشان داده شده است، انجام دهید یا می‌توانید با ترکیبی از سایه چشم مشکی دودی و یک سوم داخلی نقره‌ای، جلوه‌ای جسورانه‌تر ایجاد کنید.

سایه چشم مشکی 

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای جذب نگاه دیگران برای هر رنگ چشمی، چشم‌های دودی سیاه است. با این حال، به دلیل عواقب نامرتب و شلوغ برخی سایه‌های چشم، ممکن است نیاز به کمی مهارت داشته باشید. سایه چشم دودی مشکی به ویژه به دلیل کنتراستی که در برابر رنگ‌های روشن آبی در چشم ایجاد می‌کند، واقعاً چشمگیر است. این آموزش میکاپ شگفت‌انگیز را بررسی کنید:

بیشتر بخوانید: آرایش چشم با پولک‌های تزئینی!

مطالب مرتبط