8 سایه ترند چشم: زیبایی دقیقاً به همین سادگی است!

8 سایه ترند چشم: زیبایی دقیقاً به همین سادگی است!

07 مهر 1399

آیا شما از اینکه چقدر ترندهای سایه چشم تغییر می‌کنند، کلافه شدید؟ گویی یک روز همه خانم‌ها به سمت سایه چشم زرد پررنگ هجوم برده و روز بعد همه آنها به سمت رنگ نارنجی تمایل پیدا می‌کند. بیش از این لازم نیست نگران باشید خانم‌های جوان، به همین دلیل است که ما این مقاله برای شما آماده کردیم. ما 8 مورد از بهترین سایه‌های ترند و طبیعی را که قرار است در تمام مدت این فصل به طور حتمی ترند بمانند را برای شما در اینجا گردآوری کردیم! به خواندن مقاله ادامه بدهید تا همه آن چیزی که لازم است را در مورد ترندهای سایه چشم بخوانید.

کمی اکلیل روی آن بپاشید

این میکاپ همان آرایش چشم اکلیلی و معمولی شما نیست. برخلاف آن سایه چشم‌های براقی که ما معمولاٌ آنها را به پلک‌هایمان می‌زنیم، برای این میکاپ باید اکلیل‌های دانه درشت را انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که چگونه این اکلیل‌ها بالای خط پلک زده شدند که بیشتر مانند خط چشم است و در چین پلک تنها رگه‌هایی از رنگ دیده می‌شود تا تنها کمی به این آرایش چشم بعد و جلوه بدهد. همچنین، اضافه کردن اکلیل به خط مژه پایین می‌تواند مکمل این میکاپ باشد و راهی برای خاص بودن در این فصل است.

سایه چشم اکلیلی

سایه چشم مایع براق

این سایه چشم مایع ترند بسیار خاص به نظر می‌رسد. این سایه در حالی که ساده و طبیعی است اما فشن و منحصر به فرد نیز به نظر می‌رسد. شما می‌تواند این میکاپ چشم ترند را تقریباً با همه آرایش‌ها ستِ کنید و با هر لباسی که پوشیده باشید، عالی به نظر خواهد رسید! امسال پاییز با انجام دادن این سایه به دوستانتان آنها را شگفت زده کنید و به آنها نشان دهید که شما به ترندهای میکاپ کت واک‌ها نیز علاقه دارید.

سایه چشم و رژلب مایع و براق

ریمل رنگی

تنها دو کلمه برای توصیف این آرایش چشم لازم است: ریمل رنگی. می‌دانم که قبلاً هم اسم آن را شنیدید. قبل از اینکه از استفاده این نوع ریمل صرف نظر کنید، ابتدا نگاهی به عکس کارا دلوین بیندازید و بعد به من بگویید که نمی‌خواهید چنین آرایشی داشته باشید. با استفاده از یک رنگ زمینه طبیعی و هیچ میکاپ دیگری روی باقی پلک، ریمل رنگی امسال پاییز روی چشم‌های شما فوق‌العاده به نظر خواهد رسید! قبل از امتحان کردن این ظاهر دیگر هیچ چیز نگویید و تنها آن را امتحان کنید، کسی چه می‌داند شاید این تنها آرایش چشمی باشد که تصمیم می‌گیرید کل پاییز آن را انجام دهید.

ریمل چشم آبی بنفش

سایه زیر چشم

در حالی که اکثر ترندهای سایه چشم پاییز شامل زدن سایه چشمی رنگی پشت پلک چشم است، این میکاپ چشم تصمیم دارد که دنیای آرایش چشم را تکانی بدهد. پشت پلک خود را کاملاً بدون سایه نگه داشته (یا اگر حتماً باید پشت پلکتان رنگ داشته باشید، از میزان کمی سایه با رنگ خنثی استفاده کنید) و مقداری سایه چشم رنگی زیر خط مژه پایین خود اضافه کنید. تغییراتی که در این میکاپ چشم می‌توانید ایجاد کنید، بی‌پایان است. می‌توانید از هر رنگ سایه چشمی که می‌خواهید استفاده کنید و میکاپ چشم شما فوق‌العاده به نظر خواهد رسید.

سایه آبی سبز زیر چشم

الهه برنز و درخشان

اگر امتحان کردن ترندهای جدید سایه چشم باب میل شما نیست، این میکاپ چشم برای شما عالی خواهد بود. این سایه چشم بسیار متداول‌تر است و همیشه شما را در بهترین و زیباترین حالت نگه می‌دارد. همچنین توجه داشته باشید که چگونه از سایه براق زیر استخوان ابرو استفاده شده است، اینگونه خاصیت درخشندگی این میکاپ چشم را بالا برده و به نظر خواهد رسید که درخشندگی شما طبیعی و از دورنتان است!

سایه چشم برنز

من اکلیل را بر می‌دارم، شما آن را دو برابر کنید لطفاً

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که بیشتر میکاپ‌های خاص را دوست دارید، پس عاشق این آرایش خواهید شد. شما می‌تواند با استفاده از سایه چشم خنثی روی پلک خود و سپس با کمک مقداری پرایمر مقداری سایه رنگدار روی آن بزنید تا این میکاپ چشم را داشته باشید. بسیاری از افراد حرفه‌ای در زمینه میکاپ به شما خواهند گفت که سایه اکلیلی را تا روی چین پلک خود محو نکنید اما ما با این حرف مخالفیم، خودتان نگاه  کنید که این آرایش چقدر محشر است!

سایه چشم اکلیلی

سایه‌های اصولی را فراموش نکنید

این سایه چشم ساده به راحتی با هر ظاهری که برای خود در نظر داشته باشد، به زیبایی سِت خواهد شد. یک سایه چشم رنگ پوست را روی قسمت بیرونی چین پلک چشم‌های خود زده و یک سایه براق به داخل پلک خود بزنید. کار خود را با زدن کمی سایه هلویی رنگ روی چین پلک تمام کنید تا تنها کمی رنگ هلویی در سایه خود داشته باشید. این آرایش چشم آنقدر ساده است ک می‌توان از آن به عنوان میکاپ روزانه استفاده کرد اما آنقدر باکلاس نیز هست که بتواند آن را برای مهمانی‌های شبانه نیز استفاده کنید.

سایه چشم هلویی براق

چشمان هلویی

هلویی یکی از آن رنگ‌هایی است که برای انواع رنگ پوست عالی خواهد بود. به همین دلیل است که این ترند سایه چشم قطعاً این تابستان طوفان به پا خواهد کرد. این میکاپ چشم صورت شما را درخشان و شاداب نگه می‌دارد و در عین حال اینگونه به نظر خواهید رسید که گویی برای انجام آن ساعت‌ها زمان گذاشتید در حالی که زدن این سایه حداکثر پنج دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

سایه چشم هلویی

بیشتر بخوانید: بررسی 12 ترند آرایشی تابستانه: از آرایش پایه تا هولوگرافی

مطالب مرتبط