رنگین کمانی سرشار از رنگ و زیبایی لابه‌لای موهایتان

رنگین کمانی سرشار از رنگ و زیبایی لابه‌لای موهایتان

15 آبان 1399

وقتی صحبت از رنگ مو می‌شود، نظر ما بیشتر به سمت رنگ‌هایی جلب می‌شود که ظاهری خاص و فراموش‌نشدنی به ما ببخشند. برای این کار، امتحانی بهتر از موهای رنگین‌کمانی وجود ندارد. از آنجا که موهای رنگین‌کمانی را می‌توان روی پایه روشن انجام داد، اما به نظر می‌رسید که این تنالیته روی موهای طبیعی و تیره بی‌نظیر نشان داده شود. ببینید! اگر می‌خواهید بدون آن که تنالیته قهوه‌ای موهایتان را کاملاً از بین ببرید، موهای رنگین کمانی را امتحان کنید، عاشق ایده موهای روغنی تکه‌ای می‌شوید. ادامه مطلب را دنبال کنید تا هر چیزی که لازم است درباره ترند چندرنگی با در نظر داشتن تنالیته قهوه‌ای را بدانید.


موهای ابریشمی و براق چه رنگی است؟


برای داشتن موهای ابریشمی و براق از یک قطره روغن که روی سطح آب شناور است، الهام بگیرید. رنگ‌‌های تیره، رنگین کمانی از آبی، بنفش، سرخابی، سبز و قرمز را با هم ترکیب کنید.


چطور موهای ابریشمی و تکه‌ای داشته باشیم؟


برخلاف اکثر رنگ موهای مد روز و ترندی، رنگ موهای ابریشمی و تکه‌ای نیازی به استفاده از مواد دکلره ندارند. به همین خاطر، رنگ‌شناسان ترکیبی از رنگ‌ها را روی رنگ پایه قهوه‌ای قرار می‌دهند. اگر زمینه‌ی موهای شما بسیار تیره است و به دنبال جنجالی‌ترین حالت از موهای روغنی تکه‌ای هستید، احتمال دارد که آرایشگر مویتان، قبل از استفاده از رنگ، لازم باشد که از مواد دکلره استفاده کند تا موهای شما را به یک رنگ قهوه‌ای روشن برساند. اگر نگران آسیب احتمالی یک جلسه رنگ هستید، هول و هراس به دل خودتان راه ندهید. از آنجایی که داشتن موهای رنگین‌کمانی نیازی به استفاده زیاد از مواد دکلره را ندارد، پس در برابر رنگ بلوند پلاتینه و آسیبی که به موها می‌رساند، خیلی کمتر باید نگران باشید.


آیا نگه داشتن موهای ابریشمی و براق کار سختی است؟


معمولاً نگهداری و حفظ رنگ‌های فانتزی یک مقداری سخت و دشوار است و موهای ابریشمی و براق رنگین‌کمانی از این امر مستثنی نیستند. شما باید به سفارشات مراقبتی که به شما داده شده در خانه انجام دهید، پایبند باشید. لازم است این نکته را بدانید که به قرارهای ملاقات منظم در سالن نیاز دارید تا رنگ خود را در ریشه‌ی موهایتان تجدید کنید. برآورد می‌کنیم که در حدود چهار تا شش هفته یکبار برای انجام این کار لازم باشد که به سالن مراجعه کنید تا رنگ روغنی شما شاداب و درخشان  باقی بماند. هنگامی که به تازگی رنگ موهایتان را تغییر داده‌اید، ابتدا با عوض کردن شامپو و نرم‌کننده نرمال و روتین خود با یک سیستم محافظت‌کننده از موهای رنگ شده شروع به کار کنید. این سیستم محافظ چندگانه، باعث ماندگاری و ثبات بیشتر رنگ مو می‌شود،  در عین اینکه به درخشش موها کمک کرده و باعث محافظت آنها در برابر آسیب‌های احتمالی محیطی می‌شود. اگر آرایشگر مویتان برای ایجاد موهای ابریشمی و براق رنگین کمانی شما از مقدار کمی مواد دکلره استفاده کرده باشد، احتمال دارد که موهای شما کمی خشک شده و مقداری آسیب ببیند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک ماسک موی مناسب، دو بار در هفته برای ترمیم و تغذیه عمیق موهای آسیب‌دیده استفاده کنید. شما برای اینکه از وسایل حرارتی روی موهای رنگ شده استفاده کنید، نیاز به محصولات محافظ و مراقب مو دارید که نشاط و طراوت موهایتان نگه داشته شود. برای این کار ما به شما اسپری‌های ترکیبی چند منظوره را پیشنهاد می‌کنیم که قبل از استفاده از سشوار یا دیگر وسایل گرمازا، روی موهایتان اسپری کنید.


بهترین راه برای امتحان کردن موهای تکه‌ای روغنی چیست؟


چه دسته‌های کامل از رنگ‌های ابریشمی و روغنی انتخاب کنید، چه دسته‌های ظریف رنگین‌کمانی را بیرون بیاورید، مطمئن باشید که انتخاب شما درست و برجسته است. مهم نیست که از کدام روش  برای داشتن موهای ابریشمی استفاده می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که موهای رنگین‌کمانی را حتماً امتحان کنید. اگر به دنبال ایده‌های جدیدی هستید، در ادامه 9 روش را برای الهام گرفتن شما آورده‌ایم. ببینید و ایده بگیرید!


بهترین روش‌ها برای داشتن موهای ابریشمی و براق


رنگین کمان در انتهای موها

برای داشتن موهای ابریشمی و براق لازم نیست که رنگ زمینه‌ی قهوه‌ای موهایتان را تغییر دهید. اگر رنگ پایه قهوه‌ای را دوست دارید و نمی‌خواهید که مرتباً ریشه‌ی موهایتان را رنگ کنید، بهترین و صحیح‌ترین راه‌حل، رنگ کردن رنگین کمانی انتهای موها می‌باشد.

رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت رنگین کمانی

هایلایت‌های رنگین‌کمانی و براق

اگر از هایلایت‌های بلوند خسته شده‌اید، از رنگ‌شناس خود بخواهید که از هایلایت‌های رنگین‌کمانی و براق در پایین موهایتان استفاده کند.

هایلایت‌ رنگین‌کمانی روی موی فر

تنالیته سرد رنگین‌کمانی

اگر علاقه‌مند به رنگ موهای پرزرق و برق هستید، از آرایشگر رنگ خود ترکیب رنگ‌های آبی، سبز و بنفش زیبا را بخواهید.

رنگ موی رنگین کمانی با تنالیته سرد

رنگین کمانی و آمبره  

آمبره همیشه و همه جا مورد توجه است و ما هرگز از دیدن ترکیب تدریجی رنگ‌ها در اینستاگرام خود خسته نمی‌شویم. اگر نمی‌خواهید مدام نگرانی در مورد رنگ کردن ریشه‌ی موهایتان داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که آمبره رنگین کمانی را حتماً امتحان کنید.

رنگ موی رنگین کمانی با تکنیک آمبره  

رنگین کمان روی موهای مشکی

اگر می‌خواهید موهای مشکی‌تان را از یک بعدی بودن خارج کنید، می‌توانید با اضافه کردن رشته‌های رنگارنگ روی موهایتان این کار را کرده و خیره‌کننده و جذاب دیده شوید.

رنگ موی رنگین کمانی روی موی مشکی

رنگین کمان متالیک و براق

اگر تمایل به ظاهری براق و درخشان دارید، رنگ موی متالیک مناسب شماست. درخشش رنگ خود را با چند پاف اسپری براق کننده، بیشتر کنید.

رنگ موی رنگین کمانی متالیک

موهای ابریشمی و براق پر جنب و جوش

اگر می‌خواهید در هر جا و هر زمانی ظرافت و زنانگی شما کامل به چشم برسد، از رنگ‌های رنگین کمانی روشن استفاده کنید. توجه به این نکته مهم است که برای داشتن ظاهری خاص با این رنگ مو، ممکن است که رنگ‌کار شما از مواد سفیدکننده برای روشن شدن تارهای مویتان استفاده کند. توصیه ما به شما این است که برای تغذیه و آب‌رسانی موهایتان، از یک سیستم شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده و رنگ شده استفاده کنید.

رنگ موی رنگین کمانی براق

موهای رنگین‌کمانی قایم باشکی

موهای روغنی تکه‌ای قایم باشکی در آغاز خیلی واضح نیستند، اما نکته دقیقا همین جاست. هایلایت‌های قایم باشکی، شما وقتی موهایتان را با انگشتانتان کنار می‌زنید، یا یک مدل موی دو طبقه می‌زنید، خودش را نشان می‌دهد و همین باعث می‌شود که یک راه بسیار محتاطانه برای امتحان کردن این ترند باشد.

رنگ موی رنگین کمانی با هایلایت رنگین کمانی

رنگین کمان مدل باب

برای داشتن موهای ابریشمی و براق نیازی نیست که موهای خیلی بلندی داشته باشید. این رنگ‌آمیزی به همان اندازه خیره‌کننده است که یک باب ترندی منحصر به فرد است.

رنگ موی رنگین کمانی روی مدل باب

بیشتر بخوانید: رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

مطالب مرتبط