با رنگ موی کدو حلوایی، ملکه فصل پاییز شوید!

با رنگ موی کدو حلوایی، ملکه فصل پاییز شوید!

12 آبان 1399

این همه سال ما شیفته طعم کدویی حلوایی بودیم و بعد از گذشت سال‌ها خوردن یک لاته داغ کدو حلوایی با دارچین هنوز هم دلچسب به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید هر گوشه از خانه خود را با چند شمع فتیله‌ای دارای رایحه گرم کارامل پر کنید، ما کاملاً از شما حمایت می‌کنیم! دارچین ترد و وانیل شیرین همچنان به روز هستند. آیا به دنبال راهی هستید تا به دیگران نشان دهید که شما ملکه فصل پاییز هستید؟ پس رنگ مو کدو حلوایی را فراموش نکنید! هر سال پاییز، ما تعداد بسیاری از افراد جاه طلب را در عرصه رنگ مو می‌بینیم که این رنگ حاصل از ترکیب رنگ‌های قرمز را با مو و پوست خود مطابق می‌کنند. فرقی نمی‌کنید که شما بخواهید برای اولین با در عمرتان از رنگ مو مسی استفاده کنید یا فردی با تجربه در دنیای رنگ موهای قرمز به حساب بیایید، برای کسب همه اطلاعاتی که در مورد این رنگ مو بلوطی ترند نیاز دارید، به خواندن مقاله ادامه بدهید.


رنگ موی داغ کدو حلوایی چیست؟


برای درست کردن یک لاته کدو حلوایی خوب همیشه باید با زمینه‌ای از شیر و اسپرسو داغ شروع کنید. سپس باید طعم‌های شیرین مانند دارچین، جوز هندی و وانیل را قبل از ترکیب کردن همه چیز با خامه زده شده به آن اضافه کنید. رنگ مو با همین اسم نیز شامل تمام مواد ذکر شده در بالا می‌شود، یعنی ترکیب رنگ قهوه‌ای گرم با قرمز کرمی و شاید حتی لازم باشد کمی رنگ بلوند به آن اضافه کنید تا رنگ مو در آخر به زیبایی برای هر رنگ پوستی مناسب باشد. اگر رنگ موهای شما تیره است، مهم است بدانید که آرایشگر شما مجبور خواهد شد قبل از رنگ کردن موهایتان آنها را روشن کند تا مطمئن شود که رنگ موهای شما به زیبایی تبدیل به مسی می‌شود. دکلره کردن همیشه باعث ایجاد آسیب به موهایتان می‌شود اما یک آرایشگر حرفه‌ای و با تجربه می‌تواند کاری کند تا موهای شما به نظر سالم رسیده و چنین حسی نیز به شما بدهند. پس نگران نباشید!


چگونه از رنگ موی داغ کدو حلوایی مراقبت کنیم؟


افراد دارای موهای قرمز همیشه اشخاصی دمدمی مزاج به نظر می‌رسند که خلق و خوی آنها زود تغییر می‌کند... و رنگ مو قرمز نیز از خیلی جهات می‌توانید چنین خصوصیاتی داشته باشد. پیگمنت قرمز ممکن است خیلی سریع بعد از استفاده محو بشود بنابراین داشتن برنامه‌ای منظم برای با آرایشگرتان جهت نگهداری از رنگ مو باید یکی از اولین کارهایی باشد که حتی پیش از حضور در سالن آرایشگاه آن را در نظر دارید. در خانه از کاندیشنر و شامپوهای نگهدارنده رنگ مو استفاده کنید تا رنگ موهایتان شفاف و معرکه به نظر برسد. ما عاشق شامپو و کاندیشنر‌های برند ماتریکس هستیم که با این هدف ساخته شدند. حتی قبل از اینکه در مورد روشن کرده اتو مو خود فکر کنید، موهای خود را با یک لایه اسپری محافظت حرارتی مو مانند اسپری طلایی چند کاره برند لورآل بپوشانید.


بهترین ایده‌های رنگ مو کدو حلوایی داغ که باید همین حالا آنها را امتحان کنید


رنگ کدو حلوایی با موی فر

پاییز همیشه در مورد پلویرهای گرم، برگ‌های خشک و .... موهای فر است. این حلقه‌های مو کدویی رنگ نشاط آور هستند.

رنگ موی کدو حلوایی روی موی فر

رنگ کدو حلوایی با موی کوتاه

ما در ده سال گذشته شیفته مو کوتاه با رنگ قرمز بودیم. هنگامی که یک مو کوتاه شیک و ویو شده را با این رنگ مو کدو حلوایی داغ ترکیب می‌کنید، نتیجه آن کاملاً استایل شما را تغییر می‌دهد.

رنگ موی کدو حلوایی

اسپرسو کدو حلوایی

شیر را از لاته حذف کنید و شما ناگهان رنگی قرمز و تیره خواهید داشت که ترکیبی از چند رنگ زیبا است و دل شما را می‌برد!

رنگ موی کدو حلوایی اسپرسویی

کدو حلویی براق

مانند تخم مرغی که روی یک شیرینی پاییزه پخش می‌کنید، درخشندگی بهترین راه کامل کردن برای این رنگ مو شیرین نیز هست!

رنگ موی کدو حلویی براق

بیشتر بخوانید: با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!

مطالب مرتبط