رنگ موی قرمز شرابي، مناسب روزهاي سرد زمستانی

رنگ موی قرمز شرابي، مناسب روزهاي سرد زمستانی

10 آبان 1399

زمستان به صورت غيررسمي فصلي است كه در آن در خانه مي‌مانيم و در كنار شومينه نوشيدني گرم مي‌نوشيم و منتظر رسيدن روزهاي گرم هستيم. در اين فصل كه انرژي ما كم مي‌شود، و اكثر اوقات روز را در خانه سر مي‌كنيم، چه قدر خوب است كه از رنگ پرجنب‌و جوش و سرزنده شرابي براي موهايمان استفاده كنيم. منطقی است که در فصل زمستان با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های گرم براي مو، از اين همه سرما و رخوت اين فصل كم كنيم. این که آیا ما در مورد روبان طلا در اطراف یک درخت کریسمس صحبت می‌کنیم یا از رنگ قهوه‌ای تيره شكلاتي داغ، همه این رنگ‌ها و سبک‌ها به ما یادآوری می‌کنند که هنگامی که بیرون هوا بسیار سرد است، آرام بودن ما از اهمیت بالایی برخوردار است. اين جاست که رنگ موی قرمز شرابي وارد می‌شود. ما مدتی است که شاهد این ترند رنگ مو هستیم که بهترین رنگ‌های قرمز عمیق و سورمه‌ای را به یک رنگ یاقوت زیبا، با ظرافت ترکیب می‌کند. اين رنگ قرمز شرابي درست مانند اسمش مي‌باشد كه مثل يك رنگ انگوري كه تناليته‌هايي از رنگ اسپرسويي يا ارغواني دارد.


رنگ موی قرمز شرابي چیست؟


در این مرحله، رسانه‌های اجتماعی ظاهری فانتزی را تقریباً با هر رنگ در رنگین‌کمان به ما ارائه داده‌اند. برخلاف موهای رنگین‌کماني و قهوه‌اي، موهای قرمز شرابی رنگی است که شما می‌توانید در کلاس یا محل کار خود از آن استفاده كنيد. اين رنگ كاملاً براي اين فصل ظریف، غنی و مناسب است. چه موهاي قهوه‌اي تيره داشته باشيد، يا موهاي بلوند و روشن، رنگ موی قرمز شرابي، پوشش‌دهي مناسبي روي موهایتان خواهد داشت. اگر توجه شما به رنگ بنفش جلب شده است، مي‌توانيد از اين رنگ‌هاي درخشان استفاده كنيد و چهره‌تان را جوان‌تر نشان دهيد. شما مي‌توانيد از آرايشگر رنگتان بخواهيد كه متناسب با رنگ پوست‌تان، مناسب‌ترين طيف رنگي شرابي را انتخاب كرده تا ظاهر شما را معركه و خيره‌كننده نشان دهد. برخلاف رنگ‌های فانتزي که ظرف چند هفته شروع به تغيير رنگ می‌کنند، این رنگ برای افرادي که موهای تیره دارند، کاملاً طبیعی نشان داده شده و همراه با رشد موهايشان با آنها تركيب مي‌شود. به این معنی است كه شما براي نوبت بعدي در آرايشگاه‌تان فاصله بيشتري را خواهيد داشت.


شرايط نگهداري و مراقبت از رنگ موی قرمز شرابي


مانند هر تغییر چشمگیر رنگ مو، فاکتورهایی وجود دارد که شما بايد قبل از رزرو نوبت در سالن مورد علاقه خود، آنها را در نظر بگیرید. برای ایجاد رنگ ایده‌آل از قرمز یا بنفش، آرايشگر شما باید موهایتان را با مواد سفيدكننده، بيرنگ كند. با استفاده از اين كار، تمامي رنگ‌هاي موجود در تارهاي موي شما، خارج مي‌شود. متأسفانه، مواد سفیدکننده دست به دست هم می‌دهد و به موهاي شما آسیب می‌رساند. اما محصولات زيادي توليد شده كه اختصاصاً براي موهای رنگ شده هستند و مي‌توانند از موهاي شما محافظت كرده و لطافت و زيبايي و درخشش موهايتان را حفظ كنند. در هنگام انتخاب محصولات رنگ مو، فقط نبايد سفیدکننده‌ها را مورد توجه‌تان داشته باشيد. اين را درنظر داشته باشيد كه رنگ مو‌هاي قرمز و بنفش با شادابي مخصوصي كه دارند، مي‌توانند سريع از روي موهاي شما پاك شوند. استفاده از يك سیستم محصولات تثبيت‌كننده رنگ مو، بهترین راه برای حفظ رنگ مي‌باشد. شما مي‌توانيد از رنگ‌شناس‌تان بخواهيد كه با آب‌رساني به موهايتان در سالن آرايشگاه، به درخشندگي آنها كمك كند.


بهترین راه برای با دوام كردن رنگ موهای شرابي


براي داشتن يك رنگ موي ترندي، هميشه توصيه مي‌كنيم كه موهايي با بلندي متوسط داشته باشيد، كه يك مقداري بافت يا موج داشته باشد. داشتن موهاي كوتاه‌تر باعث مي‌شود كه موي شما زمينه كمتري براي نشان دادن قابليت رنگ جديد داشته باشد و نتوانيد خيلي خوب رنگي را كه انتخاب كرده‌ايد را نشان بدهد. ما همچنین عاشق قرمزهای تیره در مدل موهای مواج و پرچين و شكن هستیم. آنها قوي در عين حال بازیگوش هستند، و شوق و ذوق لازم برای روزهای زمستانی کسل‌کننده را براي ما به ارمغان می‌آورند. هر رنگي را که انتخاب کنید، مطمئناً خیره‌کننده خواهد بود.


بهترین ایده‌های رنگ موی شرابي که باید آن را امتحان کنید


شرابي نرم و لطیف

اگر شما ترندها را دوست دارید، اما نمي‌خواهيد كه چشم‌ها به شما خيره شده و خيلي در مركز ديد قرار بگيريد. ما براي اين كار راه‌حل مناسبی داریم، پيشنهاد ما به شما این رنگ شرابي نرم و لطیف است، که در عين اينكه رنگ قرمز را بازتاب می‌دهد، اما هنوز هم تا حد زیادی موهای قهوه‌ای تیره خوانده می‌شود.

رنگ موی شرابی ملایم

شرابي روشن

قرمز را با این رنگ شرابي روشن تقویت کنید، که باعث روشن ديده شدن قرمز شرابي سنتی شما می‌شود. اگر فردي با ظاهر سبزه طبیعی هستید و به دنبال استايل بعدی رنگ مويتان مي‌باشيد، بهترين انتخاب براي شما خواهد بود!

رنگ موی شرابي روشن

شرابي تيره

رنگ ترندي شرابي، موهاي صاف و لخت، با پايين كوتاه و بلند، ترکیبي واقعاً عالي و بي‌ايراد براي هر زماني است. برای اینکه این عمل کارسازتر باشد، تیره‌ترین رنگ شرابي که می‌توانید را انتخاب کنید.

رنگ موی شرابی تيره

دسته‌هاي شرابي رنگ

اگر شما موهاي خيلي بلندي داريد، و مي‌خواهيد كه به آنها افتخار کنید، پيشنهاد ما به شما اين است كه موهای بلندتان را با دسته‌هايي از رنگ شرابي مش كنيد و آنها را خارق‌العاده كنيد.

رنگ موی شرابی

هايلايت‌هاي شرابي

رنگ موي خود را با کمک این هایلایت‌های قرمز خیره‌کننده، روی پایه شرابي تركيب كنيد. هايلايت ساده‌ترین راه برای بهتر نشان دادن هر رنگ مويي است!

هايلايت‌ قرمز روی پایه شرابي

شرابي لطيف آبرنگي

شايد همه شما دوست نداشته باشيد كه براي موهايتان از رنگ قرمز آتشین استفاده كنيد. اگر جزو آن دسته افرادي هستيد كه رنگ‌هاي پاستیلي یا آبرنگي را دوست داريد، پيشنهاد مي‌كنيم كه اين رنگ شرابي لطيف را ببينيد و از آن ايده بگيريد. مي‌تواند انتخاب ايده‌آلي برای جلسه بعدی شما در سالن آرايش باشد.

رنگ موی شرابي آبرنگي

موهاي مواج با رنگ شرابي ژرف

خب، موج‌های جذاب و دلفريب! با داشتن اين موها، زیبایی‌های هالیوودي را به ظاهرتان هديه كنيد. ظاهري ایده‌آل برای مهمانی‌هاي تعطیلات آخر هفته، یا یک جشن خانوادگی براي شما به همراه دارد.

رنگ موی شرابی

موهاي فرفري و رنگ شرابي

يك خبر خوب: موهای فرفري و رنگ شرابي ظاهري به شما مي‌دهند كه در چشم هر بيننده‌اي، گويي از بهشت آمده‌ايد. ما عاشق روشی هستیم که از آن بتوانيد با هر نوع رنگ پوستي استفاده كنيد، و اين يك انتخاب عالي به نظر می‌رسد!

رنگ موی شرابی روی موهاي فرفري

يك تكه جواهر با طيف رنگين‌كماني

انتخاب رنگ موي قرمز شرابی به این معنی نیست که شما را از آزمايش هر رنگ ديگري در رنگ‌آميزي موهايتان منع کرده باشد! این هایلایت‌های رنگارنگ را ببينيد و از آنها ايده بگيريد. واقعاً تماشايي و خيره‌كننده هستند.

رنگ موی شرابی با هایلایت رنگين‌ كماني

آمبره شرابي

قسمت انتهای موهای خود را رنگ كنيد! اگر كاملاً مطمئن نیستید که به مدت طولانی بخواهيد اين رنگ را روي موهايتان داشته باشيد، رنگ كردن قسمت انتهايی موها، ایده‌آل‌ترين روش براي امتحان اين رنگ است.

رنگ موی شرابی با تکنیک آمبره

بیشتر بخوانید: با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!

مطالب مرتبط