ناخن‌های فانتزی، مناسب برای همه جا!

ناخن‌های فانتزی، مناسب برای همه جا!

04 آبان 1399

هر خانمی هنگام رفتن به سالن یا انجام مانيكور ناخن‌های خود در خانه، به يك مجموعه از مدل‌هاي ناخن‌های فانتزی نياز دارد كه بی‌عیب و نقص باشند. با این حال، گاهی اوقات تصویر مانیكور بی‌نقصی که داریم واقعاً مناسب قرارهاي ملاقات ما نیست، یا حتي بدتر از آن، ممكن است قديمي به نظر برسد. مسئله این است که هنر طراحي ناخن هنوز هم ترندي است. چرا كه هر چيزي كه ديروز مرسوم بوده، امروز هم مي‌تواند روي مد باشد. البته، براي اين كار ما فقط نبايد تنها به لاك ناخن اكتفا كنيم، بلكه در اين زمينه بايد به طراحي ناخن توجه بيشتري داشته باشيم. به همین دلیل برای خانم‌های مدرن ضروری است که در جریان آخرین پیچ و تاب‌های موجود در ابتكارات ناخن قرار بگیرند. به طور خلاصه، ما این گالری نهایی از داغ‌ترین طراحی‌های ناخن را ایجاد کرده‌ایم. اگر می‌خواهید برای طراحی بعدی خود الهام بگیرید، بهتر است كه از بین طرح‌هاي شيك و جذاب كه در ادامه آورده‌ايم، ايده بگيريد. با ما باشيد!

ناخن‌های شیک و فانتزی با طرح‌هايی زيبا براي بانوی شیک‌پوش 

شايد به نظر خيلي سخت برسد که از بین تعداد زیادی طراحی هنری ناخن يك مدل را انتخاب کنید، مخصوصاً اگر چیز خاصی را از قبل مدنظر نداشته باشید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم توجه شما را به مجموعه‌ای از ایده‌های مانیکور جلب كنيم. ترفند ما در مورد طراحي ناخن این است که بدون اینکه طرح را در سراسر ناخن استفاده كنيم، جذابیت و افسونگري بیشتری را ایجاد كنيم. علاوه بر این، بهترین گزینه متناسب با همه مناسبت‌ها و قرار ملاقات‌هاي شما را جمع كرده‌ايم. آن‌ها را بررسی کنید!

مانیکور آبی بنفش با دیزاین سنگ تزیینی

لاک چند رنگ در مانیکور

لاک زرشکی و اکلیلی

لاک سفید با دیزاین سنگ تزیینی

لاک طوسی با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های فانتزی با طرح‌هاي زرق و برق‌دار نقره‌اي فرانسوی 

براي همه شما زماني وجود دارد که مي‌خواهيد ناخن‌هایتان را فانتزی طراحي كنيد، اما باید اين را بدانيد كه بهتر است مواردی را از قبل در نظر بگیرید. البته ناخن‌های كلاسيک همیشه ترندي و مد روز هستند، اما استفاده مداوم از يك مانيكور، بعد از مدتی ممكن است كه خسته‌كننده به نظر برسد. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می‌کنیم یک نسخه کامل برای طراحي‌هاي فرانسوی‌تان را با ما به روز کنید. آنچه ما در ذهن داریم طرح‌هاي نقره‌اي به جای طرح‌هاي معمولي و سفید است. قطعاً با ما موافق خواهید بود که این فرصت مناسب برای زدن يك تير و دو نشان خواهد بود، آيا اينطور نيست؟

فرنچ نقره‌ایی روی لاک آبی آسمانی

فرنچ نقره‌ایی روی لاک مشکی

فرنچ طلایی روی لاک طوسی مات

ناخن‌های فانتزی با مسدود شدن رنگ روشن 

مي‌توانيد طرح‌هاي پررنگ و خط‌هاي شكسته را به مانيكور خود اضافه كنيد، كه باعث برجسته و جذاب شدن ناخن شما مي‌شود. براي اين كار ما به شما پیشنهاد می‌کنیم كه برای رسیدن به اين هدف از الگوهای هندسی یا انتزاعی استفاده کنید. اگر براي لاك زمينه‌تان رنگ تيره انتخاب كرده‌ايد، مي‌توانيد با ميكس كردن سایه‌های پاستلي و شفاف كه با طرح‌های هندسی مخلوط شده‌اند، مانيكور جذاب و خيره‌كننده‌اي را بسازيد!

دیزاین فانتزی با لاک‌های پاستیلی

لاک نود با دیزاین هندسی

طراحی ناخن‌های فانتزی آسان با استفاده از خطوط راه ‌راه 

به نظر مي‌رسد كه در میان ناخن‌های مدرن، طراحی‌های مینیمالیستی کاملاً مد روز و ترندي هستند. استفاده از این طرح‌ها اين خوبي را دارد كه افرادي كه نمی‌توانند مدام براي مانيكورشان به سالن‌هاي زيبايي بروند، بسيار مفید است. شک نداريم که شما هر كدام از این ایده‌های دوست‌داشتنی و جذاب هنر راه‌راه ناخن را انتخاب كنيد، به سادگي موفق به طراحي آن خواهيد شد. آنها در عين سادگی، زرق و برق‌دار نيز به نظر می‌رسند!

لاک نود با دیزاین راه راه

لاک آبی آسمانی با دیزاین راه راه

لاک نود با دیزاین راه راه

لاک نود با دیزاین راه راه

لاک نود با دیزاین راه راه

ناخن‌های فانتزی با طرح هلالي 

داشتن ناخن‌های فانتزی فقط با زدن لاک ناخن ممكن نمی‌شود. طراحی در ناخن‌هاي فانتزي بسیار مهم است. اما وقتی كه از همه ترندها خسته شده‌اید، زمان آن رسيده كه طرح‌هاي ديگري را آزمایش كنيد. به همین دلیل ما در ادامه طرح‌های جذاب هلالي را برايتان جمع‌آوری کرده‌ایم. همانطور که می‌بینید همه چیز را با هم ترکیب کنید، از يك هلال در بيخ ناخن‌تان شروع کنید و با لاك زدن ادامه دهيد، و در انتها به يك طراحي جذاب و خيره‌كننده برسيد.

لاک نود با دیزاین هلالي

لاک آمبره نود با دیزاین هلالي

لاک آبی با دیزاین هلالي

لاک سفید با دیزاین هلالي

لاک آمبره با دیزاین هلالي اکلیلی

ناخن‌های فانتزی با تغییرات نقطه‌اي 

داشتن ناخن با طرح‌هاي دوست‌داشتنی و جذاب خيلي آسان‌تر از آن چيزي است كه فكر مي‌كنيد. تمام آنچه كه شما باید انجام دهید این است که قوه تخیلتان را به كار بياندازيد. شما می توانید زماني كه لاك زمينه‌تان را زديد، با استفاده از طرح‌هاي نقطه‌اي، طراحي‌های خلاقانه و جسورانه‌ي زیادی را به وجود بياوريد. در ادامه ما چند تصوير برای الهام بخشیدن به شما را آورده‌ايم، امیدواریم مورد پسند شما قرار گيرند!

لاک سفید با دیزاین خالخالی مشکی

لاک صورتی با دیزاین خالخالی سفید

هنر طراحي ناخن با كهكشاني هيپنوتيزم‌كننده 

بعضي وقت‌ها به نظر می‌رسد تصاویر هنری ناخن فانتزی چیزی است که نمي‌توانيد به راحتي به آن دسترسي پيدا كنيد. اما ما می‌گوییم که بازسازی تصاویر ناخن فانتزی بسیار آسان‌تر از چيزي است كه شما تصور مي‌كنيد. به اطلاع شما می‌رسانيم که جدا از اینکه ناخن‌های کهکشاني در اوج محبوبیت قرار دارند، اگر با سایه‌های فرابنفش (كه رنگ مناسب سال است) تركيب شوند، واقعاً خيره‌كننده و جذاب به نظر می‌رسند!

لاک سفید با دیزاین خورشید

مانیکور کهکشانی ناخن

مانیکور كهكشاني ناخن با لاک بنفش

طراحی‌های آسان ناخن‌ فانتزی با خطوط مستقیم 

هیچ چیزي شیك‌تر و جذاب‌تر از ترکیب خطوط مستقيم ساده با رنگ‌های روشن وجود ندارد. در ادامه به بعضي از اين طرح‌های ساده و جالب ناخن توجه کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین راه راه

مانیکور ناخن دو رنگ

طرح‌های هنری ناخن فانتزی قبیله‌ای و كهن 

نقش‌هاي پیچیده قبیله‌ای و كهن روی ناخن‌های شما، بسيار با سبک Boho متناسب است. ما چندین مدل از این طراحي‌ها را براي شما آورده‌ايم و اطمينان داريم كه بخواهيد از آنها استفاده كنيد.

مانیکور ناخن با دیزاین بوهو

مانیکور ناخن با دیزاین بوهو

لاک نود با دیزاین بوهو

طرح‌های ناخن فانتزی با نوارهاي راه‌ راه 

لاک آبی سبز

لاک سفید با دیزاین گل

مانیکور ناخن با دیزاین سنگ مرمری

ایده‌های آسان براي طراحی ناخن فانتزی جيوه‌اي 

مانیکور هفت رنگ متالیک

دیزاین هفت رنگ خالخالی روی لاک مشکی

هنر طراحي ناخن جذاب و درخشان 

مانیکور اکلیلی ناخن

طراحی ناخن‌های فانتزی و آسان با برچسب 

مانیکور سنگ مرمری ناخن

مانیکور فانتزی ناخن

لاک سفید با دیزاین گل قرمزی

الهام بخشیدن به ایده‌های هنری ناخن فانتزی 3بعدي 

مانیکور 3 بعدي ناخن

مانیکور 3 بعدي ناخن

مانیکور 3 بعدي ناخن

می‌دانیم که مانیكور نه تنها در شکل ظاهری خانم‌ها بلکه در احساسات آنها نیز نقش بزرگي دارد. به همین دلیل، ما دائماً در حال به روزرسانی این گالری با جدیدترین و جذاب‌ترین ایده‌های هنر ناخن برای خانم‌های مدرن، خلاق و شیک هستیم. اگر این طرح‌های ناخن را دوست دارید، فراموش نکنید که آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و هر زمان که به یک ایده جذاب و جدید برای مانیكور بعدی خود احتیاج داشتيد، دوباره برگردید.

بیشتر بخوانید: خيره‌كننده‌ترین دیزاین‌های ناخن با ستاره اینجاست! 

مطالب مرتبط