آبی کلاسیک: این رنگ مو‌ یه چیز دیگه‌ست!

آبی کلاسیک: این رنگ مو‌ یه چیز دیگه‌ست!

02 آبان 1399

رسم و رسومات زیادی برای آخر سال وجود دارد که از جمله آنها می‌توان از مراسم چهارشنبه سوری، آماده کردن وسایل سفره هفت سین، درست کردن سبزه و این قبیل کارها نام برد که همه ما به خوبی با آن آشنایی داریم. هرچند، چیز دیگری وجود دارد که همه ما بی‌صبرانه منتظر آن هستیم و آن چیزی نیست جز مشخص شدن رنگ سال. معمولاً نه تنها رنگ ترنده شده برای میکاپ و لباس مشخص می‌شود بلکه با الهام بخشی استایلیست‌ها ترند رنگ مو هم نیز اعلام می‌شود. شما واقعاً عاشق رنگ مو سال 2020 یعنی آبی کلاسیک خواهید شد. اگر سال 2019 برای شما بسیار استرس‌آور بوده است، نگران نباشید، رنگ مو آبی کلاسیک اینجاست تا شما را مطمئن کند که سال 2020 تا جای ممکن برای شما آرام و راحت خواهد بود. آیا به دنبال ایجاد تغییری بزرگ در رنگ موهای خود هستید؟ هر چیزی که نیاز دارید در مورد این رنگ مو آبی کلاسیک بدانید، برای شما در این مقاله گردآوری شده، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


رنگ مو آبی کلاسیک چیست؟


رنگ مو آبی کلاسیک همان رنگی است که شما تمام طول عمرتان آن را می‌شناخته و عاشق آن بودید. رنگ آبی لاجوردی از آن زمانی که از وقت آزاد خود برای رنگ کردن کتاب‌های رنگ آمیزی استفاده می‌کردید، وجود داشته و اکنون یکی از رنگ موهای مورد علاقه ما شده است. برای دستیابی به چنین رنگ شادابی، رنگ‌کار شما باید کار خود را با از بین بردن رنگ طبیعی موهای شما آغاز کند تا زمینه مویی خالی جهت بزدن این رنگ مو جدید به وجود بیاورد. باید توجه داشته باشید که دکلره همیشه باعث صدمه زدن به مو می‌شود اما یک رنگ‌کار ماهر می‌تواند در جهت بهبود بخشیدن به ظاهر و حس تارهای مو به شما کمک کند. هنگامی که رنگ زمینه موها از بین رفت، رنگ‌کار شما سراغ رنگ مو آبی کلاسیک خواهد رفت.


چگونه باید از رنگ مو آبی کلاسیک مراقبت کنیم؟


هر وقت موهای خود را رنگ می‌کنید، باید انتظار ایجاد چند تغییر در روتین مراقبت مو خود داشته باشید و رنگ مو آبی کلاسیک در این زمینه از دیگر رنگ موها متفاوت نیست. در واقع، رنگ شادابی مانند آبی کلاسیک نسبت به دیگر رنگ‌موهای طبیعی مانند قهوه‌ای به کمی مراقبت مو بیشتر نیاز دارد. اولین کاری که باید انجام دهید، عوض کردن شامپو و کاندیشنر معمولی خودتان با محصولاتی است که برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شدند. ما به شما شامپو و کاندیشنر برند ماتریکس را توصیه می‌کنیم. محصولات این برند خاصیت نگهدارندگی بالا برای رنگ مو دارند، این شامپو و کاندیشنر با ملامیت موهای شما را تمیز کرده و آنها را آب رسانی می‌کند تا از محو شدن رنگ مو زیبا روی آنها جلوگیری کند. قطعاً این رنگ مو چشمگیر است اما رنگ‌های فانتزی مانند آبی کلاسیک بیشتر از دیگر رنگ‌ها تمایل به محو شدن دارند. جهت مقابله با محو شدن پیش از موعد رنگ مو، ما به شما توصیه می‌کنیم که مرحله دیگری مانند اسپری مو درخشان کننده رنگ مو برند ماتریکس را به روتین مراقبت مو خود اضافه کنید. چند بار در هفته مواد آن را روی موها اسپری کنید تا رنگ در موهای شما بماند. موهای رنگ شده گاهی ممکن است به نظر خشک و شکننده برسند و البته لمس آنها چنین حسی نیز داشته باشند. یک ماسک مو آب رسان عمیق و هفتگی به روتین مراقبت از مو خود اضافه کرده تا به بهبود ظاهر و حس موهای شما کمک کند. ما به شما ماسک مو چند کاره و معجزه‌گر ماتریکس را پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات مراقبت مو کره‌ای الهام گرفته شده و موهای آسیب دیده شما را درمان می‌کند. مراقبت در خانه تنها نصف مبارزه‌ای است که باید انجام دهید، رنگ موی شادابی مانند آبی کلاسیک نیاز به مراقبت در سالن آرایشگاه به صورت منظم دارد. اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را تا جای ممکن زیبا و سرحال نگهدارید، ما به شما توصیه می‌کنیم که هر شش تا هشت هفته برای ریشه گیری موهای خود به سالن آرایشگاه بروید.


بهترین رنگ موهای آبی کلاسیک برای امتحان کردن


آبی کلاسیک

با زدن رنگ مو آبی کلاسیک به تمام موهایتان که کاملاً سرد و آرامش بخش است، هرگز اشتباه نخواهید کرد. از آرایشگر خود بخواهید تا این رنگ چشمگیر از آبی کلاسیک را برای داشتن رنگ مو خیره کننده برای شما در نظر بگیرد.

رنگ موی آبی کلاسیک

رنگ موی تکه‌ای آبی کلاسیک

اگر شما هنوز برای داشتن موهایی تماماً آبی آماده نیستید، از رنگ کار خود بخواهید تا این رنگ مو آبی کلاسیک را به صورت تکه‌ای به موهایتان اضافه کنید. این نوع رنگ مو که به مراقبت کمی نیاز دارد، راهی عالی برای تجربه کردن رنگ مو فانتزی است.

رنگ موی آبی کلاسیک تکه‌ای

آمبره ارغوانی به آبی کلاسیک

رنگ آبی کلاسیک به تنهایی چشمگیر است اما از آن بهتر زمانی است که با رنگ مو کلاسیک دیگری مانند ارغوانی ترکیب می‌شود.

رنگ موی آبی کلاسیک با تکنیک آمبره

ریشه‌های آبی کلاسیک

شاید تا به حال در مورد رنگ کردن پایین موها شنیده باشید اما در مورد ریشه موهای با رنگ فانتزی چی! ما این رنگ مو آمبره را با ریشه‌های به رنگ آبی کلاسیک تیره دوست داریم.

رنگ موی آبی کلاسیک با ریشه‌های تیره

باب با رنگ آبی کلاسیک

آیا مشغول به فکر کردن در این مورد هستید که چه مدل مویی برای نشان دادن رنگ مو جدیدتان مناسب است؟ البته که مدل موی ترند و بسیار زیبا باب!

رنگ موی آبی کلاسیک با مدل موی باب

آبی کلاسیک پرجلوه

اگر شما نگران هستید که رنگ مو جدیدتان بیشتر شبیه رنگ مداد شمعی شود تا رنگی هنری، از آرایشگر خود بخواهید تا این رنگ مو آبی کلاسیک و پرجلوه را برای شما در نظر داشته باشد. استفاده هوشمندانه از هایلایت و لولایت به موهای شما عمق و جلوه مورد نیازش را می‌دهد.

رنگ موی آبی کلاسیک

بیشتر بخوانید: رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

مطالب مرتبط