پاییز امسال، این هایلایت قرمز آتیشی را امتحان کنید

پاییز امسال، این هایلایت قرمز آتیشی را امتحان کنید

13 مهر 1399

به همان اندازه‌ای که ما عاشق موهای بلوند و تیره هستیم، همیشه تمایلی قوی به قرمز کردن موهایمان داشتیم که البته از هیچکس پوشیده نیست. از بلوطی ملایم گرفته تا تناژهای مسی آتیشی همه آنها را در اینستاگرام دیدم، در واقع ما کاملاً به رنگ موی قرمز معتاد شدیم. اگر هنوز آماده نیستید که رنگ تمام موهایتان را به قرمز تغییر دهید، باید بدانید که انتخابی دیگر نیز وجود دارد و آن چیز نیست جز هایلایت قرمز. هایلایت قرمز به شما این فرصت را می‌دهد تا با انجام نصف مراقبت لازم از موهای قرمز، این رنگ مو را تجربه کنید. پیش از این هم رنگ‌ موهای قرمز زیادی دید؟ قبل از گرفتن نوبت آرایشگاه، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا 14 مورد از داغ‌تری روش‌ها برای هایلایت قرمز در سال2020 ببینید.


چگونه باید از هایلایت‌های قرمز مراقبت کنید؟


شاید شما مشغول فکر کردن به این مسئله باشید که آیا رنگ مو قرمز زودتر از رنگ‌های دیگر محو می‌شود؟ جواب سوال شما بله است. رنگ‌های قرمز به مراقبت دشوار خود شهرت دارند بنابراین اگر می‌خواهد هایلایت قرمز را امتحان کنید، باید کمی در روتین مراقب از موی خود تغییر ایجاد کنید. ابتدا، شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با شامپو و کاندیشنری عوض کنید که برای مراقبت از موهای رنگ شده تولید شده است. ما به شما شامپو و کاندیشنر برند ردکن را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات این برند بدون سولفات است، رنگ را از روی موها بلند نمی‌کند و از همه موهای شما از ریشه گرفته تا ساقه و نوک آن مراقبت می‌کند، همچنین دارای موادی است که به باقی ماندن رنگ در مو کمک می‌کند. به منظور داشتن رنگ مو قرمز مورد علاقه خود، رنگ‌کار شما ممکن است از دکلره برای از بین بردن رنگ فعلی تارهای موی شما استفاده کند. دکلره همیشه باعث آسیب رساندن به مو می‌شود اما استفاده از ماسک مویی مانند ماسک موی برند ردکن به صورت هفتگی می‌تواند به بهتر کردن ظاهر و احساس تارهای موی شما کمک کند.


بهترین هایلایت‌های قرمز مو که باید همین حالا آنها را امتحان کنید


حنایی سوخته

ما سر و گوشی آب دادیم و فهمیدیم که حنایی سوخته مانند رنگ موی زنجبیلی همان رنگی است که امسال باید به دنبال آن باشید، پس چرا این رنگ مو را به صورت هایلایت روی موهایتان در نمی‌آروید؟ مهم نیست که رنگی موهای شما برای انجام این هایلایت چیست، این رنگ قرمز-نارنجی آتشین کاملاً تطبیق پذیر است. باید بگوییم که به انواع رنگ پوست نیز می‌آید.

رنگ موی حنایی سوخته

دارچینی

اگر به دنبال این هستید که بدون زیاده‌روی کردن رنگ موهای خود را به قرمز تغییر دهید، هایلایت دارچینی می‌تواند کمی ظاهر شما را هیجان انگیز کند. در حالی که هایلایت دارچینی روی هر رنگ زمینه مویی زیبا خواهد بود اما به طور خاص روی موهای با زمینه تیره چشمگیر به نظر می‌رسد.

رنگ موی دارچینی

قرمز آتیشی

اخطار: اگر نمی‌خواهید همیشه نگاه‌ها به شما خیره شوند پس رنگ قرمز آتیشی را برای هایلایت‌های خود انتخاب نکنید. این رنگ مو که از همه رنگ‌های جیغ‌تر است، رنگی عالی برای خانم‌های بی‌پروا خواهد بود. این رنگ روی موهای خیلی تیره واقعاً خیره کننده می‌شود.

رنگ موی قرمز آتیشی

زنجبیلی

اگر شما به تازگی وارد دنیای مو قرمزها شدید، زنجیلی می‌تواند رنگ مناسب برای شما باشد. هایلایت زنجبیلی به موهای شما رنگی ملایم اما آتشین می‌دهد که روی هر زمینه مویی و با هر رنگ پوستی زیبا خواهد بود.

رنگ موی زنجبیلی

مسی

به رنگ موی مسی به عنوان رنگ قدیمی زنجبیلی نگاه کنید که کمی پیچیده‌تر و شاداب‌تر است. این رنگ متالیک آتیشی یکی از رنگ‌های پرطرفدار سال 2020 است (و به طور خاص با پوست روشن و چشم‌های آبی معرکه به نظر می‌رسد).

رنگ موی مسی

قهوه‌ای قرمز

خانم‌های مو مشکی، توجه کنید که رنگ موی قهوه‌ای-قرمز رنگ موی جدید مورد علاقه شما خواهد بود. از رنگ‌هایی مانند بلوطی تیره گرفته تا فندقی ملایم، راه‌های بسیاری برای اضافه کردن شادابی رنگ قرمز وجود دارد که برای انواع رنگ پوست مناسب است.

رنگ موی قهوه‌ای قرمز

قرمز نارنجی

در اینجا رنگی جسورانه و جیغ را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم و آن چیزی نیست جز هایلایت قرمز و نارنجی. این رنگ آتشی ساخته شده، واقعاً یکی از آن ظاهری‌هایی است که به طور خاص با چشم‌های آبی و پوست سفید چشمگیر به نظر می‌رسد.

رنگ موی قرمز نارنجی

قرمز ارغوانی

اگر عاشق نوآوری هایلایت‌های قرمز هستید، بیش از این منتظر نمانید! از رنگ‌کار خود بخواهید تا کمی رنگ ارغوانی میان موهای شما اضافه کنید تا بتوانید واقعی رنگی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

رنگ موی قرمز ارغوانی

شرابی

شرابی یکی از رنگ‌های مورد علاقه ما است پس خیلی دور از ذهن نیست که عاشق این رنگ برای هایلایت کردن نیز باشم. اگر شما در این فکر هستید که هایلایت قرمز را برای موهای خود انتخاب کنید، در سال 2020 چشمان همه به رنگ موی شرابی است.

رنگ موی شرابی

آلبالویی شکلاتی

همانطو که خودتان هم می‌دانید رنگ مو قهوه‌ای شکلانی فوق‌العاده است اما آلبالویی شکلاتی برای خانم‌های مو مشکی بسیار خاص است و حال و هوای جالب به ظاهر آنها می‌دهد. اگر موهای شما به صورت طبیعی تیره است و خیلی دلتان می‌خواهد به روشی بی‌دردسر رنگ قرمز را امتحان کنید، از رنگ‌کار خود بخواهید که برای موهای شما هایلایت آلبالویی شکلاتی انجام دهد.

رنگ موی آلبالویی شکلاتی

توت فرنگی

آیا زمینه موهایتان را پیش از این قرمز تیره کردید؟ از استایلیست خود بخواهد تا تعدادی هایلایت توت فرنگی به موهای شما اضافه کند تا موهایتان درخشان و پرجلوه شود.

رنگ موی توت فرنگی

قرمز تیره

هنگامی که صحبت از هایلایت قرمز و ملایم می‌شود، قرمز تیره یکی از رنگ‌های مورد علاقه ما خواهد بود. هایلایت قرمز تیره روی زمینه تیره برای محل کار شما مناسب خواهد بود اما در عین همچنان جالب است.

رنگ موی قرمز تیره

کدویی

حالا که دیگر در حال نزدیک شدن به آب و هوا پاییزی و لاته‌های فصلی هستیم، هنگامی که صحبت از رنگ مو کدویی می‌شود، باید حتماً آن را قبل از تمام نشدن این فصل انجام دهیم. این ترکیب چشمگیر از آمبره و رنگ عسلی برای جالب کردن هر رنگ مویی عالی است.

رنگ موی کدویی

قرمز مخملی

آیا از کیک‌های با روکش قرمز خوشتان می‌آید؟ ما هم همینطور، پس جای تعجبی نخواهد داشت که رنگ مو قرمز مخملی را در این لیست جای دهیم. اگر به رنگ موهای شاداب و براق قرمز علاقه‌مند هستید، وقت آن رسیده تا این رنگ دلنشین را امتحان کنید.

رنگ موی قرمز مخملی

بیشتر بخوانید: با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!

مطالب مرتبط