وقتشه که یاد بگیرید، هر براش میکاپ چه کاربردی داره

وقتشه که یاد بگیرید، هر براش میکاپ چه کاربردی داره

09 مهر 1399

جهت داشتن بهترین میکاپ، شما باید ابتدا وسایل مناسب آن را داشته باشید. نکته اصلی برای روتین میکاپ شما داشتن براش آرایشی مناسب جهت استفاده از لوازم آرایشتان است. تنها خریدن محصولات آرایشی که زیاد در مورد آنها می‌شنوید، کافی نیست. شما باید وسیله مناسب جهت استفاده از آنها را داشته باشید. لیست که در پایین آورده شده شامل براش‌های آرایشی می‌شود که هر دختر در کلکسیون خود به آنها نیاز دارد، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

براش تخت فاندیشن

این براش مورد علاقه من برای فاندیشن، بی‌‌بی کرم یا مرطوب کننده‌های رنگدار است. این براش واقعاً تنها براشی است که برای زیرسازی بی‌نقص آرایش خود به آن نیاز دارید. من ترجیح می‌دهم از براشی مانند این، به جای اسفنج، برای انجام آرایش صورتم استفاده کنم. محو کردن آرایش با براش راحت‌تر است و شما مطمئن خواهید بود که آریشتان روی همه پوست به صورت یکسان زده شده است و در آخری ظاهری طبیعی خواهد داشت. اینگونه پوششی عالی روی پوست خود خواهید داشت و می‌توانید به میزان مناسب از مواد آرایشی استفاده کنید. من سر تخت این براش را خیلی دوست دارم زیرا پخش کردن مواد را به صورت یک دست روی صورت بسیار آسان‌تر می‌کند. این براش به شما اجازه می‌دهد تا فاندیشن خود را حتی به سمت پایین‌تر و تا روی گردن محو کنید، اینگونه بدن شما با آرایش صورتتان هماهنگ خواهد شد و پوششی از فاندیشن خواهد داشت.

براش تخت مخصوص فاندیشن

براش‌ها پُر برای پودر صورت

مرحله بعدی بعد از انجام میکاپ صورت و زدن فاندیشن، فیکس کردن آن با پودر است. اینگونه زیرسازی آرایش شما فیکس شده و مطمئناً باعث خواهد شد تا در طول تمام روز آرایش شما بدون تکان خوردن دوام داشته باشد. داشتن براشی آرایشی مناسب برای استفاده از پودر ضروری است. این نوع براش به شما کمک می‌کند تا از لوازم آرایش پودری استفاده کنید و آنها را به روشی مناسب روی صورت خود بزنید. از آن می‌توانید برای پورد صورت، پودر بی‌رنگ یا حتی رژگونه یا برنزر استفاده کنید. این براش همچنین می‌تواند به صورت خیس یا خشک، بسته به آرایش دلخواه شما، مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع براش بسیار نرم است و محصول را به صورت یک دست روی صورت شما پخش می‌کند. قدرت جذب بالایی نیز دارد اما از مواد پودری تنها به اندازه مناسب استفاده کنید تا در آخر آرایشتان خیلی پودری به نظر نرسد.

براش‌ پُر برای پودر صورت

براش بادبزنی

این براش باز هم یکی دیگر از براش‌ها آرایشی است که من نمی‌توانم بدون آنها زندگی کنم. من دوست دارم از این براش برای زدن هایلایتر و همچنین رژگونه استفاده کنم. این نوع از براش فرم و اندازه مناسبی برای استفاده لوازم آرایش روی سیب گونه دارد که آن را برای زدن هایلایتر و استفاده روی گونه جهت دادن رنگ و درخشندگی به صورت عالی کرده است. این نوع براش به شما اجازه می‌دهد تا از مواد لوازم آرایش در اندازه بسیار کم استفاده کنید پس هرگز در آرایش زیاده‌روی نخواهید کرد. این وسیله به شما کمک می‌کند تا از غلیظ شدن آرایش جلوگیری کنید که می‌تواند صورت شما را کثیف نشان بدهد. اگر به دنبال نسخه‌ها ارزان این براش هستید، می‌تواند برندهای داروخانه‌ای را امتحان کنید که همین کار را برای شما انجام می‌دهند.

براش بادبزنی برای هایلایتر و رژگونه

براش تخت سایه چشم

مهم نیست که آرایش چشم مورد نظر شما چقدر پیچیده یا ساده باشد، این نوع براش برای انجام هرگونه آرایش چشم ضروری است. اگر شما عاشق امتحان کردن سایه‌های چشم هستید پس واقعاً به این براش نیاز دارید. این براش برای زدن سایه چشم مستقیماً پشت پلکتان عالی است. من بیشتر وقت‌هایی که می‌خواهم آرایش چشمی ساده انجام دهم که تنها شامل زدن یک رنگ روی تمام پلکم است، از این براش استفاده می‌کنم. فرم این براش برای برداشتن مواد سایه چشم پودری یا کرمی و زدن آن روی پلک و دقیقاً همان جایی که می‎خواهید، عالی است. رنگ سایه به زیبایی روی پلک شما، بدون ریختن زیر چشم، قرار خواهد گرفت. از آنجایی که این براش کوچک است به شما همچنین این اجازه را می‌دهد تا از سایه در گوشه داخلی چشم استفاده کنید که معمولاً با استفاده از براش‌های دیگر دسترسی به آن قسمت سخت است.

براش تخت برای سایه چشم

براش محو کننده سایه چین چشم

این یکی دیگر از براش‌های آرایشی ضروری است. این نوع براش پر است و به دلیل داشتن سری تقریباً تیز به شما اجازه می‌دهد تا سایه‌ها رو چین چشم خود را به راحتی محو کنید. این براش برای انجام دادن همه سایه‌های چند رنگ فوق‌العاده است، در حقیقت برای انجام دادن هر آرایشی چشمی ضروری است. این براش به شما کمک می‌کند تا خطوط سایه را محو کرده و همه رنگ‌های را بدون بودن خطی میان آنها در یکدیگر ترکیب کنید. این براش به شما کمک می‌کند تا سایه چشم‌ها خود را محو کرده و ظاهری حرفه‌ای داشته باشید.

براش محو کننده برای چین روی پلک

داشتن ابزار مناسب اولین قدم برای آرایش کردن است. در این مقاله ما به انواع براش ضروری که برای همه اشخاص علاقه‌مند به آرایش واجب است، با جزئیات پرداختم. براش‌ها با استایل و فرم‌های بسیار مختلفی در بازار وجود دارند که انتخاب کردن را از میان آنها بسیار سخت کرده و باعث می‌شود که شما در هنگام تصمیم گیری خرید آنها برای کلکسیون خود گیج شوید. خوشبختانه، این لیست به شما کمک خواهد کرد تا ضروریات مورد نیاز برای تکمیل کلکسیون آرایشی خود را بدانید. زمانی که شما امتحان کردن آرایش‌ها مختلف را شروع می‌کنید، احساس خواهید کرد که به چه براش‌های آرایشی دیگری نیاز دارید تا بتواند به کمک آن میکاپ خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: دیگه اشتباهات آرایشی را تکرار نکنید!

مطالب مرتبط