این سایه‌‌ چشم‌های طبیعی را در کیف‌تان داشته باشید

این سایه‌‌ چشم‌های طبیعی را در کیف‌تان داشته باشید

08 مهر 1399

اگر سلیقه‌ی شما مثل من باشد، شما هم به سایه چشم‌های با رنگ طبیعی علاقه دارید. من فکر می‌کنم سایه‌های با رنگ طبیعی، برای هررنگ چشمی مناسب هستند و  در موقعیت‌ها و سبک‌های شخصی مختلف نیز زیبا هستند. منظور من این است که تنها این سایه‌های رنگ طبیعی همزمان برای جشن تولد دوست‌تان و حضور در مصاحبه کاری مناسب هستند. اگر مانند من از مدت‌ها طرفدار رنگهاي طبيعي بوديد يا صرفا به دنبال بهانه براي مراجعه به مغازه لوازم آرايشي و خريد هستيد، ليستي از سايه‌هايي با رنگ‌هاي طبيعي كه حتما بايد داشته باشيد را براي شما آماده كردم.

رنگ‌هاي نود مات

اگر به دنبال رنگي هستيد كه براي هر موقعيت و هر استايلي مناسب باشد،. منظور من دقيقا هر نوع استايل و آرايشي است، اين رنگ را انتخاب كنيد.  اين رنگ را مي توان براي هر موقعيتي استفاده كنيد و ظاهر شاداب به شما مي دهد. من علاقه دارم از اين رنگ به عنوان سايه چشم براي آرايش معمول هر روزه استفاده كنم زيرا رنگي ملايم است اما در عين حال حالت چشم‌ها را زيباتر و چشمگيرتر نشان مي‌دهد. علاوه بر اين، اين رنگ طبيعي براي هر رنگ چشمي مناسب است. اين رنگ در ابتداي ليست قرار داده شده زيرا همه‌ي افراد حتما بايد اين رنگ را در وسايل آرايشي خود داشته باشند.

سایه چشم با رنگ نود مات

شامپاینی درخشان

اگر به دنبال رنگی برای استفاده ددر یک مهمانی خاص هستید، این رنگ گزینه عالی است. این رنگ سایه چشم آن قدر محبوب است که بسیاری از برندهای آرایشی از این رنگ در پالت خود استفاده کردند.  مک، کلینیک، نارس و ای ال اف تعدادی از این برند ها هستند. می توانید به راحتی این رنگ را در برند آرایشی خود پیدا کنید. این رنگ به همان اندازه که شیک است، طبیعی نیز هست تا کمی درخشش به ظاهر شما اضافه کند.

قهوه‌ای تیره

اگر به دنبال سایه چشم گرم و طبیعی هستید که مکمل بسیار خوئبی برای رنگ چشم قهوه‌ای باشد، سایه چشم قهوه‌ای تیره را انتخاب کنید. این رنگ کمی حالت دراماتیک به چشم‌های شما می‌دهد و کمک می‌کند حالت چشم شما درشت‌تر به نظر برسد. اگر به دنبال ظاهري گرم و خاص براي شركت در مهماني‌هاي تابستاني هستيد، رنگي جز قهوه‌اي تيره را انتخاب نكنيد. علاوه بر اینکه به علت گرمی برای تابستان مفید است، اين رنگ به علت تيرگي براي پاییز و زمستان نیز مناسب است.  از این رنگ در آرایش خود استفاده کنید و همه از شما تعریف می‌کنند.

سایه چشم قهوه‌ای تیره

قرمز روشن

من همیشه این رنگ را در عکس های اینستاگرام و پینترست دیدم و همیشه در افرادی که چشم های آبی دارند، بسیار عالی به نظر می رسد.  من فکر می‌کنم این رنگ درخشش رنگ آبی را کامل می‌کند. من این رنگ را بسیار استفاده کردم و با چشم های قهوه ای من نیز جلوه ی بسیار خوبی داشت . من فکر می کنم این رنگ در طول سال های گذشته بسیار محبوب شده و در میان رنگ های طبیعی دیگر مانند قهوه ای و برنز جایگاه خاصی پیدا کرده است.  این رنگ بسیار شیک است و   گل های رز و لباس و پارچه های نرم را به یاد من می آورد.  صادقانه می گویم، فکر می کنم این رنگ باعث زیبایی و شیک تر به نظر رسیدن ظاهر من می‌شود.

سایه برنز درخشان

این رنگ طبعی یکی از رنگ های مورد علاقه من است. این رنگ برای یک روز معمول در هفته کاری به اندازه کافی ملایم و طبیعی است اما برای قرار شام مهم نیز به عنوان سایه چشم شیک نیز جلوه می کند. از این رنگ می توان بیشتر نیز استفاده کرد و برای مصاحبه کاری یا جلسات جدی‌تر مناسب زیرا در عین ملایم بودن، جذاب به نظر می رسد. این رنگ را نیز می توان کمبود زمان نیز استفاده کرد تا احساس کنید چهره دلنشینی دارید. شما را نمی دانم اما من همیشه دوست دارم آرایش ملایم داشته باشم.  این سبک آرایش معمول من است و کمک می کند شبیه خودم باشم. بنابراین رنگ برنز طبیعی سایه چشمی عالی است که هر کسی باید در وسایل خود داشته باشد.

صورتی

اگر به دنبال رنگ طبیعی دیگری هستید که ثاتیر فوق العاده ای داشته باشد، رنگ صورتی را انتخاب کنید. من می دانم بعضی از افراد اصولا  این رنگ را طبیعی نمی دانند اما من فکر می کنم برای هر فردی با هر رنگ چشمی مناسب است. این رنگ در پالت در کنار بسیاری از رنگ های طبیعی دیگر  قرار می گیرد و با رنگ های طبیعی دیگر به خوبی ترکیب می شود. رنگ صورتی تیره، چه درخشان  یا مات، برای ظاهری خیال انگیز مناسب است. بنابراین می توانید در مراسم و دیدارهای صمیمانه از آن استفاده کنید.

سایه چشم صورتی

خاکستری روشن

اگر به دنبال رنگی تیره و دودی و درعیت حال ملایم هستید، رنگ خاکستری روشن گزینه مورد توجه شما است.  این رنگی برای استفاده در دیدارهای دوستانه عالی به نظر می رسد اما اگر به دنبال رنگی تیرته در طول روز هستید نیز گزینه مناسبی است. اگر سایه چشم خاکستری شما کمی درخشان باشد، به نظر من ظاهر فوق‌العاده‌ای برای یک مهمانی شبانه پیدا می‌کنید.

هلویی

اگر به دنبال رنگی هستید که بیانگر روزهای درخشان تابستان  و شب های طولانی باشد، رنگ هلویی را انتخاب کنید. مانند میوه هلو، این رنگ ملایم است اما می‌تواند پر رنگ و درخشان نیز باشد. من فکر می‌کنم این رنگ را نیز می‌توانید در کل روز یا هر روز استفاده کنید . این رنگ برای استفاده در کلاس صبحگاهی شما مناسب است  اما برای کا در بعداز ظهر نیز چهره شما را شاداب نشان می دهد. من فکر می کنم همه افراد باید این رنگ را در وسایل آرایشی خود داشته باشند.

سایه چشم هلویی

بیشتر بخوانید: انواع سایه چشم و انتخاب مناسب آن با رنگ پوست

مطالب مرتبط