راهنمایی میکاپ مناسب برای چشم‌های قهوه‌ای

راهنمایی میکاپ مناسب برای چشم‌های قهوه‌ای

13 شهریور 1399

آیا به دنبال بهترین سایه چشم برای چشم‌های قهوه‌ای و آموزش آرایشی مرحله به مرحله می‌گردید؟ چشمان قهوه‌ای خود را با سایه چشم‌های با رنگ متفاوت از سبز کله غازی گرفته تا قهوه‌ای و مسی و طلایی، خاص و منحصر به فرد کنید.


آموزش بهترین سایه چشم‌ها برای چشم‌های قهوه‌ای


1. سایه چشم طلایی اسموکی برای چشم قهوه‌ای

طلایی سایه چشمی عالی برای چشم‌های قهوه‌ای فندوقی است زیرا این رنگ به ته‌رنگ زرد درون چشم شما کمک می‌کند تا خودش را نشان دهد اما سایه چشمی کاملاً طلایی را نباید انتخاب کنید. بنابراین ما به شما این سایه چشم طلایی اسموکی را توصیه می‌کنیم. اگر به دنبال چیزی ساده‌تر هستید، تنها کافیست تا مقداری سایه چشم مسی را با برنز ترکیب کنید.

سایه چشم اسموکی طلایی

2. سایه چشم آبی کهربایی با چشم قهوه‌ای

چرا سایه چشم آبی کهربایی رنگی مناسب برای چشم‌های قهوه‌ای است؟ به این دلیل که تناژ سرد این رنگ با رنگ قرمز چشمان قهوه‌ای تضاد دارد. رنگ‌های آبی پررنگ مانند آبی سلطنتی و آبی کهربایی را برای سایه چشم خود انتخاب کنید. یک نکته برای داشتن سایه چشمی آبی و درخشنده این است که در سفیدی داخل چشمتان و در موازات خط مژه‌ خود خط چشم آبی سلطنتی بکشید.

سایه چشم آبی کهربایی

3. چشم نقره‌ای با سایه چشم طوسی برای چشمان قهوه‌ای

سایه چشمی نقره‌ای و ساده یا سایه چشم نقره‌ای اسموکی برای چشم‌های قهوه‌ای عالی هستند. این رنگ سایه‌های چشم نیز مانند رنگ‌های آبی پررنگ تناژ سرد دارند. رنگ‌های نقره‌ای پلاتینیوم، متالیک یا کمی تیره را برای سایه چشم خود انتخاب کنید اما فراموش نکنید که تا جای ممکن از سایه نقره‌ای برای خط مژه پایینی استفاده کنید. اگر میزان زیادی از آن را استفاده کنید، باعث می‌شود که سیاهی زیر چشم بیشتر مشخص شود.

سایه چشم طوسی

4. بنفش و طلایی

آیا می‌دانستید که سایه چشم قهوه‌ای اگر بهترین میکاپ برای چشم‌های قهوه‌ای نباشد اما سایه‌ای عالی برای آنهاست؟ بنفش رنگی بسیار دلربا است و برای سایه چشم و آرایش خانم‌های با چشم و موهای قهوه‌ای عالی است. سایه چشم بنفش برای چشم‌های قهوه‌ای بی‌نقص است زیرا قهوه‌ای و بنفش در چرخه رنگ متضاد یکدیگر هستند! پیشنهاد ما به شما این است که سایه بنفش با ته‌رنگ آبی را انتخاب کنید یا آن را با طلایی ترکیب کنید.

سایه چشم طلایی بنفش

5. آرایش چشم عروس برای چشم‌های قهوه‌ای

آیا بزرگترین روز زندگی شما نزدیک است؟ یا شاید یکی از دوستان یا بستگان شما به زودی می‌خواهد ازدواج کند؟ ما به شدت این آرایش چشم را برای عروس خانم‌های چشم قهوه‌ای پیشنهاد می‌کنیم. دقیقاً مانند هر آرایش عروس دیگری، ما می‌خواهیم که این آرایش را نیز ساده و ملیح نگه داریم. البته، ما آرایش آنقدر ساده‌ای نمی‌خواهیم که به عنوان میکاپ روزانه در نظر گرفته می‌شود. گوشه بیرونی پلک را تیره می‌کنیم، خط چشمی پهن و بی‌نقص می‌کشیم و به باقی پلک سایه چشمی با رنگ خنثی می‌زنیم تا آرایش چشم معرکه ما کامل شود.

سایه چشم اسموکی

6. سایه چشم کله غازی و چشم قهوه‌ای

آیا می‌خواهید بدانید که چه رنگ سایه چشمی چشم‌های قهوه‌ای را درخشنده می‌کند؟ سبز یکی از بهترین سایه‌هایی است که تا به حال با چشم‌های قهوه‌ای امتحان کردید! اگر رنگ چشم‌های شما فندقی یا کاملاً قهوه‌ای است، این سایه روی چشم‌های شما معرکه خواهد شد. این سایه چشم‌های شما خاص می‌کند و باعث می‌شوند که آنها درخشنده‌تر به نظر برسند. کمی سایه چشم هلویی به وسط پلک اضافه کنید تا آرایش چشم ملایم‌تر شود.

 سایه چشم کله غازی

7. سایه چشم اکلیلی برای تعطیلات

می‌دانم که با این وضعیت همه گیری ویروی کوید 19 تعطیلاتی در کار نیست اما این سایه چشم اکلیلی یکی از پرکاربردترین میکاپ‌ها برای چشم‌های قهوه‌ای است! اگر شما قصد دارید به قرار ملاقاتی عاشقانه در شب بروید یا تنها می‌خواهید در مهمانی رسمی شرکت کنید، این سایه چشم شامپاینی طلایی روی چشم‌های قهوه‌ای شما عالی به نظر خواهد رسید. اگر شما چشمانی قهوه‌ای و موهایی تیره دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این میکاپ را امتحان کنید!

سایه چشم اکلیلی

8. سایه چشم آبی و نقره‌ای

ما دیدیدم که چقدر سایه چشم‌های آبی و نقره‌ای برای چشمان قهوه‌ای عالی بودند. اما اگر آنها را با یکدیگر استفاده کنیم چه؟ ترکیب سایه چشم آبی و نقره‌ای برای چشم‌های قهوه‌ای میکاپی معرکه است و هنگامی که می‌گوییم معرکه، منظورمان این است که  همه را در بهت و حیرت فرو می‌برد! از سایه نقره‌ای گوشه داخلی چشم استفاده کنید و کارتان را به قسمت‌ دیگر پلک با رنگ سایه چشم آبی که به سمت تیره شدن می‌رود، ادامه دهید. فراموش نکنید که با خط چشم آبی سلطنتی میان مژه‌ها هم خط بکشید.

 سایه چشم نقره‌ایی آبی

9. سایه چشم زیتونی و مرجانی

سبز باعث می‌شود تا رنگ قهوه‌ای چشم‌ها بیشتر مشخص شود، این در حالی است که رنگ مرجانی باعث می‌شود تا چشم‌ها درخشنده شوند. این سایه چشم در ترکیب با چشم‌های قهوه‌ای تبدیل به آرایش چشمی عالی برای امتحان کردن در فصل‌های بهار و تابستان می‌شود. حاتلی گرد پشت چشم دارد، پررنگ و بسیار شاداب و زیبا است. شاید این آرایش چشم ترکیبی برای شما میکاپ معمولی و روزانه نباشد اما اگر به دنبال راهی هستید که چشم‌های قهوه‌ای خود را خاص کنید، این دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید!

سایه چشم مرجانی

10. سایه چشم صورتی اسموکی برای چشم‌های قهوه‌ای

آموزش سایه چشم صورتی اسموکی برای چشم‌های قهوه‌ای یکی از بهترین‌ها است! این میکاپ ترکیبی از سایه چشم صورتی و بنفش است که قهوه‌ای چشم‌ها را به روشی کاملاً بی‌نقص تکمیل می‌کند. من این آرایش را چند باری روی چشم‌هایم انجام دادم و باید به شما بگویم که همیشه با ین میکاپ از دیگران تعریف و تمجیدهای زیادی می‌شنوم.

آموزش سایه چشم اسموکی

11. سایه چشم روزمره

اگر شما سایه چشمی روزمره برای آرایش کردن چشم‌های قهوه‌ای خود می‌خواهید پس باید فقط از رنگ‌های خنثی و کمی رنگ روشن استفاده کنید. در واقع، استفاده از سایه چشم قهوه‌ای خنثی به خوبی با رنگ قهوه‌ای چشمان شما ترکیب می‌شود و این سایه را معرکه می‌کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که سایه چشم قهوه‌ای را روی پلک خود بزنید اما کمی رنگ سبز کله غازی، سبز یا ارغوانی به زیر خط مژه پایین خود یا داخل آن اضافه کنید.

سایه چشم خنثی- نود

12. سایه چشم پری دریایی

آخرین مورد اما قطعاً نه مهمترین مورد، سایه چشم مورد علاقه ما برای چشم‌های قهوه‌ای است. این میکاپ چشم ترکیبی از زرد، نارنجی و سبز است، سه رنگ فوق‌العاده برای چشم‌های قهوه‌ای. این آرایش چشم برای فصل‌های بهار و تابستان عالی است. رنگ‌ها جالب و ماجراجویانه هستند که می‌توانند الهام بخش شما برای خلاقیت بیشتر در فصل‌های آفتابی سال باشند.

 سایه چشم رنگین کمانی

داشتن چشم‌های قهوه‌ای می‌تواند این احساس را به شما بدهد که شما تنها بخشی از اکثریت جامعه هستید و احتمالاً آرزو می‌کنید که ای کاش حدقل چشم‌هایی سبز یا آبی داشته باشید. واقعیت این است که چشم‌های قهوه‌ای رنگی آسان‌تر برای انجام دادن آرایش دارند و انتخاب کردن سایه چشم‌های متفاوت برای آنها آسان است زیرا رنگ‌های بسیاری وجود دارند که به چشم‌های قهوه‌ای می‌آیند. از سایه چشم پری دریایی گرفته تا میکاپ اسموکی جذاب، شما قطعاً می‌توانید آرایش چشم مناسب برای هر موقعیتی را پیدا کنید. خب خانم‌های چشم قهوه‌ای، تنها کافیست تا سایه چشم مناسب خود را پیدا کنید و همچنین آرایش‌های جدید را هم امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: چه رنگ مویی مناسب چشم‌ فندقی‌هاست؟

مطالب مرتبط