ایده‌های معرکه و منحصربفرد از آمبره ناخن

ایده‌های معرکه و منحصربفرد از آمبره ناخن

27 مرداد 1399

این روزها همه می‌دانند که ناخن‌های آمبره چگونه انجام می‌شوند، درست است؟ اما ما می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه یک آمبره معمولی را به سطح جدیدی از زیبایی ببرید و حدس بزنید که امروز قرار است چه کاری انجام دهیم؟ ما می‌خواهیم خاص‌ترین دیزاین‌های آمبره که در همین لحظه بسیار ترند هستند را مورد توجه شما قرار بدهیم، پس به خواندن مقاله ادامه بدهید!

دیزاین آمبره با طراحی گل

دیزاین آمبره با طراحی گل چیز غیرمعمولی نیست، مخصوصاً در طول این تابستان. اما گاهی شما از دیزاین‌های معمولی که در سالن‌های زیبایی به شما پیشنهاد می‌شود، خسته می‌شوید. این دقیقاً همان وقتی که است که شما باید این دیزاین آمبره لیمویی به زرد را با گل‌های بنفش انجام دهید. قابل شما را نداشت!

آمبره ناخن با طراحی گل

آمبره ناخن با طراحی گل

دیزاین آمبره با رنگ جیغ

آیا به دنبال این هستید که بدانید چه دیزاین آمبره‌ای انجام دهید که همه به شما حسودی کنند؟ کار بسیار ساده‌ای است. از جواهرات مخصوص ناخن استفاده کنید، دقیقاً مانند این آمبره بنفش و صورتی که مقداری زیادی سنگ براق دارد.

آمبره ناخن با رنگ جیغ

آمبره ناخن با رنگ جیغ

آمبره ناخن با رنگ جیغ

دیزاین آمبره با طراحی هندسه برای مانیکوری چشمگیر

طراحی هندسی ناخن یکی از پرطرفدارترین‌ها به حساب می‌آید، به همین دلیل است که ترکیب کردن آنها با دیزاین آمیره ایده عالی است!

آمبره ناخن با طراحی هندسه

آمبره ناخن با طراحی هندسه

آمبره ناخن با طراحی هندسه

دیزاین آمبره پاستیلی ترند و دلنشین

لاک ناخن‌های ملایم کمتر از رنگ‌های جیغ ترند نیستند. تنها کافیست تا نگاهی به این ترکیب دلنشین از رنگ‌های آبی پاستیلی و سبز نعنایی بندازید که تقریباً این دیزاین را با استفاده از آن پولک‌های زیبا شکوهمند کرده است. 

آمبره پاستیلیناخن

آمبره پاستیلی ناخن

آمبره پاستیلی ناخن

دیزاین آمبره زیبا با طراحی استامپی

آیا شما می‌دانستید که می‌توانید هر روش دیزاین ناخنی را با یکدیگر ترکیب کنید؟ اگر نمی‌دانستید پس ما همین الان این راز را با شما در میان گذاشتیم اما قول بدهید که آن را پیش خودتان نگه ندارید و آن را به دوستانتان هم بگویید! تنها کافیست تا نگاهی به این دیزاین آمبره بی‌نقص با الگوهای طلایی بیندازید. آیا تنها انداختن نیم نگاهی به این دیزاین شما را کل روز باانگیزه نگه نمی‌دارد؟

آمبره با طراحی استامپی

آمبره با طراحی استامپی

آمبره با طراحی استامپی

چگونه دیزاین آمبره را با الگوی پلنگی ترند انجام دهیم؟

ما همه می‌دانیم که زیباترین‌ها در میان ساده‌ترین‌ها پیدا می‌شوند. این قانون برای آمبره طوسی روی ناخن با فرم بادامی نیز صاق است. تنها چیزی که به این آمبره اضافه شده طراحی مرتب پلنگی است که به ما نشان می‌دهد صاحب ای ناخن‌ها سلیقه شیکی دارد. زیبا و فوق‌العاده!

آمبره پلنگی ناخن

آمبره پلنگی ناخن

 آمبره پلنگی ناخن

لاکچری و شیک: دیزاین آمبره با استفاده از اکلیل

لاکچری‌ترین دیزاین‌های ناخن معمولاً شامل اکلیل هستند. درست مانند این مانیکور فرنچ نیمه طلایی. به نظر می‌رسد که هیچ چیز مناسب‌تر از این مانیکور فوق‌العاده بری آخر هفته نیست، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

آمبره اکلیلی ناخن

آمبره اکلیلی ناخن

بیشتر بخوانید: دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

مطالب مرتبط