ایده‌های جالب و شگفت‌انگیز از مانیکور آمبره

ایده‌های جالب و شگفت‌انگیز از مانیکور آمبره

25 مرداد 1399

ایده‌های دوست‌داشتنی طراحی ناخن - مطمئنیم که همین الآن به ایده‌هایی احتیاج دارید که از آن‌ها الهام بگیرید. می‌دانیم که ترند‌های مختلف با سرعت بسیار بالایی تغییر می‌کنند و چیزی که دیروز ممکن است ترندی بوده باشد، شاید امروز به‌دردنخور باشد. برای اینکه به شما کمک کنیم که دچار شرمندگی استفاده از طراحی‌های از مد افتاده نشوید، ما در اینجا ایده‌های جدید طراحی و ترکیب رنگ‌های لاک را جمع‌آوری کرده‌ایم و با شما در میان می‌گذاریم تا همیشه در بالای جدول قرار داشته باشید!         

مانیکور فرانسوی با رنگ پایه طبیعی و سفید         

این روزها همه می‌دانند که چطور یک آمبره ناخن فرانسوی را پیاده‌سازی کنند؛ اما ما می‌خواهیم کار را یک مرحله بالاتر ببریم و در طراحی ناخن‌ها، فضایی برای تغییرات در نظر بگیریم. قضیه آن است که شما می‌توانید مانیکور فرانسوی نوک ناخن‌ها را کوتاه و کلاسیک نگه دارید و یا به آن فضایی که در حد نصف ناخن اختصاص دهید تا مانیکورتان در این فضا به آرامی از رنگ سفید در نوک ناخن به رنگ پایه در میانه ناخن تغییر رنگ دهد. این دقیقاً همان چیزی است که یک زن اهل تجارت مدرن به آن نیاز دارد، موافق نیستید؟!            

مانیکور فرانسوی با رنگ نود و سفید 

آمبره ناخن با دیزاین سنگ تزیننی

آمبره ناخن با دیزاین گلدار

طرح‌های ترکیبی ملایم با رنگ‌های پاستیلی قهوه‌ای و سفید         

مدتی است که رنگ‌های پاستیلی بسیار پرطرفدار شده‌اند، اما بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند فقط از رنگ‌های روشن طیف پاستیلی استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما آن است که در طیف پاستیلی باقی بمانید، اما از رنگ قهوه‌ای و اگر دوست دارید اندکی اکلیل بر روی آن استفاده کنید. با این حال طراحی ناخن با استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای پاستیلی ملایم و سفید به قدری زیبا است که به سادگی آن هم جذابیت خودش را دارد.

آمبره پاستیلی قهوه‌ای و سفید    

آمبره پاستیلی قهوه‌ای و سفید    

بیشتر بخوانید: 15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

آمبره آبی، صورتی و بنفش نوزادی         

آیا به طرح‌های آکریلیک ناخن با استفاده از رنگ‌های نوزادی علاقه دارید؟ یک پیشنهاد خاص و جذاب برای شما داریم! اگر فکر می‌کنید که استفاده از دو رنگ برای شما کافی نیست، می‌توانید یک قدم جلوتر رفته و رنگ سوم را وارد طراحی‌هایتان کنید. نظرتان در مورد ترکیب کردن رنگ‌های آبی، صورتی و بنفش نوزادی چیست؟ به نظر ما این ترکیب رنگی جذاب نیست، بلکه عملاً نفس را بند می‌آورد!

آمبره ناخن آبی، صورتی و بنفش پاستیلی

آمبره آبی بنفش ناخن

طرح‌های قرمز و سفید ناخن         

طرح‌های قرمز و سفید نه تنها نمایانگر استایل شما است، بلکه باکلاس بودن شما را هم به نمایش می‌گذارد. فرقی ندارد که می‌خواهید به کجا بروید، وقت آن رسیده است که این آمبره شگفت‌انگیز با استفاده از رنگ‌های قرمز و سفید را امتحان کنید!

آمبره قرمز و سفید ناخن         

آمبره قرمز سفید ناخن 

آمبره قرمز سفید ناخن 

طرح‌های ترکیبی ناخن با استفاده از رنگ‌های سیاه و خاکستری         

کسانی که به طرح‌های آمبره‌ای که در آن‌ها از اکلیل استفاده شده است علاقه دارند، باید حتما یکی از طرح‌های سیاه و طوسی ما را امتحان کنند. ولی اگر شما از جمله افرادی هستید که به جرقه‌ها علاقه‌ای ندارید، یک ترکیب رنگی سیاه و طوسی مات هم می‌تواند به همان اندازه چشمگیر و جذاب باشد.

آمبره ناخن مشکی و خاکستری    

آمبره ناخن مشکی و خاکستری  

طرح‌های آمبره بنفش تیره و یاسی

طرح‌های آمبره با استفاده از رنگ بنفش این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد و این امر جای تعجبی ندارد. فرقی ندارد که کدام یک از رنگ‌های خانواده رنگی بنفش و کدام یک از طرح‌های آمبره را انتخاب می‌کنید، به هر حال احتمال اینکه طراحی ناخن‌هایتان شبیه کس دیگری از کار دربیاید، بسیار بسیار کم است. می‌توانید برای تنوع بخشیدن به طرح‌های ناخن‌هایتان از رنگ بنفش بسیار تیره و یا سنگ‌های تزیینی درخشان استفاده کنید، انتخاب با شما است. اگر به دنبال یک طراحی بنفش برای ناخن‌های کوتاه هستید و برای شما هم پیشنهاداتی داریم.

 آمبره ناخن بنفش تیره و یاسی

 آمبره ناخن بنفش تیره و یاسی

آمبره ناخن بنفش تیره و یاسی

آمبره آبی تیره و روشن         

اگر به دنبال یک طراحی ناخن می‌گردید که هم زمان جذابیت و وقار را ارائه بدهد، ترکیبی بهتر از ترکیب آمبره آبی تیره و سفید پیدا نخواهید کرد. اگر به طراحی‌هایی از این دست علاقه دارید، می‌توانید طرح ناخنتان را یک مرحله بالاتر برده و روی قسمت تغییر رنگ ناخن، از الگوهای مختلف استفاده کنید.

آمبره ناخن آبی تیره و روشن  

آمبره ناخن آبی تیره و روشن  

طرح گل‌های هنری روی لاک پایه ملایم ساده         

اگر خواستار یک طراحی ملایم و جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ‌های پاستیلی را امتحان کنید. ترکیب آمبره رنگ پایه و سفید و یا صورتی پاستیلی و زرد ملایم، زمینه مناسبی را فراهم می‌کنند که می‌توانید بر روی آن، طرح‌های هنری با استفاده از گل‌های تزیینی را پیاده‌سازی کنید.

لاک نود با دیزاین گل

لاک نود با دیزاین گل

لاک نود با دیزاین گل

طرح‌های آمبره روشن با الگوهای استامپی

طرح‌های آمبره با رنگ‌های روشن و خیره‌کننده نمایانگر جسارت شما است. می‌توانید از طرح‌های استامپی استفاده کنید تا بیشتر خوش بگذرانید.

 آمبره ناخن با دیزاین استامپی

 آمبره ناخن با دیزاین استامپی

 آمبره ناخن با دیزاین استامپی

امیدواریم که از ایده‌های پیشنهادی ما خوشتان آمده باشد و آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که به‌روزرسانی‌های مطالب سایت ما را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: 40 مدل طراحی ناخن آمبره مناسب برای هر موقعیت

مطالب مرتبط